Ik had hetzelfde probleem met mijn 2e hands mg4. Je kunt niet koppelen als de vorige eigenaar dat al een keer gedaan heeft.Barrycade83 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 16:20:
[...]
Heb vanmiddag zowel in mijn auto als telefoon alles verwijderd en opnieuw proberen te koppelen, maar helaas maakt de app nog steeds geen verbinding. Krijg steeds een melding in de trend van "digitale sleutel activatie mislukt". Heb MG klantenservice een mail gestuurd maar betwijfel of ik er ooit antwoord op ga krijgen. In de App store ook alleen maar klachten over deze app van gebruikers die hetzelfde probleem hebben en de app krijgt niet voor niks maar een score van 1.6 sterren, dus ligt denk ik niet aan mij![]()
Heb mijn MG4 Trophy nu iets meer dan een maand. Ben er zeer tevreden over, is fraaie auto en vooral rijgedrag vind ik geweldig. Maar heeft toch ook echt behoorlijk wat negatieve punten wat mijn vroegere BMW's en Toyota toch echt beter voor elkaar hadden:
-Touchscreen is een groot drama
-Software (diverse bugs)
-Het niet onthouden van instellingen. OPD aan en Lane Assist eraf zetten steeds voor iedere rit.
-Slechte connectiviteit (DAB+, bluetooth, MG smart App)
-Ontbreken regensensor
-Ontbreken parkeersensoren voorkant
-Slechte camera's
-Ontbreken interieurverlichting
-Veiligheidssystemen die hun eigen gang gaan, gevaarlijk en irritant
-Ontzettend hoog verbruik op de snelweg, 26Kw op 100 KM
-Ontbreken spatlappen (heb er van Ali zelf een setje onder gemonteerd kan het iedereen aanbevelen)
Ik heb Van Mossel nijmegen gebeld, en ze hadden het opgelost terwijl ik ze belde. Dus dat zou ik doen als ik jou was.
Tip: Niet iedere VM is even behulpzaam. Ik ben voor dit zelfde probleem 2 keer bij VM Amersfoort geweest, maar ze hadden geen idee hoe ze het op konden lossen.