Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:59
JelleDJs schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:49:
[...]

alleen blijft toch de AI af en toe nog een domme kluns.
Een beetje zoals echte weggebruikers eigenlijk?

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '11

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft natuurlijk wel een probleem dat lane changes niet altijd heel smooth gebeuren. Zo stopt men soms volledig op de snelweg, om dan in een hoek van 90 graden naar de andere rijstrook te veranderen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-04 12:48
Mol_1248163264 schreef op zondag 29 september 2024 @ 19:29:
[...]

Antwoord: Creativiteit. Maak grachten, slootjes met looppaden. Plant bomen en struiken. Zo krijg je meer variatie in je stad. Ik ben momenteel meer bezig met het verfraaien van de stad dan het bouwen van nieuwe wijken. Zorg voor een goed openbaar vervoer en veel looppaden zodat er optimaal gebruik gemaakt wordt van het openbaar vervoer en of dat de bevolking lopend naar het werk gaat. Dan krijg je minder snel verkeersproblemen.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Cool. Hier toevallig ook met grachten begonnen. Ziet er redelijk uit zo met die rijtjeshuizen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pHESA1gOorcYYhwlqm7Hz96tXxk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JSSmdiRz7if97yrkGSJq3ACE.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 02-05 14:42
Justinn1988 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:09:
[...]

Cool. Hier toevallig ook met grachten begonnen. Ziet er redelijk uit zo met die rijtjeshuizen.

[Afbeelding]
Ziet er wel vet uit, zou wel willen dat we mocht veranderen hoe wegen er uitzagen
je zou echt mooi grachtenwijken kunnen maken met een klinkerweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Aparte vraag, hebben mensen hier een keer je afslag ondergrond te laten en deze vederop in je stadt weer naar boven te laten gaan.
Waardoor ze niet vanuit buiten je stad binnen komen maar meer halverwegen?

Misschien een stom idee, maar schot me opeens te binnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
samlans schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:32:
Aparte vraag, hebben mensen hier een keer je afslag ondergrond te laten en deze vederop in je stadt weer naar boven te laten gaan.

Je halve stad ondertunnelen bedoel je? Ik doe dat niet, is meestal niet echt realistisch. Of je moet echt al een metropool hebben. In de realiteit zijn tunnels heel duur om te bouwen en te onderhouden. Die kost wordt in CS2 spijtig genoeg niet echt gereflecteerd. Ik probeer tunnels zelf tot een minimum te beperken.

Hier een voorbeeld waar ik heb gewerkt met een korte tunnel (met andere woorden: je hebt niet altijd een lange tunnel nodig om een file op te lossen).

Bestaande situatie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t-jozGhkxxTA9CxxvfF5H79ruKc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/01bj65H5x4iC38ipjOirq0gG.png?f=fotoalbum_large

Om dit complex conflictvrij te maken, moest ik werken met een tunnel en een brug:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qrRAsO4_mDx27GYbFolAZoongc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i3cUjLML6XhK5nWSiuHRVP7o.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door Flying Hawkic op 01-10-2024 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol_1248163264
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-05 16:36

Niet ondergronds maar wel bovengronds. Deze kleine snelweg was een afsplitsing van de hoofdsnelweg. Liep langs een berg en kwam halverwege in de stad uit zodat de hoofdwegen naar de rand van de stad ontlast werden. En ik probeer net als het bovenstaande voorbeeld veel afsplitsen van de snelweg te bouwen die uitkomen op hoofdwegen die naar het centrum van de stad gaan. Hiervoor heb je wel meerdere op en afritten nodig omdat de hoofdweg anders verstopt raakt.

[ Voor 17% gewijzigd door Mol_1248163264 op 01-10-2024 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s

Ik zag laatst wel ergens een verzonken snelweg midden door een stad, met daaroverheen op ground level zeg maar gewone wegen eroverheen, en een stukje groen e.d. geïnspireerd op de ringweg van Groningen dacht ik.

Misschien was het wel op dit forum, geen idee meer eigenlijk.

Zag er wel erg tof uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geert_s schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:14:
[...]

Ik zag laatst wel ergens een verzonken snelweg midden door een stad, met daaroverheen op ground level zeg maar gewone wegen eroverheen, en een stukje groen e.d. geïnspireerd op de ringweg van Groningen dacht ik.

Misschien was het wel op dit forum, geen idee meer eigenlijk.

Zag er wel erg tof uit.
Deze https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/80268946 :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Ha, ja en nee. Ik heb een daadwerkelijke Cities versie gezien, maar misschien was die niet direct geïnspireerd op Groningen en heeft mijn brein dat verband zelf gelegd haha. Zal later nog eens zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-05 17:36
Oke, voor inspiratie toch maar eens op maps kijken en wow. Het viel me eigenlijk op dat wat ik als lelijk en onrealistisch omschreef gewoon realitieit blijkt te zijn. Voornamelijk in de beginfase van het bouwen :

Veel (redelijk) dezelfde huizen toch wel aardig dicht op elkaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oVkNnAYiIkxGIFqMOzU4_n2H2Ec=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eZ8v3n0mlKJnFLss5NU8bXAy.png?f=fotoalbum_large

Bouwen jullie trouwens je Commercial en industrial aan de hand van de demand of de werkloosheid?

[ Voor 7% gewijzigd door bojaaper op 01-10-2024 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:55:
Ik heb een methode bedacht die volgens mij nog door niemand is bedacht. De methode bestrijdt namelijk het irritante symptoom dat al het verkeer de laatste node gebruikt om de afslag te nemen. Hierdoor krijg je vaak file vorming op diverse plekken omdat het verkeer deze laatste node gebruikt en rechtdoor gaan verkeer tegen houd. Graag hoor ik jullie mening over deze 'instructievideootje' dat gemaakt heb. Het idee was zo splinternieuw in mijn gedachten dat ik de opname en het in praktijk proberen gelijk heb samengevoegd; maar het werkt....... :+ >:) :) :)

[YouTube: A FIRST !! - Serious option to FIX poor Traffic AI in Cities Skylines 2]

Ik hoor graag jullie bevindingen, zeker de spelers die al wat grotere steden hebben en vaak last van veel verkeer door de relatieve slechte AI. Deze 'workaround' forceert de AI hier rekening mee te houden. :)
Creatief bedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bojaaper schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:13:

Bouwen jullie trouwens je Commercial en industrial aan de hand van de demand of de werkloosheid?
Werkeloosheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Justinn1988 schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 15:09:
[...]

[Afbeelding]
Lekker bezig!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• bojaaper
Na jullie tips opnieuw begonnen. Ik heb erg veel gehad aan de Google Maps tips, niet alleen voor een indeling maar ook de verhouding en plaatsing van Industrial en Commercial! Dank daarvoor!

Hiervoor was ik echt bezig een stad uit de grond te stampen. Nu probeer ik wijk voor wijk af te maken. Qua aankleding maak ik veel gebruik van paden en vegetatie, en wat me bij die laatste erg geholpen heeft is een idee van een YouTube filmpje. Het verlagen (elevation) met volgens mij de Tree Mod van bepaalde bomen kan zorgen voor een veel vollere ondergrond door de bomen zo ver te verlagen dat ze als struik door het leven gaan.

Heb het idee de Low Density wel onder controle te hebben. Nu komt het volgende gedeelte namelijk de rijtjeshuizen. Het niet verven van zone's maar elke woning apart in te vullen heeft me in de Low Density erg geholpen om het realistischer en niet zo opgekropt te laten lijken. Eens kijken hoe ik dat in de Medium voor elkaar ga krijgen, maar ik vermaak me weer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KHEBlLzBJOezrf45ZJfo2eF_3UA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XW4r5V1cRXYqRyWBaTGnVRIm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRPxzOYTuMqrIrFXuAWviMtAIxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9VBYbqiXK1qu9RSsBmvlZJfE.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOjCcVhqKtTlE42RippD0e70LUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I48JMYHw8WsogOZXeFyCXhJX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zovbbtKxQxCFx98XjTGHGdWjpMo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UqqfWtaqHnkp2x0B4h6eaZEX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 18% gewijzigd door bojaaper op 01-10-2024 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-05 11:06
Avalaxy schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:30:
[...]

Dit snap ik niet helemaal. Dit probleem was toch juist een van de selling points van Cities Skylines 2? Niet meer de domme verkeers-AI die altijd op 1 node wilde mergen, maar verkeer dat overal van baan kan wisselen en om files heen kan rijden?
Als je de video nog eens bekijkt zie je in het voorbeeld van het verkeer dat de afslag neemt, zo goed als al het verkeer van ALLE banen de laatste node pakt om die afslag te nemen. Verkeer dat ineens van rijbaan 3 naar het eindpunt van de afslag gaat, dat is niet realistisch.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Snowwie schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 01:25:
[...]

Als je de video nog eens bekijkt zie je in het voorbeeld van het verkeer dat de afslag neemt, zo goed als al het verkeer van ALLE banen de laatste node pakt om die afslag te nemen. Verkeer dat ineens van rijbaan 3 naar het eindpunt van de afslag gaat, dat is niet realistisch.
Interessante test, ik werk zelf met langere uitvoegstroken en laat die nog een tijd parallel lopen. Of je idee daadwerkelijk werkt weet je pas als het erg druk wordt omdat het probleem altijd ligt in de laatste node waar nog gekozen mag worden. Als je het goed wilt testen moet je even een savegame met pak em beet 100K inwoners downloaden, daar de drukste route uitzoeken en je test uitvoeren. Ik denk dat je het probleem gewoon verlegd naar de laatste node voor jouw project waar het bij een reguliere afrit de laatste node voor de afrit is.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LoneRanger schreef op woensdag 2 oktober 2024 @ 08:15:
[...]
Ik denk dat je het probleem gewoon verlegd naar de laatste node voor jouw project waar het bij een reguliere afrit de laatste node voor de afrit is.
Inderdaad, dat denk ik ook :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bojaaper schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:13:
Oke, voor inspiratie toch maar eens op maps kijken en wow. Het viel me eigenlijk op dat wat ik als lelijk en onrealistisch omschreef gewoon realitieit blijkt te zijn. Voornamelijk in de beginfase van het bouwen :

Veel (redelijk) dezelfde huizen toch wel aardig dicht op elkaar.

[Afbeelding]

Dit is wel heel erg US, maar je bouwt ook in US theme zie ik. Er zijn nog voorbeelden waarbij de huizen nog dichter op elkaar staan. Het kan nog extremer hoor, hier een voorbeeld van in de buurt van Sydney:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F0HQ1s2eZ0dYXT41JoVBHsMcais=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xznw2FDHE0eXHY58Y6YYSKC9.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bojaaper schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 23:08:
Na jullie tips opnieuw begonnen. Ik heb erg veel gehad aan de Google Maps tips, niet alleen voor een indeling maar ook de verhouding en plaatsing van Industrial en Commercial! Dank daarvoor!

Hiervoor was ik echt bezig een stad uit de grond te stampen. Nu probeer ik wijk voor wijk af te maken. Qua aankleding maak ik veel gebruik van paden en vegetatie, en wat me bij die laatste erg geholpen heeft is een idee van een YouTube filmpje. Het verlagen (elevation) met volgens mij de Tree Mod van bepaalde bomen kan zorgen voor een veel vollere ondergrond door de bomen zo ver te verlagen dat ze als struik door het leven gaan.

Heb het idee de Low Density wel onder controle te hebben. Nu komt het volgende gedeelte namelijk de rijtjeshuizen. Het niet verven van zone's maar elke woning apart in te vullen heeft me in de Low Density erg geholpen om het realistischer en niet zo opgekropt te laten lijken. Eens kijken hoe ik dat in de Medium voor elkaar ga krijgen, maar ik vermaak me weer!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi zeg! Beplanting doet inderdaad veel voor de aankleding. Die parkeerplaats vind ik ook heel goed gelukt, die ga ik stelen voor mijn stadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
JelleDJs schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:49:
[...]

Dat is voor een groot deel wel verholpen, alleen blijft toch de AI af en toe nog een domme kluns. Al hangt het er ook af van waar je een afrit/oprit aanlegt.

Maar de 'oplossing' die hierboven wordt aangedragen vind ik wel echt spuuglelijk en onrealistisch. Zo'n groot probleem is het ook weer niet.
Het is ook geen 'oplossing', daar moeten we op wachten dat een modmaker iets fatsoenlijks in elkaar flanst.
Dit is meer een 'workaround'. En het fimpje zelf is enkel 'proof of concept'. Die medians kun je ook nog weer veranderen, je kunt er eventueel decal vierkanten blokken overheen leggen met de line tool zodat het lijkt op een Nederlandse afrit. Het gaat hier puur om het idee om te voorkomen dat AL het verkeer de afslag neemt op de laatste node

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowwie schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:43:
[...]

Het is ook geen 'oplossing', daar moeten we op wachten dat een modmaker iets fatsoenlijks in elkaar flanst.
Dit is meer een 'workaround'. En het fimpje zelf is enkel 'proof of concept'. Die medians kun je ook nog weer veranderen, je kunt er eventueel decal vierkanten blokken overheen leggen met de line tool zodat het lijkt op een Nederlandse afrit. Het gaat hier puur om het idee om te voorkomen dat AL het verkeer de afslag neemt op de laatste node
Maar het is toch niet zo dat al het verkeer de afslag pas op de laatste node neemt? Een deel van het verkeer maar toch niet iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Flying Hawkic schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:45:
[...]

Maar het is toch niet zo dat al het verkeer de afslag pas op de laatste node neemt? Een deel van het verkeer maar toch niet iedereen?
Start het spel en een stad dat je aan het bouwen bent en observeer deze T-junction. Overigens is het wel zo dat we vaak stukken 2 baans snelwegen 'voor' het knooppunt veranderen in 3 baans, waarbij de 1e baan dan de afrit vormt en de andere twee bedoeld zijn voor verkeer rechtdoor.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-05 16:41
Ik zal dan eindelijk eens weer wat delen.

Ik heb het dan eindelijk over mijn hart gekregen om dit gebied te herontwikkelen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6weuh92-HSVaoxHFTmOIWVNvops=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VSMphNuVli6pVs2F8ShkDwvO.jpg?f=user_large

Het ziet er op dit moment nu zo uit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UUNs3eBARN8ua7bSlf2AoxqigE0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Dvx2oGQExmgkRY6giYIvhZqy.jpg?f=user_large

Sinds de herontwikkeling is het helaas wel zo dat er geen enkele demand is voor woningen. Heb ruim 10.000 homeless personen (getal verspringt continu), die blijkbaar ALLEMAAL de stad uit willen.

Heb daarnaast blijkbaar nog wel teveel unoccupied woningen, die ik overigens niet kan vinden.

Nog een kleine aansluiting op de snelweg die ik heb herbouwd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o2VLeS2SI-qCvWSANCpWw08ayak=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HcIbjZkDeJbuObHX8rm7SJi9.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uPzZTwdvcZMfZjMfvuArnRre9Hk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/so0f5XXp5sMkDCcn9payJW9v.jpg?f=user_large

Het spelplezier is iets in gedeukt, doordat er geen enkele demand meer is voor woningen. Was er maar een mod waarbij je alle unoccupied buildings kon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Snowwie schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 15:52:
[...]

Start het spel en een stad dat je aan het bouwen bent en observeer deze T-junction.
Hoe vaak gebeurt dit in jouw stad? Krijg de indruk dat jij dit continu hebt, terwijl ik heel veel afritten heb en dit komt bijna nooit voor.
Overigens is het wel zo dat we vaak stukken 2 baans snelwegen 'voor' het knooppunt veranderen in 3 baans, waarbij de 1e baan dan de afrit vormt en de andere twee bedoeld zijn voor verkeer rechtdoor.
Maar dit is toch de standaard? In ieder geval in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-05 10:36
Ik ging laatst ookeen stuk herontwikkelen, doorgaande weg veranderen in snelweg (op en afritten werken fijner dan die kruispunten). Maar nu zijn alle busroutes daar een ramp.
Nu heb ik me voorgenomen om even te duiken in wat filmpjes over OV in cities skylines 2. Om te kijken waar tram of bussen aangelegd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
[quote]JelleDJs schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:13:
[...]

Hoe vaak gebeurt dit in jouw stad? Krijg de indruk dat jij dit continu hebt, terwijl ik heel veel afritten heb en dit komt bijna nooit voor.

[...]

Ik herken het wel, maar niet bij iedere kruising. Ik weet 3 baanssnelweg waar structureel iedere auto van de linkerbaan in 90 graden hoek naar rechts gaat en zo opstopping veroorzaakt in plaats van rustig ritsen. Op andere plekken zie ik dit niet gebeuren. Alsof sommige nodes te smal zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleDJs schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:11:

Ik heb het dan eindelijk over mijn hart gekregen om dit gebied te herontwikkelen.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Sinds de herontwikkeling is het helaas wel zo dat er geen enkele demand is voor woningen. Heb ruim 10.000 homeless personen (getal verspringt continu), die blijkbaar ALLEMAAL de stad uit willen.

Heb daarnaast blijkbaar nog wel teveel unoccupied woningen, die ik overigens niet kan vinden.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Het spelplezier is iets in gedeukt, doordat er geen enkele demand meer is voor woningen. Was er maar een mod waarbij je alle unoccupied buildings kon verwijderen.
Hoe staat het met je werkeloosheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Goldia schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 20:52:
[...]

Hoe staat het met je werkeloosheid?
Oeh, dan moet ik even graven.

Uit mijn hoofd heb ik, de laatste keer dat ik keek, richting de 20%.
Terwijl er maar ongeveer 1.000 verschil zit tussen workers en positions.

Ik heb het gevoel dat de mensen die homeless zijn, waarvan ik er gisteren ruim 12.000 van had, ook worden meegeteld. En 12.000 klinkt natuurlijk veel, maar op een stad van 550.000 inwoners valt het relatief mee. Dat is 'maar' 2%.

Gisteravond had ik dan ein-de-lijk weer wat demand gekregen voor low residential. Maar omdat ik veel huizen heb gesloopt, waren er eerst een paar open plekken beschikbaar om automatisch te bouwen. Maar later kwam er nog meer en toen heb ik eindelijk mijn nieuwe wijk een beetje kunnen vullen.
Ik heb gistermiddag ook wat flats gesloopt. Daar waren bijv. maar 200 van de 300 beschikbare huishoudens gevuld. Ik denk dat de nieuwe demand daar deels van komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleDJs schreef op donderdag 3 oktober 2024 @ 17:11:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Met zo'n grote schokken heeft het spel het moeilijk. En ergens is dat ook wel realistisch natuurlijk want je bent er wel met de grove borstel door gegaan zoals een dictator zou doen :) . Maar het resultaat is wel beter dan het vorige!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleDJs
Flying Hawkic schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:23:
[...]

Met zo'n grote schokken heeft het spel het moeilijk. En ergens is dat ook wel realistisch natuurlijk want je bent er wel met de grove borstel door gegaan zoals een dictator zou doen :) . Maar het resultaat is wel beter dan het vorige!
Nee, zeker. Ik ben me er zeer van bewust dat door mij toedoen duizenden mensen in één keer hun huis uit moesten. Dictator goes grrr!

Alleen het is wel zo, deze screenshots zijn inmiddels al 1 tot 2 weken oud. Dat is voor mij deze keer 5 á 6 uur spelen. Dan zou het toch wel opgelost moeten zijn.
Maargoed, uiteindelijk lost alles zich op.

Resultaat vind ik ook zeker beter. Eerst waren het gewoon 4 aparte blokken, nu is het meer één geheel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleDJs
Ik heb nu dan eindelijk mijn suggestie op het forum gepost om meer geld te kunnen verdienen dan 2.000.000.000. Blijkbaar (wist ik eerst ook niet) werkt dat met stemmen.

Nu wil ik niet zo'n politieke gast zijn die stemmen wilt werven, maar ik wil wel graag meer dan 2.000.000.000 op mijn bankrekening hebben staan :D

Mocht je het met mij eens zijn, hier is de link naar mijn suggestie:
https://forum.paradoxplaz...an-2-000-000-000.1707346/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bojaaper
Mijn stad gaat langzaam. Heel langzaam. Maar ik vind het leuker spelen zo!

Zojuist mijn eerste schooltje afgemaakt. Zit nu net op de 1000 inwoners en begin net winst te maken. Daar zat ik op te wachten, tijd voor services!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwOqf1qvWm2x0aZKqLBDcZ57eeE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cij6NvcpcCg9bdQ6yb48CsdH.jpg?f=fotoalbum_large

Btw, weet iemand hoe je voorkomt dat je netlanes en objecten die je plaatst willekeurig van kleur veranderen? Is er een manier (mod) om deze allemaal te kleuren, of ervoor te zorgen dat ik meteen de goede kleur plaats? Zie onderstaand als voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zg7M_FrSGKNobPxBJF5D2wmBgig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l9v2pYOf1waUcEn43bRKz2KX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

bojaaper schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:00:
Btw, weet iemand hoe je voorkomt dat je netlanes en objecten die je plaatst willekeurig van kleur veranderen? Is er een manier (mod) om deze allemaal te kleuren, of ervoor te zorgen dat ik meteen de goede kleur plaats? Zie onderstaand als voorbeeld :

[Afbeelding]
Voorkomen weet ik niet, maar denk dat je ze wel met Recolor de juiste kleur kan geven.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Nakebod schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 21:50:
[...]

Voorkomen weet ik niet, maar denk dat je ze wel met Recolor de juiste kleur kan geven.
Helaas, werkt niet. Recolor lijkt alleen de complete asset te selecteren i.p.v. zoals je bij Better Buldozer objecten kunt aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[Afbeelding]
Ik weet helaas niet welke mod dit is, maar ik kan van elke ploppable en ook de netlanes wisselen tussen de verschillende kleuren door de cursor pijltjes op mijn toetsenbord te klikken tijdens het plaatsen. Het is geen obscure mod, het is een van de standaard mods die dit in zich heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JelleDJs schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 07:03:
[...]

Oeh, dan moet ik even graven.

Uit mijn hoofd heb ik, de laatste keer dat ik keek, richting de 20%.
Terwijl er maar ongeveer 1.000 verschil zit tussen workers en positions.

Ik heb het gevoel dat de mensen die homeless zijn, waarvan ik er gisteren ruim 12.000 van had, ook worden meegeteld. En 12.000 klinkt natuurlijk veel, maar op een stad van 550.000 inwoners valt het relatief mee. Dat is 'maar' 2%.

Gisteravond had ik dan ein-de-lijk weer wat demand gekregen voor low residential. Maar omdat ik veel huizen heb gesloopt, waren er eerst een paar open plekken beschikbaar om automatisch te bouwen. Maar later kwam er nog meer en toen heb ik eindelijk mijn nieuwe wijk een beetje kunnen vullen.
Ik heb gistermiddag ook wat flats gesloopt. Daar waren bijv. maar 200 van de 300 beschikbare huishoudens gevuld. Ik denk dat de nieuwe demand daar deels van komt.
20% is wel veel, probeer dat terug te brengen naar 10%, denk dat je demand dan wel terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn stad gaat langzaam. Heel langzaam. Maar ik vind het leuker spelen zo!

Zojuist mijn eerste schooltje afgemaakt. Zit nu net op de 1000 inwoners en begin net winst te maken. Daar zat ik op te wachten, tijd voor services!

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Een stad beginnen is het leukste dat er is vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:24
bojaaper schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 22:49:
[...]

Helaas, werkt niet. Recolor lijkt alleen de complete asset te selecteren i.p.v. zoals je bij Better Buldozer objecten kunt aanvinken.
Ah, je wilt de objecten van de asset wijzigen. Ik ging er in ieder geval vanuit dat je los geplaatste objecten wilde wijzigen.

Nee, volgens mij kan dat nog (nog) niet. Ken zelf iig geen mod die dit mogelijk maakt. Recolor kan dit inderdaad niet op dit moment. En weet niet of het in de pijplijn zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
Goldia schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 23:11:
[...]

Ik weet helaas niet welke mod dit is, maar ik kan van elke ploppable en ook de netlanes wisselen tussen de verschillende kleuren door de cursor pijltjes op mijn toetsenbord te klikken tijdens het plaatsen. Het is geen obscure mod, het is een van de standaard mods die dit in zich heeft...
Bij mij werkte het niet, dus ben even gaan zoeken. Ik kwam uit op onderstaande mod, en nu werkt het inderdaar met de pijltjes. Thnx!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X4hZYNw0BJ3bor7UL5ZDFHDRbls=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/14NKBzddaIeXlApwrfXjMwKo.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bojaaper schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 11:07:
[...]

Bij mij werkte het niet, dus ben even gaan zoeken. Ik kwam uit op onderstaande mod, en nu werkt het inderdaar met de pijltjes. Thnx!

[Afbeelding]
Ja dat is hem, gebruik ik ook al tijden :)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• bojaaper
Het vordert langzaam. Maar gestaag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dqaK4RzFALq-E7KdAOJEdxahN_Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NHfgHFbs6vj9rX26UKHapfkx.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-cFdhbifPOZQk4I3IC1iI4NqO28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0LTuVZ9Zz6fEsAL5AQOQ4aep.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lw03vbjdJHzRusD5MwnyZqEF_gI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/39ryhxVAJg8WphiMHcSHnna5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpG1ndDvud-zodbeseBcyLeWihQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D8mu5uxbGldtYHjB1wU4YZav.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9er-x2EtdZs0FATsXViKWyDLlY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hy4LWGAxB5kDvvQtTBQgbF3P.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psychodude
Lekker bezig.

Begint bij dit soort plaatjes te jeuken om weer te gaan spelen. Liep helaas weer een beetje tegen de hardware matige beperkingen aan van mijn huidige desktop. Voorlopig hier dan ook weer even on hold terwijl de build plannen voor een nieuwe desktop in volle gang zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:29
Weet iemand of er ook een mod is met verschijningsvormen in de beplanting? Dus lage vak beplanting, vak beplanting hoog (met struweel), struweel (met gras), ruig gras, vaste planten, bosplantsoen, bos, vlakgras, gazon, speelgras, etc.

Het zou natuurlijk helemaal tof zijn als daaraan gekoppeld ook beheerlasten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
psychodude schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 13:39:
[...]

Lekker bezig.

Begint bij dit soort plaatjes te jeuken om weer te gaan spelen. Liep helaas weer een beetje tegen de hardware matige beperkingen aan van mijn huidige desktop. Voorlopig hier dan ook weer even on hold terwijl de build plannen voor een nieuwe desktop in volle gang zijn.
Het lijkt inderdaad een totaal andere game zo met die graphics dan de wijze waarop ik speel. Dan is het meer city management dan bouwen en decoreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker aan het detailen zie ik; gaaf hoor! Gebruik je ook assets denk ik? Althans in ieder geval, decals voor het terrein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-04 12:48
Gebruik je Lumia om de belichting te veranderen? Kan je je settings delen? Ziet er goed uit zo.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bojaaper
Goldia schreef op zondag 6 oktober 2024 @ 19:09:
[...]

Lekker aan het detailen zie ik; gaaf hoor! Gebruik je ook assets denk ik? Althans in ieder geval, decals voor het terrein?
Jep, alles. Van hekjes tot auto's.
Justinn1988 schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 11:37:
[...]

Gebruik je Lumia om de belichting te veranderen? Kan je je settings delen? Ziet er goed uit zo.
Jazeker! Ik heb het ook maar gestolen van een youtube filmpje :

Uit de beschrijving van het filmpje :

Graphic settings:
Turn OFF both cloud and fog,
USE LUMINA as below:
PostExposure: 1.7
Contrast: -3.5
Saturation: 12.5
Temperature: 2
Tint: 1.4
Shadows: 0.15
Midtones: 0.2
Highlights: 0.16

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bojaaper schreef op maandag 7 oktober 2024 @ 18:55:
[...]

Jep, alles. Van hekjes tot auto's.

[...]

Jazeker! Ik heb het ook maar gestolen van een youtube filmpje :

[YouTube: REALISTIC GRAPHICS Guide for Cities Skylines 2]

Uit de beschrijving van het filmpje :

Graphic settings:
Turn OFF both cloud and fog,
USE LUMINA as below:
PostExposure: 1.7
Contrast: -3.5
Saturation: 12.5
Temperature: 2
Tint: 1.4
Shadows: 0.15
Midtones: 0.2
Highlights: 0.16
Wow die kleuren in die video zijn zoveel beter. Dat zou gewoon standaard moeten zijn.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• bojaaper
Na een tijdje twijfelen toch maar de ingang van m'n stad aangepakt. Het werd steeds drukker en het begin kruispunt kon het nog maar amper aan.

Voor :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIbliOZJ2hTpt5BQfyUdFt93xnY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ilJm1MFy5HEQgOYMfddUQQpC.jpg?f=fotoalbum_large

En na :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAu4kkyFzKlHhQe9SeQTHpSWlzk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b3FTaeo6zKbEtjAfSEb77xLX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mhmtLW1Au6ihJtwxAWZVESvaWaI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g3d5YyvLolcqZI9qLydkgjzI.jpg?f=fotoalbum_large

En begonnen aan een school gecombineerd met een plaatselijke voetbal vereniging

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c3JZXwyJ16rLwaoGNITmz0t7GUg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/etucnEhD11BgQr6ABM674D4o.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boris96
  • Registratie: Maart 2019
  • Niet online
Erg mooi uitgevoerd! Maar moet de geluidsbarriere bij de twee rijstroken rechts in de foto niet aan de kant van de gebouwen staan in plaats van de kant van de rotonde?

Boris96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
bojaaper schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 20:51:
Na een tijdje twijfelen toch maar de ingang van m'n stad aangepakt. Het werd steeds drukker en het begin kruispunt kon het nog maar amper aan.

Voor :

[Afbeelding]

En na :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Bovenste plaatje moet mij denken aan almere, mooi gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Boris96 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 11:24:
[...]

Erg mooi uitgevoerd! Maar moet de geluidsbarriere bij de twee rijstroken rechts in de foto niet aan de kant van de gebouwen staan in plaats van de kant van de rotonde?
Ja eigenlijk wel, maar ik vond dit zelf leuker staan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude

Voor :

[Afbeelding]

En na :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi resultaat.

In de praktijk denk ik echter dat er weinig dorpen zijn van dit formaat met een dusdanige geluidswal en voetgangersbrug ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor :

[Afbeelding]

En na :

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
mooi hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Of ik snap het gewoon niet, of het is gewoon mega frustrerend : Wegen bouwen.

Waarom is er niet gewoon een vast aantal meters tijdens het aanleggen zoals 30 of 35 i.p.v. 31 en 34. Ook als je een kruising probeert te bouwen met evenlange lengtes rechte weg aan elke zeide, bijna niet te doen.

Wat doe ik fout? Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-05 14:29
@bojaaper: Kijk eens goed naar welke alignment tools je aan hebt staan. Er zijn er een paar die helpen om te doen wat jij wilt, en een paar die het in sommige situaties onmogelijk maken. Als je rechte hoeken en lengte per vakje aan hebt staan en de rest uit zou het al een stuk makkelijker moeten zijn. Een paar van de alignment opties gaan proberen je te alignen met dingen die je maar heel zelden wilt, die kan je beter uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 19:54

World Citizen

FreeReef.nl

Hartstikke leuke game, maar ik had wel een refund gevraagd.
Nu speel ik hem via GamePass, dus het is me prima... maar deze game is eigenlijk gewoon stuk als je naar water kijkt.

Heel het water concept is stuk. Bergen zuigen zich vol, water klots alle kanten op, water stroomt niet goed, als je een rivier bedekt met zand krijg je een waterzandrivier...

Letterlijk het hele water mechanisme werkt niet. En dat is erkend in February 2023 door de devs.

Het is Oktober 2024 en geen enkele fix is toegepast.

Ik vind dit erg kwalijk.

Hoe dan ook ben ik dus al 4 dagen aan het vechten met een dam. Onderwijl kom je dan alle bugs mbt water tegen, en doet je dam het nog steeds niet.

Ik ben er klaar mee. Ik speel het met enorm veel plezier, maar ze moeten eerst dat water fixen voor ik het spel weer aanraak.

(hoger, lager, langer, onder een waterpunt, tussen 2 waterpunten, naast een waterpunt, boven een waterpunt. 2 waterpunten, 3 waterpunten, wel aangesloten op rivier, niet aangesloten op een rivier)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9RtzmvOgCMRpfkgMZnkpLuzeCTg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YVngVjtwh1X4vMvvrl4F5tXR.png?f=fotoalbum_large

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
World Citizen schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:33:
Nu speel ik hem via GamePass, dus het is me prima... maar deze game is eigenlijk gewoon stuk als je naar water kijkt.

Heel het water concept is stuk. Bergen zuigen zich vol, water klots alle kanten op, water stroomt niet goed, als je een rivier bedekt met zand krijg je een waterzandrivier...

Letterlijk het hele water mechanisme werkt niet. En dat is erkend in February 2023 door de devs.

Ik vind dit erg kwalijk.

Hoe dan ook ben ik dus al 4 dagen aan het vechten met een dam. Onderwijl kom je dan alle bugs mbt water tegen, en doet je dam het nog steeds niet.

Ik ben er klaar mee. Ik speel het met enorm veel plezier, maar ze moeten eerst dat water fixen voor ik het spel weer aanraak.

(hoger, lager, langer, onder een waterpunt, tussen 2 waterpunten, naast een waterpunt, boven een waterpunt. 2 waterpunten, 3 waterpunten, wel aangesloten op rivier, niet aangesloten op een rivier)

[Afbeelding]
Heb je die problemen ook als je hem 'gewoon' in een bestaande rivier plaatst? Bij mij werkt het dan prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Goldia schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:39:
[...]

Heb je die problemen ook als je hem 'gewoon' in een bestaande rivier plaatst? Bij mij werkt het dan prima
Dat wil ik best testen, welke map zou je adviseren.

Ik heb nu Coral Riches, en trek een rivier vanaf dat spawnpunt linksboven. En dan voeg ik er wel of niet het spawnpunt in het midden bij.

Dus dat meertje links ligt ruim hoger dan de dam. Dat meertje heeft het hele kanaal naar de dam gevuld en ook het basin voor de dam. Duizende liters water zijn er uit dat meertje gekomen en richting de dam gestroomd.
De dam ligt echt een stuk lager dan dat meertje, en toch wil hij er niet door stromen. Ondanks dat er stromingspijlen zijn stijgt het water niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2YKU2FKxADb7n0PI70tOds9Cxw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/50htElNeJqlNqCg2NBTNEzmd.png?f=fotoalbum_large

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
World Citizen schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:45:
[...]

Dat wil ik best testen, welke map zou je adviseren.

Ik heb nu Coral Riches, en trek een rivier vanaf dat spawnpunt linksboven. En dan voeg ik er wel of niet het spawnpunt in het midden bij.

Dus dat meertje links ligt ruim hoger dan de dam. Dat meertje heeft het hele kanaal naar de dam gevuld en ook het basin voor de dam. Duizende liters water zijn er uit dat meertje gekomen en richting de dam gestroomd.
De dam ligt echt een stuk lager dan dat meertje, en toch wil hij er niet door stromen. Ondanks dat er stromingspijlen zijn stijgt het water niet meer.

[Afbeelding]
Weet ik niet zo uit mijn hoofd, een van de standaard maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

De dam heb ik werkend. Het water blijft een drama. Als je een beetje gaat frutten met water maak dan gewoon constant elke 30sec een savegame.
Als het water eenmaal in chaos modus schiet wil je graag een savegame terug. :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
World Citizen schreef op zaterdag 12 oktober 2024 @ 11:04:
De dam heb ik werkend. Het water blijft een drama. Als je een beetje gaat frutten met water maak dan gewoon constant elke 30sec een savegame.
Als het water eenmaal in chaos modus schiet wil je graag een savegame terug. :)
Klopt, don't mess with the fluid waters too much. Overigens werkt het maken van een vijver enzo bij mij ook wel prima

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bojaaper
De stad blijft langzaam groeien.. Tot nu. Ik zit even zonder inspiratie, en de overgang van mid naar high density vind ik nog lastig.

Ook kom ik er nu pas achter (beetje laat ja, ik weet het) dat bepaalde wegen die ik in het begin aangelegd heb nu gaan dienen als toevoer voor de hele stad, ook al leg je er een ringweg omheen. De wegen zijn nu dus te klein en verbouwen gaat veel tijd kosten.

Iedereen kiest blijkbaar toch voor de korste route, ook al is deze 10 keer zo druk. Jammer!

Dit is wat het nu is :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EgE0ri8zN_4Wfg8SFUBTFJMMtv4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XIEtzkxCBoq7mR14zNf4wASq.jpg?f=fotoalbum_large

De buurt rond het voetbalveld is gegroeid :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bX8cwUlqXRbdufsVUX-ewg2xYBI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3SWJibvjGIfekW1Ez6NKpYTu.jpg?f=fotoalbum_large

De eerste zagerij is in bedrijf :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqiI5E4erLdEJsrUS-sqkcAyEZE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHOA3ESaTSEJO8d3zbW4SZqg.jpg?f=fotoalbum_large

En de waterpomp heeft een update gehad.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6D7yNvytdG5_4qHUKT-nKThuMV0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G6CwFviuGL7uv3K7V3PQHvIi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door bojaaper op 13-10-2024 16:04 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-05 13:22
Weer begonnen aan een nieuwe stad omdat hier zoveel moois voorbij zie komen.
Het idee is om een begin te maken afgeleid van de bijgevoegfe googlemaps screenshot. Zal wel even wat meer moeten verdiepen in het detailen en mods.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wDxf20h4i5VHK_ryCP-Lo0_MzAs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7U16bbGbCcsJdG6qFQbvn4LW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZXyzC2rmlt8PTmofouzRNkEJLuU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0yEC2BxreAC7EMUK1PUezLS5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cMXUNUkoyFlrSBSn_LDnjfFK8uU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1hBfokuChNknHpQXj4TohsjH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• geert_s
World Citizen schreef op vrijdag 11 oktober 2024 @ 19:33:

Ik vind dit erg kwalijk.

[Afbeelding]
Beetje lastig te zien, want er kan van alles fout gaan, maar wat ik sowieso al zie is dat de kromming van de dam de verkeerde kant op staat. De bolle kant hoort naar het meer toe. Hij lijkt ook te hoog ten opzichte van het water level. Probeer hem eens een stukje in te graven, want nu moet hij wel een megagroot meer vullen voordat ie iets gaat doen. net boven water level werkt bij mij wel goed.

edit: volgens mij staat heel je dam verkeerd om, en moeten die hoge gaatjes aan de kant van het hoge water zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door geert_s op 14-10-2024 12:06 . Reden: aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

@geert_s In die prntscreen stond hij inderdaad verkeerdom, maar omdat Goldia er al iets over had gezegd heb ik hem laten staan.

Maar uiteraard bouw ik ze normaal andersom, al heeft het me wel wat tijd gekost voor ik dat ooit in de gaten had. Kennelijk doet hij het niet altijd automatisch goed. Dat is overigens verdacht want het lijkt erop dat de stroming van de rivier hier invloed op heeft. En dat gaat soms bij backwash niet goed. Maar dat is minder belangrijk omdat dit niet een normaal game scenario is.

Ik heb de dam werkend, maar ik heb ook sinds kort last van waterspikes. Dus honderden spikes op het water. Een soort glitch. Het probleem is alleen dat die spikes echt water spuiten en je land onder water kunnen zetten.

Een keer save en load game lost dat wel op... maar prettig is het niet.

Hoe dan ook...(en daar baal ik van want de game is echt leuk) is water te kapot. Game breaking vind ik, maar ik hoor van andere dat ze het minder erg vinden. Wellicht speel ik graag met water (aquariaan)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WCt9wuJEd0YSI0-hqqdsbEW-uUI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9xKAyetjdUTT4KV7dYi0h42H.png?f=fotoalbum_large

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
World Citizen schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 16:26:
@geert_s In die prntscreen stond hij inderdaad verkeerdom, maar omdat Goldia er al iets over had gezegd heb ik hem laten staan.

Maar uiteraard bouw ik ze normaal andersom, al heeft het me wel wat tijd gekost voor ik dat ooit in de gaten had. Kennelijk doet hij het niet altijd automatisch goed. Dat is overigens verdacht want het lijkt erop dat de stroming van de rivier hier invloed op heeft. En dat gaat soms bij backwash niet goed. Maar dat is minder belangrijk omdat dit niet een normaal game scenario is.

Ik heb de dam werkend, maar ik heb ook sinds kort last van waterspikes. Dus honderden spikes op het water. Een soort glitch. Het probleem is alleen dat die spikes echt water spuiten en je land onder water kunnen zetten.

Een keer save en load game lost dat wel op... maar prettig is het niet.

Hoe dan ook...(en daar baal ik van want de game is echt leuk) is water te kapot. Game breaking vind ik, maar ik hoor van andere dat ze het minder erg vinden. Wellicht speel ik graag met water (aquariaan)

[Afbeelding]
Ja dit is wel duidelijk kapot ja.. Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar ik hoor/lees veel meer mensen er over klagen. Heel irritant als je dit hebt ja. Voor mij dus niet game-breaking vooralsnog, maar als je land random onder water wordt gezet is het wel onspeelbaar te noemen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Na even nadenken toch maar weer verder gegaan. Ik vond het verkeer te druk en ik heb een High School nodig. Dus : Bussen. Zonder ervaring in het aanleggen van bussen.

Mijn idee was dat mensen voornamelijk van en naar werk moesten, dus 2 bus lijnen geplaatst. 1 van residential naar 2 industrie gebieden, en 1 van residential naar een school/dokter, en deze 2 lijnen komen samen in een centraal busstation. En het lijkt goed te lopen!

Voornamelijk tijdens de spits is het geinig om mensen van en naar werk/school te zien gaan in een volle bus. De lijnen voor nu dan ook ingesteld op alleen overdag rijden, aangezien er 's nachts bijna geen gebruik van word gemaakt. Ik heb er eens op gelet, en je ziet mensen op het busstation ook echt overstappen van de ene buslijn naar de ander.

Dit was een eerste test, nu het busstation verplaatsen naar een betere plek, en heel de boel aankleden.

Wat wel irritant is is dat mensen zodra ze de bus uit zijn gelijk allemaal voor de bus langs gaan lopen waardoor het soms even duurt voordat ie het busstation verlaten heeft. Is hier een oplossing voor? Ik zie dit een probleem worden zodra het drukker gaat worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MEm1Hi_JmKm92CGVIDIB1iMBwF4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KxKhLSpkobnoWo0eFNsxCEw7.jpg?f=fotoalbum_large

En weet 1 van jullie toevallig hoe je deze witte overlay uit kunt zetten, en of dat uberhaupt kan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWFUFlNcYTRLKEmTWh70cGDGsMI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7ZWc1tcqFav08mmyVOS45Ie3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 13% gewijzigd door bojaaper op 14-10-2024 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

bojaaper schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 19:53:

Wat wel irritant is is dat mensen zodra ze de bus uit zijn gelijk allemaal voor de bus langs gaan lopen waardoor het soms even duurt voordat ie het busstation verlaten heeft. Is hier een oplossing voor? Ik zie dit een probleem worden zodra het drukker gaat worden.
Ik weet hier niet direct een oplossing voor, maar het is wel zoals in de praktijk :)
Ben in Delft buschauffeur geweest, en op dat station lopen mensen ook voor de bus langs bij het uitstappen :+

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazz
  • Laatst online: 12-03 22:16
Na even nadenken toch maar weer verder gegaan. Ik vond het verkeer te druk en ik heb een High School nodig. Dus : Bussen. Zonder ervaring in het aanleggen van bussen.

Mijn idee was dat mensen voornamelijk van en naar werk moesten, dus 2 bus lijnen geplaatst. 1 van residential naar 2 industrie gebieden, en 1 van residential naar een school/dokter, en deze 2 lijnen komen samen in een centraal busstation. En het lijkt goed te lopen!

Voornamelijk tijdens de spits is het geinig om mensen van en naar werk/school te zien gaan in een volle bus. De lijnen voor nu dan ook ingesteld op alleen overdag rijden, aangezien er 's nachts bijna geen gebruik van word gemaakt. Ik heb er eens op gelet, en je ziet mensen op het busstation ook echt overstappen van de ene buslijn naar de ander.

Dit was een eerste test, nu het busstation verplaatsen naar een betere plek, en heel de boel aankleden.

Ik los dat meestal op door überhaupt niet de standaard asset van het busstation te gebruiken, maar een custom station te bouwen met buslanes. Die dan een aantal naast elkaar en ze verbinden met een verhoogde looproute voor voetgangers. Als je dan tussen de buslanes voldoende ruimte laat kun je mooi een trap maken naar de verhoogde looproute. Nooit meer wandelaar die voor of achter je bus over de weg lopen. En je kunt het daarna nog aankleden met bankjes, bushokjes, bomen of planten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
Steeffoon schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:49:
[...]

Ik weet hier niet direct een oplossing voor, maar het is wel zoals in de praktijk :)
Ben in Delft buschauffeur geweest, en op dat station lopen mensen ook voor de bus langs bij het uitstappen :+
Je kunt proberen een overpass te maken, en eventueel oversteekplaatsen verwijderen. Meestal hebben ze daar dan alsnog redelijk schijt aan. Je kunt ook geen trappen maken, dus een overpass is altijd een omweg voor de voetganger. Sowieso zijn drukke bus- en tramhaltes vervelend. In mijn stad zijn sommige knooppunten nu zo druk dat de wegen overspoeld raken met voetgangers, en daardoor kunnen trams en bussen dus nauwelijks weg, wat de drukte nog erger maakt.. We noemen het een uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
Crazz schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:57:
[...]

Ik los dat meestal op door überhaupt niet de standaard asset van het busstation te gebruiken, maar een custom station te bouwen met buslanes. Die dan een aantal naast elkaar en ze verbinden met een verhoogde looproute voor voetgangers. Als je dan tussen de buslanes voldoende ruimte laat kun je mooi een trap maken naar de verhoogde looproute. Nooit meer wandelaar die voor of achter je bus over de weg lopen. En je kunt het daarna nog aankleden met bankjes, bushokjes, bomen of planten etc.
Daar had ik nog niet aan gedacht. Heb je een voorbeeld hoe je dit aangepakt hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:29
Steeffoon schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 09:49:
[...]

Niet alleen daar, centrum West in Zoetermeer ook.

Als schrik ik mijzelf elke keer weer een ongeluk als een bestuurder van een bus een toeter geeft op het stationsplein😅

[ Voor 14% gewijzigd door Benmen op 15-10-2024 19:34 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• bojaaper
Het parkeervak is nog wat leeg, maar dat komt wel zodra ik de omgeving heb gebouwd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EhOyio1V8scxZgfLF-195IM7e-8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q5wXrvPpkdKfaWe4hICPiCwk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l6jH8d0zbbRIv6D-vmCHSyavNlw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W22nbSoW2uXhp2pYzKySxvsm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dx96QzmyjI_FDXmjAWeBFQ9Y8GQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QheAZIWEEDaJJJ5P6QMGZxTF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6RX3hMPiTqahRyXN_xoy4YAy0GM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LhMAQfmaO02KPm4c7csJfJHl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En weet 1 van jullie toevallig hoe je deze witte overlay uit kunt zetten, en of dat uberhaupt kan?

[Afbeelding]
nee dat kan volgens mij nog steeds niet. Er is wel mod voor, maar of dat lekker werkt weet ik niet. Zelf niet getest nog (https://mods.paradoxplaza.com/mods/77319/Windows). In CS1 kon dat gewoon met "i"

[ Voor 10% gewijzigd door Goldia op 15-10-2024 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrDrizzel
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 03-05 07:37
[quote]bojaaper schreef op dinsdag 15 oktober 2024 @ 20:17:
Het parkeervak is nog wat leeg, maar dat komt wel zodra ik de omgeving heb gebouwd.

[Afbeelding]

Ziet er heel tof uit! _/-\o_

Wat gebruik jij voor de parkeervakken? Dit zijn geen assets volgens mij?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:34
DrDrizzel schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:22:

[Afbeelding]

Om zulke parkeerplaatsen te maken, moet je spelen in de developmode. Dan kan je custom parkeerplaatsen maken.

game pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bojaaper
DrDrizzel schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 13:22:

[Afbeelding]

Parking Lots by Dome. Is een Paradox mod, decals maar dan werkend. Wel een priegel werkje, om het uit te lijnen, maar met CTRL C gaat het al een stuk vlotter.

Even iets anders, heb het een en ander aan services geplaatst waaronder een Incinerator omdat mijn afvalprobleem te groot werd. Dit kost natuurlijk nogal wat waardoor ik minder winst maakte.

Vlak daarna ontdekte ik dat de Medical ook aan een update toe was, omdat de 2 Small Medical Clinics die ik had niet meer voldoende waren. Even getest wat het deed aan inkomsten door het plaatsen van een Medical Clinic, maar in plaats van dat m'n winst omlaag ging ging ie omhoog.

Wat voor factoren spelen hierin mee? De tevredenheid? Betalende patiënten uit aangrenzende steden?

Als ik weet hoe het komt kan ik hier op inspelen voortaan.

[ Voor 29% gewijzigd door bojaaper op 17-10-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
bojaaper schreef op donderdag 17 oktober 2024 @ 18:38:
[...]

Parking Lots by Dome. Is een Paradox mod, decals maar dan werkend. Wel een priegel werkje, om het uit te lijnen, maar met CTRL C gaat het al een stuk vlotter.

Even iets anders, heb het een en ander aan services geplaatst waaronder een Incinerator omdat mijn afvalprobleem te groot werd. Dit kost natuurlijk nogal wat waardoor ik minder winst maakte.

Vlak daarna ontdekte ik dat de Medical ook aan een update toe was, omdat de 2 Small Medical Clinics die ik had niet meer voldoende waren. Even getest wat het deed aan inkomsten door het plaatsen van een Medical Clinic, maar in plaats van dat m'n winst omlaag ging ging ie omhoog.

Wat voor factoren spelen hierin mee? De tevredenheid? Betalende patiënten uit aangrenzende steden?

Als ik weet hoe het komt kan ik hier op inspelen voortaan.
Het kan zijn dat je tevredenheid omhoog is gegaan, en daardoor nieuwe/rijkere cims aantrekt. Die betalen allemaal weer (meer) belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleDJs
Ik las net dit nieuws, en het zou me geweldig lijken als CS2 hier naartoe over zou stappen.

nieuws: Unity brengt versie 6 van game-engine uit, claimt betere cpu- en gpu-...

Denk overigens niet dat het gaat gebeuren, maar als de videokaart berekeningen overneemt zou het spel denk ik nog vloeiender kunnen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20:44
JelleDJs schreef op vrijdag 18 oktober 2024 @ 14:37:
Ik las net dit nieuws, en het zou me geweldig lijken als CS2 hier naartoe over zou stappen.

nieuws: Unity brengt versie 6 van game-engine uit, claimt betere cpu- en gpu-...

Denk overigens niet dat het gaat gebeuren, maar als de videokaart berekeningen overneemt zou het spel denk ik nog vloeiender kunnen lopen.
Bij mij draait mijn GPU RTX3070 juist op zijn top in de 90% en me CPU Ryzen 7 5800 wat gemiddelder 70% ongeveer dus weet niet of dat nou veel beter is dan.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bojaaper
De omgeving van het busstation is redelijk af. Een groot vak met scholen en extensions zodat dat weer redelijk op peil is, wat commercial, en het e.e.a. aan parkjes e.d.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BzVVg_dQtMdoOMiuiGOc2GS-kb8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KVKf6hWz1OWMRhWRDkPH1H6m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sIugLnO1mxotzGDNgPc0KhaYxA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KsFWNquAybr5mAwcnmuuWzbW.jpg?f=fotoalbum_large

Hier bij de pijl is het busstation. De parkeerplaats begint aardig te vullen ondertussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tHnrhLQI1zQsOgRJM5rfhNErMnU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7zx8AQ3oTHrGl4Kc5Vp3gH4u.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZCfXJO_MnbOUO_a0jhF6ZCURd6w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8ZtmaMT1Ze9mRa2KZtsNHtzY.png?f=fotoalbum_large

Ik kan hier gewoon 5 minuten naar kijken, naar het verkeer, instappende mensen, de tram, de bus, de wandelaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bojaaper schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 16:23:
De omgeving van het busstation is redelijk af. Een groot vak met scholen en extensions zodat dat weer redelijk op peil is, wat commercial, en het e.e.a. aan parkjes e.d.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Hier bij de pijl is het busstation. De parkeerplaats begint aardig te vullen ondertussen.

[Afbeelding]
Wil je je savegame eens delen? Ik krijg veel inspiratie van jouw stad! Je gebruikt alleen veel assets toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bojaaper
Goldia schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 22:45:
[...]

Wil je je savegame eens delen? Ik krijg veel inspiratie van jouw stad! Je gebruikt alleen veel assets toch?
Jazeker! Zoek op Rotterdanrotterdam van Bojaaper. Dan moet je hem kunnen vinden volgens mij.

Edit: Niet te hard letten op de dode bomen. Tree controller stond opeens uit waardoor er veel te groot zijn geworden of dood zijn gegaan :( .

[ Voor 18% gewijzigd door bojaaper op 20-10-2024 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bojaaper schreef op zondag 20 oktober 2024 @ 11:15:
[...]

Jazeker! Zoek op Rotterdanrotterdam van Bojaaper. Dan moet je hem kunnen vinden volgens mij.

Edit: Niet te hard letten op de dode bomen. Tree controller stond opeens uit waardoor er veel te groot zijn geworden of dood zijn gegaan :( .
Gave stad hoor, veel dank voor het delen! Vind je woonwijken met parking en je road layout echt heel goed gelukt. Je moet even kijken naar je gele buslijn want die doet in feite niets. En bij de rode buslijn ben je een halte vergeten te verbinden.

Verder jammer dat ik veel witte vlakken/dozen in beeld krijg, omdat ik de assets die jij hebt gebruikt zelf niet heb. Ik wacht op de officiële release van de assets builder... Ook werd het in jouw save helaas meteen winter, dat vind ik echt heel slecht uitgewerkt in CS2. Ziet er niet uit, maar daar kan jij niets aan doen ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2tdZwv1BCEHCrvXW6v8AcnuyD2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mRI5IyYIuNvl5qTBvOnkLGLC.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a7mdHDBd3gSyM2WVynUTaPh_BNs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mylJSNTqTFqvnNmyaQSuVpy4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0bVHzyg2-gFlGcQ7xS6dXCJbD9c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qtU4hvfxiRFolXI924yEhgkh.png?f=fotoalbum_large

Heerlijk avondje prutsen :) Klein high density wijk vlak langs de snelweg, hele avond zoet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:33

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik merk al een tijd in mijn stad dat er totaal geen vraag meer is naar iets. Niet voor huizen, kantoren, bedrijven en industrie. Af en toe popt de paarse balk weer op, maar dat is dan ook zo weer voorbij.
Heb de belastingen al bijna gehalveerd, maar het verandert niets. Een recentere update (heb het sinds augustus niet meer gespeeld door tijdgebrek), zorgt er ook voor dat ik geen miljoenen winst meer maak.

Hoe krijg ik meer mensen in mijn stad? Of is het na 155.000 inwoners gewoon klaar? :)

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geert_s
Steeffoon schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 11:30:
Ik merk al een tijd in mijn stad dat er totaal geen vraag meer is naar iets. Niet voor huizen, kantoren, bedrijven en industrie. Af en toe popt de paarse balk weer op, maar dat is dan ook zo weer voorbij.
Heb de belastingen al bijna gehalveerd, maar het verandert niets. Een recentere update (heb het sinds augustus niet meer gespeeld door tijdgebrek), zorgt er ook voor dat ik geen miljoenen winst meer maak.

Hoe krijg ik meer mensen in mijn stad? Of is het na 155.000 inwoners gewoon klaar? :)
Nee hoor, ik zit met mijn huidige stad ruim over de 200K inwoners, en het begint nu ergens op te lijken. Bij mij is er altijd demand naar low residential, industrial en commercial. Kan zijn dat door een update je even tijdelijk wat uitstroom hebt en daardoor wat leegstaande gebouwen. Deze moeten eerst weer volstromen. Als je op de demandbalkjes klikt kun je zien waarom er wel of geen demand is.

Uiteindelijk moet je stad aantrekkelijk zijn voor instromers. Weinig belasting, maar ook goede services, hoge tevredenheid, goede educatie etc. etc.

Bij meer inwoners trekt de rest ook vanzelf aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JelleDJs

Sinds de laatste update heb ik ook dat ik veel minder demand heb. Wat het voor mij heeft opgelost is alle leegstaande woningen of flats waarbij er bijv. 200/300 huishoudens erin zitten, verwijderd.

Dan krijg je tijdelijk wel wat meer homeless, maar dan komt op ten duur ook weer demand terug.

Overigens, nee, na 155.000 is het nog niet klaar. Ik schommel nu namelijk rond de 550.000 inwoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe is je werkeloosheid? Dat percentage mag zeker niet hoger zijn dan 10%, liever 5%

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Precies lang geleden dat we nog eens iets hebben gehoord van nieuws en iets over de aankomende update, of heb ik ergens iets gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mol_1248163264
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 03-05 16:36
Flying Hawkic schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:20:
Precies lang geleden dat we nog eens iets hebben gehoord van nieuws en iets over de aankomende update, of heb ik ergens iets gemist?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bMAzy4pO4xeO8AhDKhdyCLSRxqk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZfZ2mR38BxlQH5Y40iBLgtoz.webp?f=fotoalbum_large

Sinds een paar dagen is er weer activiteit op de 'early acces' versie op steam. En zijn de modders de nieuwe update aan het testen maar ze mogen natuurlijk niks zeggen.
https://discord.com/chann...73724/1174531516550885377

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mol_1248163264 schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 17:59:
[...]

[Afbeelding]

Sinds een paar dagen is er weer activiteit op de 'early acces' versie op steam. En zijn de modders de nieuwe update aan het testen maar ze mogen natuurlijk niks zeggen.
https://discord.com/chann...73724/1174531516550885377
Ah cool, zo lang zal het dus niet meer duren; Wellicht komende weken dan.

Heb geen toegang tot de link, maar de screenshot is duidelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/chGHg-9etDolrocToX0oOBrwQMw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/S2Mq28maBR5rlMk46SU6oZV5.png?f=fotoalbum_large

30 meter retaining wall :) Lastig is wel om voetgangers naar beneden te krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Goldia schreef op maandag 21 oktober 2024 @ 22:14:
[Afbeelding]

30 meter retaining wall :) Lastig is wel om voetgangers naar beneden te krijgen
Naar beneden zal niet moeilijk zijn. Maar levend, dat is iets anders :) .
Pagina: 1 ... 52 ... 59 Laatste