• orillion
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:26
CyberFR schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:48:
[...]

Ik hoor eigenlijk nooit de compressor en alleen de ventilatie. Ook op standje 100% hoor ik alleen de ventilator.
Voorbij rijdende EV maakt in onze straat meer lawaai. Dus ik ben verbaast als er wordt beweerd dat de Flint minder lawaai maakt. Maar zou kunnen natuurlijk, wellicht heb ik gewoon geluk (of doof).
Geen idee, misschien alleen met vorst? Dit zijn de berichten waarop ik doelde (maar het is eerder ook ter sprake gekomen):
JvLa in "Weheat warmtepompen"
Bricas01 in "Weheat warmtepompen"
bulletje in "Weheat warmtepompen"

Ik beweerde dat de Flint stiller is gebaseerd op een vergelijking van de specificaties die Weheat vrij geeft in combinatie met die berichten en dat ik zelf mijn Flint niet hoor op de uitbouw achter mijn tussenwoning. Misschien hebben deze eigenaren gewoon pech en is de Sparrow normaal wel stiller zoals jij ervaart.

[ Voor 17% gewijzigd door orillion op 06-03-2026 11:12 ]

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:56
Ariewhr schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:00:
Momenteel draai ik nog op stooklijn om mijn huis te verwarmen. Nu de zon steeds meer begint te schijnen valt mij op dat het huis 's nachts wat afkoelt, maar zodra de zon in huis komt (grote raampartijen op het oosten en het zuiden) warmt het huis snel op.

De installatie draait sinds september 2025. Destijds ben ik begonnen met stoken met de Lyric T6R aan het systeem hangen. Deze werkt wel, maar heeft altijd een erg hoge gevraagde temperatuur. Hierdoor wordt het wel weer warm in huis, maar efficiëntie is ver te zoeken.

Hoe kan ik mijn systeem, zeker richting de zomer, efficiënter inrichten?
Met dit soort temperaturen werkt een T6 op OT echt prima, en past ook de watertemperatuur prima aan naar de omstandigheden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gVN6ge1p1C4c8blxR6jCFdO88dE=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/XnM23pYuawe3eOg8sJRRM4dy.png?f=user_large

• Pr088
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:07
orillion schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:08:
[...]

Geen idee, misschien alleen met vorst? Dit zijn de berichten waarop ik doelde (maar het is eerder ook ter sprake gekomen):
JvLa in "Weheat warmtepompen"
Bricas01 in "Weheat warmtepompen"
bulletje in "Weheat warmtepompen"
Bekijk dingen wel in perspectief. Vaak is lawaai oorzaak van een fout in de installatie of een gebrek aan de machine. Dat kan door je installateur verholpen worden. Daarnaast spreekt bijvoorbeeld het laatste voorbeeld over belasting bij 99%. Natuurlijk zal je warmtepomp geluid maken onder vollast. Maar die 99-100% was bij mij alleen van toepassing toen het -5 was. En ik ga niet bij -5 naast mijn warmtepomp staan om te checken of ik hem kan horen :+ .

Besteed -samen met je installateur- goed aandacht aan de opstelling, uitblaasrichting, trillingsdemping en goede legging van je leidingen om o.a. resonantie te voorkomen. Als je dat goed doet is WeHeat -in mijn ervaring- een hele stille betaalbare warmtepomp, die ver kan moduleren (handig bij lage vermogensvraag in de lente of start van het najaar).

Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)

• orillion
Pr088 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:14:
[...]

Bekijk dingen wel in perspectief. Vaak is lawaai oorzaak van een fout in de installatie of een gebrek aan de machine. Dat kan door je installateur verholpen worden. Daarnaast spreekt bijvoorbeeld het laatste voorbeeld over belasting bij 99%. Natuurlijk zal je warmtepomp geluid maken onder vollast. Maar die 99-100% was bij mij alleen van toepassing toen het -5 was. En ik ga niet bij -5 naast mijn warmtepomp staan om te checken of ik hem kan horen :+ .

Besteed -samen met je installateur- goed aandacht aan de opstelling, uitblaasrichting, trillingsdemping en goede legging van je leidingen om o.a. resonantie te voorkomen. Als je dat goed doet is WeHeat -in mijn ervaring- een hele stille betaalbare warmtepomp, die ver kan moduleren (handig bij lage vermogensvraag in de lente of start van het najaar).
JvLa had het op 85%. Don't shoot the messenger >:)

• orillion
Robbie-1 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:29:
[...]

Ha, die foto zocht ik, dank je.
Maar nu zie ik meer draden dan ik dacht O-) weet jij waar ze voor dienen?
Die zwarte zijn waarschijnlijk draden van de diverse sensoren.

• Pr088
orillion schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:17:
[...]

JvLa had het op 85%. Don't shoot the messenger >:)
Sorry. :) Ik heb een BB P80 dus vergelijken is niet helemaal mogelijk. Mijn BB produceert boven de 85% ook wel meer geluid. Of ik het nou lawaai wil noemen. Ik hoor meer de resonantie binnen dankzij mijn houten bijkeuken dak. En de waterpomp binnen. Beneden de 75% kan ik de warmtepomp eigenlijk niet horen.

Mijn advies aan iedereen zou zijn, kies niet een te krap model qua vermogen. Zeker als je geen echte back-up hebt in de vorm van een houtkachel, c.v. etc.
Ik heb best lang nagedacht met mijn installateur over 6kW of 8kW en ben uiteindelijk voor de 8kW gegaan. Dat betekende in de praktijk dat mijn WP rustiger draaide, meestal rond 40-50%, begin januari dagen op 72% en hoger richting de 85-90%. Met een 6kW (blackbird of Sparrow) had ik een systeem gehad dat 2 weken lang vollast had moeten draaien om 20 uur per dag te verwarmen, SWW te doen en nog even een legionellarun elke week.
Groter dimensioneren is vanwege de goede modulering van de WeHeat bijna straffeloos te doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pr088 op 06-03-2026 11:27 ]

Jaren '30 woning | ZP: 16x 300Wp zuid, 8x 450Wp oost, 6x 450Wp west SolarEdge | Gasloos sinds 31 okt 2025 | WeHeat Blackbird P80 | EV: Corsa-E (2020) & ID.3 (2020)

• Ariewhr
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-03 12:42
Razer schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:12:
[...]

Met dit soort temperaturen werkt een T6 op OT echt prima, en past ook de watertemperatuur prima aan naar de omstandigheden.

[Afbeelding]
Omdat mijn huis erg goed geisoleerd is, en ik enkel vloerverwarming (ca 110m2) gebruik heb ik een relatief lage aanvoertemperatuur nodig om het huis op temperatuur te houden. De 27°C die bij jou wordt gevraagd had ik bij -2°C Lucht in Temp. Om met het huidige weer zulke temperaturen door mijn systeem te pompen lijkt mij wat teveel van het goede. Of redeneer ik nu nog teveel vanuit de stooklijn filosofie?

• Pr088
Ariewhr schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:27:
[...]

Omdat mijn huis erg goed geisoleerd is, en ik enkel vloerverwarming (ca 110m2) gebruik heb ik een relatief lage aanvoertemperatuur nodig om het huis op temperatuur te houden. De 27°C die bij jou wordt gevraagd had ik bij -2°C Lucht in Temp. Om met het huidige weer zulke temperaturen door mijn systeem te pompen lijkt mij wat teveel van het goede. Of redeneer ik nu nog teveel vanuit de stooklijn filosofie?
Ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb mijn woning 130m2 met vloerverwarming op -2 gestookt met ongeveer 31 aanvoer. Heb een stooklijn op 38/-20 en 23/9. (Vrijstaand. Toen het heel koud en winderig was is de stooklijn naar 39-40 gegaan.) OT blaast nu soms gewoon 30+ mijn woning in. Maar ik heb geaccepteerd dat dit meestal 20 minuten gebeurt en de warmtepomp daarna moduleert naar lagere temperaturen en vaak na een run van 3 uur (waarvan de helft op 20%) weer klaar is. Het zal ongetwijfeld minder zuinig zijn, maar ik verbruik nu nog 5-7kWh per dag voor verwarming. Dan pak ik wel 10% minder efficiënt. Dat half kWh-uurtje is het mij wel waard. Ik hoef er nu niet meer naar om te kijken. In oktober zie ik wel weer ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Pr088 op 06-03-2026 11:33 ]

• CyberFR
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
reiniero schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:35:
[...]

Op papier maakt de flint minder lawaai. Dat is ook mijn ervaring. Onze flint is echt niet te horen binnen, de sparrow van de buren wel. De sparrow maakt een ligt brom geluid en als het waait giert de wind er doorheen wat zo'n typisch hoge fluittoon veroorzaakt. Dat laatste kan ook aan de plaatsing liggen natuurlijk.
Dan denk ik dat het aan de plaatsing ligt. Als hij vrij staat en de wind heeft aan beide kanten van de WP vrij spel zou ik mij dat kunnen voorstellen.

Die van ons staat aan de zijkant van het huis tussen 2 ramen in (kunnen niet open btw.) tegen de muur aan (30/40CM) waar onze keuken is gelokaliseerd. Wellicht dat dit mee speelt dat hij hier tamelijk rustig qua geluid zijn werk doet.

PVoutput---->7335wp

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:17
polthemol schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 09:22:
[...]

ik zie hier dat mijn dak helemaal droog is, dus hier wordt niets meer leeg gegooid sinds we geen vorst hebben.

Wat is trowuens die blauwe drab op je foto? Of is dat gewoon water met een reflectie van het raster?
Niets meer leeggegooid sinds er geen vorst meer is? Vorstbeveiliging dient alleen onder de 4 graden open te gaan als er een storing is en geen flow meer is om bevriezing te voorkomen. Denk dat je in de war bent met defrost water van je buitenunit.

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-03 12:29

polthemol

Moderator General Chat
MotorBeast schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:36:
[...]

Niets meer leeggegooid sinds er geen vorst meer is? Vorstbeveiliging dient alleen onder de 4 graden open te gaan als er een storing is en geen flow meer is om bevriezing te voorkomen. Denk dat je in de war bent met defrost water van je buitenunit.
check, terecht gespot, ik gooide die 2 door elkaar, i stand corrected.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:56
Ariewhr schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:27:
[...]

Vraag temp zakt vaak ook nog naar 24, als het goed is moduleert de WP netjes terug en als temperatuur te snel oploopt wordt de gevraagde watertemp ook lager.

In het koude seizoen zeker op stooklijn blijven draaien, dat gaf hier ook een veel rustiger beeld.

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Robbie-1 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 10:29:
[...]

Ha, die foto zocht ik, dank je.
Maar nu zie ik meer draden dan ik dacht O-) weet jij waar ze voor dienen?
Zwart = Stroom
Wit = thermostaat
grijs = stuurkabel van/naar buitenunit
3x zwart dun = sensoren (huis in, boiler boven, boiler onder)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• JvLa
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 18:10
De sparrow staat bij ons in de tuin naast het terras. Geen resonantie dus. In de koude weken stond ie een paar keer bijna de hele dag maximaal. Mede door de defrost. Dan maakt de Sparrow toch wel serieus veel geluid, met name de compressor denk ik. Ik vind dat als je een warmtepomp adverteert als stil, dat je er vanuit mag gaan dat ie dat is op nominaal vermogen en niet op deellast.

Ik twijfelde erg tussen sparrow en de 8kw blackbird, maar de sparrow past een stuk beter hier. Maar inderdaad is de capaciteit wat krap gebleken, het ging net goed! Maar wel met herrie dus. Deze winter was het aangrenzende huis niet verwarmd door een verbouwing. Dus ik verwacht dat komende winter het als de buren warm is, de sparrow beter aan zal kunnen. En we hebben ook nog wat stukjes isolatie te doen.

Ik las een nieuwsbericht van WeHeat over een stillere isolatie voor de compressor. Ik hoop dat ze die ook als retrofit gaan aanbieden.
Pr088 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 11:27:
[...]

Sorry. :) Ik heb een BB P80 dus vergelijken is niet helemaal mogelijk. Mijn BB produceert boven de 85% ook wel meer geluid. Of ik het nou lawaai wil noemen. Ik hoor meer de resonantie binnen dankzij mijn houten bijkeuken dak. En de waterpomp binnen. Beneden de 75% kan ik de warmtepomp eigenlijk niet horen.

Mijn advies aan iedereen zou zijn, kies niet een te krap model qua vermogen. Zeker als je geen echte back-up hebt in de vorm van een houtkachel, c.v. etc.
Ik heb best lang nagedacht met mijn installateur over 6kW of 8kW en ben uiteindelijk voor de 8kW gegaan. Dat betekende in de praktijk dat mijn WP rustiger draaide, meestal rond 40-50%, begin januari dagen op 72% en hoger richting de 85-90%. Met een 6kW (blackbird of Sparrow) had ik een systeem gehad dat 2 weken lang vollast had moeten draaien om 20 uur per dag te verwarmen, SWW te doen en nog even een legionellarun elke week.
Groter dimensioneren is vanwege de goede modulering van de WeHeat bijna straffeloos te doen.

• Graif
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 22:20
kuhlivisj schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 13:22:
[...]

De template nog even iets aangepast zodat het ook werkt voor SWW en alleen als de compressor daadwerkelijk draait.
code:
1
2
3
4
5
{% if states('sensor.sparrow_p60_heat_pump_compressor_speed') | float > 0 %}
  {{ ((states('sensor.sparrow_p60_heat_pump_water_outlet_temperature') | float - states('sensor.sparrow_p60_heat_pump_water_inlet_temperature') | float) | abs * max(states('sensor.sparrow_p60_heat_pump_central_heating_pump_flow') | float,states('sensor.sparrow_p60_heat_pump_dhw_pump_flow') | float) * 1.163) | round(2, "floor", default) }}
{% else %}
  0.00
{% endif %}
Een probleem is dat bij mij de DHW pump flow al heel lang op unavailable stond. Dat was nooit een probleem...

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
Ik overweeg om een Blackbird op onze uitbouw te laten installeren. Ik twijfel alleen heel erg over de geluidsoverlast, hieronder een foto van de plaats die ik in gedachten heb. Dit is 2 meter verwijderd van een slaapkamer, en vlak naast een doorvoer van een ventilatiesysteem en een dakkoepel. Is er iemand met een soortgelijke opstelling? Wat zijn je ervaringen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YAbqwoyBhaBGxVcSCVk3MCHh0FA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Im9G5zP4h5k99M4wFUUwHygW.jpg?f=fotoalbum_large

De foto is genomen met een groothoeklens trouwens. De uitbouw is zo'n 4 meter diep.

• Satefan
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20:04
bastichelaar schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:05:
Ik overweeg om een Blackbird op onze uitbouw te laten installeren. Ik twijfel alleen heel erg over de geluidsoverlast, hieronder een foto van de plaats die ik in gedachten heb. Dit is 2 meter verwijderd van een slaapkamer, en vlak naast een doorvoer van een ventilatiesysteem en een dakkoepel. Is er iemand met een soortgelijke opstelling? Wat zijn je ervaringen?

[Afbeelding]

De foto is genomen met een groothoeklens trouwens. De uitbouw is zo'n 4 meter diep.
Wat is de constructie van de uitbouw? Welke materialen bestaat deze uit?

• bastichelaar
De uitbouw is gemaakt van een Nehobo dak, holle bakstenen dus. Met bitumen erop. De warmtepomp zou dan we precies bovenop een muur komen.

Overigens heb ik ook alternatieve plaatsen om een warmtepomp neer te zetten, maar ik ben gecharmeerd van Weheat.

• Satefan
bastichelaar schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 16:31:
De uitbouw is gemaakt van een Nehobo dak, holle bakstenen dus. Met bitumen erop. De warmtepomp zou dan we precies bovenop een muur komen.

Overigens heb ik ook alternatieve plaatsen om een warmtepomp neer te zetten, maar ik ben gecharmeerd van Weheat.
Mijn BlackBird staat op het dak van onze voormalige garage (met een betonnen dak en daarboven op 40cm isolatieschuim en daarom bitumen) wat nu een benedenslaapkamer is. We slapen dus recht onder de Blackbird.

Er zijn 2 soorten 'geluiden' waar je rekening mee moet houden:

Het blazen van de ventilator op verschillende standen, dit hoor ik nagenoeg nooit als ik aan de voor of achterkant van ons huis sta.

Resonanties die doorgeven worden aan de constructie waar de BB op staat. Dat is afhankelijk van verschillende factoren. Bij ons is 1 van de tussenmuurtjes gemakt van een constructie met alu profielen en gisplaten. Die resoneerden vrolijk mee als de BB op 47% draaide. Dit is eigenlijk een holle klankkast. Ik heb daar nu akoestische panelen op geplaatst en hoor ik vanaf die kant niets meer.

Na het nemen van wat maatregelen (betonnen tegels van 50 x 50 en het gebruik van dempingsrubbers tussen de betonnen tegels en de voetjes van de BlackBird) gaat het heel goed. Bij sommige compressor percentages hoor ik de BB draaien (47% meestal) maar niet storend. Als hij op 80% or 100% draait hoor ik m juist weer niet bijvoorbeeld. Ik ga nog een extra laag 50 x 50 tegels plaatsen. Dan is hopelijk de resonantie bij 47% weg, of nog minder hoorbaar.

Maar dit verschilt per constructie, dus het is lastig te voorspellen hoe dit in de praktijk bij jou echt gaat uitpakken. Wat zit er onder het dak? Waar wordt de uitbouw voor gebruikt?

We hebben tijdens onze verbouwing ook in een ruimte op de 1e verdieping geslapen, naast de BlackBird. Toen hoorde we m helemaal niet. Nu kun je s'nachts natuurlijk de stilte-standen zelf inregelen natuurlijk.

[ Voor 21% gewijzigd door Satefan op 06-03-2026 16:43 ]

• bastichelaar
Onder de Blackbird is een bijkeuken/hal en de keuken/kookplaat

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:49

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

[Afbeelding]

Ik zou het wel aandurven. Je hoort hem wel als hij volle pijp draait, maar anders nauwelijks.Eventueel doe je een sedumdak (dempt ook ontzettend). Wel zou ik je dak vernieuwen (want die bitumen zijn wel klaar) en wellicht dan ook verstevigen (want minder trillingen / resonanties) voordat je een blackbird plaatst.

[ Voor 3% gewijzigd door teacher op 06-03-2026 17:21 ]

Wise enough to play the fool

• Carboy54
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22:05

[Afbeelding]

Links in de hoek is beter. Rechts staat hij te dicht bij de dak ontluchter en dat is niet toegestaan bij R290 propaan ivm propaan veiligheid. Plaats hem op rubber tegels en betontegels er boven op.

Weheat Sparrow + WH-MDC09J3E5 + ITHO AMBER 9.5. 26x245 WP Panelen. WP boiler 200L Adviseur Warmtepomponline&Fancoilonline

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 23:31
Carboy54 schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 17:20:
[...]

Links in de hoek is beter. Rechts staat hij te dicht bij de dak ontluchter en dat is niet toegestaan bij R290 propaan ivm propaan veiligheid. Plaats hem op rubber tegels en betontegels er boven op.
Je kunt de ontluchter ook een meter verlengen.

• Satefan
Ik zie dat in de HA integratie de Electricity Used & Energy Output entiteiten niet meer doortellen/optellen?

Ik zie alleen maar flatliners....

• feico.de.boer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22:12
feico.de.boer schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 21:44:
[...]

Dat werkt alleen als je het warme water ook op kan maken. No-brainer, maar dat wil wel eens over het hoofd gezien worden...
Ja, natuurlijk. Maar als je meestal maar met twee bent en in de keuken de Quooker het warme water verzorgt heb je niet veel warmwater verbruik. Aan 200 liter heb ik dan ook meer dan genoeg.

• orillion
Satefan schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 18:14:
Ik zie dat in de HA integratie de Electricity Used & Energy Output entiteiten niet meer doortellen/optellen?

Ik zie alleen maar flatliners....
Die zijn geschrapt uit de API volgens hun documentatie.
Razer in "Weheat warmtepompen"

[ Voor 44% gewijzigd door orillion op 06-03-2026 19:09 ]

• Satefan
orillion schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:07:
[...]

Die zijn geschrapt uit de API volgens hun documentatie.
Razer in "Weheat warmtepompen"
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DI3wzHz42cplmgUsJIRdZHgC8x8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kv5DwEDJiOhNVRS0YkOxRJnK.png?f=fotoalbum_large

'Blackbird P80 heat pump Electricity used heating' etc zijn toch net geintroduceerd juist?

• AlteKiet
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:27
Satefan schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:37:
[...]

[Afbeelding]

'Blackbird P80 heat pump Electricity used heating' etc zijn toch net geintroduceerd juist?
De Power input en Power output (W) sensoren zijn uitgezet in de API.
Er zijn nieuwe sensoren geïntroduceerd: electricity used (kWh), total energy output (kWh), en ook electricity used en energy output per modus (heating, dhw, defrosting, cooling).

Blijkbaar zijn ze nog met de API aan het klussen want sinds gisterenochtend zijn al deze nieuwe energy logs 'unavailable' in de API. Status, compressor, pompen en temperaturen doen het wel gewoon.

Wordt hopelijk (spoedig!) vervolgd...

• kreekel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:08
Zijn er hier anderen die gegevens missen in het jaar overzicht van de app? Bij mij staat er niks van vorige maand?

• orillion
Satefan schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 19:37:
[...]

[Afbeelding]

Oh, sorry. Ik dacht dat je het over huidige vermogen had.
Die nieuwe tellers werken bij mij ook niet, maar in hun eigen app is in de jaar weergave februari ook 0 en maart veranderd niet meer, dus ik denk dat ze meer verpest hebben. Melden via “feedback” in portal helpt misschien.

• orillion
kreekel schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:31:
Zijn er hier anderen die gegevens missen in het jaar overzicht van de app? Bij mij staat er niks van vorige maand?
Heb ik ook. In die jaar weergave is maart ook niet meer veranderd sinds een paar dagen. Ze zijn lekker bezig… melden via “feedback” in portal is het enige wat je kunt doen.

• Graif
@kuhlivisj Bedankt voor de template sensor! In ieder geval vast weer een geleverd vermogen teug!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dz1UssOvWxg2egjuO-3tMbVIMoM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/5ehLoaFweQl2c2gqQzJyT774.png?f=user_large

• Graif
orillion schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 21:18:
[...]

Heb ik ook. In die jaar weergave is maart ook niet meer veranderd sinds een paar dagen. Ze zijn lekker bezig… melden via “feedback” in portal is het enige wat je kunt doen.
Dat dus ook maar gedaan. Ik ben normaal vrij passief in dit soort dingen, maar dit vind ik buitengewoon ergerlijk.

• Mg4gebruiker
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 22:57
kreekel schreef op vrijdag 6 maart 2026 @ 20:31:
Als je specifieke week bekijkt dan zitten er gaten in de dagen. Maar bij het maandoverzicht staan die dagen er wel in..
Pagina: 1 ... 185 186 Laatste

Let op:
Vragen om, of het aanbieden van referrals zijn op heel tweakers niet toegestaan. Dit topic is daar geen uitzondering op.