• MzKzM73
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:20
Ik ga het in de gaten houden! Al heb ik eerst nog een batterij te installeren voor het einde van het jaar...

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:49

Totaalgeflipt

De enige echte

Totaalgeflipt schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 17:26:
[...]

Die webconnect staat inderdaad op OK

[Afbeelding] Heb inderdaad al de whitelist disable geprobeerd en ook zonder actieve firewall de boel laten draaien.
Zal zo de herstart omvormer eens proberen.

Zojuist de omvormer stroomloos gemaakt van AC en DC zijde. Tot op heden geen verbetering, kijk vanavond nog even of er inmiddels wel data is geupload.
Helaas vandaag nog geen data zichtbaar in de SMA app

De installatie wekt wel op, want dat zie ik ook in de energie app, maar zou het toch graag weekend hebben. Iemand nog meer ideeën?

• Franciesco
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 13:06
@Totaalgeflipt helpt onderstaande bericht om het probleem op te lossen?

Supermuskusrat in "Het grote SMA topic"

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:49

Totaalgeflipt

De enige echte

Ik heb inderdaad het installateurs wachtwoord gewijzigd middels de wpa code omdat de installateur in eerste instantie niet thuis gaf.

Lees ik dan goed dat ik deze weer moet wijzigen naar het orginele wachtwoord welke in bij de installateur moet opvragen? Dat wordt een langs proces vrees is. Mijn vorige email aan de installateur is van 23 januari en tot op heden onbeantwoord

Of kan ik een nieuw installateurs wachtwoord opgeven op de website van ennexOS?

• mvrtwkrs
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 13:08
jschoorl2 schreef op zaterdag 14 februari 2026 @ 19:55:
[...]

Zou top zijn dat het hopelijk nu eindelijk komt. Zoals ik het nu lees gaat het op basis van EPEX prijzen werken en hoef je - hopelijk - geen SMA contract zoals lichtblick afsluiten. Daarmee zou het leverancieronafhankelijk moeten werken. Fingers crossed.
Kunnen ze gelijk verder met de aankomende variable net prijzen die ze in NL willen gaan invoeren.

• Kalentum
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:14
Totaalgeflipt schreef op zondag 15 februari 2026 @ 10:49:
[...]

Ik heb inderdaad het installateurs wachtwoord gewijzigd middels de wpa code omdat de installateur in eerste instantie niet thuis gaf.

Lees ik dan goed dat ik deze weer moet wijzigen naar het orginele wachtwoord welke in bij de installateur moet opvragen? Dat wordt een langs proces vrees is. Mijn vorige email aan de installateur is van 23 januari en tot op heden onbeantwoord

Of kan ik een nieuw installateurs wachtwoord opgeven op de website van ennexOS?
Misschien hebben ze een fout gemaakt met de serienummers. In de lokale web interface staat helemaal onderaan het serienummer van je omvormer. Klopt dit met wat er in de portal staat?
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste