Wat Wrak ook al schrijft, het is echt een heerlijke auto om zelf mee te sturen, hij rijd heerlijk.
Waar hier de, meestal meer ervaren, bestuurders over klagen is de knullige werking van de hulpsystemen.
Zo hebben hier velen de overstap gemaakt naar electrisch rijden met nog een ruime ervaring met auto's waarbij de CC of ACC wat volwassener werkte, LKA is een wat nieuwer hulpmiddel, net als TJA en als het nu allemaal wat soepeler zou werken, dan zou je er ook niemand over horen, helaas werkt het wat knullig.
Allemaal nog niet erg, maar het vervelende is dat je customsettings niet bewaard blijven omdat "men" vind dat dat niet zou mogen omdat er zogenaamd regeltjes voor zijn, zou je de auto naar eigen smaak kunnen instellen en het blijft bewaard, dan denk ik dat je hier niemand meer hoort klagen, het is de BETUTTELING die ergernis opwekt.
Als je de gebruiksaanwijzing doorneemt dan zie je ook 20.000 opmerkingen en waarschuwingen dat je ten alle tijde zelf verantwoordelijk bent en niet blindelings op de hulpsystemen mag vertrouwen, toch wordt je bij elke start van de auto min of meer er toe aangezet om gebruik te maken van die rommel.
Zou fraaier zijn als je het uit kan zetten en bij de start van een rit een opmerking krijgt van wat je allemaal aan zogenaamd "belangrijke" veiligheidssystemen hebt uitgezet ipv van hulp van hulpsystemen te krijgen waar je toch niet op kunt vertrouwen...... maar goed, wie zijn wij als domme eigenaar, betuttel betuttel de sufferds maar, wij van de ........... allemaal weten het toch beter.
De MG4 is de meest fijn rijdende auto die ik tot nu toe heb gehad en hij bevalt prima en weg doen zal ik hem ook niet, het is gewoon een heerlijke auto om mee te rijden en ik heb ze in alle soorten en maten gehad van 3 tot 6 cilinders van 1200CC tot 2500CC, met 4, 5 en 6 versnellingen, LPG diesel en benzine en de meesten als 1e eigenaar, dus nieuw gekocht. Heb dan ook wel een beetje ervaring.
VM= Van Mossel heeft door zijn grootte ook ontevreden klanten, denk dat je het moet treffen, zelf tot nu toe gelukkig wel de mensen bij Van Mossel getroffen die hart voor de klanten hebben en je wel goed helpen, maar helaas zijn er ook werknemers bij Van Mossel die het minder goed doen, en die moet je nu net niet treffen.
Leef zelf een beetje met het motto, wie goed doet, goed ontmoet en tot nu toe gaat dat heel goed.....
Zou de MG4 niet laten staan om wat knullige hulpsystemen, zeker niet als je er geen moeite mee hebt om ze voor elke rit de nek om te draaien
Laat moeders maar een mooie proefrit maken