Flickr PSN ID= cheironnl
Noem de duikelaars van Dortmund dan ook ff als.je toch bezig bent. Alsof alleen Real dat doetJeroenvde89 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:40:
[...]
Hoezo? Als dat geel is en/of hij vindt dat dat geel is, dán kun je bezig blijven (helemaal bij die duikelaars als Vinicius en Carvahal).
Dat idd, maar vini werd gehaakt toch ?cheiron schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:43:
[...]
Hij kreeg geel voor protesteren toch? Een overtreding zag ik iig niet.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad, even vast pakken, shirtje trekken, pootje haken.Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Zou gewoon altijd moeten, dat de zogenaamde “nuttige” overtreding vrijwel altijd onbestraft word gelaten is ook bizar.
Wat dat betreft zou een extra type kaart prima werken in het voetbal om dit aan te pakken
Dit klinkt leuker want tegen Realcheiron schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:43:
[...]
Hij kreeg geel voor protesteren toch? Een overtreding zag ik iig niet.
Hij geeft hem voor "discussieren". Vond hem ook overdreven, t'was niet dat die de scheids de huid vol schelde.Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Zou gewoon altijd moeten, dat de zogenaamde “nuttige” overtreding vrijwel altijd onbestraft word gelaten is ook bizar.
Oh on nu ook geel voor Sabitzer, wat een trieste scheids zeg.
Nee hoor, gewoon meteen geel.d-vine schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:44:
[...]
Inderdaad, even vast pakken, shirtje trekken, pootje haken.
Wat dat betreft zou een extra type kaart prima werken in het voetbal om dit aan te pakken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nee. Want die vieze kant verpest het voetbal.Advizor schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:42:
Naast dat hij wel eens duikelt, zoals iedere aanvaller, is het gewoon een geweldige speler.
Ik zou liever die kant belichten dan het negatieve.
Van mij mogen scheidsrechters reputatie meenemen. Duikelaars alleen een pingel geven als er een ambulance nodig is.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
XXXVI
Het is een goede voetballer maar bovenal een ongelofelijke smerige rat. En zo kijkt de hele wereld naar hem behalve de Real-minnende mensen.Advizor schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:42:
[...]
Naast dat hij wel eens duikelt, zoals iedere aanvaller, is het gewoon een geweldige speler.
Ik zou liever die kant belichten dan het negatieve.
Alleen al die actie met die bal vasthouden met Kimmich laatst
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die moet ik dadelijk maar eens opzoeken op youtube dan.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:45:
[...]
Het is een goede voetballer maar bovenal een ongelofelijke smerige rat. En zo kijkt de hele wereld naar hem behalve de Real-minnende mensen.
Wat, eindelijk 1 die klagen bestraft zoals het in de regels staat? Zou eens tijd worden dat ze dat allemaal weer gaan doen ipv alleen de eerste twee wedstrijden na invoering/aanscherping regels.Slomy schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:44:
Wat een waanzinnig slechte scheids hebben ze uitgekozen voor zo’n belangrijke wedstrijd. Was er niets beters te vinden?
Tsssk, je kent Olimpija Ljubljana niet? En dat noemt zich voetbalsupporterephymerous schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:45:
Hoezo fluit een of andere Sloveen deze finale? Spelen ze daar überhaupt betaald voetbal?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vast wel, doen ze in Nederland ook.ephymerous schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:45:
Hoezo fluit een of andere Sloveen deze finale? Spelen ze daar überhaupt betaald voetbal?
[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 01-06-2024 21:49 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
YouTube: Vini Jr Argues With Joshua Kimmich! Who Is In The Wrong? #shorts #uc...Bossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Die moet ik dadelijk maar eens opzoeken op youtube dan.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Heerlijke vent is het tochBossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Die moet ik dadelijk maar eens opzoeken op youtube dan.
Geen Real fan hier maar vindt hem wel bovenal een geweldige speler, ondanks de mindere aspecten van z'n spel.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:45:
[...]
Het is een goede voetballer maar bovenal een ongelofelijke smerige rat. En zo kijkt de hele wereld naar hem behalve de Real-minnende mensen.
Als ie dat dan consequent zou doen aan beide kanten prima, maar zelfs dat krijgt ie niet voor elkaar. Om over zijn andere kwaliteiten maar te zwijgen, misschien leuk voor de finale van een of ander nationaal beker toernooi maar dit kan je toch niet de wedstrijd van het jaar laten fluiten?toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Wat, eindelijk 1 die klagen bestraft zoals het in de regels staat? Zou eens tijd worden dat ze dat allemaal weer gaan doen ipv alleen de eerste twee wedstrijden na invoering/aanscherping regels.
Kimmich net zo fout maar dat past niet in het anti Vinicius frame?Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:48:
[...]
Heerlijke vent is het toch![]()
[YouTube: Vinicius vs. Kimmich]
Idd want dan had Dortmund ook nog 2x geel voor een schwalbe gehad...Slomy schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:49:
[...]
Als ie dat dan consequent zou doen aan beide kanten prima, maar zelfs dat krijgt ie niet voor elkaar. Om over zijn andere kwaliteiten maar te zwijgen, misschien leuk voor de finale van een of ander nationaal beker toernooi maar dit kan je toch niet de wedstrijd van het jaar laten fluiten?
Het is nou ook niet zo dat de scheidsrechter vanavond wordt belaagd of door schuimbekkende spelers achter na wordt gezeten. Een gele kaart voor een wegwerpgebaar zal vast volgens de regels zijn, maar vind ik echt overdreven. Alle spelers staan onder druk, hou daar ook een beetje rekening mee als scheids.Hupske schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:47:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het heerlijk vind dat een scheidsrechter gelijk geel geeft voor dat gezeur. Het probleem is alleen dat 99% van de scheidsrechters het niet doet, waardoor iedereen nu zo verward is.
Flickr PSN ID= cheironnl
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Was het niet de bedoeling dat dit EK alleen aanvoerders mogen praten met de scheids?toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:46:
[...]
Wat, eindelijk 1 die klagen bestraft zoals het in de regels staat? Zou eens tijd worden dat ze dat allemaal weer gaan doen ipv alleen de eerste twee wedstrijden na invoering/aanscherping regels.
Echt dat had al 20 jaar geleden ingevoerd moeten worden
Wegwerpgebaren hoorden nou precies bij het ongewenste gedrag waarom die regels aangescherpt zijn.cheiron schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:52:
[...]
Het is nou ook niet zo dat de scheidsrechter vanavond wordt belaagd of door schuimbekkende spelers achter na wordt gezeten. Een gele kaart voor een wegwerpgebaar zal vast volgens de regels zijn, maar vind ik echt overdreven. Alle spelers staan onder druk, hou daar ook een beetje rekening mee als scheids.
Volgens mij is dat idd de bedoeling en een hele goede zaak, zo vermoeiend dat eeuwige geklaag en gezeur. misschien dat ze het in deze finale al hebben doorgevoerd ?d-vine schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:53:
[...]
Was het niet de bedoeling dat dit EK alleen aanvoerders mogen praten met de scheids?
Wat doet Kimmich fout? Vinicius is een klein verwend kind, die wel heel goed kan voetballen.toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:50:
[...]
Kimmich net zo fout maar dat past niet in het anti Vinicius frame?
Nooit zelf gevoetbald?toolkist schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:54:
[...]
Wegwerpgebaren hoorden nou precies bij het ongewenste gedrag waarom die regels aangescherpt zijn.
Wegwerpgebaar en binnen de seconden hiervoor geel trekken is gewoon belachelijk.
In feite is het altijd al zo geweest, echter handhaven schijnt moeilijk te zijn. Wil je dit eruit krijgen moet elke scheids waar dan ook dezelfde lijn trekken en dus gewoon hele kaarten uitdelen. Dan houdt het vanzelf opd-vine schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:53:
[...]
Was het niet de bedoeling dat dit EK alleen aanvoerders mogen praten met de scheids?
Float like a butterfly, sting like a bee.
Verschil van mening. Ik kan mij er niks bij voorstellen. Je hebt gewoon respect te hebben naar de scheidsrechter. Ongeacht de ‘druk’.cheiron schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:52:
[...]
Het is nou ook niet zo dat de scheidsrechter vanavond wordt belaagd of door schuimbekkende spelers achter na wordt gezeten. Een gele kaart voor een wegwerpgebaar zal vast volgens de regels zijn, maar vind ik echt overdreven. Alle spelers staan onder druk, hou daar ook een beetje rekening mee als scheids.
Het is gewoon aangeleerd gedrag zulke reacties. Je kan het ook leren door de keuze te accepteren en weer klaar te gaan staan voor het vervolg van het spel.
Hupske schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:57:
[...]
Verschil van mening. Ik kan mij er niks bij voorstellen. Je hebt gewoon respect te hebben naar de scheidsrechter. Ongeacht de ‘druk’.
Het is gewoon aangeleerd gedrag zulke reacties. Je kan het ook leren door de keuze te accepteren en weer klaar te gaan staan voor het vervolg van het spel.
De regels zijn juist dit seizoen aangescherpt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:56:
[...]
Nooit zelf gevoetbald?
Wegwerpgebaar en binnen de seconden hiervoor geel trekken is gewoon belachelijk.
Ik heb de wedstrijden niet gezien, maar ik lees steeds in de comments dat Kimmich hard aan het tijdrekken toen Bayern voor stond en dat na de goals van Madrid vini even koekje van eigen deeg geeft.Vos schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:55:
[...]
Wat doet Kimmich fout? Vinicius is een klein verwend kind, die wel heel goed kan voetballen.
Hoort er een beetje bij toch?
Daar ligt toch het probleem dat dit getolereerd wordt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:56:
[...]
Nooit zelf gevoetbald?
Ik heb zelf ruim 35 jaar gevoetbald van hoog tot laag.
Had niet anders gewild dat vanaf mij jeugd je gelijk werd opgevoed met respect naar de tegenstander. Geen commentaar naar de scheids of wegwerp gebaren.
Hoe vaak wedstrijden niet zijn ontbrand op de amateur velden door gebrek aan opvoeding en respect door gebrek aan regels is pas belachelijk
Ook meegemaakt dat geel 10 min. Afkoelen was voor iemand en dat werkte al prima
Kijk maar eens naar rugby met hoeveel respect daar wordt gespeeld.
Niemand zeikt, altijd respect naar de tegenstander en scheids.
Echt dat zou de benchmark moeten zijn voor voetbal
[ Voor 17% gewijzigd door d-vine op 01-06-2024 22:06 ]
Jawel, en altijd respect voor de scheids gehad. Wat wegwerpgebaren niet zijn.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:56:
[...]
Nooit zelf gevoetbald?
Fluit al meerdere de verkeerde kant op en überhaupt om he-le-maal niks.
Dortmund wel al een paar keer benadeeld.
Typische Real wedstrijd weer. Schoppen en janken.
Zelf doen ze ‘nooit’ wat.
[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 01-06-2024 22:02 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Da’s juist het probleem. Respecteer de wedstrijdleiding. Dat het altijd maar goed was betekent niet dat het gewenst is.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:56:
[...]
Nooit zelf gevoetbald?
Wat ik vooral irritant vind is dat dit niet consequent gebeurd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ipv die bal te geven net ff verkeerd gooien. Daar pakt Vinicius em gewoon mee terug.Vos schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 21:55:
[...]
Wat doet Kimmich fout? Vinicius is een klein verwend kind, die wel heel goed kan voetballen.
Yep vooral langs de zijlijn bij Adeyemi en het toneelstuk van de keeper. kijk je wel?Ramzzz schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:00:
Wat een prutser die scheidsrechter.
Fluit al meerdere de verkeerde kant op en überhaupt om he-le-maal niks.
Dortmund wel al een paar keer benadeeld.
Iets minder maar wel veel.Hupske schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:14:
351 passes van Real Madrid. 300 ervan zijn denk van Kroos en Camavinga.
/f/image/Z8VPvhEatck8bYDhXZMpBIbB.png?f=fotoalbum_large)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat niet alleen, maar hij sloeg ook een hand weg.gambieter schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:20:
Carvajal laat ook weer eens zien een naaier te zijn. rollen en dan opeens is er niets aan de hand. Voor dat soort spelers mag je de regel 1x rollen = 5 minuten verplichte blessurebehandeling invoeren.
Want op grond van het oordeel dat je velt, zal er over je geoordeeld worden, en met de maat waarmee je meet, zal jou de maat genomen worden.
Twente komt eraan!
Go Borussia!
Zakken nu ook meer in dan de eerste helft, maar alsnog geven ze aardig wat mogelijkheden/kansen weg.
zegt dat nou niet, je bent de boel aan het jinxenHupske schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:26:
Real is echt matig. Spelen in een heel traag tempo, zelfs in de omschakeling.
Zakken nu ook meer in dan de eerste helft, maar alsnog geven ze aardig wat mogelijkheden/kansen weg.
Dit is waarom ik geen La Liga kijk.JoteW schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:24:
Tjonge jonge die Carvajal.. irritante kwast
Buiten hem, doen ze het volgens mij allemaal zo.
[ Voor 5% gewijzigd door nadroJ op 01-06-2024 22:35 ]
Sowieso schrijf je zo!
Flickr PSN ID= cheironnl
Vrouw en kinderen zijn op pad, dus even opgezet. Wat is CL toch kut
Jammer maar helaas.
Oh zelfde hier hoor. Helemaal niks met die Spaanse competitieHollowGamer schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:28:
[...]
Dit is waarom ik geen La Liga kijk.
Buiten hem, doen ze het volgens mij allemaal zo.
Twente komt eraan!
Gok dat die tweede snel valt.d-vine schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:37:
Het was een leuke finale tot minuut 73.
Jammer maar helaas.
Er is zo'n spreekwoord als je ergens je hoofd boven het gras steekt ofzoiets. Maar Sneijder die gelooft zelf dat hij daarboven zweeft.Deadsy schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:38:
Gaat die eikel van een Sneijder ook nog gelijk krijgen
Heb er niets op tegen als jezelf nog redelijk down to earth bent of jezelf niet serieus jeemt, maar dat is hij volgens mij al een hele tijd niet meer.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 01-06-2024 22:40 ]
Als ik Yolanthe had kunnen aanduwen had ik ook niet meer down to earth geweestHollowGamer schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:40:
[...]
Er is zo'n spreekwoord als je ergens je hoofd boven het gras steekt ofzoiets. Maar Sneijder die gelooft zelf dat hij daarboven zweeft.
Heb er niets op tegen als jezelf nog redelijk down to earth bent of jezelf niet serieus jeemt, maar dat is hij volgens mij al een hele tijd niet meer.
Probleem is wel dat meer mensen dat deden tijdens hun relatieJeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:41:
[...]
Als ik Yolanthe had kunnen aanduwen had ik ook niet meer down to earth geweest
Het is niet mijn type. Heb Silvie Meis vibes bij haar.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:41:
[...]
Als ik Yolanthe had kunnen aanduwen had ik ook niet meer down to earth geweest
Snap het wel opzicht, maar BN'ers die puur zijn, bestaan volgens mij niet meer?
Oh en nu de 2de ook nog.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:38:
De grootste natnek die scoort ook nog. Eerste ‘schot’ tussen de palen. TV gaat zo uit
Klaar mee
Zat er aan te komen, maar het lijkt er ook op dat Dortmund in de eerste helft 200% heeft gespeeld want na de rust/60 minuten is het echt helemaal niets meet/
Voetballen kan hij, maar al dat gedoe eromheen. Het is misselijk van te woorden.
idd, real heeft rustig afgewacht wat ze vaker doen. Ancelotti heeft het weer goed bekeken. Al was de 1e helft wel ondermaatsBossie schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:45:
[...]
Zat er aan te komen, maar het lijkt er ook op dat Dortmund in de eerste helft 200% heeft gespeeld want na de rust/60 minuten is het echt helemaal niets meet/
Als voetballer wel ja.Advizor schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:46:
Wat een speler hé die Vinicius.
Mooie woordspeling zo.Grindtegel schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 22:46:
idd, real heeft rustig afgewacht wat ze vaker doen. Ancelotti heeft het weer goed bekeken. Al was de 1e helft wel ondermaats
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken