Wordt het niet eens tijd voor verbeterde smileys?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • +41 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
}:O Wordt het niet nog eens tijd voor :D nieuwe O+ smilies :*), is volgens mij al lang geleden :'(. En over :) :( ;) smilies >:) :o :-( gesproken, die :r lage O-) resoluties :S kunnen anno domini 2015 toch echt niet meer ;w :/. Dus hoe -O- zit het met een :X resolutiebump B) :Y)?

Dus oOo d:)b :w?

:Y

:$

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ja o.a. smiley's in iOS zien er wel strak uit. Ook zie je soortgelijke (at random) wel eens op fora. 😜

altijd watt | NRG | some things will never change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:56
Leuk idee 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

Ik steun deze aanvraag van harte!
Nieuwe smiley's ftw.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Het verzoek voor een resolutiebump komt zeker voort uit je verlangen naar een fatsoenlijke avatar?

Overigens ben ik van mening dat deze smileys perfect zijn. Eén van de weinige dingen die mij terugbrengen naar het begin van mijn karige Tweakers-carrière.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

Nieuwe? meh misschien extra ofzo, maar ik ben tevreden met wat er nu is, die hoeven van mij niet weg.
extra resolutie is niet zichtbaar zolang text op tweakers hetzelfde aantal pixels in hoogt blijft.

misschien een speciale emoji lijst, ipv smilys omdat emoiji's hip zijn enzo. 🎉

[ Voor 24% gewijzigd door mrc4nl op 24-05-2015 19:17 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 21:01

krvabo

MATERIALISE!

GerardVanAfoort schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:01:
Ja o.a. smiley's in iOS zien er wel strak uit. Ook zie je soortgelijke (at random) wel eens op fora. 😜
En iedereen met een normale/nonmobile browser ziet die meuk niet. Rete-irritant.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:50

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik wil echt heel graag deze exact zo houden, maar dan met een resolutie upgrade (tje). Indien we deze niet kunnen houden dan is het echt een no-go voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Ircghost schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:16:
Ik wil echt heel graag deze exact zo houden, maar dan met een resolutie upgrade (tje). Indien we deze niet kunnen houden dan is het echt een no-go voor mij!
Exact! Maar meer = beter en retina = ook beter.
Pimorez schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:08:
Het verzoek voor een resolutiebump komt zeker voort uit je verlangen naar een fatsoenlijke avatar?
:$

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
krvabo schreef op zondag 24 mei 2015 @ 19:15:
[...]

En iedereen met een normale/nonmobile browser ziet die meuk niet. Rete-irritant.
Ik zie het net op Firefox, da's helemaal niks! Was ook meer een voorbeeld. Een paar nieuwe en een iets hogere resolutie zou al mooi zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _David_
  • Laatst online: 20-04 13:59

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Resolutie bump = Ja, nieuwe = nee, en al helemaal niet die vage emoji van Apple/google, die werken bijna niet in non-mobile browsers.

[ Voor 4% gewijzigd door _David_ op 24-05-2015 20:17 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik vind de smileys leuk. Nooit ergens betere gezien. Deze zijn prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Tijd voor nieuwe smileys inderdaad :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Zolang ze maar niet net als bij HW.info worden, die vind ik echt afschuwelijk. Deze smileys vind ik goed, al zullen ze inderdaad wel een resolutie bumpje kunnen gebruiken :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

DennusB schreef op maandag 25 mei 2015 @ 11:51:
Tijd voor nieuwe smileys inderdaad :D
De smileys zijn wat mij betreft (persoonlijke mening ;)) een stukje van de eigen identiteit van Tweakers. Ik ben op zich wel voorstander van een resolutieverbetering maar meer dan dat zou het niet moeten worden.

Wat betreft het toevoegen van meer smileys: welke emotie die je veel in een post wil uitdrukken missen jullie? We hebben er al zo veel. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:28
Alle emoties :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maar welke mis je? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-04 11:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Alstublieft
http://www.forumsmileys.nl/smileys_fok.php

Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/dm/tvp.gif

[ Voor 37% gewijzigd door MedionAkoya op 25-05-2015 12:33 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zie daar geen enkele smiley die een emotie uitdrukt die regelmatig gebruikt wordt op GoT en waar we nog geen smiley voor hebben.
Als je erop staat om niet constructief te doen, dan hou ik daar ook wel mee op...

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 25-05-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-04 11:29

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:34:
[...]

Ik zie daar geen enkele smiley die een emotie uitdrukt die regelmatig gebruikt wordt op GoT en waar we nog geen smiley voor hebben.

[...]

Als je erop staat om niet constructief te doen, dan hou ik daar ook wel mee op...
Dus er moeten computers bij?

Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/ventilator.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/crash.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/tweaksmiley.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.forumsmileys.nl/smileys/got.gif

[ Voor 24% gewijzigd door MedionAkoya op 25-05-2015 12:40 ]

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee. Ik vraag of jullie kunnen aangeven welk gevoel dat je graag wil uitdrukken dat je nu niet uit kan drukken omdat er geen smiley voor in het forum zit, maar in plaats daarvan krijg ik alleen bijdehandte reacties. Ik kan bijna alleen maar concluderen dat er blijkbaar dus niks ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
Nee. Ik vraag of jullie kunnen aangeven welk gevoel dat je graag wil uitdrukken dat je nu niet uit kan drukken omdat er geen smiley voor in het forum zit, maar in plaats daarvan krijg ik alleen bijdehandte reacties. Ik kan bijna alleen maar concluderen dat er blijkbaar dus niks ontbreekt.
Lastig te zeggen welke er missen. Ik mis soms een smiley van: serieus ben je zo onhandig (voorbeeld), dan vind ik :F en ;w niet altijd passen.

[ Voor 139% gewijzigd door Jochemd13 op 25-05-2015 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ach, er is er één die een bepaald gevoel soms uitstekend uitdrukt, maar waarvan het gebruik je nogal gemakkelijk een waarschuwing (of zelfs ban) op kan leveren.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Laatst online: 20-04 13:59

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Jochemd13 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:39:
[...]

Lastig te zeggen welke er missen. Ik mis soms een smiley van: serieus ben je zo onhandig (voorbeeld), dan vind ik :F en ;w niet altijd passen.
Nog meer onvriendelijke smileys erbij, wat een goed idee.. :N

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

_David_ schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:53:
[...]
Nog meer onvriendelijke smileys erbij, wat een goed idee.. :N
Juist bij minder vriendelijke zaken is nuance heel belangrijk ;)

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:30:
Wat betreft het toevoegen van meer smileys: welke emotie die je veel in een post wil uitdrukken missen jullie? We hebben er al zo veel. ;)
Maar toch zie je in bijna elke post dezelfde smilies. Er moet meer variatie zijn.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ik mis vooral de sarcastish kijkende emoticon uit msn.
Afbeeldingslocatie: http://www.sherv.net/MSN-Info/Custom-MSN-Emoticons/Custom-MSN-Emoticons_files/Custom_MSN_Emoticons_Menu.jpg

ora et labora

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Ironie, sarcasme, cynisme. Vooral ironie.

Edit: volgens mij zijn er smilies op het forum van Anandtech die hier ontbreken. Ik zal straks eens kijken.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5N0ONLf.png
Sneaky?

[ Voor 16% gewijzigd door witeken op 25-05-2015 13:25 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Geen reactie van Tweakers? Er is in ieder geval veel animo.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 601629

witeken schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:30:
Geen reactie van Tweakers? Er is in ieder geval veel animo.
Reactie van Tweakers?
Nah, ik kan alleen maar reacties van mezelf geven. Persoonlijk vind ik de "oude" smilies wel een soort van identiteit is :D

Eens dat ze echt oud zijn. Ook de iconen set van de editor (de UBB code iconen, zoals B, I, U, S, boven de reactie veld). Het zou goed zijn om eens onderzoek te doen naar alternatieve icon / smiley sets met een moderne minimalistische uitstraling die we vrij of tegen een geringe vergoeding kunnen gebruiken. Dringende zaak? Niet, denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

mrc4nl schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:57:
ik mis vooral de sarcastish kijkende emoticon uit msn.
[afbeelding]
Sowieso vond ik de emoticons wat in de oude MSN client gebruikt werden veel leuker dan vrijwel alles wat je tegenwoordig ziet. Ik vond het echt stom toen ze die in MSN 'vernieuwden'. En die van skype zijn ook lam (op de kat na die alleen krijgt als je 3 toetsen tegelijk indrukt, hoewel die verder niet verzendbaar is)

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

De smilies zijn op dit moment prima. Zoals meerderen zeggen, is het onderdeel van de identiteit van Tweakers geworden. Als je enkel al een resolutieboost zou gaan geven dan gaan smilies er waarschijnlijk ook anders eruitzien. Simpelweg upscalen kan niet dus moeten ze opnieuw gemaakt worden. Kost veel tijd om dat goed te doen als de emotie/gevoel van de huidige uitstraling wilt behouden. Ik denk dat het daarom de moeite niet waard is. Kost meer dan dat het iets oplevert.

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 03-06-2015 11:29 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfreak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-11-2024

Darkfreak

www.n1ntendo.nl

Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:29:
De smilies zijn op dit moment prima. Zoals meerderen zeggen, is het onderdeel van de identiteit van Tweakers geworden. Als je enkel al een resolutieboost zou gaan geven dan gaan smilies er waarschijnlijk ook anders eruitzien. Simpelweg upscalen kan niet dus moeten ze opnieuw gemaakt worden. Kost veel tijd om dat goed te doen als de emotie/gevoel van de huidige uitstraling wilt behouden. Ik denk dat het daarom de moeite niet waard is. Kost meer dan dat het iets oplevert.
Maak er een soort wedstrijd van?

Laat de handige tweakers alle huidige emoticons een resolutieboost geven en inzenden, laat de community kiezen welke er het beste uitzien en het gevoel het beste behouden, en geef de winner een bats karmapunten, tweakers goodies of een ticket bij de tweakers express of w/e :P?

Goedkoper/handiger/minder tijdsintensief dan iemand van de HQ erop te zetten en te betalen, en je hebt het daadwerkelijk door en voor tweakers ;)?

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:29:
Lijkt me een prima ding om uit te besteden aan de community, zoals hierboven al voorgesteld wordt. :)

Overigens vallen smileys vast prima te upscalen zonder hun feel kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59
witeken schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:59:
[...]

Ironie, sarcasme, cynisme. Vooral ironie.

Edit: volgens mij zijn er smilies op het forum van Anandtech die hier ontbreken. Ik zal straks eens kijken.

[afbeelding]
Sneaky?
Is dat niet de vBulletin set? In de meeste fora zijn die echt spuuglelijk.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
NMe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:49:
Lijkt me een prima ding om uit te besteden aan de community, zoals hierboven al voorgesteld wordt. :)

Overigens vallen smileys vast prima te upscalen zonder hun feel kwijt te raken.
En 2015 is blijkbaar het jaar van de community bij Tweakers ;).

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28

MsG

Forumzwerver

Resolutieboost is toch helemaal niet wenselijk? Dat betekent dat ze op 99% van de normale 96DPI-schermen gewoon domweg groter en prominenter in beeld komen, terwijl ze nu net zo groot zijn als de tekst zelf ongeveer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MsG schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:47:
Resolutieboost is toch helemaal niet wenselijk? Dat betekent dat ze op 99% van de normale 96DPI-schermen gewoon domweg groter en prominenter in beeld komen, terwijl ze nu net zo groot zijn als de tekst zelf ongeveer.
Nee hoor. Gewoon aangeven dat je ze op de helft van elke dimensie weer wil geven en je browser regelt de rest afhankelijk van je resolutie. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Zou helemaal mooi zijn als eventuele nieuwe smilies gewoon vectoren zijn. Wat nou resolutie! Gewoon elke resolutie.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zeror schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:51:
Zou helemaal mooi zijn als eventuele nieuwe smilies gewoon vectoren zijn. Wat nou resolutie! Gewoon elke resolutie.
IE doet nog niet aan animated SVG's, ook niet in de volgende versie. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 03-06-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:27
NMe schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:25:
[...]

IE doet nog niet aan animated SVG's. ;)
Vooruitgang niet je niet laten hinderen door de achterblijvers. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
IE doet nog niet aan animated SVG's. ;)
En IEdge?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook niet, zie de edit van mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

IE doet nog niet aan animated SVG's, ook niet in de volgende versie. ;)
Er is vziw op zich geen verplichting in onze code dat ze allemaal dezelfde extensie hebben. Dus in die zin zouden alle statische versies dan in ieder geval .svg kunnen worden.

Hogere resolutie gif's en png's is voorlopig niet praktisch inzetbaar. Bovendien zijn het hardcoded img-tags na het 'parsen' van de reacties, waardoor de nogal verbose picture tag met embedded img tag (voor browsers die picture niet kennen) ook nog wel redelijk serieus meer opslag vereisen (en het herparsen van de forumposts en frontpagereacties). En mede daardoor reacties misschien wel ineens met terugwerkende kracht over de huidige lengte-limiet pushen.

Ik ben zelf overigens ook geen fan van andere smileys, maar dat zal ook wel komen omdat ik deze al jaren ken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 07:56
Deze mis ik:
Afbeeldingslocatie: http://forum.leerlingen.com/vbb/images/smilies/pet.gif.pagespeed.ce.TNAfJbAv5m.gif Afbeeldingslocatie: http://www.chauffeursforum.nl/public/style_emoticons/default/hamer.gif

Vooral de linker dan. Die kan nog wel van pas komen denk ik.

[ Voor 14% gewijzigd door O88088 op 05-06-2015 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Die rechter is te geweldadig voor forum gebruik

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ACM schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:17:
[...]

Er is vziw op zich geen verplichting in onze code dat ze allemaal dezelfde extensie hebben. Dus in die zin zouden alle statische versies dan in ieder geval .svg kunnen worden.

Hogere resolutie gif's en png's is voorlopig niet praktisch inzetbaar. Bovendien zijn het hardcoded img-tags na het 'parsen' van de reacties, waardoor de nogal verbose picture tag met embedded img tag (voor browsers die picture niet kennen) ook nog wel redelijk serieus meer opslag vereisen (en het herparsen van de forumposts en frontpagereacties). En mede daardoor reacties misschien wel ineens met terugwerkende kracht over de huidige lengte-limiet pushen.
Waarom zou je ineens niet meer uit kunnen met de img-tag? Begrijp me niet verkeerd, de picture-tag is netter, maar met alleen img kom je er ook: plaatje van 30x30 maken, via CSS zeggen dat 'ie gerenderd moet worden als 15x15 en je browser regelt wel dat het ding schaalt. Dan is je enige uitdaging om te zorgen dat die verkleinde versie er acceptabel uitziet in elke browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

NMe schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 11:54:
Dan is je enige uitdaging om te zorgen dat die verkleinde versie er acceptabel uitziet in elke browser.
Dat is precies de reden, dat ik alvast aanneem dat dat niet het geval gaat zijn :) Als er goed ogende smileys geleverd worden die ook (of eigenlijk, vooral) op halve grootte mooi zijn, dan is een gewone img-tag inderdaad het overwegen waard.

Als het op zo'n manier schaalt is het inderdaad wel ok (hoewel dit voorbeeld natuurlijk een hele andere stijl smileys is)

30x30 = Afbeeldingslocatie: http://www.wikisocion.org/en/images/thumb/8/80/Smiley.png/30px-Smiley.png
15x15 = Afbeeldingslocatie: http://www.wikisocion.org/en/images/thumb/8/80/Smiley.png/30px-Smiley.png

[ Voor 48% gewijzigd door ACM op 05-06-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik zal dit weekend eens kijken of ik een voorstel voor de "gewone" smiley kan maken op dubbel zo grote dimensies en daarna onderzoeken hoe dat uitziet in de verschillende browsers. Ik verwacht hooguit problemen met IE aangezien IE gewoon nog steeds geen goed resize-algoritme heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Is het niet mogelijk om de :o en de :O een apart code te geven. Hoe vaak ik die niet foutief type omdat ze hier blijkbaar hoofdlettergevoelig zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En daarmee de context van alle oude posts die ze gebruiken breken? Dat is wat mij betreft een hele grote "nee"...

[ Voor 8% gewijzigd door NMe op 10-06-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Gerucht Heeft HET DaT wOoRdEn OOk hoofdletteRgevoeliG zIJn. Dus waarom smilies niet?

[ Voor 4% gewijzigd door witeken op 10-06-2015 12:03 ]

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 574841

Waarom zit iedereen zo bijdehand te doen? Als je iets gedaan wilt krijgen, is het niet handig als je allemaal bijdehand gaat zitten doen.
Resolutie omhoog lijkt me een prima idee. Veranderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 574841 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:53:
Waarom zit iedereen zo bijdehand te doen? Als je iets gedaan wilt krijgen, is het niet handig als je allemaal bijdehand gaat zitten doen.
Waar heb je het over? Sinds ik in NMe in "Smilies" uit mijn slof schoot doet er niemand meer bijdehand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-03 10:57

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Wat mij betreft zijn de smilies zoals ze nu zijn prima. Natuurlijk kan het altijd mooier en beter, maar is het ook echt noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

ACM schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Dat is precies de reden, dat ik alvast aanneem dat dat niet het geval gaat zijn :) Als er goed ogende smileys geleverd worden die ook (of eigenlijk, vooral) op halve grootte mooi zijn, dan is een gewone img-tag inderdaad het overwegen waard.

Als het op zo'n manier schaalt is het inderdaad wel ok (hoewel dit voorbeeld natuurlijk een hele andere stijl smileys is)

30x30 = [afbeelding]
15x15 = [afbeelding]
Moet je ook niet nog een 3e grootte hebben dan?

Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/s/smile.gif - dubbel (retina?)
:) - normaal
:) - small

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die kleine is al van 15x15 naar 12x12 geschaald. Daar zou je dus prima de 30x30-smiley voor moeten kunnen downscalen.

Of om ACM's post aan te houden aangezien die smiley daadwerkelijk groot genoeg is om ter illustratie te dienen:

30x30 = Afbeeldingslocatie: http://www.wikisocion.org/en/images/thumb/8/80/Smiley.png/30px-Smiley.png
15x15 = Afbeeldingslocatie: http://www.wikisocion.org/en/images/thumb/8/80/Smiley.png/30px-Smiley.png
12x12 = Afbeeldingslocatie: http://www.wikisocion.org/en/images/thumb/8/80/Smiley.png/30px-Smiley.png

[ Voor 63% gewijzigd door NMe op 10-06-2015 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:07
Emojione is een makkelijk herbruikbare vector set die het doet op alle platformen... Afbeeldingslocatie: http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1F608.png?v=1.2.4Afbeeldingslocatie: http://cdn.jsdelivr.net/emojione/assets/png/1F3C3.png?v=1.2.4

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik niet. De helft is véél te hoog, en van wat er overblijft zijn er een boel die amper tot geen emoties uitbeelden die je niet al kan uitbeelden met de bestaande smileys of als ze dat wel doen dan is het vaak een erg negatieve emotie. Bovendien gaat deze draad over een resolutieboost, niet om het toevoegen van meer van die dingen.

[ Voor 10% gewijzigd door NMe op 21-06-2015 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
iig die met 'rtfm' in hoge resolutie dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
NMe schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:06:
Bovendien gaat deze draad over een resolutieboost, niet om het toevoegen van meer van die dingen.
Niet waar, ik vroeg om beide in de TS.

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GerardVanAfoort schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:15:
iig die met 'rtfm' in hoge resolutie dan :)
We willen al niet dat mensen "RTFM" in een post schrijven, laat staan dat we dat gaan toejuichen door er smileys voor aan te bieden.
witeken schreef op zondag 21 juni 2015 @ 22:50:
[...]

Niet waar, ik vroeg om beide in de TS.
Dan nog is het posten van een lijst smileys (waarvan een groot deel niet eens aan de criteria voor redelijke hoogtes en het uitbeelden van vaak voorkomende emoties) niet heel constructief. Ik vroeg eerder in dit topic al welke emotie je graag zou willen uitbeelden die nu niet lukt met de bestaande smileys maar die wel in een smiley te vatten valt. Tot zover heb ik weinig beargumenteerde verzoeken gezien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online
Helemaal met je eens. Maar gut gut, soms is het hier zo'n vraagmaarraakbaak dat je het wel denkt!
Maar laten we het dan maar op denken houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken

witeken

nieuwsgierig

Topicstarter
Welke wet stelt dat er maar 1 smiley per emotie mag zijn? Waarom geen variatie voor wie de huidige beu is of zo?

Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Die gebruikt maar lekker een plaatje. Smileys zijn een methode om je gevoelens over te brengen op een gevoelloos medium, niet een manier om je site in een kleurplaat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:43

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De smileys moeten inderdaad omgezet worden naar vector of hidpi bitmaps. Dit gaat echter wel veel tijd kosten. Als we vectors maken is het nog maar de vraag of of ze er net zo mooi uit gaan zien op standaard dpi schermen als onze huidige smileys (maar het zou wel super handig zijn om vectors als origineel te hebben zodat we in ieder geval kunnen scalen naar elke gewenste resolutie met eventueel achteraf wat handmatige optimalisaties in bitmaps).

Dit gaat echter wel serieus veel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 12:37

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik vind de huidige oldschool Tweakers set (waar de moederversie nog uit PHPbb of UBB komt?) nog steeds wel een erg fijn setje smileys. Dat ze niet automagisch mooier zijn op mijn Retina schermen heb ik niet zo'n last van. Dat ruwe pixelige is juist wel erg leuk in plaats van dat veel te schone vector-gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Femme schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:20:
De smileys moeten inderdaad omgezet worden naar vector of hidpi bitmaps. Dit gaat echter wel veel tijd kosten. Als we vectors maken is het nog maar de vraag of of ze er net zo mooi uit gaan zien op standaard dpi schermen als onze huidige smileys (maar het zou wel super handig zijn om vectors als origineel te hebben zodat we in ieder geval kunnen scalen naar elke gewenste resolutie met eventueel achteraf wat handmatige optimalisaties in bitmaps).

Alleen animated vectors gaat wel een serieus probleem worden. :/

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb ff een opzetje gemaakt.

Origineel (15x15px): :)
Origineel (small): :)

Mijn vector (onderstaande allemaal vanuit dezelfde vector opgeslagen in verschillende afmetingen):

15x15px small: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AILUD4bSpnHmJFz4pxUZUeor/full.png

15x15px: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AILUD4bSpnHmJFz4pxUZUeor/full.png

30x30px: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8SZkEufVFy8MQM9T5fcd4dAA/full.png

Retina 15x15px: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8SZkEufVFy8MQM9T5fcd4dAA/full.png

300x300px: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BzfR1EZhJEaRBun4FFW8KwGK/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 25-06-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-04 16:07

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glodenox
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-04 11:23
Alleen zien die er niet overal hetzelfde uit... Hier zie je hoe die "smilie" er uit ziet bij mij op Windows 7 in Firefox 38.0.5:

Unicode smilie in reactie

Dat lijkt me niet echt gewenst als vervanging van de smilies op Tweakers...

Coördinator van de Waze Belux Community

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartenvdezz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-02 12:51
Tja een moderne site als Tweakers met zijn strakke uiterlijk kan echt niet aankomen met wazige, ouderwetse smileys zoals deze nu beschikbaar zijn, toch?

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Nicee alleen wel een beetje jammer van die onderste :+ :P

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-04 15:59
Je kan natuurlijk ook niet met 200% zoom werken. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Señor Sjon op 10-12-2015 09:42 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Señor Sjon schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:41:
Je kan natuurlijk ook niet met 200% zoom werken. :+
Met een ultra-HD-scherm heb je weinig keus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159710

Vraag me af wanneer LEGO smileytjes zullen komen & haar code !! waartegenover K'NEX zijn code '' worden?

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 10-09-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickboy333
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-03 16:21
Mwa, ik vind wel dat de Tweak nerd als smily gebruikt kan worden, Voornamelijk omdat paart out gaat.

TIME TO UPGRADE !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Zet die "tweak nerd" eens in 10x10 pixels neer en zeg dat nog eens met droge ogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Femme schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:20:
Als we vectors maken is het nog maar de vraag of of ze er net zo mooi uit gaan zien op standaard dpi schermen als onze huidige smileys
Voor icons heb ik al responsive varianten voorbij zien komen, dat zou voor smileys ook kunnen: https://useiconic.com/guides/using-iconic-responsively/ en http://responsiveicons.co.uk/
Een makkelijke optie is al genoemd: http://emojione.com/ Afbeeldingslocatie: http://emojione.com/wp-content/uploads/assets/emojis/1f603.svg - maar je kan er niet alle smileys mee vervangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-04 13:38
NMe schreef op maandag 25 mei 2015 @ 12:30:
[...]
Nou iets als dit werd vandaag weer aangevraagd:

Afbeeldingslocatie: https://www.ccmfans.net/community/styles/default/ccmfans/smilies/tinfoil.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat zou een plaatje zijn dat zonder woorden een compleet topic in Actualiteit, Sport & Politiek zou kunnen laten ontsporen zonder op andere plekken enige relevantie te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-04 13:38
NMe schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:57:
Dat zou een plaatje zijn dat zonder woorden een compleet topic in Actualiteit, Sport & Politiek zou kunnen laten ontsporen zonder op andere plekken enige relevantie te hebben. :P
mwoa aluhoedjes zie ik wel op meer delen van het forum terugkeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Uncle Mel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:18:
[...]

mwoa aluhoedjes zie ik wel op meer delen van het forum terugkeren ;)
Waar hetzelfde tegenargument geldt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12
Zou er misschien wel wat te doen zijn aan de slordige "uitsnede" van de emoticons? Op mijn laptop en telefoon gebruik ik slim omgekeerde kleuren (een feature van iOS/macOS), en dan vallen de pixels aan de randen van de emoticons behoorlijk op :)

Emojis

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

theblindman schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:00:
Zou er misschien wel wat te doen zijn aan de slordige "uitsnede" van de emoticons? Op mijn laptop en telefoon gebruik ik slim omgekeerde kleuren (een feature van iOS/macOS), en dan vallen de pixels aan de randen van de emoticons behoorlijk op :)

[afbeelding]
Het probleem is niet zozeer dat de uitsnijding slordig is alswel dat GIF geen alpha transparency ondersteunt. Een pixel is óf volledig opaque, óf volledig transparant. Nou zijn veel smileys niet geanimeerd dus die zouden wel geüpdatet kunnen worden door over te schakelen op PNG, maar voor de geanimeerden hou je het probleem.

Is er al een fatsoenlijk alternatief voor GIF dat overal werkt? :Z
.edit: APNG heeft momenteel de beste support, maar nog steeds veel browsers niet en dus geen valide alternatief.

.edit2: technisch is er misschien nog iets mogelijk met PNG's en animated stylesheets, maar daar word je ook niet vrolijk van denk ik ;)

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2018 16:18 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theblindman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12
.oisyn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:13:
[...]

Het probleem is niet zozeer dat de uitsnijding slordig is alswel dat GIF geen alpha transparency ondersteunt. Een pixel is óf volledig opaque, óf volledig transparant. Nou zijn veel smileys niet geanimeerd dus die zouden wel geüpdatet kunnen worden door over te schakelen op PNG, maar voor de geanimeerden hou je het probleem.

Is er al een fatsoenlijk alternatief voor GIF dat overal werkt? :Z
.edit: APNG heeft momenteel de beste support, maar nog steeds veel browsers niet en dus geen valide alternatief.

.edit2: technisch is er misschien nog iets mogelijk met PNG's en animated stylesheets, maar daar word je ook niet vrolijk van denk ik ;)
Oh kijk, dat verklaart het dus!

Zou het veel werk zijn om alleen voor statische images over te gaan naar PNG's? Dat zou de meest voorkomende emoticons al verfraaien ;)
Hierboven zie ik ook een SVG-versie van de emoticons, dat zou natuurlijk helemaal mooi zijn. Maar ik snap dat dat bijzonder veel werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Om dan zelf nog een duit in het zakje te doen, wat mij betreft mis ik:

Geïrriteerd opzij kijken: ¬_¬
oh well / shit happens: ¯\_(ツ)_/¯

Opzetje voor de eerste: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/VOrsDGs.png

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

.oisyn schreef op woensdag 11 april 2018 @ 16:13:
Where support for APNG is missing, only the first frame is displayed
Kwestie van het eerste frame goed kiezen en je hebt een aardige fallback voor die browser uit Redmond.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Op basis van de vector file van @Zeror hebben we bij Bokt.nl een aantal smileys naar retina-format getrokken. Of eigenlijk een vector versie van gemaakt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q0B0LNUh3Nr9rzxkT3cIBSri/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HudyubeOCcG227nbpe5cFvwQ/full.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XosFpHlUlpLJvVThVaUpbwKC/full.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bhPTwgQPA3QoSgSLay2Kh2UH/full.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jl6pSHlCocReYGCRqmblUoAR/full.gif

Hadden deze nodig voor een specifieke functie, zijn aan het kijken of we de rest ook onder handen nemen. Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit op retina schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-04 20:23

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

bartvb schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:06:
Op basis van de vector file van @Zeror hebben we bij Bokt.nl een aantal smileys naar retina-format getrokken. Of eigenlijk een vector versie van gemaakt:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hadden deze nodig voor een specifieke functie, zijn aan het kijken of we de rest ook onder handen nemen. Ziet er toch wel een heel stuk strakker uit op retina schermen.
Maar alleen de eerste heeft geen vage witte achtergrondpixels (die je dus ziet als de achtergrond van het bericht zwart is). ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-04 11:54
Dat is voor de 2e en 3e op te lossen door ze op te slaan als PNG ipv GIF. De laatste twee zijn geanimeerd dus dan is PNG geen optie, zie eerdere posts Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q0B0LNUh3Nr9rzxkT3cIBSri/full.png

Probleem met de donkere achtergrond is in principe ook op te lossen door een andere 'matte color' te gebruiken bij het opslaan van de GIFs voor gebruik op een donkere achtergrond.

Maar dit topic gaat in principe over een resolutiebump en dat is naar mijn idee heel erg aardig gelukt Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q0B0LNUh3Nr9rzxkT3cIBSri/full.png

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Grote schop!

Nu (animated) svg steeds meer een ding is op internet kan dat niet gebruikt worden voor de smileys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:21

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Zeror schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
Grote schop!

Nu (animated) svg steeds meer een ding is op internet kan dat niet gebruikt worden voor de smileys?
Afbeeldingslocatie: https://www10.lunapic.com/do-not-link-here-use-hosting-instead/159585692619392654?3079806551

In combi met Paint 3D en lunapic.com lukt het al aardig.. maar zit wel wat werk in. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon op 27-07-2020 19:02 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Nostalgie topic, toen een smiley nog smiley heette en niet emoji O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Falcon schreef op maandag 27 juli 2020 @ 18:54:
[...]

[Afbeelding]

In combi met Paint 3D en lunapic.com lukt het al aardig.. maar zit wel wat werk in. :)
Het ziet er al goed uit.
Een ding: Die afbeelding lijkt hier te 'laggen'. In iedergeval op mijn smartphone met Chrome.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:21

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

AW_Bos schreef op maandag 27 juli 2020 @ 20:07:
[...]

Het ziet er al goed uit.
Een ding: Die afbeelding lijkt hier te 'laggen'. In iedergeval op mijn smartphone met Chrome.
Klopt, handjes zijn ook nog niet goed. Maar puur even probeersel om te zien hoe lang zo iets duurt om te maken.. ik denk per geanimeerde smiley een 1,5 uur als je de basis goed hebt staan en die kunt hergebruiken.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

Zeror schreef op maandag 27 juli 2020 @ 13:53:
Grote schop!

Mocht er hulp nodig zijn.. , ik heb wel wat tijd over.

FreeReef.nl

Pagina: 1 2 3 Laatste