Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik ervaar sinds een tijd dat er steeds meer huizen leeg komen te staan. Je blijft slopen. Is dat iets wat anderen herkennen?

- Let niet op de bouw van de stad, moet nodig gefinetuned worden :+ -

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Idka4PcBsZSb5nOOZfIBgqLE444=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5H6FexU9NfOF5OnWj7MOb6Zs.png?f=fotoalbum_large

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

• Ves
  • Laatst online: 19-11 21:45

Ves

A gadget addicted Bounty

Het voet verkeer is inderdaad gezakt. Zal mijn save game nog wat langer laten doorlopen.

Een aantal assets hebben ook fietsen rekken erbij gekregen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• Ves
  • Laatst online: 19-11 21:45

Ves

A gadget addicted Bounty

Steeffoon schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:44:
Ik ervaar sinds een tijd dat er steeds meer huizen leeg komen te staan. Je blijft slopen. Is dat iets wat anderen herkennen?

[Afbeelding]
Dat had ik in met de ports and bridges patch. Duurde wel een tijdje voor dit stabiel was. Op een gegeven moment was ik preventief gebouwen aan het verwijderen. Flats die in zwart donker groen zaten.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:31
Ik kan nog niet/niet meer spelen na de update :-(
Getest welke mods me een error geven (die alleen 10 sec. te muten is) in het hoofdmenu en de 2 mods uitgezet die de oorzaak waren. (water features + extra detailing tools).
Dan krijg ik de error niet meer, maar wel een crash to desktop kort na m'n save geladen te hebben en in het spel te zitten...

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Steeffoon schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:44:

[Afbeelding]
Ze hebben in de P&B patch weer abandonment aangezet. Oftewel dit zit er al weer een tijdje in. Je moet uitzoeken waarom het gebeurt. Meestal is het een combinatie van factoren. Bijvoorbeeld mensen die te arm zijn, te oud etc etc.

Ben nu weer iets verder met spelen en de nieuwe bikepatch bevalt mij wel. Ben nu overal bezig om het fietsnetwerk te verbeteren. Wat mij in ieder geval opvalt is dat wanneer je een dedicated fietspad aanlegt naast een weg dan heeft die voorrang op de weg. M.a.w. fietsers maken eerder gebruik van het fietspad dan van de openbare weg. Dat is goed uitgewerkt.
Klein kritiekpuntje, de fietsrekken kun je alleen aan de straat kwijt dus je moet een weg neerleggen wil je ergens die fietsrekken kwijt. Dat is een beetje jammer, niet meer dan dat.
Een ander kritiekpuntje wat ook ter sprake kwam in een van de video's die heb gepost. Het lijkt er op dat cims blijven rondfietsen tot ze een parkeerplek hebben gevonden. Dat is op zich geen ramp ( want ja wie gaat nu cims volgen) wel een beetje onrealistisch)

[ Voor 36% gewijzigd door Webgnome op 19-11-2025 20:54 ]

Strava | AP | IP | AW

• Steeffoon
  • Laatst online: 12:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Webgnome schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:14:
[...]

Ze hebben in de B&B patch weer abandonment aangezet. Oftewel dit zit er al weer een tijdje in. Je moet uitzoeken waarom het gebeurt. Meestal is het een combinatie van factoren. Bijvoorbeeld mensen die te arm zijn, te oud etc etc.
Ah, dat heb ik gemist. Kan dat ook weer uit?
Ik zat al te kijken bij de icoontjes, of ik ergens kon zien wat de reden was; maar kon daar totaal niet wijzer van worden.

DroidApp.nl - KIA EV3 GT-PlusLine / Pixel 10 Pro XL & meer Android / MacBook Air

Nee, dat kan niet uit. Dat hebben ze een tijd geleden uitgezet (want iets met bugs? ) en nu weer aan. Het hoort er gewoon bij. Dus problemen oplossen maar :+

Strava | AP | IP | AW

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:56
ik betrap me erop dat ik op de screenshots in dit topic met de middelste muisknop het beeld wil tilten en in- en uitzoomen

Mijn Flickr; Sony A7iii

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:08
Ik heb zojuist ook even het spelletje opgestart, na eerst een paar mods uitgezet.

Bij mij moest ik eerst een custom weg weer een stoep geven, waardoor ook wat zoning kapot was en ik flink wat moest herzonen. Daardoor ook wat huizen/flats die verdwenen zijn.

Ook begon het spel ineens weer met tutorials, alsof er een reset is geweest in de instellingen. Ook de muziek in het spel (heb ik altijd uit) was opnieuw op 100% gezet. En de instellingen van anarchy waren gereset.

Heb nog niks met de fiets erbij gebouwd. Vandaag was eerst weer even m'n stad fixen.

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:48

Aganim

I have a cunning plan..

Webgnome schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:14:
[...]
Klein kritiekpuntje, de fietsrekken kun je alleen aan de straat kwijt dus je moet een weg neerleggen wil je ergens die fietsrekken kwijt. Dat is een beetje jammer, niet meer dan dat.
Zijn de gevels van de huizen in de Dutch pack niet allemaal gewoon fietsenrekken? :+
Na een half dagje spelen moet ik concluderen dat het een gevalletje 'over de schutting flikkeren want we stoppen er toch mee' lijkt te zijn. De basis van de uitbreiding ligt er. De fietspaden, de fietsstroken, de vele parkeerplekken die er bij horen allemaal ziet het er goed uit. Alleen.. het werkt net niet handig? Zo lijkt het dus te zijn dat men fietst van parkeerplek naar parkeerplek. Heb je die niet op de plek waar men moet zijn dan gaat men net zo lang door fietsen tot ja.. wanneer eigenlijk?
Dat is vooral te zien wanneer je ergens een fietsrek neer zet. Uit het niets komen de fietsers er als wespen op af om vervolgens in dat gebied aan het werk te gaan, te shoppen of gewoon doelloos rond te huppelen.
Dat is nog niet alles. Het zijn vooral HEEL VEEL fietsers. Ik dacht vanmorgen nog dat het zich wel zou recht zetten maar een paar uur later kan ik eigenlijk concluderen dat dat niet zo is. En dat brengt mij tot het volgende.

Files op t fietspad! Als deze uitbreiding iets laat zien is hoe DOM de cims zijn. Je kan zien dat het eigenlijk een auto mechanic op een fiets is. Ze wisselen op de raarste momenten, draaien midden op de weg waardoor alles en iedereen in de ankers moet en dan staat het weer stil etc etc. Ook lijken de cims aardig fan te zijn van euthanasie? Heb nu al een aantal voorbeelden gezien waarbij hordes fietsers gewoon oversteken. Als platrijden mogelijk was in de game had ik nu geen cims meer. Met dit gezegd hebbende zorgt het dus ervoor dat er heel veel meer opstoppingen zijn. Overal. Morgen gaan we maar eens verder zoeken / spelen op dit moment, mixed feelings zullen we maar zeggen.

Het voelt voor mij als niet af. Even nog dit naar buiten dumpen omdat we er toch mee stoppen en om Paradox te pesten. Dat is het gevoel wat ik er nu aan over houd.

Onderstaande screenshots ter illustratie, het zijn niet de beste constructies, zat midden in t bedenken van een aanpak..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QqX5zBVBQVK_dpukFdiQxRbgzXc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VWm4kFLAf67Ti7rwr7DJVtRV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tq74xOu-uIjZWL14DJkEkOSbVAg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NKeQ4VweSfDlROnOeJLnubmc.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 19-11-2025 22:19 ]

Strava | AP | IP | AW

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:09
Webgnome schreef op woensdag 19 november 2025 @ 21:54:
.....
Files op t fietspad! Als deze uitbreiding iets laat zien is hoe DOM de cims zijn. ...
Klinkt als een gemiddelde Nederlandse studentenstad. Als je door Delft fietst heb je dat ook studenten die de raarste capriolen uithalen. Files met fietsers zo extreem dat er verkeerslichten zijn speciaal om de file te verminderen:)

Bijna echt dus;)

(Doet niets af aan je opmerkingen hoor)

• Mol_1248163264
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 10:41
Na een half dagje spelen moet ik concluderen dat het een gevalletje 'over de schutting flikkeren want we stoppen er toch mee' lijkt te zijn. De basis van de uitbreiding ligt er. De fietspaden, de fietsstroken, de vele parkeerplekken die er bij horen allemaal ziet het er goed uit. Alleen.. het werkt net niet handig? Zo lijkt het dus te zijn dat men fietst van parkeerplek naar parkeerplek. Heb je die niet op de plek waar men moet zijn dan gaat men net zo lang door fietsen tot ja.. wanneer eigenlijk?
Dat is vooral te zien wanneer je ergens een fietsrek neer zet. Uit het niets komen de fietsers er als wespen op af om vervolgens in dat gebied aan het werk te gaan, te shoppen of gewoon doelloos rond te huppelen.
Dat is nog niet alles. Het zijn vooral HEEL VEEL fietsers. Ik dacht vanmorgen nog dat het zich wel zou recht zetten maar een paar uur later kan ik eigenlijk concluderen dat dat niet zo is. En dat brengt mij tot het volgende.

Files op t fietspad! Als deze uitbreiding iets laat zien is hoe DOM de cims zijn. Je kan zien dat het eigenlijk een auto mechanic op een fiets is. Ze wisselen op de raarste momenten, draaien midden op de weg waardoor alles en iedereen in de ankers moet en dan staat het weer stil etc etc. Ook lijken de cims aardig fan te zijn van euthanasie? Heb nu al een aantal voorbeelden gezien waarbij hordes fietsers gewoon oversteken. Als platrijden mogelijk was in de game had ik nu geen cims meer. Met dit gezegd hebbende zorgt het dus ervoor dat er heel veel meer opstoppingen zijn. Overal. Morgen gaan we maar eens verder zoeken / spelen op dit moment, mixed feelings zullen we maar zeggen.

Het voelt voor mij als niet af. Even nog dit naar buiten dumpen omdat we er toch mee stoppen en om Paradox te pesten. Dat is het gevoel wat ik er nu aan over houd.

Onderstaande screenshots ter illustratie, het zijn niet de beste constructies, zat midden in t bedenken van een aanpak..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
"Ze wisselen op de raarste momenten, draaien midden op de weg waardoor alles en iedereen in de ankers moet en dan staat het weer stil etc etc. Ook lijken de cims aardig fan te zijn van euthanasie? Heb nu al een aantal voorbeelden gezien waarbij hordes fietsers gewoon oversteken"

Oftewel het realistische gedrag van de gemiddelde fietser in Nederland. :)
Maar het heeft idd nog wel wat finetuning nodig.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Goed, even een uurtje of twee mee aan de slag geweest en bij mij werkt het prima. Ok, ik heb 8000 inwoners maar wel op een postzegel. Het is niet simpel overal maar wat neerplempen en het werkt, het is en het blijft natuurlijk ook een spel he. Kijken wat werkt en hoe dat in je voordeel te gebruiken. Ik miste fietsers niet echt in dit spel maar ben wel blij dat ze zijn toegevoegd en helemaal met de manier waarop want je kunt zelf bepalen of en hoeveel en zelfs waar wel en niet heen dmv fietsenrekken. Pathfinding is altijd een bitch in city builders en dat is in CS2 niet heel veel anders hoewel ik nog geen rare dingen ben tegen gekomen persoonlijk. Oh en het is natuurlijk visueel ook een leuke toevoeging voor de stoepen voor je huizen en flats.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/doO3PNNC3LMtQou7yoA6AdHU.jpg

Only fools are enslaved by time and space.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:34
Ook lijken de cims aardig fan te zijn van euthanasie? Heb nu al een aantal voorbeelden gezien waarbij hordes fietsers gewoon oversteken.
Jij woont kennelijk niet in een stad :+.

Vanochtend een aantal uurtjes kunnen spelen. Hier niet veel gekke dingen bemerkt. Het aantal fietsers niet buitensporig. Vermoedelijk omdat ik het pedestrian probleem ook niet zozeer had. Traffic overig ook onopvallend voor de bevolkingsgrootte van circa 24k inwoners op dit moment.

De arterial roads inmiddels voorzien van fietspaden. Bij essentiële gebouwen, zoals scholen, stations, medical clinics, gestart met plaatsen van bicycle parking buildings. Als ook langs enkele low-rent high density buildings.

Eerste indruk alhier van de nieuwe patch in ieder geval positief. Nu alleen nog een optie om de fietspaden rood te kleuren :+.
Pagina: 1 ... 64 65 Laatste