Vanmiddag werkte beide sensoren hier nog prima, nu geen actie om te checken.mog__wai schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:05:
Mijn home assistant plugin laat al een tijdje geen COP en vermogen uit meer zien (beide blijven 0) terwijl vermogen in wel werkt. Hebben meer mensen daar last van?
Jij hebt zo te zien een nieuwe Blackbird. Dat model wordt geloof ik pas sinds dit voorjaar geleverd? De oudere variant heeft niet zo'n grote externe antenne.TomSt schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 21:52:
[...]
Hier zit anders een beste antenne aan; die zie je vanaf de straat mooi boven de unit uitsteken. Het is in ieder geval meer antenne dan er in een mobieltje past. Aangezien het ding buiten staat en Vodafone hier binnen al prima werkt, verwacht ik dat dit buiten al helemaal het geval is.
~~~[Afbeelding]
De offline status? Het is jammer maar in ieder geval niets om je direct zorgen over te maken zolang het korte periodes betreft. De mijne is wel eens twee uur offline geweest maar pruttelt vrolijk door. Je kan enkel geen aanpassingen doen wanneer de WP offline is.
Hij is half juni bij ons geplaatst (de offerte hadden we begin april al getekend). Een vriend van mij heeft er half mei ook een gekregen, maar hij heeft nog het oude model lijkt het op. Die van hem heeft andere dempers, niet het nieuwe condens tuitje onder de radiator, geen externe antenne, en een werkschakelaar aan de achterkant onder de plek waar ook de antenne zit, kan niet goed zien bij ons maar lijkt geen werkschakelaar te zitten.Caayn schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:34:
[...]
Jij hebt zo te zien een nieuwe Blackbird. Dat model wordt geloof ik pas sinds dit voorjaar geleverd? De oudere variant heeft niet zo'n grote externe antenne.
De offline status? Het is jammer maar in ieder geval niets om je direct zorgen over te maken zolang het korte periodes betreft. De mijne is wel eens twee uur offline geweest maar pruttelt vrolijk door. Je kan enkel geen aanpassingen doen wanneer de WP offline is.
Deze zit zo te zien ook op mijn Flint. Maar hij zit opgesloten onder de dakgoot, vlak bij de muur en grotendeels achter de FlintCaayn schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 22:34:
[...]
Jij hebt zo te zien een nieuwe Blackbird. Dat model wordt geloof ik pas sinds dit voorjaar geleverd? De oudere variant heeft niet zo'n grote externe antenne.
Weheat Flint FE, 7X325 O, 8X325 W, SE4000h, 2x Marstek Venus E 3.0, MG4 ER
Let op:
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.