Elect a clown, expect a circus.
Een trainer die zijn 'eigen spelers' meeneemt maakt een valse start. Slot is denk ik pienter genoeg om dat niet te doen.Slasher schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:37:
[...]
Slot neemt Gimenez mee zal me niets verbazen.
[ Voor 24% gewijzigd door SterqVerhael op 15-05-2024 08:40 ]
En groot gelijk heeft ie. Dat je als Spurs fan diep in je hart Arsenal niet in het zadel wil helpen snap ik, maar in in het stadion en de dagen ervoor zo openlijk City steunt gaat mijns inziens te ver.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 07:05:
Wat dan wel grappig is, gaat een filmpje de rondte op X waarin Ange een spurs fan verbaal er van langs geeft omdat de fan schijnbaar telkens zat te roepen om opzettelijk te verliezen. Ook in de persco na de wedstrijd steekt Ange niet onder stoelen of banken wat hij er van vindt. Ook eerder deze week liet hij zich al uit over de fans maar ook over het gebrek aan succes van de club. Ange vervalt steeds meer in wat Mourinho en Conte ook hadden, de club zegt wel te willen maar eigenlijk ontbreekt alles er aan en zijn er nogal wat factoren met een loser mentaliteit. Nu dus inclusief de fans. Ange realiseert zich langzamerhand dat dit geen succesverhaal gaat worden en op het trainerskerkhof van spurs eindigt.
Nu denk ik niet dat hij de handdoek al in de ring gooit of heeft gegooid, maar veel hangt af van de backing van de aankomende transfer periode. Het blijft als fan vreselijk frustrerend om eindelijk weer een team te zien dat attractief voetbal speelt, maar dan wel weer deze mentaliteit te zien.
Ik kan niet wachten op aankomend seizoen...
To dare is to do
Technisch gezien tot de laatste dag strijden om het kampioenschap met mooi voetbal maakt me als fan meer dan trots. Heb ik over een kampioenschap gedagdroomt? Zeker. Meer dan vorig seizoen.
Als de PL nu eens voor zondag dat onderzoek afrond.... dan hoeven er geen twee bekers het land door.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Theoretisch gezien zijn 19 van de 20 PL clubs bottle clubs. Op X zijn het uiteraard vooral ManU en Chelsea fans die hun gram halen, logisch, van je eigen club moet je het niet hebbenGunner schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 09:23:
Op andere fora waren de trollen weer lekker actief om Arsenal als 'bottle club' te bestempelen maar niets is minder waar wat mij betreft.
Zeker, de beslissing op de allerlaatste dag met een verschil van mogelijk slechts 2 punten, uitstekende prestatie om trots op te zijn.[b]Gunner in "[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024"
Technisch gezien tot de laatste dag strijden om het kampioenschap met mooi voetbal maakt me als fan meer dan trots.
Belachelijk.JeroenNietDoen schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:46:
6 Juni is er een meeting van de 20 EPL clubs. Op de agenda staat de afschaffing van VAR met ingang van seizoen 24/25. 14 van de 20 clubs moeten voor stemmen wil dit erdoor komen.
Ze vergeten weer dat de var er enorm veel fouten er uithaalt en teren nu op die paar fouten die ze maakten.
VAR is niet de slecht, de uitvoering is en de mensen die het bemannen daarentegen...
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 15-05-2024 21:48 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is jammer dat mensen de VAR weg willen hebben. De VAR is prima, het zijn de mensen achter de knoppen, vooral in Engeland.gambieter schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:37:
En dat had een pingel voor Newcastle moeten zijn (Amrabat schopt tegen de hiel) en de VAR njetsnut durft weer niet.
VAR is niet de slecht, de uitvoering is en de mensen die het bemannen daarentegen...
idd, daar had united veel mazzel maar zo onhandig en dom van Amrabat, de zoveelste miskoop, KKD nivo voetballergambieter schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:37:
En dat had een pingel voor Newcastle moeten zijn (Amrabat schopt tegen de hiel) en de VAR njetsnut durft weer niet.
Wat ik heb gelezen, wordt de koop optie niet gelicht. Hij was toch gehuurd?Grindtegel schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:43:
[...]
idd, daar had united veel mazzel maar zo onhandig en dom van Amrabat, de zoveelste miskoop, KKD nivo voetballer
Er komt een hele grote schoonmaak. Varane is al weg, en die CDM gaat ook vertrekken.Grindtegel schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:47:
snel terugsturen dan, en wellicht kunnen er nog een paar mee met hem
Als ze geen Europees voetbal halen, dan gaan ze dit wel voelen. Maar er lopen veel contracten af.
Wat een matige bal van Jackson.
casemiro, eriksen, onana, wan bissaka, hojlund, evans.
en als er geen geld is dan pak er maar een paar uit de jeugd, het kan toch niet slechter dan wat hierboven staat
Conference league toch? Enkel plek 5 is voor Uefa League. Ze kunnen Zondag bij winst en een verlies van spurs zelfs nog 5de worden.Chelseamarre123 schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:55:
Chelsea met deze tussenstanden virtueel 6de en zo Europa League voetbal. Ongelofelijk na zon kut seizoen.
Zou hoogst onverstandig zijn, die kan beter eerst een niveautje lager laten zien of ie het ook kan. Nunez is wat dat betreft veel completer dan Ginenez.Slasher schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 08:37:
[...]
Slot neemt Gimenez mee zal me niets verbazen.
Gordon heeft ook wel de naam om te vallen als je naar em blaast. Dat werkt em nu een keer tegenHollowGamer schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 21:25:
Dit moment wordt niet bekeken, waarschijnlijk omdat de mensen achter de VAR geen kennis hebben.
Klopt was even te snel en euforisch.JeroenNietDoen schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 06:47:
[...]
Conference league toch? Enkel plek 5 is voor Uefa League. Ze kunnen Zondag bij winst en een verlies van spurs zelfs nog 5de worden.
Europa league gaat naar plek 6 als City de Fa cup wint.
En die spits, Jackson, mijn god wat is dat voetballend een ontzettende prutser zeg. Ook die schwalbe bij Verbruggen. Als hij doorloopt prikt hij met z'n pielemuis de 3-0 erin. Meine liebe wat een niveau die man.
Twente komt eraan!
Schwalbe? Was gewoon een fout van Verbruggen en een rode kaart aangezien hij laatste man was. Scheids en var waren echt pro Brighton. Hoe Lamptey ook geen rood kreeg voor die elleboog was ook bizar. Maar wel James rood geven en de vorige fases niet bestraffen. 10 minuten extra tijd was nog zo'n rare beslissingJoteW schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 18:47:
Zit net even de samenvatting terug te kijken van Chelsea - Brighton. Wat is die Reece James een ontzettende domme knuppel om op deze manier een rode kaart te pakken.
En die spits, Jackson, mijn god wat is dat voetballend een ontzettende prutser zeg. Ook die schwalbe bij Verbruggen. Als hij doorloopt prikt hij met z'n pielemuis de 3-0 erin. Meine liebe wat een niveau die man.
Eén opmerking op een persconferentie kan Xavi Hernández alsnog de kop kosten als trainer van FC Barcelona. Voorzitter Joan Laporta is volgens bronnen binnen de club woedend en zou overwegen de coach te ontslaan. Xavi had in januari al aangekondigd zelf na dit seizoen te willen opstappen, maar kwam later op die beslissing terug.
Die Laporta is een raar ventje

[ Voor 61% gewijzigd door Willem30 op 17-05-2024 10:01 ]
Beide zijn erg goed in scouting en slim investeren. Ze kunnen nu alweer spelers goed verkopen, en vinden dan wel weer nieuwe talenten of spelers die iets toevoegen.
Beetje jammer dat beide niet kunnen promoveren, maar we krijgen LEI al terug. Ben niet rauwig dat Luton eruit gaat (ze lijken nog iets van een kans te hebben?). Veel vinden het een mooie club, maar je moet eens horen hoe die fans zich gedragen daar.
Gisteren weer de headline gelezen dat City er waarschijnlijk vanaf komt met een geldboete, i.p.v. punten aftrek of het inleveren van titles.
Achja, weinig mensen gunnen hun het kampioenschap morgen, en dat begrijp ik wel.
Dat zou echt onzinnig zijn, want daar straf je ze eigenlijk niet mee. Worden er verderop wat meer vaten olie opgepompt en klaar.HollowGamer schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 10:27:
Gisteren weer de headline gelezen dat City er waarschijnlijk vanaf komt met een geldboete, i.p.v. punten aftrek of het inleveren van titles.
Xavi gelukkig niet.Willem30 schreef op vrijdag 17 mei 2024 @ 10:01:
https://www.vi.nl/nieuws/...xavi-wordt-toch-ontslagen
Eén opmerking op een persconferentie kan Xavi Hernández alsnog de kop kosten als trainer van FC Barcelona. Voorzitter Joan Laporta is volgens bronnen binnen de club woedend en zou overwegen de coach te ontslaan. Xavi had in januari al aangekondigd zelf na dit seizoen te willen opstappen, maar kwam later op die beslissing terug.
Die Laporta is een raar ventje
Vind het maar een rare gozer. Een beetje zoals mij, niet erg stressbestendig en niet weten wat wij wilt.
Xavi mag in zijn handen knijpen dat hij trainer van Barça is. Het is een van de gemakkelijkste competities met veel geld (Barça, RM of Atletico doen mee, de rest niet echt), en je krijgt altijd het voordeel van de scheidsrechters.
Het laat een beetje het beeld zien van Spanje. Het is er chaos en alles gaat vrijwel op basis van gevoel.
Alles kan omgekocht worden met geld. Het zou mij niet verrassen als er al connecties zijn en die worden gebruikt.Gunner schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 10:29:
[...]
Dat zou echt onzinnig zijn, want daar straf je ze eigenlijk niet mee. Worden er verderop wat meer vaten olie opgepompt en klaar.
Vergist je niet hoe actief ze van Quater al zijn binnen de FIFA/UEFA. En die hebben weer vrienden elders.
Niet om in complottheorieën te denken, maar helaas werkt het wel zo. Zie eerder bericht hier over bekers in die landen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Unbesiegbar zogezegdJoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:23:
Ongeslagen kampioen, wat een prestatie van Leverkusen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit is toch wel het vreemdste nieuws dat ik sinds lange tijd heb gelezen.
Waarom transfervrij? Je kunt tegen de 10mil. voor hem krijgen, en dat is voor B&H nog altijd veel geld.
Dan moet er haast iets zijn voorgevallen, anders ga je niet uit elkaar lijkt me?
En kennelijk heeft de Zerbi Brighton geadviseerd Farioli te nemen.HollowGamer schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:03:
https://www.voetbalzone.n...berto-de-zerbi-aan/434986
Dit is toch wel het vreemdste nieuws dat ik sinds lange tijd heb gelezen.
Waarom transfervrij? Je kunt tegen de 10mil. voor hem krijgen, en dat is voor B&H nog altijd veel geld.
Dan moet er haast iets zijn voorgevallen, anders ga je niet uit elkaar lijkt me?
Ouch als het niet doorgaat zal ik toch wel balen.Exocet schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:37:
[...]
En kennelijk heeft de Zerbi Brighton geadviseerd Farioli te nemen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Anyway:
Hopen dat de Graafschap het om kan buigen!
Twente komt eraan!
Waarom altijd over verlosser beginnen?JoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:22:
Waarom ziet iedereen die knakker van Nice als de grote verlosser? Zo blij zijn ze in Nice niet met hem..
Anyway:
Het is gewoon een interessante trainer die wel over tactiek nadenkt in tegenstelling tot de vorige trainers.
Oh, why?JoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:22:
Waarom ziet iedereen die knakker van Nice als de grote verlosser? Zo blij zijn ze in Nice niet met hem..
Anyway:
Je kan het ook nog té letterlijk opvatten.. Het is een interessante trainer waar 98% van de Ajacieden hier nog nooit naar gekeken of uberhaupt over gehoord heeft.Exocet schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:38:
[...]
Waarom altijd over verlosser beginnen?
Het is gewoon een interessante trainer die wel over tactiek nadenkt in tegenstelling tot de vorige trainers.
Twente komt eraan!
Lijkt me iets meer voor het binnenlandse voetbal topic?JoteW schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 20:44:
Tsja De Graafschap, als je je zo laat overlopen en zo'n beetje de kleinste man op het veld bij een corner niet fatsoenlijk kan dekken wordt het ook wel heel lastig.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
En aangezien Leverkusen ook nog de beker kan pakken, is er een goede kans dat de nr2 van de competitie (Stuttgart dus) om de supercup mag spelen begin volgend seizoen. Wat betekent dat Harry Kane, die naar Bayern is gegaan om eindelijk 's wat prijzen te pakken, niet alleen dit seizoen geen prijzen heeft gewonnen met Bayern, maar ook dat de eerste kans op een prijs volgend seizoen al is verspeeld.Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 23:36:
Wie een gokje had gewaagd dat Leverkusen ongeslagen kampioen zou worden en Stuttgart tweede aan het einde van de competitie was heel heel rijk geworden.
Dat is toch sowieso het geval? Duitse Supercup wordt of Leverkusen - Stuttgart of Leverkusen - FC Kaiserslautern.Gaius schreef op zondag 19 mei 2024 @ 12:11:
[...]
En aangezien Leverkusen ook nog de beker kan pakken, is er een goede kans dat de nr2 van de competitie (Stuttgart dus) om de supercup mag spelen begin volgend seizoen. Wat betekent dat Harry Kane, die naar Bayern is gegaan om eindelijk 's wat prijzen te pakken, niet alleen dit seizoen geen prijzen heeft gewonnen met Bayern, maar ook dat de eerste kans op een prijs volgend seizoen al is verspeeld.
Ik leg vast verkeerd uit wat er (imho) zo grappig is. Nieuwe poging.JanW schreef op zondag 19 mei 2024 @ 13:28:
[...]
Dat is toch sowieso het geval? Duitse Supercup wordt of Leverkusen - Stuttgart of Leverkusen - FC Kaiserslautern.
1. Harry Kane maakt een transfer naar Bayern omdat hij prijzen wil winnen, wat niet is gelukt bij Tottenham.
2. Bayern was op dat moment al 11x op rij landskampioen geworden.
3. Kane's eerste wedstrijd was gelijk kans op een prijs (supercup), maar Bayern verloor 3-0. Dus geen prijs.
4. Bayern wordt voor het eerst sinds 2012/2013 geen landskampioen. Wint überhaupt geen prijs.
5. Bayern staat vóór de laatste Bundesliga wedstrijd 2e. De 2e plaats geeft kans op de supercup (een prijs! waarvoor Harry Kane naar Bayern is gekomen!), mits Leverkusen ook de beker nog wint.
6. Tot aan de 84e minuut staat Bayern virtueel 2e, want ze hebben genoeg aan een gelijkspel.
7. Hoffenheim knalt er toch nog 2 in, terwijl Stuttgart ook wint en zo over Bayern heen gaat op de ranglijst.
8. Hierdoor kan Bayern dus sowieso de supercup vergeten, waardoor de eerste prijs die Kane kan pakken in z'n club-carriere pas ergens eind volgend seizoen wordt ipv mogelijk begin volgend seizoen.
Voordeel is dat de spanning er nu wel af is. Anders zitten we hier nog 80 minuten te stressen.
Jammer, maar dit was wel de verwachting. City is gewoon te goed, en vooral die nummer 10 van hun.
Het is ook erg goed dat ze afscheid nemen van Moyes. Zo'n goede aanvallende spelers, maar hij speelt nog saaier voetbal dan het Franse nationaal elftal.Chelseamarre123 schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:33:
West Ham is ook wel nergens, zou me niet verbazen dat het een 5:0 word als City doorduwt
Op toernooien begrijp ik het nog enigszins, maar in de PL helemaal niet.
Snap wat je bedoeld maar langs andere kant qua prestaties doet die het niet slecht. Nu ook weer keurig linkerkolom. Vorig jaar 14e maar wel Europese prijs, jaren daarvoor 7de en 6de.HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:34:
[...]
Het is ook erg goed dat ze afscheid nemen van Moyes. Zo'n goede aanvallende spelers, maar hij speelt nog saaier voetbal dan het Franse nationaal elftal.
Op toernooien begrijp ik het nog enigszins, maar in de PL helemaal niet.
Maar na 6 jaar misschien eens tijd voor een nieuwe manager.
Jij bent wel een pessimist of niet?HollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 17:42:
Het zou ook helemaal bij Arsenal passen, als zometeen nog die 2-1 voor WH valt.
De eerste goal van Chelsea was heel fraai, Caicedo vanaf de middellijn met de keeper uit de goal. Toch nog iets voor die hoofdprijs.
Ze zijn echt in een negatieve spiraal terecht gekomen, maar denk vooral vermoeidheid. Ze zijn het niet gewend om ook nog Europees voetbal erbij te spelen.Megupe schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:35:
Is dit hetzelfde Aston Villa dat Ajax heeft afgedroogd? 😱
Geen schande, komen er wel volgend seizoen.
Daar word ik me toch een partijtje chagrijnig van, hoe kan je nu voor zo'n club juichen?
Is dat Tom Copier? Die is gewoon enthousiast, hoor hem graag.Marrtijn schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:43:
Die Viaplaycommentator komt bijna klaar dat City voor de vierde keer op rij kampioen wordt.
Daar word ik me toch een partijtje chagrijnig van, hoe kan je nu voor zo'n club juichen?
Hij is ook gewoon positief over ons hoor. Ook altijd wel iets interessants te vertellen.
Mocht je echt willen dat mensen hun voorkeur uitspreken, dan moet je eens luisteren bij Ziggo naar hun Barça voorkeur.
Niemand gunt het City, maar hij kan dat moeilijk zeggen.
Prima commentaar.Marrtijn schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:43:
Die Viaplaycommentator komt bijna klaar dat City voor de vierde keer op rij kampioen wordt.
Misschien omdat je anti City bent je wat hoger in de irritatie zone zit.
Moet je eens een pot van Atleti kijken met El Sierd als commentatorHollowGamer schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:45:
[...]
Is dat Tom Copier? Die is gewoon enthousiast, hoor hem graag.
Hij is ook gewoon positief over ons hoor. Ook altijd wel iets interessants te vertellen.
Mocht je echt willen dat mensen hun voorkeur uitspreken, dan moet je eens luisteren bij Ziggo naar hun Barça voorkeur.
Niemand gunt het City, maar hij kan dat moeilijk zeggen.
Tesla M3LR '21
Drink liever een glas azijn in een keer leegLondon schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:47:
[...]
Moet je eens een pot van Atleti kijken met El Sierd als commentator
Ik heb een paar keer proberen te luisteren met Sierd, maar vond het niet leuk of plezierig.London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:47:
[...]
Dat een commentator zijn eigen stijl heeft vind ik prima, maar liever gewoon zoals deze bij ViaPlay. Af en toe wat los, maar niet te veel.
Hoeft niet eens Atleti te zijn hoor.London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:47:
[...]
Dit is ook een klassieker

https://youtu.be/QDpoAQkYcL4?si=tMrYw0kpu1hgQIBs
Overigens is hij wel wat rustiger geworden laatste tijd.
[ Voor 9% gewijzigd door d-vine op 19-05-2024 18:52 ]
Haha klopt. Ik kijk soms voor de lol nog wel eens deze:d-vine schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:51:
[...]
Hoeft niet eens Atleti te zijn hoor.
Dit is ook een klassieker![]()
https://youtu.be/QDpoAQkYcL4?si=tMrYw0kpu1hgQIBs
Overigens is hij wel wat rustiger geworden laatste tijd.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PjbtMiHPX1E]
Tesla M3LR '21
Die was ik net aan het opzoeken haha.London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:53:
[...]
Haha klopt. Ik kijk soms voor de lol nog wel eens deze:
[YouTube]
Blijft een mooie
Terecht dat dit niet wordt afgekeurd.
Hoeveel minuten extra bij City?
Wie kijkt nu vrijwillig een wedstrijd van Atletico?London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:47:
[...]
Als ze tegen Barcelona spelenMarrtijn schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:56:
[...]
Wie kijkt nu vrijwillig een wedstrijd van Atletico?
Wat had die dan moeten doen.gambieter schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:56:
Dat was wmb gewoon hands, maar het maakt niets uit.
Dat is niet relevant. Hij speelt de bal met zijn arm en heeft er voordeel van.Gunner schreef op zondag 19 mei 2024 @ 18:57:
Wat had die dan moeten doen.
Veel meer gezien dit jaar dan andere jaren

de var was het niet met je eens.gambieter schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:00:
[...]
Dat is niet relevant. Hij speelt de bal met zijn arm en heeft er voordeel van.
Maar het maakt ook niet uit, wel goed om toch nog te winnen.
Zeker, maar er had ietsjes meer in kunnen zitten.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:02:
Geweldig seizoen van Arsenal. Tot op de laatste dag meegestreden en 115 charges tot het uiterste gedreven. Ik ben zeer zeer tevreden, prima prestatie
[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 19-05-2024 19:06 ]
Tis net zoals de F1, Verstappen die alles wint is ook niets aan.bazzemans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:03:
City weer kampioen. Jammer, haalt toch end beetje de charme van de PL weg. Het is eigenlijk wachten op het moment dat Pep daar de deur achter zich dichttrekt om te kijken of het ze lukt om dat op te vangen.
Er zit ook helemaal geen glans aan kampioenschappen van city. Gefabriceerde holle clubbazzemans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:03:
City weer kampioen. Jammer, haalt toch end beetje de charme van de PL weg. Het is eigenlijk wachten op het moment dat Pep daar de deur achter zich dichttrekt om te kijken of het ze lukt om dat op te vangen.
Zo bijzonder is het allemaal niet wat Pep doet. Die heeft louter teams gehad die al zo goed als perfect waren. Maar goed, uiteindelijk staan ze er helaas wel weer..bazzemans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:03:
Volgend seizoen beter. Hopelijk wordt er geïnvesteerd in een volwaardige spits. Doe maar geen Kane, anders winnen we weer niets

Tesla M3LR '21
Ach, Simon Cziommer is in ieder geval intens gelukkig.JeroenNietDoen schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:06:
[...]
Er zit ook helemaal geen glans aan kampioenschappen van city. Gefabriceerde holle club
WieMarrtijn schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:10:
[...]
Ach, Simon Cziommer is in ieder geval intens gelukkig.
Haha, wat?London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:07:
[...]
Zo bijzonder is het allemaal niet wat Pep doet. Die heeft louter teams gehad die al zo goed als perfect waren.
Nee inderdaad matige trainer
Nouja dat zeg ik niet. Maar ik heb persoonlijk een stuk meer respect voor bijvoorbeeld Alonso bij Leverkusen of Emery bij Villa. Een paar miljard er tegenaan gooien verdient weinig respect maar hoort helaas bij het hedendaagse voetbal

Tesla M3LR '21
Gewoon een geweldige trainer. Enige puntje van kritiek dat je kan hebben is dat hij eigenlijk louter met geweldige selecties gewerkt heeft. Het spel wat hij daarmee op de mat weet te leggen brengt echter niet alleen kampioenschappen maar is ook nog eens meer dan aardig om te zien.London schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:07:
[...]
Zo bijzonder is het allemaal niet wat Pep doet. Die heeft louter teams gehad die al zo goed als perfect waren. Maar goed, uiteindelijk staan ze er helaas wel weer..
Waar ik vooral op doel is dat een trainerswissel toch vaak voor een wat onzekere periode zorgt en dus ook de wet opent naar een andere kampioen.
I don't care what anyone says about Man City. 4 Premier League titles in a row is right up there with Lance Armstrong's 7 Tour de France trophies! pic.twitter.com/wFhUhoB12W
— Pie Sports Booze 🔞 PARODY (@piesportsbooze) 19 mei 2024
To be fair, you have to take your hat off to City.
— Paddy Power (@paddypower) 19 mei 2024
They've become the dominant force in English football and all it took was completely ignoring the league's financial rules for a decade.
🎶 “ARNE SLOT, LA, LA, LA, LA, LA!”
— Ben Jacobs (@JacobsBen) 19 mei 2024
Never change, Jurgen! 🤣pic.twitter.com/qBK7yUrBrC
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Jurgen Klopp leaves Liverpool after legendary era with 8 titles! ❤️👋🏻
— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 mei 2024
🏆 Premier League 2020
🏆 Champions League 2019
🏆 Club’s World Cup 2019
🏆 UEFA Super Cup 2019
🏆 FA Cup 2022
🏆 Community Shield 2022
🏆🏆 Carabao Cup 2022, 2024
𝐋𝐄𝐆𝐄𝐍𝐃. 👑 pic.twitter.com/zAdaUR17HA
Ach dan halen ze de volgende trainer die 500 miljoen miljard uit mag geven. Jij en ik kunnen City ook coachen en kampioen worden.bazzemans schreef op zondag 19 mei 2024 @ 19:03:
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken