Flying Hawkic schreef op donderdag 21 november 2024 @ 22:22:
Maandag komt de UK pack normaal. Hopelijk zitten daar wat leuke typische UK rijhuizen of low residential in. Wat ik toch wel mis in zowel de DE als FR pack is low residential. En in beide packs zijn er wel rijhuizen maar die zijn vrij beperkt.
In hun
aankondiging van de region packs hadden ze toch alles low density row housing vermeld:
The next stop on the 25th of November will be the iconic UK Pack, with sprawling Low-density row houses and epic estates.
Ben ook benieuwd wanneer de rest van de region packs zal komen en of er voor het einde van het jaar nog een update zal komen. Hopelijk tegen de feestdagen een update die wat aandacht zal besteden aan de graphics van de sneeuw, maar dat is wellicht wishful thinking.
Ik ga ervanuit dat de resterende region packs voor begin volgend jaar zijn. Ik was nog eens naar de
video van CPP aan het kijken omtrent de aankondiging van region packs, en hij haalde aan dat Colossal Order rond de jaarwisseling (net als in de zomer) een drietal weken collectief verlof hebben. Dus ik vermoed dat als ze nog niet ingepland waren, ze hier ten vroegste in januari terug mee beginnen. Ik vermoed dat na alle gemiste deadlines van het voorbije jaar, ze geen datums meer durven opgeven voor ze helemaal zeker zijn dat ze effectief iets kunnen opleveren. (Ik denk dat de kans reëel is dat de drie region packs al quasi volledig geïntegreerd waren toen ze de aankondiging in oktober deden.)
Een grondige update zou ik met die sluiting ook niet verwachten (misschien nog een louter decoratieve), want als er een bug in geslopen is (wat, als we eerlijk zijn, niet onrealistisch is), gaan ze daar eventjes niet op kunnen inspelen.