WeHeat is de beroerste niet. Ze zijn bij mij 2x langsgeweest. Het heeft er ook mee te maken met hoeveel moeite de installateur neemt om zaken serieus voor je op te lossen. Of andere grote jongens dat voor je doen is nog maar de vraag. Ook omtrent alle positieve verhalen rondom de tweakersdagen, aanstellen van engineers en feit alleen al dat ze de moeite nemen om hier mensen op de hoogte te houden is benoemswaardig. Dat gaat wel goedkomen.
Dat gezegdhebbende wordt binnenkort mijn BlackBird vervangen voor een andere warmtepomp (een Daikin waarschijnlijk). De BlackBird is in januari dit jaar geplaatst, maar kan mijn huis lastig op temperatuur houden onder nul. Hoewel mijn installateur dit probleem serieus heeft genomen (vandaar 2x WeHeat over de vloer) en nu kostenloos met een oplossing komt denk ik dat er niet vergeten moet worden hoe waardevol een correct voortraject en met name correcte installatie is door mensen die snappen waar ze het over hebben. Daar kan je beter meer voor betalen dan het gezeik achteraf
.
Overigens wel helaas een kast een geen strak dak-model
Dat gezegdhebbende wordt binnenkort mijn BlackBird vervangen voor een andere warmtepomp (een Daikin waarschijnlijk). De BlackBird is in januari dit jaar geplaatst, maar kan mijn huis lastig op temperatuur houden onder nul. Hoewel mijn installateur dit probleem serieus heeft genomen (vandaar 2x WeHeat over de vloer) en nu kostenloos met een oplossing komt denk ik dat er niet vergeten moet worden hoe waardevol een correct voortraject en met name correcte installatie is door mensen die snappen waar ze het over hebben. Daar kan je beter meer voor betalen dan het gezeik achteraf
Overigens wel helaas een kast een geen strak dak-model
/f/image/6DUrcmNQ1nXsbplikPOuK6zf.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XYUGDadzRlyRSYxTPW2oGzxw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/dBRAkBkhzA1pItbb1WB3oSKQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vBwM30MXfxPCrWUVdqkkEeqv.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/QvTp2RT8Pq1VUoiOomLjCL1I.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NfISz2yOfSOkOum5sVauDnAz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MIf94iXh8ERdG9FHAG4quMaT.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/riT1HcdNlQgmdjYM2Flqoowk.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vAghcmoywx1UfncBiOArnjtp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/TdjMwo0j2PN81WBMRRqIVidz.png?f=fotoalbum_large)