Ik kreek zojuist op de Weheat website om te zien of er al nieuws was m.b.t. Weheat Intelligence. Al in december 2025 communiceerde Weheat dat als je voor 31/12/25 besloot om een WP aan te schaffen, je als tegemoetkoming gratis gebruik kon maken van Weheat Intelligence. In januari hebben ze die datum opgeschoven naar 31/1/26 en nu zie ik dat ze die datum weer hebben opgeschoven naar 28/2/26.
Nou begreep ik al dat Weheat Intelligence pas in het voorjaar wordt verwacht, maar wat ik wel een beetje gek vind is dat ze op dezelfde pagina het volgende zeggen:
"Weheat Intelligence wordt een betaalde feature na release in 2026 in een betaalbaar en eerlijk prijsmodel. De basis blijft uiteraard altijd gratis. We starten nooit automatisch een betaald abonnement, je betaalt alleen als je dat zélf aanzet."
Met name het stukje "de basis blijft altijd gratis" trekt mijn aandacht. Als mijn aanname klopt, is de koop prikkel om nu te beslissen, niet veel meer dan een marketing truckje en heeft iedereen, ongeacht wanneer je een Weheat WP aanschaft, recht op de gratis basis Weheat Intelligence.
Wat denken jullie? Zit ik er naast? Of ben ik warm?
Bron:
https://support.weheat.nl...nce-status?language=nl_NL
[
Voor 3% gewijzigd door
robmoh op 02-02-2026 15:35
]