STIMPPYYY schreef op maandag 9 juni 2025 @ 18:08:
Mee eens. Maar goed, voor dezelfde prijs een upgrade en grotere auto zou het best een optie zijn. Maar ik snap werkelijk niet dat je van best een uitgesproken, scherp en sportief model ineens een nieuwe versie uitbrengt welke op een worst lijkt.
Ik denk dat de auto er met zijn grotere lengte en verlengde wielbasis er best in technisch opzicht mee vooruit zal kunnen gaan. Nog geen plaatjes van het interieur, dat is misschien ook nog wel een stuk vooruit gegaan.
Maar ook al zou hij er in technisch opzicht een stuk op vooruitgaan, een auto koop je niet altijd met je verstand en als je als autoliefhebber je gevoel ook de ruimte geeft, dan zou ik het nieuwe model niet eens een blik waardig gunnen, wat is het jammer genoeg toch een vreselijk lelijk gewrocht geworden, die 2 grote openingen in het frontje doen me denken aan de kleine peugeotjes die een steeds grotere bek kregen.....
Ik dacht te hebben begrepen dat er voor Europa een apart model MG4 zou komen......
Nou..... zag hij er nog maar uit als een doorsnee Chinees model, dan was het nog best heel fraai geworden kunnen zijn, maar nu kan hij nog niet eens in hun schaduw staan.
Als hij in de showroom staat ga ik toch nog een bezoekje brengen aan mijn oude dealer, ben benieuwd naar het eggie

(niet om hem te kopen)