Dan hoop ik voor je dat deze wel trillingsvrij zal zijn…gwnmikedus schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 20:38:
[...]
Het is toch tekenend hoe er zoveel verhalen zijn en hoe het bij mij inmiddels algemene kennis was dat Van Mossel niet direct de service biedt zoals het familiebedrijf je doet willen geloven.
Niet om ze nu ineens een paar veren in de reet te steken—want zo vanzelfsprekend en proactief was het allemaal nou ook weer niet… maar:
Vandaag ben ik gebeld door de vestigingsmanager van Van Mossel MG Rotterdam. Na overleg met de directie en de importeur is mij een nieuwe auto aangeboden. Ik had zelfs de keuze om een ander model te nemen, maar ik ga toch wederom voor de meest sexy EV van dit moment: de MY2024 MG4 XPower (voor zover ik weet nog niet officieel vrijgegeven).
De dagvaarding stond al in concept, en hoewel ik blij ben met een oplossing, blijft er een wrang gevoel hangen… Wat gaan ze nu met mijn oude auto doen? Wordt deze straks gewoon weer verkocht aan een nietsvermoedende koper? En hoe zit het met een eventuele kentekenboycot?
Ik houd jullie op de hoogte! 🚗💨
Tevens ter info, je weet dat Van Mossel zelf de importeur is he. Dus dat overleg is waarschijnlijk in de spiegel geweest tussen de directie en de importeur.
Mr. T.