Ja ik gebruik geen custom assets alleen surfaces en decals. Ik denk dat ik alle populaire wel heb gesubscribed. Het opstarten van de game duurt wel een paar minutenWebgnome schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 06:47:
hoe heb je die parkjes gedaan? Is dat een specifieke surface?
Uit mijn hoofd zijn dat Duitse assets.. die passen best goed bij de Nederlandse. Daar gebruik ik ook de mixed use van, zodat je ook wat winkels hebt.jochem05 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 08:23:
Dat ziet er gaaf uit, zeg! Vooral dat blok met dat kruis in het midden. Welke woningen zijn dat?
Is het ook gelukt om wat commercial te plaatsen op het eiland?
Ik merk dat ik het wel jammer vind dat er uiteindelijk geen commercial in de Netherlands-pack zit. Volgens mij hadden veel modellen van de residential zich ook goed geleend voor mixed-zoning met de onderste laag winkeltjes en erboven appartementen. Zowel de medium density rijwoningen als de medium density appartementen en misschien zelfs de low-rent houding met onder winkeltjes zodat je een winkelcentumpje in een stadswijk kunt maken.
Misschien gaat er ooit nog een modder mee aan de gang.
Daarnaast plaats ik low density commercial "in" de residential woningen en laat ze dan een beetje uitsteken. Dat lukt best heel goed bij sommige assets
Edit: kijk bijvoorbeeld naar dat blok met dat kruis in het midden... die twee winkels op de begane grond zijn gewoon low commercials die ik erin heb geschoven. Wel even level up uitzetten
[ Voor 8% gewijzigd door Goldia op 26-10-2025 09:07 ]
/f/image/IYV71xjIoEFTJNYQTbAo058E.png?f=fotoalbum_large)
Kijk hier zie je het detail. Die twee winkels op de voorgrond heb ik gewoon in die Duitse asset gezet. Ze werken allebei nog prima. Links en rechts zie je ook nog winkels die ik in de row housing hebgeplaatst. Een paar reclameborden erop, recolor om de kleuren gelijk te trekken en het ziet er dan prima uit vind ik. Als je goed kijkt zie je hier een daar nog wel wat zaken die niet helemaal kloppen, maar dan moet je goed kijken
/f/image/D0GpmgR3uPT7J5mC4yY0scaF.png?f=fotoalbum_large)
Vanuit een andere hoek
[ Voor 21% gewijzigd door Goldia op 26-10-2025 14:49 ]
Ben ook weer eens wat detailing aan het doen. Het is nog niet het niveau zoals hierboven al is het een goede poging al zeg ik het zelf
| Willemsplein |
![]() |
| Dit is het befaamde willemsplein. Hier komen heel veel bussen bij elkaar. Ik geprobeerd het zo compact mogelijk te maken al is dat met vanilla nog niet heel makelijk. Het mist nog het eea aan aankleding. Al is he neerzetten van hekjes etc echt een hel |
| Binnenstad #1 |
![]() |
| Dit was een poging van mijzelf om ergens in de binnestad een leuk terrasje te maken. Ziet er aardig leuk uit voor de eerste keer |
| Gele rijdersplein/aku fontein |
![]() |
| Dit is een poging om gele rijdersplein/aku fontein omgeving te kunnen modeleren. Gaat nog een keer overnieuw gedaan worden want nu ben ik er niet tevreden over. |
| Airborneplein/rotonde |
![]() |
| Dit is een poging voor het airborneplein te modelleren. Ik wil nog kijken of ik er een verhoogde rotonde van kan maken zoals ook in het echt het geval is. |
[ Voor 39% gewijzigd door Webgnome op 26-10-2025 15:59 ]
Lekker bezig! Ik kan me echt niet meer voorstellen zonder findit, moveit, anarchy etc. te spelen!
findit is volgens mij gewoon developer tools asset finder in een ander sausje de rest is inderdaad wel iets dat ik soms mis vooral bij die rotodone is dat goed te zien 
Wanneer mijn huidige Geforce Now abbo afloopt (over een half jaar? ) dan ga ik kijken of Shadow.tech nog leeft en dan ga ik daar waarschijnlijk verder. Minder krachtige hardware, wel de mogelijkheid om mods te installeren etc want je krijgt gewoon een windows pc tot je beschikking.
Om nieuwe hardware te kopen puur en alleen voor deze game, daar heb ik nu nog geen zin in om in te investeren
Wanneer mijn huidige Geforce Now abbo afloopt (over een half jaar? ) dan ga ik kijken of Shadow.tech nog leeft en dan ga ik daar waarschijnlijk verder. Minder krachtige hardware, wel de mogelijkheid om mods te installeren etc want je krijgt gewoon een windows pc tot je beschikking.
Om nieuwe hardware te kopen puur en alleen voor deze game, daar heb ik nu nog geen zin in om in te investeren
Ik ben heel benieuwd naar deze DLC. Er zitten aardig wat leuke dingen in zoals dat je ook passagenrs via de terminal kan laten lopen. Wat ik mij alleen afvraag of dat dus een alternatief is voor de huidige haven.
Overigens houd er rekening mee dat deze DLC een hoop bugs fixed, en onder andere er voor zorgt dat in eerste instantie heel veel verkeer veroorzaakt word. Ook staat abandon van huizen weer aan. (Die had ik eigenlijk niet gemist
)
Overigens houd er rekening mee dat deze DLC een hoop bugs fixed, en onder andere er voor zorgt dat in eerste instantie heel veel verkeer veroorzaakt word. Ook staat abandon van huizen weer aan. (Die had ik eigenlijk niet gemist
/f/image/uAwEqqadDKLfAjZOKxfDEJMQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hMvHszI4Twb0ObcDxteE6xrh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/V0uEAd0qD5WivGv7XrawtoHG.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6sEYxugpmK9bGpFaZwkYeRYL.png?f=fotoalbum_large)