[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2023/2024 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste
Acties:
  • 68.656 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gambieter schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 18:32:
Op Twitter: Antony dacht dat Doku zijn vriendin is.

Nuff said.
Antony is goed op weg om de least likeable speler van de PL te worden, denk dat 'ie het misschien al wel is ook. En Fernandes is ook aanvoerder onwaardig trouwens. Wat een gefrustreerd mannetje is dat, bah bah.

De VAR had gister ook weer een snipperdag blijkbaar. Maar ook daar sta ik niet van te kijken als United thuis speelt (iets wat ze in de Carabao Cup al 12x op rij doen trouwens!).

[ Voor 9% gewijzigd door London op 30-10-2023 09:54 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
London schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:52:
[...]

Antony is goed op weg om de least likeable speler van de PL te worden, denk dat 'ie het misschien al wel is ook. En Fernandes is ook aanvoerder onwaardig trouwens. Wat een gefrustreerd mannetje is dat, bah bah.
Antony was dat in de eredivisie ook bijna, daar had hij alleen Tadic nog voor zich :P En Luuk de Jong wellicht :P

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 10:08:
[...]

Antony was dat in de eredivisie ook bijna, daar had hij alleen Tadic nog voor zich :P En Luuk de Jong wellicht :P
100 miljoen! blijft toch een bizar bedrag wat Ajax heeft opgestreken voor hem.
Neem aan dat United dat ten Hag ook wel kwalijk neemt, zo veel geld voor zo'n speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:42
Exocet schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 11:12:
[...]

100 miljoen! blijft toch een bizar bedrag wat Ajax heeft opgestreken voor hem.
Neem aan dat United dat ten Hag ook wel kwalijk neemt, zo veel geld voor zo'n speler.
Ten Hag gaat niet over hoeveel geld er voor een speler wordt uitgegeven. Dat is toch echt aan John Murtough, en die geeft continu te veel geld uit aan spelers. Die 100 miljoen had hij natuurlijk nooit moeten betalen.

Dat PL model waarbij de coach/manager een hele grote vinger in de pap heeft v.w.b. aan- en verkopen zal ik wel nooit snappen, zeker niet bij een United waar de laatste 10 jaar coaches om de haverklap worden ontslagen. Zit de opvolger weer met de erfenis van zijn voorganger(s), waarmee hij niet het voetbal kan spelen zoals hij wil. Dus wordt er weer een paar honderd miljoen tegenaan gegooid, gaat het een tijd goed, en bij de eerste tegenslag wordt de coach er weer uitgegooid. Rinse and repeat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
London schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:52:
[...]

Mjah, en als de voetballende prestaties dan ook gewoon nog es droevig zijn. Wat een flop is dat zeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Even wat anders, snapt iemand de criteria voor de Ballon d'Or nog :?

Ik ben absoluut geen fan van City en Haaland, maar die gast heeft afgelopen seizoen gewonnen:
Premier League
FA Cup
Champions League
UEFA Super Cup
Europese gouden schoen
Premier League gouden schoen
UEFA gouden schoen

Messi het WK. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:18:
Even wat anders, snapt iemand de criteria voor de Ballon d'Or nog :?
Een zo hoog mogelijke commerciële opbrengst.

De rest boeit niet.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Individuele awards in een teamsport :z Het heeft discussiewaarde. Nieuwssites kunnen weer eens iets publiceren waar het halve internet over valt en het niet mee eens is, dus gegarandeerde kliks en advertentie inkomsten. Woohoo. Verder stelt 't niks voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Haaland schiet in zijn eerste seizoen bij City de PL aan gort en wint de treble.
Messi speelt 7 wedstrijden op het WK wint de Ballon d'Or.

Dat slaat nergens op, dat is gewoon onverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gaat Ten Hag de kerst halen? Beker thuis tegen Newcastle, 0-3 na een uur, en nog geen fatsoenlijke kans gecreeerd. De 0-3 goal was beschsmend, niemand die Willock maar een strobreed in de weg legden.

De 3-1 winst van West Ham tegen Arsenal leek me veel meer geflatteerd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

alexbl69 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 08:19:
[...]

Een zo hoog mogelijke commerciële opbrengst.

De rest boeit niet.
Net zoals het WK naar Saudi-Arabië

Dan denk je weg met Blatter want die is corrupt, maar wat je terugkrijgt is veel erger. Het lijkt alleen maar om geld te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Slasher op 01-11-2023 22:46 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:09
gambieter schreef op woensdag 1 november 2023 @ 22:41:
Gaat Ten Hag de kerst halen? Beker thuis tegen Newcastle, 0-3 na een uur, en nog geen fatsoenlijke kans gecreeerd. De 0-3 goal was beschsmend, niemand die Willock maar een strobreed in de weg legden.

De 3-1 winst van West Ham tegen Arsenal leek me veel meer geflatteerd.
Gaat hij niet halen. Hoop niet dat hij dan ineens een optie is voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
AMARONE schreef op woensdag 1 november 2023 @ 23:40:
[...]

Gaat hij niet halen. Hoop niet dat hij dan ineens een optie is voor Ajax.
opvolger van Koeman na het EK ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/424fk97j5txb1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=482f3e455d21d03c0ffe9dcadd045b79cb79a8f5

Altijd huilen als je uit de Carabao Cup wordt geknikkerd :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
London schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:28:
[Afbeelding]

Altijd huilen als je uit de Carabao Cup wordt geknikkerd :+
Uitschakeling in dit toernooi zal inderdaad niet meewegen bij een eventueel ontslag voor Ten Hag :+.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

alexbl69 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:46:
[...]

Uitschakeling in dit toernooi zal inderdaad niet meewegen bij een eventueel ontslag voor Ten Hag :+.
Nou in het geval van United denk ik dat iedere wedstrijd meegewogen wordt inmiddels. Maar die club is echt door en door verrot, die zal op alle bestuurslagen opnieuw opgebouwd moeten worden vrees ik. Zag op de socials de vraag voorbij komen welke van Chelsea of United er slechter aan toe is; die vraag lijkt mij niet heel moeilijk te beantwoorden.

Chelsea zie ik wel vrij snel er weer bovenop komen als er een duidelijke basis 11 ontstaat. Poch is duidelijk nog zoekende maar volgens mij is het materiaal er echt al wel om iets fatsoenlijks van te smeden (mag ook wel met al die honderden miljoenen trouwens...). United daarentegen is echt verschrikkelijk pover op alle fronten. Bizarre bedragen betaald voor pure middelmaat:
Antony - 98M
Hojlund - 75M
Mount - 65M
Onana - 55M

En als je dan nagaat dat een De Gea nu een free agent is. Wat mij betreft ook op dit moment zeker nog een top 10 keeper wereldwijd. Ongelooflijk dat je dan zo'n figuur als Onana haalt die gewoon veel minder is.

Aan de ene kant geniet ik van de wekelijkse komedieshow, maar laat ze Ten Hag er alsjeblieft snel uitflikkeren. Al is het maar omdat we dan van het wekelijkse United verlost zijn mocht de PL weer naar het oranje gekleurde Ziggo teruggaan :P

[ Voor 9% gewijzigd door London op 02-11-2023 08:07 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
London schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:05:
[...]

Nou in het geval van United denk ik dat iedere wedstrijd meegewogen wordt inmiddels. Maar die club is echt door en door verrot, die zal op alle bestuurslagen opnieuw opgebouwd moeten worden vrees ik. Zag op de socials de vraag voorbij komen welke van Chelsea of United er slechter aan toe is; die vraag lijkt mij niet heel moeilijk te beantwoorden.

Chelsea zie ik wel vrij snel er weer bovenop komen als er een duidelijke basis 11 ontstaat. Poch is duidelijk nog zoekende maar volgens mij is het materiaal er echt al wel om iets fatsoenlijks van te smeden (mag ook wel met al die honderden miljoenen trouwens...). United daarentegen is echt verschrikkelijk pover op alle fronten. Bizarre bedragen betaald voor pure middelmaat:
Antony - 98M
Hojlund - 75M
Mount - 65M
Onana - 55M

En als je dan nagaat dat een De Gea nu een free agent is. Wat mij betreft ook op dit moment zeker nog een top 10 keeper wereldwijd. Ongelooflijk dat je dan zo'n figuur als Onana haalt die gewoon veel minder is.

Aan de ene kant geniet ik van de wekelijkse komedieshow, maar laat ze Ten Hag er alsjeblieft snel uitflikkeren. Al is het maar omdat we dan van het wekelijkse United verlost zijn mocht de PL weer naar het oranje gekleurde Ziggo teruggaan :P
Boehly pompt er nog geld in. De Glazers trekken de club leeg. Dat is een groot verschil dus wat mij betreft is United er slechter aan toe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:03

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Wie scoort er weer in de 91e minuut 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:55
JAN-B schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 17:56:
Wie scoort er weer in de 91e minuut 8)7
Dat zal Real Madrid wel weer zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 23:28
Wat een show van Doku. Helemaal ongrijpbaar, 4 assists en een goal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Der Klassiker is alweer bijna voorbij: 0-1 na 3 minuten, 0-2 na 9 minuten. De verdediging van Dortmund is gatenkaas.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
Atalanta Inter mooie pot

[ Voor 79% gewijzigd door Harribo op 04-11-2023 18:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een gore overtreding van Havertz, laffe scheids die geen rood durft te trekken, en alleen geel geeft, en dan wel zo dapper is om drie Newcastle spelers geel te geven. De PL scheidsrechters zijn zo slecht.

Dat daarna Bruno Guimarais met een elleboogje wegkomt verbaast me ook niet. De spelers zijn nu dolgedraaid en weten dat de scheids niets durft.

[ Voor 26% gewijzigd door gambieter op 04-11-2023 19:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoeveel Saudische dollars kostte dat nu om drie mogelijke infringements goed te keuren.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De oliestaten hebben de PGMOL in hun zak zitten. Het bewijs werd net ook overduidelijk weer geleverd.

Desalniettemin Arsenal ook weer beroerd. En de keus voor Raya - of überhaupt de aankoop - zal ik nooit snappen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er zijn voor minder doelpunten afgekeurd omdat iemand z’n rechter teennagel buitenspel stond en dit is okay.

Er gaan miljarden om in deze competitie en de scheidsrechter zijn van het niveau derde divisies zaterdag G. Bizar

[ Voor 80% gewijzigd door Gunner op 04-11-2023 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:06:
De oliestaten hebben de PGMOL in hun zak zitten. Het bewijs werd net ook overduidelijk weer geleverd.
Met Havertz die geen rood krijgt bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:05:
Bizarre bedragen betaald voor pure middelmaat:
Antony - 98M
Hojlund - 75M
Mount - 65M
Onana - 55M
En 70m voor Havertz is wel normaal? Of 120m voor Rice? Of nog een keeper halen als je Ramsdale hebt die meer dan prima keepte vorig jaar?
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gunner schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:10:
Er zijn voor minder doelpunten afgekeurd omdat iemand z’n rechter teennagel buitenspel stond en dit is okay.

Er gaan miljarden om in deze competitie en de scheidsrechter zijn van het niveau derde divisies zaterdag G. Bizar
Week in week uit ook hé. De ene week mogen ze fluiten in Saudi Arabië en de andere week staan ze weer in Engeland te schutteren.

@toolkist ik weet niet wat die whataboutism toevoegt. We - de Arsenal fans hier - hebben vaak genoeg gezegd dat sommige prijzen te hoog zijn. De keus om Raya te halen zal ik ook nooit snappen..

[ Voor 3% gewijzigd door London op 04-11-2023 21:40 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ons hier verantwoordelijk (of aanspreken op) houden voor transfersommen is nogal onzinnig inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door Gunner op 04-11-2023 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben de Copa Libertadores finale aan het kijken, Boca Juniors (Arg) vs Fluminense (Bra). De scheids laat alles gewoon gaan, ik heb een kopstoot gezien, vrij worstelen en helemaal niets gegeven :p . Er schijnt ook een VAR te zijn :+

1-1 na 90 min, Fluminense scoort de 2-1 na 102 minuten, goalscorer gaat helemaal door het dolle heen, rent het publiek in en zo.

Krijgt 'ie zijn tweede geel :+ . Ik zie geduikel, een Boca speler deelt een bitchslap uit achter de rug van de scheids en krijgt VAR rood.

Zuid-Amerikaans voetbal is een schouwspel :p

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 04-11-2023 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:28:
[...]

Week in week uit ook hé. De ene week mogen ze fluiten in Saudi Arabië en de andere week staan ze weer in Engeland te schutteren.
Gunner schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:10:

Vertel dan maar eens waar de scheids/VAR met zekerheid had kunnen zeggen dat die bal over de achterlijn was, of dat het buitenspel was.
Dat kunnen ze niet, dus geen obvious error, dus niet afgekeurd...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/l18pxur2qdyb1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=f66e720dffd5dfe104d970035460ded63da0d73d

Zelfs Stevie Wonder kan zien dat deze bal uit is. En anders was het in ieder geval zéker een overtreding op Gabriel.

Maar soit; Arsenal was ook gewoon pover verder zoals gezegd. Weinig aanvallend vermogen en gewoon simpelweg te weinig gebracht.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
London schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:10:
[Afbeelding]

Zelfs Stevie Wonder kan zien dat deze bal uit is. En anders was het in ieder geval zéker een overtreding op Gabriel.

Maar soit; Arsenal was ook gewoon pover verder zoals gezegd. Weinig aanvallend vermogen en gewoon simpelweg te weinig gebracht.
Dat kun je dus niet met 100% zekerheid zien, doordat een bal rond is...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:27:
[...]

Dat kun je dus niet met 100% zekerheid zien, doordat een bal rond is...
Ik meen mij een ManU goal onlangs te herinneren die afgekeurd werd, waar de bal onder een betere hoek beduidend dichter bij de lijn ligt dan op het plaatje hierboven.

PGMOL maakt te vaak fouten en is zo inconsistent. En dan die wedstrijden fluiten in het SA draagt niet bij aan het beeld van PGMOL.

Blijf het lekker verdedigen zoveel je wilt Tool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En zie hier

https://www.vi.nl/nieuws/...tle-niet-over-de-lijn-was

Dat ze het bij Man Utd een keer verkeerd doen wil niet zeggen dat het dan ook bij Arsenal maar verkeerd gedaan moet worden....
En ja je hebt gelijk, de VAR is ruk++ en scheidsrechters zouden zich moeten richten op beter gaan fluiten ipv in SA zakken met geld op te halen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 20:23:
[...]

En 70m voor Havertz is wel normaal? Of 120m voor Rice?
120M voor Rice is het meer dan waard zover. Al die andere namen hebben fuck all gepresteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:05
En toch ben ik het met @toolkist eens. Je kan het niet met 100% zekerheid stellen. Zie Blind tegen PSV of Mazraoui tegen Real Madrid :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:39:
[...]

120M voor Rice is het meer dan waard zover. Al die andere namen hebben fuck all gepresteerd.
Hij speelt prima, zeker, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor dat geld ook 2 prima presterende DM's had kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:40:
[...]

Hij speelt prima, zeker, maar ik ben ervan overtuigd dat je voor dat geld ook 2 prima presterende DM's had kunnen halen.
Noem ze eens?

En die shot van bein had ik nog niet gezien. Dat zou mijn foto (van Reddit) wel een photoshop maken want ik zie grote verschillen, ondanks de hoek.

[ Voor 22% gewijzigd door London op 05-11-2023 09:44 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lavia, Tonali, Ugarte, Neves, Alvarez, Ward-Prowse en dat zijn dan alleen de spelers waarvan 100% duidelijk was dat ze afgelopen zomer beschikbaar waren.
Verder bv nog een Khéphren Thuram van Nice.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Maar was het een gore overtreding? Ik vind namelijk van niet.

Havertz is overduidelijk te laat. Maar hij raakt met zijn voeten/studs de speler niet, hij mikt niet op de speler. Zijn intentie is er niet om de speler te raken. Hij schuift voorlangs, die Newcastle speler springt op en valt. Dit is geen rood.

Omdat het een te late sliding is wordt er vervolgens door heel veel Newcastle spelers commotie gemaakt en wordt het geheel daarmee erg overdreven.

Ik kon genieten van de hypocrisie gisteravond van Newcastle spelers en fans. Datzelfde Newcastle dat graag zelf fysiek speelt en graag uitdeelt, geprezen wordt om hun tough game. Wanneer daar commentaar op is wordt er gesteld dat tegenstanders maar tegen een stootje moeten kunnen. Maar oh wee als het fysieke een keer hun kant opkomt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:51:
[...]

Maar was het een gore overtreding? Ik vind namelijk van niet.

Havertz is overduidelijk te laat. Maar hij raakt met zijn voeten/studs de speler niet, hij mikt niet op de speler. Zijn intentie is er niet om de speler te raken. Hij schuift voorlangs, die Newcastle speler springt op en valt. Dit is geen rood.

Omdat het een te late sliding is wordt er vervolgens door heel veel Newcastle spelers commotie gemaakt en wordt het geheel daarmee erg overdreven.

Ik kon genieten van de hypocrisie gisteravond van Newcastle spelers en fans. Datzelfde Newcastle dat graag zelf fysiek speelt en graag uitdeelt, geprezen wordt om hun tough game. Wanneer daar commentaar op is wordt er gesteld dat tegenstanders maar tegen een stootje moeten kunnen. Maar oh wee als het fysieke een keer hun kant opkomt :+
Was gewoon een heel gevaarlijke sliding waar hij te laat komt en ook niks bal heeft en wel degelijk de man raakt. Had prima rood kunnen zijn.

Beetje vergelijkbaar met Palmer van Chelsea tegen Arsenal. Toen vonden ook alle Arsenal fans het rood en nu is het maar een gewone tackle. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Opnieuw dat moment kijken. Hij schuift voorlangs, niet in op de speler. Tegenstander valt meer door het opspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:49:
[...]

Lavia, Tonali, Ugarte, Neves, Alvarez, Ward-Prowse en dat zijn dan alleen de spelers waarvan 100% duidelijk was dat ze afgelopen zomer beschikbaar waren.
Verder bv nog een Khéphren Thuram van Nice.
Niet allen daarvan voldoen aan de homegrown regel. Dat speelt ook mee. Niet dat het dan opeens 100m+ moet zijn maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:01:
[...]

Opnieuw dat moment kijken. Hij schuift voorlangs, niet in op de speler. Tegenstander valt meer door het opspringen.
Hij raakt hem gewoon met zijn linkervoet.
Ook zo invliegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:08:
[...]

Hij raakt hem gewoon met zijn linkervoet.
Ook zo invliegen.

[Twitter]
Deze replay had ik nog niet gezien. Je hebt gelijk, met het been wat niet vooruit gestoken is, wat achteraan komt, sleept ie hem mee. Ongelukkig maar ik zie elke week wel zwaardere overtredingen. Hij is gewoon hopeloos te laat en dat laat het er erger uit zien dan het is.

Als dit rood moet zijn, dan is elke actie waarbij het vooruitgestrekte been een speler raakt altijd rood.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2023 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:02:
[...]

Niet allen daarvan voldoen aan de homegrown regel. Dat speelt ook mee. Niet dat het dan opeens 100m+ moet zijn maar toch.
Daar heeft Arsenal toch niet echt problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:16:
Als dit rood moet zijn, dan is elke actie waarbij het vooruitgestrekte been een speler raakt altijd rood.
Als je zo met gestrekt been en noppen vooruit in komt vliegen inderdaad, of je nou iemand raakt of niet het is gewoon zo enorm gevaarlijk.
Maar de consequentheid is ook daar ver te zoeken, echt knap hoe erg ze dat weten te verprutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:26:
[...]

Daar heeft Arsenal toch niet echt problemen mee?
Op dit moment 15 van de max 17 non-homegrown spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:30:
[...]

Als je zo met gestrekt been en noppen vooruit in komt vliegen inderdaad, of je nou iemand raakt of niet het is gewoon zo enorm gevaarlijk.
Nee, dat bedoel ik niet zo. Ik bedoel dat als dit rood is, dus wanneer je been dat achteraan komt de speler raakt, dan is elke andere actie waarbij voet of been waarmee de actie ingezet wordt en een tegenstander raakt altijd rood. Dus voet raakt enkel, voet stapt op voet, das allemaal het lichaamsdeel waarmee de actie is ingezet, dus bewust. Dat worden heel veel rode kaarten.

Hier wordt te veel aandacht gegeven aan het feit dat Havertz veel te laat is i.p.v. aan de details van de daadwerkelijke overtreding.

[ Voor 8% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2023 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:39:
En zie hier

https://www.vi.nl/nieuws/...tle-niet-over-de-lijn-was

Dat ze het bij Man Utd een keer verkeerd doen wil niet zeggen dat het dan ook bij Arsenal maar verkeerd gedaan moet worden....
En ja je hebt gelijk, de VAR is ruk++ en scheidsrechters zouden zich moeten richten op beter gaan fluiten ipv in SA zakken met geld op te halen...
Overigens, op moment van die voorzet van de werd Gabriel met 2 handen omver geduwd, en daarvoor had ook gefloten moeten worden. In het moment van VAR waar ze die bal checken of die buiten is checken ze ook of dat een overtreding was. Hoe de fuck was dat geen overtreding :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/HkqZTAwPqWXaeWj7qXVCRB0E.jpg

Die goal had niet mogen staan. Maar goed, Saudi dollars...

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-11-2023 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:36:
[...]

Nee, dat bedoel ik niet zo. Ik bedoel dat als dit rood is, dus wanneer je been dat achteraan komt de speler raakt, dan is elke andere actie waarbij voet of been waarmee de actie ingezet wordt en een tegenstander raakt altijd rood. Dus voet raakt enkel, voet stapt op voet, das allemaal het lichaamsdeel waarmee de actie is ingezet, dus bewust. Dat worden heel veel rode kaarten.

Hier wordt te veel aandacht gegeven aan het feit dat Havertz veel te laat is i.p.v. aan de details van de daadwerkelijke overtreding.
Voor mij hoeft ie dus geen rood te krijgen voor z'n been wat "mee komt", maar voor z'n gestrekte been met noppen vooruit.
Intentie of niet, raken of niet, super gevaarlijk spel en dus altijd rood wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zondag 5 november 2023 @ 10:52:
[...]

Voor mij hoeft ie dus geen rood te krijgen voor z'n been wat "mee komt", maar voor z'n gestrekte been met noppen vooruit.
Intentie of niet, raken of niet, super gevaarlijk spel en dus altijd rood wat mij betreft.
Fair enough. Een directe rode kaart is bij mij iets dat gebeurt is, niet wat potentieel misschien had kunnen gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

VAR heeft weer een topavond bij Spurs-Chelsea :p

- correct een goal van Spurs (buitenspel) en twee van Chelsea (hands, buitenspel) afgekeurd
- Udogie met beide benen van de grond vliegend en noppen vooruit: geen rood??
- Romero trap op zijn Beckham's na: geen rood??
- bij de tweede afgekeurde goal van Chelsea, was Romero weer als een idioot aan het doortrappen: pingel en rood. Geheel correct.

1-1.

Als neutrale toeschouwer ben ik aan het genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Leuke Londense derby tussen Spurs en Chelsea. 1-1 en 3 afgekeurde goals en rood voor Romero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

gambieter schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:36:
VAR heeft weer een topavond bij Spurs-Chelsea :p

- correct een goal van Spurs (buitenspel) en twee van Chelsea (hands, buitenspel) afgekeurd
- Udogie met beide benen van de grond vliegend en noppen vooruit: geen rood??
- Romero trap op zijn Beckham's na: geen rood??
- bij de tweede afgekeurde goal van Chelsea, was Romero weer als een idioot aan het doortrappen: pingel en rood. Geheel correct.

1-1.

Als neutrale toeschouwer ben ik aan het genieten ;)
Ik ben niet neutraal maar geniet er ook van hoor. Tottenham had al met 9 kunnen en misschien wel moeten staan. Gelukkig dat Romero - zogenaamd beter dan Saliba volgens Tottenham fans - wel mag vertrekken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weer een goal afgekeurd, wat een wedstrijd dit joh...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:37:
Leuke Londense derby tussen Spurs en Chelsea. 1-1 en 3 afgekeurde goals en rood voor Romero.
Dat gaat niet bij 1-1 blijven denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Van De Ven met een dikke hamstring scheur vrees ik, Maddison net ervoor ook al een blessure opgelopen zonder contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oef, vd Ven zijn hamstring gaat eraan. Dat is zonde zeg, die was zo lekker bezig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Treurig voor die jongen. Hopelijk valt het mee maar dat ziet er niet goed uit.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bizar dat Spurs zo hoof blijft staan. Sterling gaat wel is een keer ontsnappen aan de buitenspelval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:49:
Bizar dat Spurs zo hoof blijft staan. Sterling gaat wel is een keer ontsnappen aan de buitenspelval.
En eerlijk gezegd, tegen spurs zou ik dus Mudryk opstellen. Die pace sloopt die hele linkerkant van de verdediging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:50:
[...]

En eerlijk gezegd, tegen spurs zou ik dus Mudryk opstellen. Die pace sloopt die hele linkerkant van de verdediging...
Ja maar die is nog niet 100 procent fit lijkt me na zijn kwaaltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Koppies erbij houden hoor @Chelseamarre123 . Niet meegaan in de frustratie van Spurs. Hooguit Udogie uitlokken en het afmaken.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zie nog wel meer rood komen, wat een veldslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:57:
Ik niet, als je deze elleboog geeneens rood geeft (Udogie niet gezien)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:57:
Ja duidelijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:59:
[...]

Ik niet, als je deze elleboog geeneens rood geeft (Udogie niet gezien)...
Was dan ook geen rood, hij springt en andere niet. Je kan niet springen zonder je arm stil te houden.
Udogie was 2 voeten vooruit in de lucht maar had bal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:57:
Koppies erbij houden hoor @Chelseamarre123 . Niet meegaan in de frustratie van Spurs. Hooguit Udogie uitlokken en het afmaken.
Ja en kansen afmaken kan nog wel eens lastig worden Chelsea kennende haha.
Maar idd 2 domme kaarten van Jackson en vooral Colwill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Nu Chelsea tegen 9 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Udogie met zijn 2de gele na een dramatisch uitgespeelde counter van Sterling ongeloofelijk.

9 tegen 11, dit moet echt een driepunter worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

London schreef op maandag 6 november 2023 @ 21:57:
Dat is net gebeurd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hoe kan je die niet maken? Wat een matige speler is die nummer 15 zeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tjeezus, hoe krijgt Jackson die er niet in? Goed van de verdediger.

En inderdaad, Udogie heeft zijn verdiende loon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
1 miljard uitgeven op een jaar en dan met een spits als Jackson afkomen :O 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:28:
Ik zou Drogba terughalen. Die is zelfs nu - op z'n 45ste - nog beter dan deze amateur.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ongelofelijk dat Spurs niet terugplooit, Chelsea enkel en alleen maar gevaarlijk omdat hun zo hoog staan. Tegen een laag blok kan Chelsea veel minder creeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

wat is chelsea slecht in de afronding zeg :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sjonge jonge wat een armoede maar eindelijk zeg.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoveel presenteerblaadje kon zelfs Jackson niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Haha meteen 2-2 maar offside. Gelukkig moet de VAR er weer over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Muhahaha. Dat zou toch wat zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:49:
Haha meteen 2-2 maar offside. Gelukkig moet de VAR er weer over nadenken
Kom je goed weg. Maar komend weekend City gaat echt pijnlijk worden als jullie weer met deze mentaliteit op komen dagen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:01:
[...]

Was dan ook geen rood, hij springt en andere niet. Je kan niet springen zonder je arm stil te houden.
Udogie was 2 voeten vooruit in de lucht maar had bal
Je kunt prima springen zonder je elleboog opzij iemands gezicht te planten, echt bizar dat ie hiermee weg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mudryk smeerlap. Echt dus never nooit een poging om de bal te spelen, die lag niet eens voor z'n rechtervoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:59:
Mudryk smeerlap. Echt dus never nooit een poging om de bal te spelen, die lag niet eens voor z'n rechtervoet...
Gewoon toneel van Vicario, was niet zo veel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
London schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:56:
[...]

Kom je goed weg. Maar komend weekend City gaat echt pijnlijk worden als jullie weer met deze mentaliteit op komen dagen.
Ja dat zou wel nog is pijnlijk kunnen worden. Al spelen we onze beste wedstrijden tegen de topploegen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 23:00:
[...]

Gewoon toneel van Vicario, was niet zo veel aan de hand.
Ja die keeper overdrijft maar dan nog, dit was never nooit een poging om de bal te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Chelseamarre123 schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:28:
Hij tikt er toch wel mooi in.

Mooi spurs verloren, zijn we ook van de “ongeslagen” arrogantie af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

London schreef op maandag 6 november 2023 @ 22:29:
[...]

Ik zou Drogba terughalen. Die is zelfs nu - op z'n 45ste - nog beter dan deze amateur.
Told you (y)

Bizarre wedstrijd

[ Voor 4% gewijzigd door London op 06-11-2023 23:11 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ok, this was fun :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Postecoglu na de wedstrijd: 'you have to accept the referees decisions, thats how i grew up'
Zouden Klopp, Pep en Arteta goed opgelet hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:36:
Postecoglu na de wedstrijd: 'you have to accept the referees decisions, thats how i grew up'
Zouden Klopp, Pep en Arteta goed opgelet hebben?
Ik denk het wel. Hoe je niet op de self destruct button moet drukken en zo op je kloten krijgen van een middelmatige tegenstander.

Maar goed ik weet wel waar je op doelt. Hij probeert een wit voetje te halen dat is wel duidelijk.

Maar schaf dan de VAR af als je de beslissingen van de scheidsrechters moet accepteren. Dan heb je die dus ook niet nodig.

[ Voor 22% gewijzigd door Slasher op 07-11-2023 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Slasher schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:44:
[...]

Ik denk het wel. Hoe je niet op de self destruct button moet drukken en zo op je kloten krijgen van een middelmatige tegenstander.
Hahaha inderdaad, wat een bizarre tactiek. En dan nog kansen afdwingen ook met 9 man, wat maar aangeeft hoe beroerd dit Chelsea is. En dan die Jackson z'n hattrick vieren alsof tie Cristiano is :F

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:44:
[...]

Maar goed ik weet wel waar je op doelt. Hij probeert een wit voetje te halen dat is wel duidelijk.
Of hij is gewoon zo. Niet elke trainer reageert op een manier die die drie inmiddels vaak genoeg (te vaak) hebben vertoond.
Maar schaf dan de VAR af als je de beslissingen van de scheidsrechters moet accepteren. Dan heb je die dus ook niet nodig.
VAR is onderdeel van de spelregels en helpt (of poogt ;)) de scheids met het maken van beslissingen conform die spelregels. dus deze vergelijking slaat als een tang op een varken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

toolkist schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 10:56:
[...]

Of hij is gewoon zo. Niet elke trainer reageert op een manier die die drie inmiddels vaak genoeg (te vaak) hebben vertoond.

[...]

VAR is onderdeel van de spelregels en helpt (of poogt ;)) de scheids met het maken van beslissingen conform die spelregels. dus deze vergelijking slaat als een tang op een varken.
Net zoals jouw poging om te trollen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 11:00:
[...]

Net zoals jouw poging om te trollen :)
Wie wat waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

David Squires in de Guardian voelt mee met Arteta :+
Afbeeldingslocatie: https://i.guim.co.uk/img/media/c7a38273459b864cf2b789b32cb7ea47f00db4b6/0_0_1960_3384/master/1960.jpg?width=1900&dpr=1&s=none
"At this football club, we don't accept mistakes we don't benefit from" _o-

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 07-11-2023 14:55 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2023/2024
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken