De tak van Coolblue die de winkel doet is een hele andere dan die de zonnepanelen, laadpalen en warmtepompen deed.Pr088 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 14:18:
[...]
Dat is de partij die de hele installatie tak van Coolblue heeft overgenomen, gekocht dus. Vinden we daar iets van? Ik wilde sowieso geen warmtepomp bij CB kopen, leek mij niet een deskundige partij op dat gebied. Ik koop daar wel andere elektronica. Hoppenbrouwers heeft meer ervaring. Hoe het in de praktijk gaat uitpakken: geen idee. Ik heb vorig jaar gewoon een middelgrote deskundige installateur uit de regio gebeld.
Ik heb destijds een aanvraag bij Coolblue en bij een lokale partij gedaan.
Coolblue was voor exact dezelfde opstelling €1000 goedkoper, dat is dan makkelijk kiezen.
Mijn warmtepomp is bij Coolblue besteld en door Hoppenbrouwers geïnstalleerd, die jongens kwamen allemaal bij Coolblue vandaan, stickers waren van de bussen af, maar de bedrijfskleding hadden ze toen nog gedeeltelijk van Coolblue.
Dat waren voor een deel dezelfde monteurs die een jaar daarvoor bij mij de zonnepanelen hebben gedaan.
En die wisten allemaal echt wel waar ze mee bezig waren.
/f/image/zgdtxNBk7hxx3LOrRUpKInZy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cGyMXSiapRytHnmDBF4tXCZb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8r4Mf7yWhHfrdNVUoCVSiz9l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dz3cARJIgLGplwxlu73gkzGq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DfWuyK1kRpRE30s3jI3e6Fe8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q4LNY97RYzSsg18DCQHq8Oxe.jpg?f=fotoalbum_large)