• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:11
Afgelopen week onderstaande offerte ontvangen voor het plaatsen van een WeHeat warmtepomp.
  • Warmtepomp: Sparrow P60
  • Binnendeel: WEC
  • Boiler: WBL-300
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nth15a_k4cV2XEnZ5wU1XDbcKys=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CD2yTex85t6mUOZ1I1VBwnrd.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xe3WvF7znsHiAfhxbffZsR3bKRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0O5ufvt2RZ8WNvyF0WAgIkIs.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DT612iBu0tTl4cW42fABlRNbgyY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zl783GuyCKV9Wwvg2HCRcquL.png?f=fotoalbum_large
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Mij lijkt het een nette offerte. Wat zijn jullie op- of aanmerkingen? Enige waar ik twijfels over heb, is dat WeHeat (vooralsnog) alleen via cloud ingesteld kan worden. Deze afhankelijkheid is veelvuldig besproken in dit topic laatste dagen zag ik.

Deze post staat min of meer ook ik mijn eigen topic

• Pr088
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:20
Louis schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:32:
Hier van de week al 2x wakker geworden en het systeem volledig drukloos.
Vanmorgen weer gevuld en we hebben de boosdoener. Het vorstventiel bij de pomp spuit het water uit.
Net weheat service gebeld. Morgen vroeg belt de planning mij.
Dit is al het 2de vorstventiel dat stuk gaat in 14 maanden. Niet fijn.
Balen man! Kun je niet je installateur bellen? Het lijkt mij dat die sneller actie kan ondernemen en het ventiel kan vervangen.

Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)

• feico.de.boer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:33
Pr088 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:28:
[...]

Balen man! Kun je niet je installateur bellen? Het lijkt mij dat die sneller actie kan ondernemen en het ventiel kan vervangen.
Mijn installateur had een hele partij in bestelling staan. Als overbrugging zit er nu een 'stop' in het ventiel. Meerdere keren per dag bijvullen was geen doen meer.

• Pr088
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:20
loopezz schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:24:
Afgelopen week onderstaande offerte ontvangen voor het plaatsen van een WeHeat warmtepomp.
  • Warmtepomp: Sparrow P60
  • Binnendeel: WEC
  • Boiler: WBL-300
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

***members only***

Mij lijkt het een nette offerte. Wat zijn jullie op- of aanmerkingen? Enige waar ik twijfels over heb, is dat WeHeat (vooralsnog) alleen via cloud ingesteld kan worden. Deze afhankelijkheid is veelvuldig besproken in dit topic laatste dagen zag ik.

Deze post staat min of meer ook ik mijn eigen topic
Ik vind het niet gek. Stuk goedkoper dan dat ik vorig jaar betaalde. Spreek nog even met ze door hoe ze de afwerking doen. Isoleren ze de buizen buiten en binnen?

Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:44
arjenhiemstra schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:19:
[...]

[Afbeelding]

Hier zit ie bij de BlackBird (onderste)
Thanks, geen andere die verborgen zitten?

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:44
Pr088 schreef op donderdag 21 mei 2026 @ 09:28:
[...]

Was een oude post die ik had gequote omdat ik nu met hetzelfde issue zit :)

• RNacoustics
  • Registratie: Augustus 2024
  • Nu online
MartinPTweak schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 16:59:
[...]

Het lijkt af en toe alsof mensen zich niet meer kunnen verplaatsen in een ander(e context).
Probeer dan eens drie maanden de app niet te gebruiken vanaf vandaag (emuleert een beetje de afgelopen weken), en hou dan bij hoe vaak je toch instellingen aanpast.
Bravo als dat aantal keer 0 is na drie maanden, ik zal er niet meer over klagen :-)
Ik gebruik de Weheat app maar 2 keer per jaar. Winter seizoen op stooklijn en zomer seizoen op OT. De WP doet verder z'n ding. SWW van Weheat heb ik niet. voor monitoring gebruik ik HA, waarmee ik d.m.v. collaboration alle (energie) apparaten kan zien.

Hybride BB P80 WP, Atag i36CZ, 14 x 330 WP zonnepanelen, Marstek Venus E 3.0 5,12kWh, HA tooling

Pagina: 1 ... 203 204 Laatste

Let op:
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.