“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
altijd watt | NRG | some things will never change
Nieuwe smiley's ftw.
Overigens ben ik van mening dat deze smileys perfect zijn. Eén van de weinige dingen die mij terugbrengen naar het begin van mijn karige Tweakers-carrière.
extra resolutie is niet zichtbaar zolang text op tweakers hetzelfde aantal pixels in hoogt blijft.
misschien een speciale emoji lijst, ipv smilys omdat emoiji's hip zijn enzo. 🎉
[ Voor 24% gewijzigd door mrc4nl op 24-05-2015 19:17 ]
ora et labora
En iedereen met een normale/nonmobile browser ziet die meuk niet. Rete-irritant.GerardVanAfoort schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:01:
Ja o.a. smiley's in iOS zien er wel strak uit. Ook zie je soortgelijke (at random) wel eens op fora. 😜
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Exact! Maar meer = beter en retina = ook beter.Ircghost schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:16:
Ik wil echt heel graag deze exact zo houden, maar dan met een resolutie upgrade (tje). Indien we deze niet kunnen houden dan is het echt een no-go voor mij!
Pimorez schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:08:
Het verzoek voor een resolutiebump komt zeker voort uit je verlangen naar een fatsoenlijke avatar?
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Ik zie het net op Firefox, da's helemaal niks! Was ook meer een voorbeeld. Een paar nieuwe en een iets hogere resolutie zou al mooi zijn.krvabo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:15:
[...]
En iedereen met een normale/nonmobile browser ziet die meuk niet. Rete-irritant.
[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 24-05-2015 20:17 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Owner of DBIT Consultancy
Lord-The-Gamer (L-T-G)
De smileys zijn wat mij betreft (persoonlijke mening
Wat betreft het toevoegen van meer smileys: welke emotie die je veel in een post wil uitdrukken missen jullie? We hebben er al zo veel.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar welke mis je?
http://www.forumsmileys.nl/smileys_fok.php

[ Voor 37% gewijzigd door MedionAkoya op 25-05-2015 12:33 ]
Trein?
Ik zie daar geen enkele smiley die een emotie uitdrukt die regelmatig gebruikt wordt op GoT en waar we nog geen smiley voor hebben.
Als je erop staat om niet constructief te doen, dan hou ik daar ook wel mee op...
[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 25-05-2015 12:34 ]
Dus er moeten computers bij?NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:34:
[...]
Ik zie daar geen enkele smiley die een emotie uitdrukt die regelmatig gebruikt wordt op GoT en waar we nog geen smiley voor hebben.
[...]
Als je erop staat om niet constructief te doen, dan hou ik daar ook wel mee op...

[ Voor 24% gewijzigd door MedionAkoya op 25-05-2015 12:40 ]
Trein?
Lastig te zeggen welke er missen. Ik mis soms een smiley van: serieus ben je zo onhandig (voorbeeld), dan vind ikNMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
Nee. Ik vraag of jullie kunnen aangeven welk gevoel dat je graag wil uitdrukken dat je nu niet uit kan drukken omdat er geen smiley voor in het forum zit, maar in plaats daarvan krijg ik alleen bijdehandte reacties. Ik kan bijna alleen maar concluderen dat er blijkbaar dus niks ontbreekt.

[ Voor 139% gewijzigd door Jochemd13 op 25-05-2015 12:41 ]
Ach, er is er één die een bepaald gevoel soms uitstekend uitdrukt, maar waarvan het gebruik je nogal gemakkelijk een waarschuwing (of zelfs ban) op kan leveren.NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
Nee. Ik vraag of jullie kunnen aangeven welk gevoel dat je graag wil uitdrukken dat je nu niet uit kan drukken omdat er geen smiley voor in het forum zit, maar in plaats daarvan krijg ik alleen bijdehandte reacties. Ik kan bijna alleen maar concluderen dat er blijkbaar dus niks ontbreekt.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Nog meer onvriendelijke smileys erbij, wat een goed idee..Jochemd13 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
[...]
Lastig te zeggen welke er missen. Ik mis soms een smiley van: serieus ben je zo onhandig (voorbeeld), dan vind iken
niet altijd passen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Juist bij minder vriendelijke zaken is nuance heel belangrijk_David_ schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:53:
[...]
Nog meer onvriendelijke smileys erbij, wat een goed idee..
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Maar toch zie je in bijna elke post dezelfde smilies. Er moet meer variatie zijn.NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:30:
Wat betreft het toevoegen van meer smileys: welke emotie die je veel in een post wil uitdrukken missen jullie? We hebben er al zo veel.
Tweakblog van de maand

ora et labora
Ironie, sarcasme, cynisme. Vooral ironie.NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
Edit: volgens mij zijn er smilies op het forum van Anandtech die hier ontbreken. Ik zal straks eens kijken.

Sneaky?
[ Voor 16% gewijzigd door witeken op 25-05-2015 13:25 ]
Tweakblog van de maand
Tweakblog van de maand
Anoniem: 601629
Reactie van Tweakers?witeken schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:30:
Geen reactie van Tweakers? Er is in ieder geval veel animo.
Nah, ik kan alleen maar reacties van mezelf geven. Persoonlijk vind ik de "oude" smilies wel een soort van identiteit is
Eens dat ze echt oud zijn. Ook de iconen set van de editor (de UBB code iconen, zoals B, I, U, S, boven de reactie veld). Het zou goed zijn om eens onderzoek te doen naar alternatieve icon / smiley sets met een moderne minimalistische uitstraling die we vrij of tegen een geringe vergoeding kunnen gebruiken. Dringende zaak? Niet, denk ik...
Sowieso vond ik de emoticons wat in de oude MSN client gebruikt werden veel leuker dan vrijwel alles wat je tegenwoordig ziet. Ik vond het echt stom toen ze die in MSN 'vernieuwden'. En die van skype zijn ook lam (op de kat na die alleen krijgt als je 3 toetsen tegelijk indrukt, hoewel die verder niet verzendbaar is)mrc4nl schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:57:
ik mis vooral de sarcastish kijkende emoticon uit msn.
[afbeelding]
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 03-06-2015 11:29 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Maak er een soort wedstrijd van?Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:29:
De smilies zijn op dit moment prima. Zoals meerderen zeggen, is het onderdeel van de identiteit van Tweakers geworden. Als je enkel al een resolutieboost zou gaan geven dan gaan smilies er waarschijnlijk ook anders eruitzien. Simpelweg upscalen kan niet dus moeten ze opnieuw gemaakt worden. Kost veel tijd om dat goed te doen als de emotie/gevoel van de huidige uitstraling wilt behouden. Ik denk dat het daarom de moeite niet waard is. Kost meer dan dat het iets oplevert.
Laat de handige tweakers alle huidige emoticons een resolutieboost geven en inzenden, laat de community kiezen welke er het beste uitzien en het gevoel het beste behouden, en geef de winner een bats karmapunten, tweakers goodies of een ticket bij de tweakers express of w/e
Goedkoper/handiger/minder tijdsintensief dan iemand van de HQ erop te zetten en te betalen, en je hebt het daadwerkelijk door en voor tweakers
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Lijkt me een prima ding om uit te besteden aan de community, zoals hierboven al voorgesteld wordt.Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:29:
De smilies zijn op dit moment prima. Zoals meerderen zeggen, is het onderdeel van de identiteit van Tweakers geworden. Als je enkel al een resolutieboost zou gaan geven dan gaan smilies er waarschijnlijk ook anders eruitzien. Simpelweg upscalen kan niet dus moeten ze opnieuw gemaakt worden. Kost veel tijd om dat goed te doen als de emotie/gevoel van de huidige uitstraling wilt behouden. Ik denk dat het daarom de moeite niet waard is. Kost meer dan dat het iets oplevert.
Overigens vallen smileys vast prima te upscalen zonder hun feel kwijt te raken.
Is dat niet de vBulletin set? In de meeste fora zijn die echt spuuglelijk.witeken schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:59:
[...]
Ironie, sarcasme, cynisme. Vooral ironie.
Edit: volgens mij zijn er smilies op het forum van Anandtech die hier ontbreken. Ik zal straks eens kijken.
[afbeelding]
Sneaky?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En 2015 is blijkbaar het jaar van de community bij TweakersNMe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:49:
Lijkt me een prima ding om uit te besteden aan de community, zoals hierboven al voorgesteld wordt.
Overigens vallen smileys vast prima te upscalen zonder hun feel kwijt te raken.
Tweakblog van de maand
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Nee hoor. Gewoon aangeven dat je ze op de helft van elke dimensie weer wil geven en je browser regelt de rest afhankelijk van je resolutie.MsG schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:47:
Resolutieboost is toch helemaal niet wenselijk? Dat betekent dat ze op 99% van de normale 96DPI-schermen gewoon domweg groter en prominenter in beeld komen, terwijl ze nu net zo groot zijn als de tekst zelf ongeveer.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
IE doet nog niet aan animated SVG's, ook niet in de volgende versie.Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:51:
Zou helemaal mooi zijn als eventuele nieuwe smilies gewoon vectoren zijn. Wat nou resolutie! Gewoon elke resolutie.
[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 03-06-2015 15:06 ]
En IEdge?
Tweakblog van de maand
Er is vziw op zich geen verplichting in onze code dat ze allemaal dezelfde extensie hebben. Dus in die zin zouden alle statische versies dan in ieder geval .svg kunnen worden.NMe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:25:
IE doet nog niet aan animated SVG's, ook niet in de volgende versie.
Hogere resolutie gif's en png's is voorlopig niet praktisch inzetbaar. Bovendien zijn het hardcoded img-tags na het 'parsen' van de reacties, waardoor de nogal verbose picture tag met embedded img tag (voor browsers die picture niet kennen) ook nog wel redelijk serieus meer opslag vereisen (en het herparsen van de forumposts en frontpagereacties). En mede daardoor reacties misschien wel ineens met terugwerkende kracht over de huidige lengte-limiet pushen.
Ik ben zelf overigens ook geen fan van andere smileys, maar dat zal ook wel komen omdat ik deze al jaren ken

Vooral de linker dan. Die kan nog wel van pas komen denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door O88088 op 05-06-2015 11:37 ]
Die rechter is te geweldadig voor forum gebruik
ora et labora
Waarom zou je ineens niet meer uit kunnen met de img-tag? Begrijp me niet verkeerd, de picture-tag is netter, maar met alleen img kom je er ook: plaatje van 30x30 maken, via CSS zeggen dat 'ie gerenderd moet worden als 15x15 en je browser regelt wel dat het ding schaalt. Dan is je enige uitdaging om te zorgen dat die verkleinde versie er acceptabel uitziet in elke browser.ACM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:17:
[...]
Er is vziw op zich geen verplichting in onze code dat ze allemaal dezelfde extensie hebben. Dus in die zin zouden alle statische versies dan in ieder geval .svg kunnen worden.
Hogere resolutie gif's en png's is voorlopig niet praktisch inzetbaar. Bovendien zijn het hardcoded img-tags na het 'parsen' van de reacties, waardoor de nogal verbose picture tag met embedded img tag (voor browsers die picture niet kennen) ook nog wel redelijk serieus meer opslag vereisen (en het herparsen van de forumposts en frontpagereacties). En mede daardoor reacties misschien wel ineens met terugwerkende kracht over de huidige lengte-limiet pushen.
Dat is precies de reden, dat ik alvast aanneem dat dat niet het geval gaat zijnNMe schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:54:
Dan is je enige uitdaging om te zorgen dat die verkleinde versie er acceptabel uitziet in elke browser.
Als het op zo'n manier schaalt is het inderdaad wel ok (hoewel dit voorbeeld natuurlijk een hele andere stijl smileys is)
30x30 =

15x15 =

[ Voor 48% gewijzigd door ACM op 05-06-2015 12:23 ]

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 10-06-2015 11:45 ]
[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 10-06-2015 12:03 ]
Tweakblog van de maand
Anoniem: 574841
Resolutie omhoog lijkt me een prima idee. Veranderen niet.
Waar heb je het over? Sinds ik in NMe in "Smilies" uit mijn slof schoot doet er niemand meer bijdehand.Anoniem: 574841 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:53:
Waarom zit iedereen zo bijdehand te doen? Als je iets gedaan wilt krijgen, is het niet handig als je allemaal bijdehand gaat zitten doen.
Moet je ook niet nog een 3e grootte hebben dan?ACM schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:14:
[...]
Dat is precies de reden, dat ik alvast aanneem dat dat niet het geval gaat zijnAls er goed ogende smileys geleverd worden die ook (of eigenlijk, vooral) op halve grootte mooi zijn, dan is een gewone img-tag inderdaad het overwegen waard.
Als het op zo'n manier schaalt is het inderdaad wel ok (hoewel dit voorbeeld natuurlijk een hele andere stijl smileys is)
30x30 = [afbeelding]
15x15 = [afbeelding]

Of om ACM's post aan te houden aangezien die smiley daadwerkelijk groot genoeg is om ter illustratie te dienen:
30x30 =

15x15 =

12x12 =

[ Voor 63% gewijzigd door NMe op 10-06-2015 16:56 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Erg netjes! Ik ben voor, +2
[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 21-06-2015 22:07 ]
Niet waar, ik vroeg om beide in de TS.NMe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:06:
Bovendien gaat deze draad over een resolutieboost, niet om het toevoegen van meer van die dingen.
Tweakblog van de maand
We willen al niet dat mensen "RTFM" in een post schrijven, laat staan dat we dat gaan toejuichen door er smileys voor aan te bieden.
Dan nog is het posten van een lijst smileys (waarvan een groot deel niet eens aan de criteria voor redelijke hoogtes en het uitbeelden van vaak voorkomende emoties) niet heel constructief. Ik vroeg eerder in dit topic al welke emotie je graag zou willen uitbeelden die nu niet lukt met de bestaande smileys maar die wel in een smiley te vatten valt. Tot zover heb ik weinig beargumenteerde verzoeken gezien.
Maar laten we het dan maar op denken houden
Tweakblog van de maand
Dit gaat echter wel serieus veel tijd kosten.
Alleen animated vectors gaat wel een serieus probleem worden.Femme schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:20:
De smileys moeten inderdaad omgezet worden naar vector of hidpi bitmaps. Dit gaat echter wel veel tijd kosten. Als we vectors maken is het nog maar de vraag of of ze er net zo mooi uit gaan zien op standaard dpi schermen als onze huidige smileys (maar het zou wel super handig zijn om vectors als origineel te hebben zodat we in ieder geval kunnen scalen naar elke gewenste resolutie met eventueel achteraf wat handmatige optimalisaties in bitmaps).
Dit gaat echter wel serieus veel tijd kosten.

Origineel (15x15px):
Origineel (small):
Mijn vector (onderstaande allemaal vanuit dezelfde vector opgeslagen in verschillende afmetingen):
15x15px small:

15x15px:

30x30px:

Retina 15x15px:

300x300px:

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-06-2015 09:53 ]

gjmi in 'reviews: Tweakers Vakantiespecial - Handige gear voor onderweg en op vakantie'
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Dat lijkt me niet echt gewenst als vervanging van de smilies op Tweakers...
Coördinator van de Waze Belux Community
Nicee alleen wel een beetje jammer van die onderste
[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 10-12-2015 09:42 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Met een ultra-HD-scherm heb je weinig keus.Señor Sjon schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:41:
Je kan natuurlijk ook niet met 200% zoom werken.
Anoniem: 159710
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 10-09-2016 14:00 ]
TIME TO UPGRADE !!!
Voor icons heb ik al responsive varianten voorbij zien komen, dat zou voor smileys ook kunnen: https://useiconic.com/guides/using-iconic-responsively/ en http://responsiveicons.co.uk/Femme schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:20:
Als we vectors maken is het nog maar de vraag of of ze er net zo mooi uit gaan zien op standaard dpi schermen als onze huidige smileys
Een makkelijke optie is al genoemd: http://emojione.com/Dit gaat echter wel serieus veel tijd kosten.
Nou iets als dit werd vandaag weer aangevraagd:NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:30:
[...]

mwoa aluhoedjes zie ik wel op meer delen van het forum terugkerenNMe schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:57:
Dat zou een plaatje zijn dat zonder woorden een compleet topic in Actualiteit, Sport & Politiek zou kunnen laten ontsporen zonder op andere plekken enige relevantie te hebben.
Waar hetzelfde tegenargument geldt.Uncle Mel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:18:
[...]
mwoa aluhoedjes zie ik wel op meer delen van het forum terugkeren
Het probleem is niet zozeer dat de uitsnijding slordig is alswel dat GIF geen alpha transparency ondersteunt. Een pixel is óf volledig opaque, óf volledig transparant. Nou zijn veel smileys niet geanimeerd dus die zouden wel geüpdatet kunnen worden door over te schakelen op PNG, maar voor de geanimeerden hou je het probleem.theblindman schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:00:
Zou er misschien wel wat te doen zijn aan de slordige "uitsnede" van de emoticons? Op mijn laptop en telefoon gebruik ik slim omgekeerde kleuren (een feature van iOS/macOS), en dan vallen de pixels aan de randen van de emoticons behoorlijk op
[afbeelding]
Is er al een fatsoenlijk alternatief voor GIF dat overal werkt?

.edit: APNG heeft momenteel de beste support, maar nog steeds veel browsers niet en dus geen valide alternatief.
.edit2: technisch is er misschien nog iets mogelijk met PNG's en animated stylesheets, maar daar word je ook niet vrolijk van denk ik
[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2018 16:18 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Oh kijk, dat verklaart het dus!.oisyn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:13:
[...]
Het probleem is niet zozeer dat de uitsnijding slordig is alswel dat GIF geen alpha transparency ondersteunt. Een pixel is óf volledig opaque, óf volledig transparant. Nou zijn veel smileys niet geanimeerd dus die zouden wel geüpdatet kunnen worden door over te schakelen op PNG, maar voor de geanimeerden hou je het probleem.
Is er al een fatsoenlijk alternatief voor GIF dat overal werkt?
.edit: APNG heeft momenteel de beste support, maar nog steeds veel browsers niet en dus geen valide alternatief.
.edit2: technisch is er misschien nog iets mogelijk met PNG's en animated stylesheets, maar daar word je ook niet vrolijk van denk ik
Zou het veel werk zijn om alleen voor statische images over te gaan naar PNG's? Dat zou de meest voorkomende emoticons al verfraaien
Hierboven zie ik ook een SVG-versie van de emoticons, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Maar ik snap dat dat bijzonder veel werk is.
Geïrriteerd opzij kijken: ¬_¬
oh well / shit happens: ¯\_(ツ)_/¯
Opzetje voor de eerste:

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:13:
Kwestie van het eerste frame goed kiezen en je hebt een aardige fallback voor die browser uit Redmond.Where support for APNG is missing, only the first frame is displayed

Hadden deze nodig voor een specifieke functie, zijn aan het kijken of we de rest ook onder handen nemen. Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit op retina schermen.
Maar alleen de eerste heeft geen vage witte achtergrondpixels (die je dus ziet als de achtergrond van het bericht zwart is).bartvb schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:06:
Op basis van de vector file van @Zeror hebben we bij Bokt.nl een aantal smileys naar retina-format getrokken. Of eigenlijk een vector versie van gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hadden deze nodig voor een specifieke functie, zijn aan het kijken of we de rest ook onder handen nemen. Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit op retina schermen.
Commandline FTW | Tweakt met mate

Probleem met de donkere achtergrond is in principe ook op te lossen door een andere 'matte color' te gebruiken bij het opslaan van de GIFs voor gebruik op een donkere achtergrond.
Maar dit topic gaat in principe over een resolutiebump en dat is naar mijn idee heel erg aardig gelukt

Nu (animated) svg steeds meer een ding is op internet kan dat niet gebruikt worden voor de smileys?
Zeror schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
Grote schop!
Nu (animated) svg steeds meer een ding is op internet kan dat niet gebruikt worden voor de smileys?
In combi met Paint 3D en lunapic.com lukt het al aardig.. maar zit wel wat werk in.
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon op 27-07-2020 19:02 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Het ziet er al goed uit.Falcon schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:54:
[...]
[Afbeelding]
In combi met Paint 3D en lunapic.com lukt het al aardig.. maar zit wel wat werk in.
Een ding: Die afbeelding lijkt hier te 'laggen'. In iedergeval op mijn smartphone met Chrome.
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Klopt, handjes zijn ook nog niet goed. Maar puur even probeersel om te zien hoe lang zo iets duurt om te maken.. ik denk per geanimeerde smiley een 1,5 uur als je de basis goed hebt staan en die kunt hergebruiken.AW_Bos schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:07:
[...]
Het ziet er al goed uit.
Een ding: Die afbeelding lijkt hier te 'laggen'. In iedergeval op mijn smartphone met Chrome.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Mocht er hulp nodig zijn.. , ik heb wel wat tijd over.Zeror schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
Grote schop!
FreeReef.nl