Inmiddels ben ik erachter dat er een veiligheidstemperatuur is ingesteld op 30 graden en WeHeat telt daar automatisch 5 graden van af. Daardoor ontstaat er een max. van 25 graden. Ik heb geprobeerd over te gaan op stooklijn maar die setting lijkt dan alsnog te overrulen. Dat wordt wachten tot na de kerstvakantieSTIMPPYYY schreef op maandag 22 december 2025 @ 10:51:
[...]
In de APP van WeHeat bepaal je zelf of je OT of Stooklijn of Aan/uit gebruikt. Met OT reageert de WP gewoon op vraag van temp die jij instelt. Dus 20, Sparrow gaat jouw setpoint proberen te bereiken. Jouw T6 bepaalt daarvoor zelf wat nodig is tav aanvoer temp. Dit kan 30graden zijn, maar ook 40bv. Daar zou hij van moeten leren...
Met die temperatuur blijft mijn woning hangen op zo'n 11 graden met vloerverwarming. Ben nu zo'n 4 dagen aan het stoken. Klaarblijkelijk zal ik richting de 35, wellicht 40 graden moeten gaan gok ik (renovatie is nog niet af want dak dient nog geïsoleerd te worden, spouwmuren enz). Is die veiligheidssetting dan alsnog nodig? Lijkt mij niet handig dat die richting de 50 graden gaat met vloerverwarming.
/f/image/XWJBVF9JbHUVivVpYfgrAE29.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GtmYeQHBPcS3uAzzLHuGE77Z.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/M3TW7Y7Lib1SEhbOMHjxF6Ug.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/KNV9uLTHEgCIJIkAItV5BtJ9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D7MOWuPQkXNmpqhuMKjmJUI4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/55vvh0q7YoXX6ApAFpKbYgaU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/73nj8PBeK1a4CzcuWyo7n5BP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0YbAIM5yGoFKfMXLf3QhtElY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PPofMa9SkcNmqKxY0LREUNMQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9BttXnyhtuwyFGOxH9NZmFCM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JFwRLLlpgVlSdCSHnXJrBWdO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XxU4k5mJDk77rDx5Udi2J4BP.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oN3EdB1dLN349Zn0kaOuQFjO.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K1XTHXS86aPQlztufWY4TixW.jpg?f=fotoalbum_large)