Ja, fijne tarieven..... veel voordeliger dan van de grootmachten hier.zephyr_blues schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 11:30:
[...]
Truc lijkt bij mij nu te zijn... auto neerzetten, app starten en nummer laadstation kiezen en de sessie starten, dan pas inpluggen. En het kan dan even duren voordat de sessie begint. Eerst inpluggen lijkt ie inet leuk te vinden.
Volgens mij koopt Tesla nu stroom in wegen gebrek aan zon, maar ze zijn nog altijd de helft of meer goedkoper dan andere snellaad stations. Afgelopen zomer kon je zelfd voor < 25 ct laden
Ja, locatie ingeven, dan geeft ie beschikbare chargers aan, daar dien je er dan 1 van in te vullen die je gaat gebruiken en als het goed gaat, dan heb ik wel gemerkt dat het laden dan ook vrij snel start. Heb ook wel meegemaakt dat ie bij een zogenaamd beschikbare lader niet wilde starten. Auto verplaatst en andere lader gekozen en toen ging het wel zonder een centje pijn. Kan zijn dat de lader die niet wilde starten storing had...
<25cent heb ik nog niet meegemaakt, maar als eigenaar gebruik ik de Tesla stations niet heel vaak om de accu levensduur zo min mogelijk ten nadele te belasten.
:strip_exif()/f/image/KrEFa2XWZVArnIzXkqNK5zFZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/K37t6ZhlRMjZ8pUYnHyxZW6r.jpg?f=fotoalbum_large)