"What people say, what people do and what people say they do are often 3 different things."
Mag best wel gezegd worden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
< dit stukje webruimte is te huur >
We onderhouden vanaf nu alleen het lichte en het donkere thema, dus geen andere varianten. Je kunt eventueel custom css gebruiken, zie daarvoor https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/zoeken/, [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' en de snippets die gedeeld zijn in dit topic zoals Grijze achtergrondaex351 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 22:53:
Kunnen we een versie krijgen van de light modus maar dan donkerder (o.a. de achtergrond)?
[ Voor 99% gewijzigd door Ajacied10 op 26-07-2023 11:58 ]
M.b.t. het dikgedrukte gedeelte en @Tweakers gaat hier nog iets aan gebeuren? Of gaan jullie iedereen hier die lasogen krijgt gewoon verwijzen naar de custom CSS?jasjenl schreef op maandag 17 juli 2023 @ 16:05:
[...]
Moet zeggen dat ik met deze snippet light mode een stuk prettiger vind kijken, met name in het forum. Ik kan niet goed benoemen waarom ik de nieuwe light mode ook te fel vind (zoals vele anderen blijkbaar hier), want bij bijv. nu.nl heb ik geen problemen met de witte achtergrond. Misschien is het juist de combinatie van grijs en wit dat het onprettig maakt, aangezien in het forum het tekst deel een grijze achtergrond heeft. Dan ervaar ik van die grote witte vlakken links en rechts niet prettig door het contrast wat je dan krijgt. Maar goed, lang leven custom css dan maar, ik had die tot nog toe nog nooit gebruikt maar heb deze nu toch maar aangezet bij mij.
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Als voorbeeld de post (en quote van hierboven):
:fill(white):strip_exif()/f/image/x9iLYAua9ixdq2c1EKNlTf2r.png?f=user_large)
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Zoals het er nu uitziet, zijn er honderdduizenden gebruikers die op dit moment zonder enig probleem of klacht gebruik maken van de nieuwe light mode. Voor iedereen die een andere esthetische voorkeur heeft, is er inderdaad custom CSS en de nieuwe toevoeging van de eenvoudig te wijzigen kleurvariabelen in de codebase.Harrie_ schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 17:19:
[...]
M.b.t. het dikgedrukte gedeelte en @Tweakers gaat hier nog iets aan gebeuren? Of gaan jullie iedereen hier die lasogen krijgt gewoon verwijzen naar de custom CSS?
"What people say, what people do and what people say they do are often 3 different things."
Daar heb ik een oplossing voor en ik zal het begin volgende week live zettenTrue schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 17:27:
@jelle. staat het verduidelijken van bold tekst in de dark mode toevallig nog op de backlog?
[Afbeelding]
Mwah dit mag wel even genuanceerd worden; twee dingen:bozhoyo schreef op vrijdag 28 juli 2023 @ 17:22:
[...]
Zoals het er nu uitziet, zijn er honderdduizenden gebruikers die op dit moment zonder enig probleem of klacht gebruik maken van de nieuwe light mode. Voor iedereen die een andere esthetische voorkeur heeft, is er inderdaad custom CSS en de nieuwe toevoeging van de eenvoudig te wijzigen kleurvariabelen in de codebase.
• Het feit dat die honderdduizenden gebruikers zich hier niet komen melden wil niet zeggen dat het probleem niet bestaat. Je doet nu de aanname dat bij gebrek aan klachten mensen geen problemen ervaren met het wit.
• Erg kort door de bocht om dit af te doen als 'esthetische voorkeur'. De oude Henk preferen boven het 'nieuwe' logo is esthetische voorkeur; ik krijg last van m'n ogen met de light-modus en getuige meerdere reacties in dit topic ben ik zeker niet de enige.
Erg jammer dit
Hoeder van het Noord-Meierijse dialect
Schijnt een apart project te worden: XWB in "Feedbacktopic voor dark & light mode"xileS schreef op maandag 17 juli 2023 @ 22:46:
[...]
Mijn telefoon switched in avond ook blijkbaar automatisch over in dark mode en valt mij gelijk op dat de smilies idd nog een lelijke witrandjes aan zijkanten hebben. Dit zou toch echt wel opgelost kunnen worden?
Maar... laat dat project maar snel komen. Nu de dark side zo groot wordt (ik had het al een tijd met custom CSS) kunnen deze smilies met witte randen natuurlijk echt niet meer.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Ik ben de smileys in darkmode inmiddels sneller gewend geraakt dat de light mode zelfbreinonline schreef op maandag 31 juli 2023 @ 10:07:
[...]
Schijnt een apart project te worden: XWB in "Feedbacktopic voor dark & light mode"
Maar... laat dat project maar snel komen. Nu de dark side zo groot wordt (ik had het al een tijd met custom CSS) kunnen deze smilies met witte randen natuurlijk echt niet meer.
Zie jelle. in "Feedbacktopic voor dark & light mode". Voor beiden zaken die jij noemt zijn custom css snippets beschikbaarnoobynater schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 16:33:
Is er een manier om het oude thema terug te krijgen? Ben niet de grootste fan van dark mode en de nieuwe light mode is te wit en licht. Met name de tracker heeft weinig contrast tov de rest van de content op de pagina en de puur witte background itt licht grijs maakt het minder fijn om te gebruiken.
Blijkbaar sinds deze morgen is in Tweakers Dark iets gewijzigd...
Voor de TWK Ankeilers de achtergrond kleur van het ballonetje met aantal reacties is ineens wit/grijs geworden...
Een foutje ???
Of een geplande wijziging ??? - het getalletje is nu moeilijk te lezen en met hovering ook (wordt wit)
/f/image/aMe3iRDoxXLUVlVfstKjc2g8.png?f=fotoalbum_large)
EDIT - even de CSS code opgezocht welke ermee gemoeid is
Ik pas het wel aan in mijn CSS snippet - Tweakers NEW Dark | Links colour + Customisations
1
2
3
4
5
| .twk-dark { --comment-counter-background-color: var(--surface-transparent-dark-color); --surface-transparent-dark-color: var(--grey-100-80); } |
EDIT 2 - dit heb ik er nu van gemaakt...
1
2
3
4
5
| .twk-dark { /**** Comment counter Ballonetje background ****/ --comment-counter-background-color: rgba(0, 0, 0, 0.6); } |
[ Voor 39% gewijzigd door mindwarper op 02-08-2023 16:47 . Reden: Typo's + User Tags toegevoegd + CSS Code toegevoegd ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Goed gespot! We hebben recent aanpassingen gedaan waardoor we een en ander automatiseren vanuit Figma, en daar lijkt een inconsistentie in geslopen te zijn. We pakken 'm opmindwarper schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:30:
@Tweakers @jelle.
Voor de TWK Ankeilers de achtergrond kleur van het ballonetje met aantal reacties is ineens wit/grijs geworden...
Een foutje ???
Of een geplande wijziging ??? - het getalletje is nu moeilijk te lezen en met hovering ook (wordt wit)
[Afbeelding]
Ik pas het wel aan in mijn CSS snippet - Tweakers NEW Dark | Links + Visited + Hover links colour + Customisations
code:
1 2 3 4 5 .twk-dark { --comment-counter-background-color: var(--surface-transparent-dark-color); --surface-transparent-dark-color: var(--grey-100-80); }
code:
1 2 3 4 5 .twk-dark { /**** Comment counter Ballonetje background ****/ --comment-counter-background-color: rgba(0, 0, 0, 0.6); }
wellicht helpt mijn CSS snippet je wel op weg om precies te doen wat je wilt bereiken...computerjunky schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:03:
In light mode bij het selecteren van text is de selectie kleur ineens dezelfde tint blauw (accent-30) als de text waardoor je dus niet meer kan zien wat je selecteert. Dit kan niet door CCS gefixed worden omdat hier zo te zien geen CSS voor is ?
Je kan natuurlijk ook precies het omgekeerde doen van wat je schrijft om met CSS --accent-30 te wijzigen met eigen CSS
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Welke snippet?mindwarper schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:18:
[...]
wellicht helpt mijn CSS snippet je wel op weg om precies te doen wat je wilt bereiken...
Je kan natuurlijk ook precies het omgekeerde doen van wat je schrijft om met CSS --accent-30 te wijzigen met eigen CSS
Mijn probleem is dat de frontpage artikel text dezelfde kleur gebruikt evenals nog 5 andere elementen... Doordat zoveel kleuren gedeeld zijn is het verdomd lastig sommige elemten te veranderen met CSS. het zou tweakers sieren als ze individuele CSS code zouden gebruiken waardoor het lekkerder aan te passen is.
deze hier - Tweakers NEW Dark | Links colour + Customisationscomputerjunky schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 17:20:
[...]
Welke snippet?
Mijn probleem is dat de frontpage artikel text dezelfde kleur gebruikt evenals nog 5 andere elementen... Doordat zoveel kleuren gedeeld zijn is het verdomd lastig sommige elemten te veranderen met CSS. het zou tweakers sieren als ze individuele CSS code zouden gebruiken waardoor het lekkerder aan te passen is.
Beste devvers: als dit een bug is, wordt dit dan nog gemeld wat er mee gedaan wordt? Bedankt...kdekker schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 21:00:
De nieuwe stijl is even wennen, maar het bevalt wel.
Wat iets minder bevalt is dat op de mobiel een reactie geven een stuk lastiger wordt. Wellicht is mijn resolutie een beetje basaal (1560x720), maar als je een smiley wilt selecteren, is daarna je reactie niet meer zichtbaar. Ook kantelen van je telefoon helpt dan niet. Kortom: op die manier is er geen reactie in te vullen. Volgens mij was dat met de oude layout niet zo (weet dat niet 100% zeker, werk doorgaans achter een PC, waar ook deze reactie is getyped).
[ Voor 1% gewijzigd door kdekker op 03-08-2023 12:39 . Reden: dikke vingers/typefouten ]
Deze was er even doorheen geglipt. Ik kan dit nog niet helemaal reproduceren. Welk besturingssysteem en browser gebruik je? Bedoel je het plaatsen van een reactie op het forum of onder artikelen? En tot slot: het kiezen van een smiley uit de smiley-lijst van Tweakers of de emoji's op je telefoontoetsenbord?kdekker schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:38:
[...]
Beste devvers: als dit een bug is, wordt dit dan nog gemeld wat er mee gedaan wordt? Bedankt...
Browser is Edge. Android versie is 11, met updates tot augustus 2022 (ik krijg geen updates meer). Toestel is dus een Mi A3 met bijbehorende schermresolutie. En smiley pakte ik uit de Tweakers emoji's lijst. En reactie, daar ga ik even over twijfelen. Ik denk onder een artikel, omdat het hier goed werktjelle. schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 12:42:
[...]
Deze was er even doorheen geglipt. Ik kan dit nog niet helemaal reproduceren. Welk besturingssysteem en browser gebruik je? Bedoel je het plaatsen van een reactie op het forum of onder artikelen? En tot slot: het kiezen van een smiley uit de smiley-lijst van Tweakers of de emoji's op je telefoontoetsenbord?

Die heeft volgens mij effectief een resolutie van 360x780; dan zou je dus dit moeten krijgen:kdekker schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:23:
[...]
Browser is Edge. Android versie is 11, met updates tot augustus 2022 (ik krijg geen updates meer). Toestel is dus een Mi A3 met bijbehorende schermresolutie. En smiley pakte ik uit de Tweakers emoji's lijst. En reactie, daar ga ik even over twijfelen. Ik denk onder een artikel, omdat het hier goed werkt.
:fill(white):strip_exif()/f/image/oCh3nHr3hnvkMWWhyv9JHY5T.png?f=user_large)
Je kan de smilie-popup weer sluiten door nogmaals op de smilie in de toolbar te klikken.
Intentionally left blank
Ik kantelde m'n scherm om de smiley toolbar te sluiten. Er is idd een workaround. En bug is misschien te groot woord. Iig ander gedrag (als ik me correct herinner) t.o.v. de oude situatie. Verder bedankt voor je reactie.crisp schreef op donderdag 3 augustus 2023 @ 13:35:
[...]
Die heeft volgens mij effectief een resolutie van 360x780; dan zou je dus dit moeten krijgen:
[Afbeelding]
Je kan de smilie-popup weer sluiten door nogmaals op de smilie in de toolbar te klikken.
Dat lijkt me geen bug veroorzaakt door darkmode. Ik dacht dat we op deze hele smalle resoluties de maandnaam afkorten om dit te voorkomen, maar wellicht is dat ergens een keer stukgegaan. Ik zal er maandag even naar kijken
Intentionally left blank
Ik heb hier vanochtend nog even gekeken, en het is in ieder geval geen nieuwe bug. Devices met een effectieve breedte-resolutie smaller dan 360px zijn erg schaars tegenwoordig, dus dat is een scenario waar we niet altijd even goed rekening mee (kunnen) houden.
In dit geval heb ik er met een extra breakpoint voor gezorgd dat de datum als "d-m-Y H:i" wordt weergegeven onder de 350px breedte waardoor het wel weer op 1 regel zou moeten passen
Intentionally left blank
/f/image/rhmnjV0m7qKd4uwF6Ykyvcwm.png?f=fotoalbum_large)
En zo is het maar net.
Die is bij mij ook stuk, tevens is het een horizontaal scrollbaar deel zonder scrollbalk.Glabbeek schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:55:
Wellicht is het iets in de review zelf want hij is al wat ouder, maar bij de vergelijkingstabel op review: Vijf consumentencamera's rond 1000 euro zit een witte fading bij een donkere layout.
[Afbeelding]
Heb ook nog een andere, mogelijk relevant probleem dat de karmaverdeling pie-chart tekst door de afbeelding heeft staan zie bijv. (uit dit topic): computerjunky
:fill(white):strip_exif()/f/image/y2KCXzxyPY4oJsEicCk6A6Dc.png?f=user_large)
FixedGlabbeek schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 12:55:
Wellicht is het iets in de review zelf want hij is al wat ouder, maar bij de vergelijkingstabel op review: Vijf consumentencamera's rond 1000 euro zit een witte fading bij een donkere layout.
[Afbeelding]
Is inmiddels opgelostmindwarper schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 10:30:
@Tweakers @jelle.
Een foutje ???
[Afbeelding]
Ik pas het wel aan in mijn CSS snippet - Tweakers NEW Dark | Links colour + Customisations
code:
1 2 3 4 5 .twk-dark { --comment-counter-background-color: var(--surface-transparent-dark-color); --surface-transparent-dark-color: var(--grey-100-80); }
code:
1 2 3 4 5 .twk-dark { /**** Comment counter Ballonetje background ****/ --comment-counter-background-color: rgba(0, 0, 0, 0.6); }
Ik heb bijvoorbeeld ineens customs CSS niet meer geactiveerd staan in mijn profiel, moet hem opnieuw "kopen"
had voorheen via custom css een dark mode, maar toen stond een tijdje terug ineens alles op wit, toen niet direct ingedoken maar dacht zal nu eens kijken om naar dark mode terug te gaan en of er nog iets in mijn CSS stond, maar die staat nu dus volledig uit.
De bold tekst in quotes is inmiddels verbeterdTrue schreef op donderdag 27 juli 2023 @ 17:27:
@jelle. staat het verduidelijken van bold tekst in de dark mode toevallig nog op de backlog?
[Afbeelding]
FijnXWB schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:
[...]
De bold tekst in quotes is inmiddels verbeterd
Tekstselecties zijn nu weer goed leesbaarcomputerjunky schreef op woensdag 2 augustus 2023 @ 16:03:
In light mode bij het selecteren van text is de selectie kleur ineens dezelfde tint blauw (accent-30) als de text waardoor je dus niet meer kan zien wat je selecteert. Dit kan niet door CCS gefixed worden omdat hier zo te zien geen CSS voor is ?
Dit staat eigenlijk los van dark mode, want de legenda zat al op die plek. Helaas zijn deze charts niet heel flexibel en kan de taart bijvoorbeeld niet automatisch kleiner worden bij een grote legenda. Vooral op het gele taartdeel is de tekst in dark mode niet goed leesbaar, we moeten even kijken hoe we dat slim kunnen oplossen.True schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 13:18:
Heb ook nog een andere, mogelijk relevant probleem dat de karmaverdeling pie-chart tekst door de afbeelding heeft staan zie bijv. (uit dit topic): computerjunky
[Afbeelding]
Screenshot van bijv. nieuws: Dark and Darker is te koop buiten Steam, rechtszaak loopt nog in FF (rechts) en Chrome (die blijkbaar hetzelfde vertoond zie ik net) links:

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Indeed Thx.jelle. schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:50:
[...]
Tekstselecties zijn nu weer goed leesbaar
[...]
Dit staat eigenlijk los van dark mode, want de legenda zat al op die plek. Helaas zijn deze charts niet heel flexibel en kan de taart bijvoorbeeld niet automatisch kleiner worden bij een grote legenda. Vooral op het gele taartdeel is de tekst in dark mode niet goed leesbaar, we moeten even kijken hoe we dat slim kunnen oplossen.
Die krijgt zo te zien inderdaad niet de goede hoogte (meer). Gaan we naar kijkenRaven schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:57:
Is er een dag of 3-4 terug toevallig iets verandert/gefixed dat invloed zou kunnen hebben op YT-embeds? Die zien er hier nogal verticaal ingedrukt uit, ook na uitschakelen CSS-aanpassingen aan mijn kant en uBlock.
Screenshot van bijv. nieuws: Dark and Darker is te koop buiten Steam, rechtszaak loopt nog in FF (rechts) en Chrome (die blijkbaar hetzelfde vertoond zie ik net) links:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: en fixed
Intentionally left blank
Je hebt in het verleden een abonnement gehad waarbij je toegang had tot alle karmafeatures. Sinds dat abonnement stopgezet is, heb je ook geen custom css meerWannial schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 15:05:
Kan het zo zijn dat bij de omgang naar de nieuwe darkmode bij mensen de CSS ook volledi gesloopt is?
Ik heb bijvoorbeeld ineens customs CSS niet meer geactiveerd staan in mijn profiel, moet hem opnieuw "kopen"
had voorheen via custom css een dark mode, maar toen stond een tijdje terug ineens alles op wit, toen niet direct ingedoken maar dacht zal nu eens kijken om naar dark mode terug te gaan en of er nog iets in mijn CSS stond, maar die staat nu dus volledig uit.
Abonnementen hebben we al vanaf 2002, custom css hebben we pas in 2007 geïntroduceerd.Wannial schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:17:
Dat is bijzonder, want ik had al custom css ruim voordat tweaker abonnementen een ding was.
Wellicht gebruikte je een extensie zoals Stylish?
Intentionally left blank
Die wordt geloof ik al een tijd niet meer ondersteund, tegenwoordig is Stylus dé addon (in FF) lijkt hetcrisp schreef op dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:38:
Wellicht gebruikte je een extensie zoals Stylish?
[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 09-08-2023 13:30 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een recente refactor, en een class 'has-click-to-load' die niet werd weggehaald als er consent was.
Intentionally left blank
Weet je al wat? Want ze zijn echt fakking lelijk nuXWB schreef op maandag 17 juli 2023 @ 11:33:
[...]
Zoals Jelle hierboven al zei: "binnenkort meer"We hebben wat ideeën over de smilies maar één en ander moet nog uitgewerkt worden.
Bericht hierboven
Nog geen concrete update. We zijn aan het kijken naar mogelijke oplossingen, zodra we weten welke het wordt, melden we datFloor-is schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:15:
Weet je al wat? Want ze zijn echt fakking lellijk nu
Ik vind dat de contrasten van deze knoppen, zelfs met dropshadow, nog steeds erg laag zijn.Musical-Memoirs schreef op maandag 17 juli 2023 @ 17:29:
Nog een raar verschil die alleen bij Chrome is, niet bij Firefox of Edge.
De contrast in de moderatie score is bij chrome (links) erg slecht het nummertje te zien, terwijl er bij Firefox en Edge (rechts) een donkere rand om het getal heen zit waardoor het makkelijker te lezen is.
[Afbeelding]
Zeker na de vorige uitspraak over de WCAG vind ik het jammer dat ik met een webscan nog steeds 22 elementen zonder voldoende kleurcontrast uit de webscan krijg.
jelle. schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:54:
[...]
Ja. De bedoeling is om de richtlijnen te volgen voor alle toekomstige aanpassingen die we doen.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Working on it. Gaat nog wel even duren voordat de hele set compleet is. Met development moeten we ook nog afstemmen hoe we een aanpassing van de smileys kunnen uitrollen. Het is meer dan alleen een paar plaatjes veranderen omdat ook alle bestaande reacties en forumposts opnieuw geparsed moeten worden.Floor-is schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 09:15:
[...]
Weet je al wat? Want ze zijn echt fakking lelijk nu
:fill(white):strip_exif()/f/image/6Wii9MEoGjbhSu0kz0MfbOB5.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/d51GMqYA2w6KschAhtbFKpRB.png?f=user_large)
Edit: of juist net andersom, whatever je perspectief er op is. Ik vind
[ Voor 39% gewijzigd door D4NG3R op 15-08-2023 10:02 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Veel van de originele emoji's kijken ook niets naar links of rechts.D4NG3R schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:00:
Ligt het aan mij of lijken een aantal van die emoji naar links te kijken i.p.v. rechts zoals ze nu doen?
Mocht je ze beiden posten om de verschillen tussen licht en donker-modus te benadrukken. Volgens mij is de achtergrond van de lichte-modus in je post anders dan de daadwerkelijke kleurstelling van lichte-modus op Tweakers.Femme schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:58:
[...]
Working on it. Gaat nog wel even duren voordat de hele set compleet is. Met development moeten we ook nog afstemmen hoe we een aanpassing van de smileys kunnen uitrollen. Het is meer dan alleen een paar plaatjes veranderen omdat ook alle bestaande reacties en forumposts opnieuw geparsed moeten worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik zat te denken aan de implementatie zoals Dark Reader die ook heeft: https://darkreader.org/blog/automation/
Ipv coördinaten te gebruiken zou Tweakers ook het IP-adres kunnen gebruiken. En aangezien Dark Reader open-source is, lijkt het me niet al te moeilijk dit te implementeren (alhoewel ik denk dat Dark Reader in een andere programmeertaal is geschreven dan Tweakers' back-end).
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Je kunt toch systeemvoorkeur laten bepalen? Dan zou het mee moeten lopen met de rest van je settings.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:19:
Het zal vast wel vaker genoemd zijn, maar: ik zou graag een timed dark mode willen. Overdag wil ik namelijk Tweakers bekijken in light mode en in de avond in dark mode (denk dat ik niet hoef uit te leggen waarom). Op het moment 'moet' ik nu elke keer handmatig de optie veranderen.
Ik zat te denken aan de implementatie zoals Dark Reader die ook heeft: https://darkreader.org/blog/automation/
Ipv coördinaten te gebruiken zou Tweakers ook het IP-adres kunnen gebruiken. En aangezien Dark Reader open-source is, lijkt het me niet al te moeilijk dit te implementeren (alhoewel ik denk dat Dark Reader in een andere programmeertaal is geschreven dan Tweakers' back-end).
Ik zie niet hoe systeemvoorkeur hetzelfde doet als per dark mode per dagdeel. Binnen Windows kan dat iig niet, dus dan houdt het al gauw op. Wellicht dat een third-party applicatie dat doet, maar dat is gehannes.MikeyMan schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:23:
[...]
Je kunt toch systeemvoorkeur laten bepalen? Dan zou het mee moeten lopen met de rest van je settings.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ah ik zie dat de nachtlamp het wel doet op tijd, maar de donkere modus niet...Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:26:
[...]
Ik zie niet hoe systeemvoorkeur hetzelfde doet als per dark mode per dagdeel. Binnen Windows kan dat iig niet, dus dan houdt het al gauw op. Wellicht dat een third-party applicatie dat doet, maar dat is gehannes.

Ik heb geen ervaring met Windows, maar zo te lezen kan het wel:MikeyMan schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 10:29:
[...]
Ah ik zie dat de nachtlamp het wel doet op tijd, maar de donkere modus niet...
How to switch between Windows 10 light and dark modes on schedule automatically
[ Voor 10% gewijzigd door XWB op 15-08-2023 11:22 ]
Op tijd is minder ideaal, daarom had ik ook verwacht dat dezelfde opties beschikbaar waren als bij nachtlamp:XWB schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 11:20:
[...]
Ik heb geen ervaring met Windows, maar zo te lezen kan het wel: https://www.windowscentra...-automatically-windows-10
/f/image/8M33ivzNFniOODj7jVr1aHj7.png?f=fotoalbum_large)
Oeh, het wordt wel mooi man! Hoewel scope-creep misschien ook wel een goed moment voor een overhaul?Femme schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:58:
[...]
Working on it. Gaat nog wel even duren voordat de hele set compleet is. Met development moeten we ook nog afstemmen hoe we een aanpassing van de smileys kunnen uitrollen. Het is meer dan alleen een paar plaatjes veranderen omdat ook alle bestaande reacties en forumposts opnieuw geparsed moeten worden.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb helemaal niet nagedacht over opnieuw parsen en of je dat nog een beetje slim kunt doen of niet moet ik toegeven.
Bericht hierboven
Het work in progress ziet er alvast mooi uit hoor!
Misschien bij de darkmode-smileys nog een kleine outline in lightmode-kleur er omheen, zodat ze beter afsteken? (Bij de
Hoe dan ook, tof dat jullie ermee bezig zijn.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/gObz4QjgnUfYnhRyYEmv1sIp.jpg?f=user_large)
Ongelezen artikelen krijgen een dikgedrukt timestamp mee; echter is dit bij downloads niet het geval.
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Fantastisch Femme!Femme schreef op dinsdag 15 augustus 2023 @ 09:58:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hebben jullie ook een oplossing gevonden voor de geanimeerde smilies? Ben wel benieuwd naar de methode die jullie willen gebruiken voor animatie. Zover ik weet gaat vector + animatie nog niet heel goed samen op het web.
En als de smilies straks vectoren zijn, betekent dit dan ook dat ze met de font-size goed gaan mee schalen? Zoals kleinere smillies in de [small]-tag of grotere smilies in de [h1/2/3]-tag of [table=fontsize=x]-tag?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
We hebben alle shops rondom de release geïnformeerd en ook tips gegevens hoe ze hun shopppagina eenvoudig geschikt kunnen maken voor dark mode. Uiteindelijk is het aan henzelf om daar wel of niet iets mee te doen, maar ik zal de collega's die contact hebben met shops, eens vragen om hen er nogmaals op te wijzenGropah schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 22:39:
Er zijn nog verschillende shops in de database waarvan de omschrijving niet goed te lezen is in dark mode. Een voorbeeld; https://tweakers.net/shopreview/7638/belsimpel/overzicht/. Waarschijnlijk door een stukje custom styling, wat niet op de dark mode berekend is? Wellicht een idee om de shops te mailen met de vraag het bij te werken en dark mode leesbaar te maken?
Wordt het background=url attribuut van table niet meer weergegeven? De FAQ zegt dat het er is.
table background:
testing 1-2-3 |
---|
tr background:
testing 1-2-3 |
---|
th background:
testing 1-2-3 |
---|
td background:
testing 1-2-3 |
Klopt, maar dat heeft niet te maken met de nieuwe dark of light mode.decramy schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:55:
Ik heb nog een kleine 'bug':
[Afbeelding]
Ongelezen artikelen krijgen een dikgedrukt timestamp mee; echter is dit bij downloads niet het geval.
Het zou kunnen dat je het ene item al wel had gelezen, en de andere twee niet. Hierdoor is het lastig om deze dikgedrukt te maken. Het is wat dat betreft het eenvoudigste om ze nooit dikgedrukt te tonen; wat natuurlijk raar is als het artikel ervoor en erna wel dikgedrukt zijn.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Zie: review: Iiyama Vision Master Pro 451 review
Voorbeeld:
/f/image/lImjnth7WP8ZGbt4dSa3riGr.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/gGvIOEgt7ecCRM5QwT16TFn7.png?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door n9iels op 21-08-2023 15:18 ]
Haha, 23 jaar oud, coollappro schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:59:
Ik weet niet of jullie hier per se aandacht aan moeten besteden, maar op een recent nieuwsbericht werd in de comments gelinkt naar een review uit het jaar 2000. De specs tabel doet het niet zo goed in dark mode
Zie: review: Iiyama Vision Master Pro 451 review
Voorbeeld:
[Afbeelding]
Probeer even een harde refresh of je cache te wissen, dat zou het moeten oplosseneXtink schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:09:
Iconen bij de "Best Buy Guide" op de frontpage zijn donker in dark mode, dus dat werkt niet echt lekker
[Afbeelding]
Custom CSS was het niet en een hard refresh hielp niet, maar heb wel mijn extensies uitgezet, waarbij adblocker het probleem veroorzaakt. Sorry voor de noise.jelle. schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 15:27:
[...]
Probeer even een harde refresh of je cache te wissen, dat zou het moeten oplossen(en anders: custom css of browserextensies?)
Al ben ik wel benieuwd wat voor logica jullie toepassen dat mijn adblocker dit veroorzaakt, enig idee?
Uit nieuwsgierigheid: welke browser en adblocker is dat? Ik wil wel eens proberen te achterhalen wat dan technisch precies de oorzaak iseXtink schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:08:
[...]
Custom CSS was het niet en een hard refresh hielp niet, maar heb wel mijn extensies uitgezet, waarbij adblocker het probleem veroorzaakt. Sorry voor de noise.
Al ben ik wel benieuwd wat voor logica jullie toepassen dat mijn adblocker dit veroorzaakt, enig idee?
Intentionally left blank
macOS + Chrome + ublock, volgens mij een standaard set aan regels (werk laptop met een managed chrome en extensies)crisp schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 18:17:
[...]
Uit nieuwsgierigheid: welke browser en adblocker is dat? Ik wil wel eens proberen te achterhalen wat dan technisch precies de oorzaak is
Alles laatste versie
Meer nadruk op +2/3 posts
Ik lees graag de reacties en vaak lees ik enkel de +2/+3 berichten. Hoewel ik de darkmode goed kan waarderen, is vlot door de reacties scrollen wel lastig als t enige verschil een groen lijntje is.
![]() | -> | ![]() |
* slechts een voorbeeld. Zou nog wel subtieler mogen en dan de +3 als dit. But you get the gist.
[ Voor 4% gewijzigd door Martijn.C.V op 22-08-2023 13:13 ]
/f/image/6Rd3QzMjiTmRcpKV2vJyjxQl.png?f=fotoalbum_large)
Hij is in het 'difference' blauw ook echt AMPER zichtbaar - wellicht dat dit daarom nog niet was opgevallen?
/f/image/WeFtAnlXejBTWiwvBUHbzIww.png?f=fotoalbum_large)
Met de klassieke witte achtergrond zal deze denk ik nooit opgevallen zijn
Succes!
aw snap, was dat het alweer?
:fill(white):strip_exif()/f/image/rGCy2VVHiDVQdAMjZE7Cu5sn.png?f=user_large)
Zwart op grijs leest niet lekker. In whitemode lijkt hij ook veel duidelijker voor mijn gevoel:
:fill(white):strip_exif()/f/image/RmgahqUB3OtXW9AR90nySUo6.png?f=user_large)
Ik krijg dit niet gereproduceerd, met welke browser en OS zie je dit?phizzie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 14:44:
Ola, ik heb een bugje gevonden denk ik? Het groene vinkje heeft een pixel die blauw oplicht in mijn overzichten. Ben toevallig voor een klant meerdere hardware vergelijkingen aan het doen en schrok daar ik dacht dat het een luie pixel zou kunnen zijn. Hij scrollt echter lekker mee.
[Afbeelding]
Hij is in het 'difference' blauw ook echt AMPER zichtbaar - wellicht dat dit daarom nog niet was opgevallen?
[Afbeelding]
Met de klassieke witte achtergrond zal deze denk ik nooit opgevallen zijn
Succes!
Die lijn hoort wit te zijnGropah schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 23:17:
De hr-tag valt imo niet goed genoeg op in darkmode op firefox. Gevonden in Gropah in "Feedback op moderatie binnen Spielerij"
[Afbeelding]
Zwart op grijs leest niet lekker. In whitemode lijkt hij ook veel duidelijker voor mijn gevoel:
[Afbeelding]
Bij mij is het ook zo... de hr-lijn is ook niet wit in dark mode zoals het zou moeten zijn zoals je zegt @jelle.jelle. schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:23:
[...]
Die lijn hoort wit te zijnCustom css wellicht? En anders: welke browser en OS gebruik je?
Browser: Chrome
[ Voor 3% gewijzigd door mindwarper op 24-08-2023 08:47 ]
Op deze machine:jelle. schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:23:
[...]
Ik krijg dit niet gereproduceerd, met welke browser en OS zie je dit?
<knip ander stuk>
W11 22H2 22621.2134
Tekst geschaald op 100%
Brave 1.57.49 en 1.57.53 (tweede versie bevestigd na update in 'about' scherm)
Edge 116.0.1935.54
Firefox 115.0.3 en 116.0.3 (gereproduceerd bij tekst @ 110%)
Op deze link: vergelijk 3 laptops
Opvallend: In Brave als Edge op de bovenstaande browsers als extra testje blijkt onder het kopje 'toetsenbord' het vinkje in de linkerkolom het blauwe vlakje niet te hebben. In Firefox weer wel:
Edge = Brave:
/f/image/r39XLy753vXLXTRT02gRgUlp.png?f=fotoalbum_large)
Firefox:
/f/image/8y1rKPM0viLnBCCLUKVw50EK.png?f=fotoalbum_large)
Als ik hem in chrome open is ie inderdaad wit bij mij. Als ik die post open in een private window zonder ingelogd te zijn in FF, is de lijn grijzig, dus het zit niet in custom css. Dit is in firefox 116.0.3 op zowel windows 10 als mac 13.5.jelle. schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:23:
[...]
Die lijn hoort wit te zijnCustom css wellicht? En anders: welke browser en OS gebruik je?
Ik bedenk mij net overigens dat deze reactie in crew-topic al bespreekt waar het vandaan zou kunnen komen.
[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 24-08-2023 09:27 ]
Het is een stukje text-bleed in combinatie met bepaalde zoomlevels; Er piept dan een pixel van de verborgen tekst door. Het is op te lossen door de 100% van deze rule iets te verhogen:phizzie schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:06:
[...]
Op deze machine:
W11 22H2 22621.2134
Tekst geschaald op 100%
Brave 1.57.49 en 1.57.53 (tweede versie bevestigd na update in 'about' scherm)
Edge 116.0.1935.54
Firefox 115.0.3 en 116.0.3 (gereproduceerd bij tekst @ 110%)
Op deze link: vergelijk 3 laptops
Opvallend: In Brave als Edge op de bovenstaande browsers als extra testje blijkt onder het kopje 'toetsenbord' het vinkje in de linkerkolom het blauwe vlakje niet te hebben. In Firefox weer wel:
Edge = Brave:
[Afbeelding]
Firefox:
[Afbeelding]
1
2
3
| .specs td.spec .sprite { text-indent: 100%; } |
Intentionally left blank
Ah, OK. Een gevalletje 'Known Issue' - voor mij verder geen probleem. Aangezien ik regelmatig zaken mee help met testen heb ik hem even zo opgepakt. Ik ga mijn (custom) CSS sheet er niet op aanpassen, nu kan iemand die het zoekt in elk geval vinden dat het niet aan hun config ligtcrisp schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:39:
[...]
Het is een stukje text-bleed in combinatie met bepaalde zoomlevels; Er piept dan een pixel van de verborgen tekst door. Het is op te lossen door de 100% van deze rule iets te verhogen:
<snip css aanpassing>
Succes met de verdere bugsquashes!
Verschillende browsers bleken hier inderdaad op een andere manier om te gaan. Dat is zojuist gefixt en de weergave is nu consistent met andere vergelijkbare elementen.Gropah schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 09:25:
[...]
Als ik hem in chrome open is ie inderdaad wit bij mij. Als ik die post open in een private window zonder ingelogd te zijn in FF, is de lijn grijzig, dus het zit niet in custom css. Dit is in firefox 116.0.3 op zowel windows 10 als mac 13.5.
Ik bedenk mij net overigens dat deze reactie in crew-topic al bespreekt waar het vandaan zou kunnen komen.
Hmmm, bij mij in Firefox 116.0.3 op windows 10 is ie nog donkergrijs? Heb de cache al gedisabled en force reload gedaan. Het is In ieder geval geen wit.jelle. schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 10:26:
[...]
Verschillende browsers bleken hier inderdaad op een andere manier om te gaan. Dat is zojuist gefixt en de weergave is nu consistent met andere vergelijkbare elementen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/6hxaoGyRRuMZz8JZEeIGDiBv.png?f=user_large)
Of is dit juist de update?
Dit inderdaad. Het bleek dat ik juist zelf naar de verkeerde kleur zat te kijken dankzij ChromeGropah schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 17:46:
Of is dit juist de update?
Dit werkt dus niet, totaal onleesbaar in white mode en iets minder erg in darkmode
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Zo te zien heb je "Perfect Dark" nog ingesteld staan als Custom CSS snippet. Zet die eens uit?Shinji schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:36:
Ik heb mijn iphone nu op licht gezet en tweakers op “systeem voorkeur”. Dat geeft dit als resultaat:
[Afbeelding]
Op tweakers geforceerd op licht maakt overigens geen verschil.
Safari, recentste iOS. Heb telefoon herstart om daar wat mee uit te sluiten maar hielp niks.
Intentionally left blank
Thanks, kan me helemaal niet herinneren dat ik dat ooit heb gedaan. Zal zijn geweest voordat Tweakers native dark ging denk ik.crisp schreef op woensdag 13 september 2023 @ 08:38:
[...]
Zo te zien heb je "Perfect Dark" nog ingesteld staan als Custom CSS snippet. Zet die eens uit?
Dat lost alles op in elk geval
Zo vermoeiend dat ik vooral overdag direct 'light' weer aanzet omdat dark niet om aan te zien is. Persoonlijk denk ik dat het komt doordat Tweakers in darkmode blijft vasthouden aan het vele kleurgebruik waardoor het een beetje een kermis wordt. Ook lijken de icons te detailrijk waardoor het een beetje een zooitje wordt. Zie bijvoorbeeld Tweakers vergeleken met Reddit:
Reddit:
:strip_exif()/f/image/stGse2PL2iLeYNMuvWq7BGCO.jpg?f=fotoalbum_large)
Tweakers:
:strip_exif()/f/image/RsWyiqwVMU7GVTl5qAbTPs6l.jpg?f=fotoalbum_large)
Voelt Tweakers toch echt als een kermis aan, ik vind het vooral overdag niet om aan te gluren, een beetje een web 1.0 gevoel krijg ik erbij.
Ik denk ook dat het misschien komt omdat de achtergrond niet echt zwart is, maar soort van blauw? En dan met nog vrij witte letters erop, wat het vrij vermoeiend maakt voor je ogen.
Als je kijkt naar Reddit hebben ze een volledig zwarte achtergrond, maar een post wordt in een soort iets grijzer frame gezet waardoor je een universeler geheel krijgt. De tekst lijkt een andere kleur, maar ik denk dat het meer te maken heeft dat het een iets dikker lettertype is, waardoor het rustiger oogt. In ieder geval word ik na 5 minuten Tweakers 'darkmode' helemaal dol, en switch ik snel weer terug naar light. Reddit heb ik al maanden op darkmode omdat het serieus gewoon veel fijner is om naar te kijken.
Persoonlijk denk ik dus:
- Vrijwel alle kleur eruit trekken en werken met grijswaardes.
- De iconen minder detail in, simpeler.
- Werken met grijze content 'blokken' zoals in Reddit?
- Dikker lettertype die minder afsteekt tegen de donkere achtergrond.
Just my 2 cents
Normale post:
/f/image/9DlpZ9bRDeQrtGiOQvYXwh2r.png?f=fotoalbum_large)
Hierbij is de link in de groene balk dus gewoon goed leesbaar en de website ziet het als nog niet bezocht.
Bovenstaande post gequote:
/f/image/Gdh86oAjQMvJlIvgXTDevobG.png?f=fotoalbum_large)
De link in de gekleurde balk valt echt zo goed als compleet weg en lijkt volgens mij door de CSS gezien te worden als een "bezochte" link.
Ook al heb ik een aantal CSS snippets aan staan, komt dit gedrag niet daardoor aangezien deze screenshots gemaakt zijn in een incognito venster. En is in Dark mode
Dit is eigenlijk meer een conflict tussen 2 styles:Pompi schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:30:
@crisp. Ik weet niet of het komt door de styling van het Black Friday topic of dat ze een meer site brede styling hebben gebruikt. Aangezien screenshots meer zeggen dan als ik het moet beschrijven.
Normale post:
[Afbeelding]
Hierbij is de link in de groene balk dus gewoon goed leesbaar en de website ziet het als nog niet bezocht.
Bovenstaande post gequote:
[Afbeelding]
De link in de gekleurde balk valt echt zo goed als compleet weg en lijkt volgens mij door de CSS gezien te worden als een "bezochte" link.
Ook al heb ik een aantal CSS snippets aan staan, komt dit gedrag niet daardoor aangezien deze screenshots gemaakt zijn in een incognito venster. En is in Dark mode
aan de ene kant zorgen we er voor dat text en links in een tabel met een lichte achtergrondkleur altijd een donkere kleur krijgen; dat doen we met deze css rule:
1
2
3
| .nocontrast a { color: var(--text-link-always-dark-color); } |
aan de andere kant willen we dat links in quotes minder opvallend zijn; dat doen we met deze css rule:
1
2
3
4
| .messagecontent .message-quote-div a { color: var(--secondary-paragraph-text-color); text-decoration: underline; } |
het probleem is dat de tweede hier specifieker is, en dus voorrang krijgt boven de eerste. Je wilt hier liever niet met !important gaan werken, dus ik zal even moeten nadenken hoe dit het beste op te lossen is...
Intentionally left blank
Bedankt voor de uitgebreide uitleg, weer iets nieuws geleerdcrisp schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:14:
[...]
Dit is eigenlijk meer een conflict tussen 2 styles:
aan de ene kant zorgen we er voor dat text en links in een tabel met een lichte achtergrondkleur altijd een donkere kleur krijgen; dat doen we met deze css rule:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 .nocontrast a { color: var(--text-link-always-dark-color); }
aan de andere kant willen we dat links in quotes minder opvallend zijn; dat doen we met deze css rule:
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 .messagecontent .message-quote-div a { color: var(--secondary-paragraph-text-color); text-decoration: underline; }
het probleem is dat de tweede hier specifieker is, en dus voorrang krijgt boven de eerste. Je wilt hier liever niet met !important gaan werken, dus ik zal even moeten nadenken hoe dit het beste op te lossen is...

Telefoons met abonnementen is nog oogverblindend (in de negatieve zin).
Ik heb zelf te veel CSS dingen actief staan, daarom maar even in een private window, maar daar is het dus het zelfde resultaat.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Volgens mij is het issue nog steeds daar, zie:D4NG3R schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 08:27:
Zowel de kop als tekst rechts bij deze grafiek zijn zeer slecht- tot onleesbaar:
Voorbeeld van slecht leesbare grafiek
:fill(white):strip_exif()/f/image/r16DyrwwjeONx1OJz06C84Gh.png?f=user_large)
True republicanism is the sovereignty of the people. There are natural and imprescriptible rights which an entire nation has no right to violate. Vive La Republique!
Is nu opgelosttheredspecial schreef op maandag 19 februari 2024 @ 10:59:
Volgens mij is het issue nog steeds daar, zie:
Voorbeeld van slecht leesbare grafiek
[Afbeelding]
Dat is inderdaad nogal extreem lichtResistor schreef op zaterdag 3 februari 2024 @ 14:08:
Klein bugje nog:
[Afbeelding]
Telefoons met abonnementen is nog oogverblindend (in de negatieve zin).
Ik heb zelf te veel CSS dingen actief staan, daarom maar even in een private window, maar daar is het dus het zelfde resultaat.