Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Steeffoon schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 17:47:
Weet niet of ik het heb gemist, of dat het nog niet bekend is, maar worden assets uit CS1 ondersteund in CS2? Heb bijvoorbeeld veel aangepaste bussen en auto's rijden, zoals deze, zouden die gewoon werken in CS2?
Daar is nog niets bekend over gemaakt. Maar ik verwacht niet dat CS1 mods/assets een-op-een overgenomen kunnen worden naar CS2, omdat de game opnieuw opgebouwd is en de systemen anders werken.

There's no place like 127.0.0.1

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
Ik lees bij ieder geval één streamer dat er vanmiddag om 14:00u weer een livestream is vanaf dezelfde plek. Heeft vooral pretparken gebouwd in Planet Coaster en dierentuinen in Planet Zoo.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

RobinNL schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 21:09:
[...]

Dat had ik idd ook. De stream was van 6 tot 8. Voordat ze een beetje begonnen was het na half 7. Regelmatig issues met verbinding en/of geluid. Nu ben ik niet zo heel bekend met CS streamers, maar dit voelde een beetje als 'laatste oplossing' streamers. Eentje begon met een kaarsrechte berg en de ander vond het leuk om BALLZ te maken met wegen.

Ze hadden gewoon veel betere (en relevante) streamers moeten zoeken.
Jup, ze hebben voornamelijk streamers gekozen met een groot bereik, maar niet streamers die het spel oprecht leuk vinden om te spelen, denk ik. Dat was wel duidelijk.

Ook ligt er nog heel veel werk op de plank voor oktober. Denk bv. aan sneeuw visuals om maar een voorbeeld te geven (niet op plots en rijdende auto's hebben een ruit bedekt met sneeuw, geen sneeuw op de wegen, enz.)

Ik heb ook geen nacht mode of spits gezien.
RobinNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 08:47:
Ik lees bij ieder geval één streamer dat er vanmiddag om 14:00u weer een livestream is vanaf dezelfde plek. Heeft vooral pretparken gebouwd in Planet Coaster en dierentuinen in Planet Zoo.

[Twitter]
Ah dat zou leuk zijn. De Planet-series kent hij in ieder geval goed.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

@Flying Hawkic Ik heb waarschuwingen voor verkeersopstoppingen gezien, of je het spits kunt noemen is dan de vraag... Zie hieronder voor twee linkjes naar VODs op de juiste tijdstippen

Verkeersopstopping: YouTube: CITIES SKYLINES 2 SPELEN VOOR HET EERST! - Cities In The Sky LIVE
Nachtmodus: YouTube: Cities: Skylines 2 world premiere 50 METERS IN THE SKY with Ravs #ad

• RobinNL
MatHack schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:32:
@Flying Hawkic Ik heb waarschuwingen voor verkeersopstoppingen gezien, of je het spits kunt noemen is dan de vraag... Zie hieronder voor twee linkjes naar VODs op de juiste tijdstippen

Verkeersopstopping: YouTube: CITIES SKYLINES 2 SPELEN VOOR HET EERST! - Cities In The Sky LIVE
Nachtmodus: YouTube: Cities: Skylines 2 world premiere 50 METERS IN THE SKY with Ravs #ad
Ik zou het geen spits noemen. In de eerste video willen alle auto's naar dezelfde baan.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

• MatHack
  • Niet online

MatHack

RobinNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 12:27:
[...]

Ik zou het geen spits noemen. In de eerste video willen alle auto's naar dezelfde baan.
Mee eens, daarom noem ik het ook een verkeersopstopping. CS2 toont wel een icoon hiervoor, dat ik nog niet eerder had gezien in een andere video.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Vanaf 14:15u.

MatHack schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 10:32:

Die had ik toevallig ook gezien. Maar het is de enige en had simpelweg gefixt kunnen worden door van beide rijstroken een baan te maken die naar links kan afdraaien. De extra baan die hij heeft aangelegd was totaal overbodig....

• RobinNL
Ik zie nu al meer dingen die ik gisteren helemaal niet heb gezien 8)7

RobinNL schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 14:43:
Ik zie nu al meer dingen die ik gisteren helemaal niet heb gezien 8)7
Zoals?

• RobinNL
Meer inhoud dan een stad showen die al was gemaakt door een ander en vervolgens een paar wegen aanleggen.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Dev insights van vandaag, enige nieuwe is dat ze blijkbaar nu ook de achievements hebben ingebouwd want er poppen er een paar op tijdens de video, verder niets nieuws.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Vanaf reddit ook nog deze gevonden van vandaag (met een naam die ik wel herken)

PotatoMcWhiskey YouTube: Cities Skylines II: FROM A CRANE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
We just wrapped up Cities In The Sky from Gamescom with a bunch of amazing creators!

From the 8th of September - Cities creators will be able to show you in-depth gameplay as they grow their small towns into thriving large cities until release.

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:20
Yes! Kreeg op de discords van CPP en Biffa al meldingen dat ze vanaf dan wat mochten laten zien, al dan niet live

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23-08 09:28
Misschien staat het al ergens in dit draadje (in dat geval sorry).

Ik speel nu sc1 grijs op de ps4 maar kijk jaloers naar de youtube filmpjes van bijna echte steden door mods. Dit kost alleen ook heel veel geheugen.

Nu wil ik een nieuwe pc kopen om deel 2 op de pc te kunnen spelen en uiteindelijk ook te kunnen modden. Hoeveel geheugen is aan te raden. 64 of is dat Overkill?

Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bekers
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-09 09:01
DummyXL schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 13:56:
Nu wil ik een nieuwe pc kopen op deel 2 op de pc te kunnen spelen en uiteindelijk ook te kunnen modden. Hoeveel geheugen is aan te raden. 64 of is dat Overkill?
Dat weet nog niemand want het spel is nog niet uit :D
maar kijk op steam/website voor richtlijnen qua systeemeisen. En wacht tot het uit is, dan kunnen mensen ervaringen delen over bepaalde setups en hoe het daarop loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel nu sc1 grijs op de ps4 maar kijk jaloers naar de youtube filmpjes van bijna echte steden door mods. Dit kost alleen ook heel veel geheugen.

Nu wil ik een nieuwe pc kopen om deel 2 op de pc te kunnen spelen en uiteindelijk ook te kunnen modden. Hoeveel geheugen is aan te raden. 64 of is dat Overkill?
Je bedoelt wellicht CS1 in plaats van SC1. Neem aan dat je SimCity 1 niet op de PS4 kan spelen :).

De officiële aanbevolen hoeveelheid is 16GB RAM. Wellicht is 64 op dit moment dus wat overkill, lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
Ja dat is ook zo, misschien dat mensen ervaren hadden met deel 1 + mods en een inschatting konden maken 🤔

Geduld.... lastig 😅

Idd cs1 😴😀

16gb is advies voor standaard spel, met mods wordt dit waarschijnlijk wel anders.

Dank voor de re:

[ Voor 34% gewijzigd door DummyXL op 25-08-2023 14:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:51

Ik kreeg mijn 32gb met gemak vol in CS1 met mods/assets. 64 zal wel fijner zijn en misschien iets sneller zijn, maar grootste performance zat in de slechte optimalisatie die nu hopelijk beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ben al jaren fan van deel 1, ben benieuwd naar deel 2.
Zo te zien heeft mijn favoriete streamer al wat dingen klaar staan, mochten jullie deze niet kennen.. hij is v.w.b. deel 1 (vind ik) eentje die veel weet van het spelletje;

Biffa
https://www.youtube.com/p...r-JBHqseSlIfEpbcvo5VXDqI4

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zephyer schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 16:19:
Ben al jaren fan van deel 1, ben benieuwd naar deel 2.
Zo te zien heeft mijn favoriete streamer al wat dingen klaar staan, mochten jullie deze niet kennen.. hij is v.w.b. deel 1 (vind ik) eentje die veel weet van het spelletje;

Biffa
https://www.youtube.com/p...r-JBHqseSlIfEpbcvo5VXDqI4
Een van de bekendste inderdaad. City Planner Plays vind ik ook aangename content maken https://www.youtube.com/channel/UC8WAaaW2FnctRI9coYJoUdA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Flying Hawkic schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 14:06:
[...]

Je bedoelt wellicht CS1 in plaats van SC1. Neem aan dat je SimCity 1 niet op de PS4 kan spelen :).

De officiële aanbevolen hoeveelheid is 16GB RAM. Wellicht is 64 op dit moment dus wat overkill, lijkt mij.
Het is wel fijn om wat boven de aanbevolen hoeveelheid te zitten, dus ik zou zelf 32GB RAM zeggen. Ben je ook een beetje future proof met de PC @DummyXL (mits de rest van de onderdelen dat ook een beetje is).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rezania
  • Laatst online: 25-08 09:23
Van 16GB naar 32GB gaan was echt een wereld van verschil bij CS1 + mods. Ik verwacht dat dat bij CS2 niet heel veel anders zal zijn als je veel asset mods wilt gebruiken. Dus ja, in ieder geval 32GB ram nemen, liefste DDR5.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DummyXL
top ik ga voor 32 kan het altijd nog upgraden (is dd5 6000/30)

Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:22
Edit: Video was al gepost zag ik.

[ Voor 191% gewijzigd door psychodude op 26-08-2023 08:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinn1988
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 05:01
Ik ben er wel van overtuigd dat er een zeer solide basis wordt neergelegd en ga dit spel wel halen. In de kern dezelfde 'vibe' als CS1, maar op bijna alle vlakken fors verbeterd. Ik vind de grotere gebouwen en de overall meer realistische look het gaafst. Met mods en toekomstige DLC gaat dit ongetwijfeld een hoop spelplezier opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Huisdieren zijn puur cosmetisch, alhoewel ik vermoed dat daar in de toekomst nog wel eens verandering in kan komen.
Ben benieuwd hoe interessant het volgen van een cim is over de lange tijd, maar leuk dat ze daar support voor hebben ingebouwd.
Hoop wel dat Chirper niet al te belangrijk is, want in CS1 negeerde ik dat ding altijd (zelfs verborgen via een mod) en anders in ieder geval minder in-your-face ten opzichte van CS1.

Verder zat er ook best wel wat stukken herhaling in de dev diary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Hoe mee rik zie hoe warmer ik er wel voor wordt. Eens bekijken wat we met de pc gaan moeten doen om hem deftig draaibaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
MatHack schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 16:37:
Huisdieren zijn puur cosmetisch, alhoewel ik vermoed dat daar in de toekomst nog wel eens verandering in kan komen.
Ben benieuwd hoe interessant het volgen van een cim is over de lange tijd, maar leuk dat ze daar support voor hebben ingebouwd.
Hoop wel dat Chirper niet al te belangrijk is, want in CS1 negeerde ik dat ding altijd (zelfs verborgen via een mod) en anders in ieder geval minder in-your-face ten opzichte van CS1.

Verder zat er ook best wel wat stukken herhaling in de dev diary.
Ben ook wel benieuwd. Hoe ik het zie kan het een handig iets zijn om snel te pinpointen waar je je stad kan verbeteren, maar is dat niets wat je ook niet zelf uit de andere menu's kunt destilleren, alleen zal het mogelijk wat meer werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Ten aanzien van pets, denk dat er meerdere zaken zijn welk inderdaad gedaan kan worden binnen het kader van cities skylines met huisdieren en dieren in bredere zin.

Dierentuinen is een gegeven gezien CS1, en hoop zeker dat dit terugkeert.

Maar daarnaast bijvoorbeeld ook mogelijkheid voor straathonden/katten, ongedierte en bijgaande asiels, ongedierte bestrijding, overlast en impact op gezondheid bijvoorbeeld.

Zien waar de devs in de toekomst mogelijk mee komen.
Voor wat betreft het volgen van de Cims vind ik dit soort dingen zelf altijd wel leuk. Vraag mij overigens wel af wat de snelheid gaat zijn waarmee Cims opgroeien:

Op 3:18 binnen de dev video zien we een shot van Nova Linas, follow Cim:

Mar 2027 Birth

Op dit moment binnen de vid is het Apr 2031:

Nova Linas Adult, Educated, Employee, Wealthy.

Met 4 jaar is de Cim kennelijk volwassen geworden, opgeleid, aan een baan gekomen en vermogend geworden.

Ik weet niet goed wat de levensverwachting voor een Cim zal zijn. 4 jaar is op gamespeed 1 natuurlijk redelijk wat speeluren. Maar binnen een wat langere speelsessie doorloopt een Cim kennelijk toch redelijk wat levensfasen. Ik vraag mij af in wat voor een mate je dit dan ook nog "actief" meekrijgt.
Followed Cims bijvoorbeeld lijken daar dus o.a. invulling te gaan geven.

Ik denk dat echt belangrijk het niet gaat zijn. Meer een alternatieve informatiebron. Maar in CS1 had ik zelf een soort Chirper blindheid. Drong vrijwel nooit tot me door wat Chirper aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In CS1 negeerde ik de Chirper ook. De boodschappen waren niet echt nuttig en repetitief. En onhandig bovenaan het scherm. Hopelijk heeft die in CS2 meer toegevoegde waarde, maar ik ben nog steeds wat sceptisch.

Ik ben heel benieuwd naar wat we vanaf 8 september te zien gaan krijgen. Hopelijk is dat grafisch een meer finale versie, zijn de ruwe kantjes verdwenen, en is het tussen dan en release vooral nog bugfixes.

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Wat ik begreep is dat sommige youtubers al access hebben gekregen, waaronder bijvoorbeeld Imperatur. Hij had echter een bericht gepost dat hij het helemaal niks vond (graphics, zoning, features noemde hij als punten). Een volledig gemodded CS1 met veel assets draaide veel soepeler dan CS2.

Ben heel erg benieuwd naar de verschillende streams vanaf 8 september. De Gamescon streams heb ik vermeden, omdat deze niet echt representatief zijn vind ik.

[ Voor 8% gewijzigd door m00n op 31-08-2023 10:28 ]

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

m00n schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:26:
Wat ik begreep is dat sommige youtubers al access hebben gekregen, waaronder bijvoorbeeld Imperatur. Hij had echter een bericht gepost dat hij het helemaal niks vond (graphics, zoning, features noemde hij als punten). Een volledig gemodded CS1 met veel assets draaide veel soepeler dan CS2.

Ben heel erg benieuwd naar de verschillende streams vanaf 8 september. De Gamescon streams heb ik vermeden, omdat deze niet echt representatief zijn vind ik.
Heb je dat bericht nog? Zou me straf lijken want normaal hebben ze toch een NDA getekend als ze toegang hebben?

Zoning blijft inderdaad een gemiste kans. Ik had echt gehoopt dat CS2 procedureel gegenereerde plots zou toelaten zoals in Manor Lords.

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:32
Ligt er ook aan hoe je speelt denk ik. Voor mij is de simulatie belangrijker dus ik denk dat cs2 daarin een stuk beter is dan de voorganger. Of het huisje rode of gele bakstenen heeft boeit mij iets minder.
Performance is natuurlijk nog wel de vraag. Misschien dat ze in een beta versie spelen waarin alle debug zaken nog aan staan, waardoor het trager draait.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PB-powell
m00n schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 10:26:

Zonder concrete voorbeelden of teksten is dit natuurlijk ook makkelijk scoren. Biffa heb ik nog helemaal niet gehoord hierover, maar die is vooralsnog neutraal/positief ingesteld. Maar ook daarvan kan je zeggen wat de waarde van zijn mening is.
Voorlopig is het afwachten tot de 8e om dan live beelden te gaan zien, de beelden uit de dev diaries vind ik nou niet direct zorgen voor twijfels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Vanaf het CS2 forum gehaald, deze Koreaanse streamer heeft een stad met 100k+ inwoners.

• m00n
Flying Hawkic schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:26:
[...]

Heb je dat bericht nog? Zou me straf lijken want normaal hebben ze toch een NDA getekend als ze toegang hebben?
Stond op zijn Patreon, heb geen access meer maar quote van wat nog zichtbaar is: "I‘m able to play and test cities 2 right now..And i don’t like the game at all Also my graphics and performance is really bad🫠 i don’t know w..."

Betreft performance, speelde hij volgens mij op een redelijk verouderd systeem, dus dat is ook met een korrel zout te nemen.

Ben het volledig eens met het feit dat we 8 september moeten afwachten, wat ik tot dusver heb gezien is geen rede tot twijfel.

[ Voor 9% gewijzigd door m00n op 31-08-2023 13:24 ]

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Enige nieuwe uit de dev insights van vandaag: Blijkbaar was het kunnen liken van chirps een bug dat ze zo leuk vonden dat het een feature is geworden.

• psychodude
PB-powell schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 11:39:
[...]

Zonder concrete voorbeelden of teksten is dit natuurlijk ook makkelijk scoren. Biffa heb ik nog helemaal niet gehoord hierover, maar die is vooralsnog neutraal/positief ingesteld. Maar ook daarvan kan je zeggen wat de waarde van zijn mening is.
Voorlopig is het afwachten tot de 8e om dan live beelden te gaan zien, de beelden uit de dev diaries vind ik nou niet direct zorgen voor twijfels.
Imperatur is natuurlijk een totaal ander soort streamer dan Biffa. Imperatur zijn videos zijn ontzettend detailing focussed. Tot het punt dat je soms even 2x moet kijken om te zien dat het CS is en geen real life drone footage.

Ik kan mij goed voorstellen dat CS2 daarin CS nog niet evenaart.

• PB-powell
psychodude schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:32:
[...]

Imperatur is natuurlijk een totaal ander soort streamer dan Biffa. Imperatur zijn videos zijn ontzettend detailing focussed. Tot het punt dat je soms even 2x moet kijken om te zien dat het CS is en geen real life drone footage.

Ik kan mij goed voorstellen dat CS2 daarin CS nog niet evenaart.
Logisch dat CS2 totaal niet te evenaren is vergeleken met CS1 volledig modded. Ik vind die vergelijking ook niet helemaal eerlijk. Maar het is wel goed om van verschillende mensen hun mening te horen, want wat voor de een belangrijk is hoeft voor de ander niet uit te maken :)
@MatHack jammer dat ik er geen letter van versta :+ wel apart dat deze dame nu al mocht streamen en delen waar Biffa, CPP en andere pas 8 september los mogen.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

@PB-powell Mijn Koreaans is ook niet goed hoor, zitten af en toe wat Engelse woorden tussen, meeste kun je gelukkig uit de context halen. Ik heb vanavond even de tijd gehad om beter naar die video te kijken.

De eerste 1u45m speelt ze duidelijk voor de eerste keer, maar wel met de tutorial aan, die je duidelijk stap-voor-stap meeneemt in het begin. Dat was opzich leuk om te zien, maar ze maakte nog steeds fouten, voornamelijk met de low/high voltage kabels. Nu was de tutorial in het Koreaanse schrift, dus daar kon ik helemaal niet uit halen of die tutorial nou slecht was of de speler het niet snapte.

Rond het 1u45m tijdstip laad ze de stad Hope in, die 100k inwoners heeft. Gezien haar speelstijl is die niet door haar gemaakt en heel interessant was dat ook weer niet. Maar het leek in ieder geval redelijk te draaien op haar systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m00n
Zojammer dat ze allemaal streamers hadden uitgenodigd die eigenlijk nooit CS1 hebben gespeeld, alleen maar voor de aantal volgers.

Had het veel interessanter gevonden als CCP of Biffa ofzo er waren. Had een veel beter beeld gegeven van de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
m00n schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:17:
Zojammer dat ze allemaal streamers hadden uitgenodigd die eigenlijk nooit CS1 hebben gespeeld, alleen maar voor de aantal volgers.

Had het veel interessanter gevonden als CCP of Biffa ofzo er waren. Had een veel beter beeld gegeven van de game.
Je zou toch mogen verwachten dat juist die spelers volgende week met video's komen? Je kan beter de spelers met groot bereik even hun 1-2 uur geven om te streamen voor hun volgers. Dan laat je de meer ervaren spelers de game thuis spelen, zodat deze groep meerdere video's kan maken waar dieper op de inhoud mag worden gegaan.

Ik hoop dat ze dit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
RobinNL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:40:
[...]

Je zou toch mogen verwachten dat juist die spelers volgende week met video's komen?
Ja, ik duiden meer op Gamescon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
RobinNL schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 14:40:
[...]

Je kan beter de spelers met groot bereik even hun 1-2 uur geven om te streamen voor hun volgers.
Persoonlijk denk ik dat het daarin nog altijd goed is om kritisch te blijven richting de streamer welk je kiest als bedrijf. Zoals ook hier zie je toch bij dit soort events vaak redelijk wat slechte publiciteit komen en mensen enthousiasme iets verliezen. Ook voor het grotere publiek, is maar geheel de vraag hoeveel volgers van deze streamers nu echt overstag zijn bij het zien van dit soort gameplay.

Maar ja, een weekje tot wat meer interessante gameplay in ieder geval.
PB-powell schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 19:54:
[...]

Logisch dat CS2 totaal niet te evenaren is vergeleken met CS1 volledig modded. Ik vind die vergelijking ook niet helemaal eerlijk. Maar het is wel goed om van verschillende mensen hun mening te horen, want wat voor de een belangrijk is hoeft voor de ander niet uit te maken :)
Zeker. Maar ik denk dat het voor de meesten hier natuurlijk ook weinig relevant is wat imperatur zegt, vrijwel niemand zal CS1 hier spelen zoals imperatur doet. Unlimited money, duizenden custom assets en eigenlijk alles hand placed.

Vraag mij ook af wat hij uiteindelijk zelf gaat doen, of hij toch mee gaat met CS2 na de launch, of inderdaad nog enkele jaren (overwegend) CS1 content zal blijven leveren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
m00n schreef op donderdag 31 augustus 2023 @ 13:23:
[...]

Stond op zijn Patreon, heb geen access meer maar quote van wat nog zichtbaar is: "I‘m able to play and test cities 2 right now..And i don’t like the game at all Also my graphics and performance is really bad🫠 i don’t know w..."

Betreft performance, speelde hij volgens mij op een redelijk verouderd systeem, dus dat is ook met een korrel zout te nemen.

Ben het volledig eens met het feit dat we 8 september moeten afwachten, wat ik tot dusver heb gezien is geen rede tot twijfel.
Ik kan mij wel voorstellen inderdaad dat hij CS2 niet leuk vindt. Hij behoort tot de groep "city painters". En ja voor het tweede deel zullen er nog niet zoveel mogelijkheden zijn als bij CS1 heavily modded. Ik vind zijn builds wel leuk om naar te kijken, puur visueel, maar ik speel het spel zelf nooit op die manier. Ik ben eerder een vanilla player, alleen bij CS1 was het op een bepaald moment niet mogelijk (of niet leuk) om zonder TMPE te spelen. Dus die gebruikte ik af en toe wel.

Benieuwd naar vrijdag!

Van de dev diary vandaag verwacht ik niet teveel. Ik heb het idee dat we ondertussen ook al wel het meeste weten en dat er niet meer veel verrassingen of nieuwigheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
YouTube: Sound & Music I Feature Highlights Ep 12 I Cities: Skylines II

Stuk meer info dan ik had verwacht. Geinig om te horen dat radiostations zich zullen aanpassen aanvankelijk van de staat van je stad. Eerste keer denk ik dat ik met de radio aan zal spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Rezania op 04-09-2023 16:15 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rezania schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:13:

Stuk meer info dan ik had verwacht. Geinig om te horen dat radiostations zich zullen aanpassen aanvankelijk van de staat van je stad. Eerste keer denk ik dat ik met de radio aan zal spelen.
Wel, ik denk dat alles staat of valt met de variëteit van de berichten die de radio voor je heeft. Als er weinig variëteit in zit, wordt dat al snel repetitief en zie ik veel mensen dit afzetten. Hetzelfde geldt trouwens voor de tweets. In CS1 had je al snel de verschillende berichtjes via Chirper al gezien, waardoor je ze al kende en na verloop van tijd de Chirper ging negeren, of uitzetten.

Voor de rest zien we nog steeds dezelfde (ruwe) beta builds in de dev diaries. Hoop vanaf vrijdag toch echt wel meer gepoetste beelden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Rezania schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:13:

Ben inderdaad benieuwd hoe dit zal uitpakken. Het concept is op zich natuurlijk niet heel nieuw. Games als GTA doen dit natuurlijk al erg lang, aanpassen van nieuwsberichten op basis van hetgeen in je spel gebeurd. Ik ben benieuwd tot op wat voor een detail we hier nu nieuwsberichten te horen zullen gaan krijgen.
Flying Hawkic schreef op maandag 4 september 2023 @ 16:47:
Voor de rest zien we nog steeds dezelfde (ruwe) beta builds in de dev diaries. Hoop vanaf vrijdag toch echt wel meer gepoetste beelden te zien.
Ik vraag mij af hoezeer er hierin in dit kleine aantal dagen nog echte veranderingen zullen gaan zijn. T.o.v. de eerste feature highlights, zien we diverse wijzingen welk doorgevoerd zijn. De build zal dus semirecent zijn.

Persoonlijk maak ik mij er niet zoveel zorgen om. Veel zaken vallen vermoedelijk überhaupt weinig tot niet op zodra je het echt zelf speelt. Zelf speel ik in ieder geval vaak toch een stuk minder ver ingezoomd. De details zijn dan gewoon anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op maandag 4 september 2023 @ 21:03:
[...]

Persoonlijk maak ik mij er niet zoveel zorgen om. Veel zaken vallen vermoedelijk überhaupt weinig tot niet op zodra je het echt zelf speelt. Zelf speel ik in ieder geval vaak toch een stuk minder ver ingezoomd. De details zijn dan gewoon anders.
Klopt, maar ik hoop vooral dat ze er enkele immersion-breaking zaken wel nog uit kunnen halen, zoals auto's die rond rijden met een besneeuwde voorruit :). Dat doet je er toch onmiddellijk aan denken dat je een spel aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Volgens de dev diary vid van Biffa van vandaag had hij de afgelopen dagen/weken met regelmaat nieuwe builds voor de beta-versie die hij speelt, dus ze zijn nog hard bezig. We zullen het allemaal wel zien komende vrijdag.

Dev diary van vandaag was zoals verwacht niet heel interessant. Mezelf kennende zal ik een aantal uren/dagen met geluid spelen, daarna gaat de game op mute en zet ik mijn eigen muziek weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
MatHack schreef op maandag 4 september 2023 @ 22:36:
Volgens de dev diary vid van Biffa van vandaag had hij de afgelopen dagen/weken met regelmaat nieuwe builds voor de beta-versie die hij speelt, dus ze zijn nog hard bezig. We zullen het allemaal wel zien komende vrijdag.

Dev diary van vandaag was zoals verwacht niet heel interessant. Mezelf kennende zal ik een aantal uren/dagen met geluid spelen, daarna gaat de game op mute en zet ik mijn eigen muziek weer op.
Vrijdag? Wat is er vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Rezania schreef op dinsdag 5 september 2023 @ 08:08:
[...]

Vrijdag? Wat is er vrijdag?
Op vrijdag verloopt het embargo voor youtubers om dingen te mogen posten. Ik weet dat Biffa al druk bezig is met videos maken, en ik vermoed dat er meer youtubers zijn die dan content zullen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Kan niet wachten! Zo benieuwd wat hun (bekende CS1 players) er van vinden.

[ Voor 62% gewijzigd door m00n op 06-09-2023 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m00n schreef op woensdag 6 september 2023 @ 09:08:
Kan niet wachten! Zo benieuwd wat hun (bekende CS1 players) er van vinden.
Ik ook! Ik kijk uit naar vrijdag :). Vraag mij af of er dan nog beperkingen zijn aan wat streamers of YouTubers al dan niet mogen tonen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Haha, City Planner plays heeft zijn video voor vrijdag (18:00) al in de premiere countdown staan: YouTube: Starting a New City in Cities Skylines 2 Inspired by a Real Master P...

EDIT: Zie net dat Biffa ook aankondigd dat hij om 18:00 (onze tijd) mag posten.

[ Voor 11% gewijzigd door MatHack op 07-09-2023 13:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PB-powell
Link van CPP zijn YouTube community post, iemand heeft een hele playlist gemaakt van alle (tot nu toe bekende) video’s die tegelijk in première gaan:
https://youtube.com/playl...GqeebD&si=v5B7UFgOBYwQOQC
Het embargo gaat er morgen om 18:00 onze tijd vanaf

[ Voor 10% gewijzigd door PB-powell op 07-09-2023 16:01 ]

• Rezania
Niemand geïnteresseerd in de deep dive vandaag dus? :+

• PB-powell
Rezania schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:07:
Zit nog op werk dus kan geen filmpjes kijken :9 maar als iemand een tl:dr heeft O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rezania
PB-powell schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:19:
[...]

Zit nog op werk dus kan geen filmpjes kijken :9 maar als iemand een tl:dr heeft O-)
TL;DW Steden maken geluiden, politie gaat tatu tatu, honden doen waf waf. :P

Disclaimer, ik heb het zelf ook niet gekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik heb hem ondertussen wel gekeken, en de TL:DW van @Rezania komt redelijk in de buurt. Niets nieuws als je de dev diary van maandag hebt gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PB-powell schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:00:
Link van CPP zijn YouTube community post, iemand heeft een hele playlist gemaakt van alle (tot nu toe bekende) video’s die tegelijk in première gaan:
https://youtube.com/playl...GqeebD&si=v5B7UFgOBYwQOQC
Het embargo gaat er morgen om 18:00 onze tijd vanaf
Super handig! Zelf kijk ik meest uit naar CPP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rezania schreef op donderdag 7 september 2023 @ 16:07:
Wel, ik was aangenaam verrast door deze dev insight. Kwaliteit was duidelijk veel hoger dan de vorige weken. En een mooie lengte van bijna tien minuten. Zeer gepassioneerde dame die de audio doet. En toch weer een aantal nieuwe beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Zie trouwens 2 Japanse video's in die lijst die om 11:00 al live gaan, dus mogelijk hebben die een andere embargo tijd vanwege een ander publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Deze Koreaanse video van de lijst heeft redelijk goede Engelse subs: YouTube: 사랑이 싹트는 하트 모양 도시 만들기 : 시티즈 스카이라인 2 얼리 액세스 게임 플레이 Part.1 en is dus nu al te kijken (want de oost-Aziatische embargo was blijkbaar 11:00). Neemt niet weg dat ik meer uitkijk naar de bekendere Engelstalige CS-youtubers.

[ Voor 10% gewijzigd door MatHack op 08-09-2023 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:11
MatHack schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 11:43:
Deze Koreaanse video van de lijst heeft redelijk goede Engelse subs: YouTube: 사랑이 싹트는 하트 모양 도시 만들기 : 시티즈 스카이라인 2 얼리 액세스 게임 플레이 Part.1 en is dus nu al te kijken (want de oost-Aziatische embargo was blijkbaar 11:00). Neemt niet weg dat ik meer uitkijk naar de bekendere Engelstalige CS-youtubers.
Eens en dan vooral om de verschillende menu opties te kunnen ontcijferen :-)

bla di bla bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Hmm... blijkbaar hebben we wel een aantal restricties voor de videos... max 30 minuten (klinkt ook als een eenmalige video), max Grand Village (4e milestone). En ik heb zelf het gevoel dat ze ook geen mening mogen geven over de game. (n.a.v. kijken Biffa's video)

[ Voor 6% gewijzigd door MatHack op 08-09-2023 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Wat vinden jullie van de video's die online staan? Ik heb zelf net wel kunnen genieten van ConflictNerd. Straks even Biffa en CPP kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

The Spiffing Brit is ook wel geinig om te kijken, en hij gaat verder dan Grand Village, maar het blijft natuurlijk wel een 'exploit' channel. YouTube: A Professional City Builder Designs the PERFECT CITY - In Cities Sky...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:58

n3z

Ik vind de game er echt geweldig uit zien. Een volwassen geworden cities skylines 1. Ook zie ik veel leuke animaties wat je van een levende stad verwacht. Ook fijn dat veel essentiële mods er nu standaard in zitten.

Ik zag wel wat framerate haperingen, maar ze hebben nog meer dan een maand om dit aan te pakken. (Zou ook de stream kunnen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatHack schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 18:39:
Hmm... blijkbaar hebben we wel een aantal restricties voor de videos... max 30 minuten (klinkt ook als een eenmalige video), max Grand Village (4e milestone). En ik heb zelf het gevoel dat ze ook geen mening mogen geven over de game. (n.a.v. kijken Biffa's video)
Ik vind de video en stad van CPP het beste, van wat ik tot nu toe heb gezien.

Ik vermoed dat ze nu naarmate de release nadert telkens een volgende milestone gaan mogen halen.

Blijkbaar zijn er geen contour lines in de game... hopelijk komt dat toch tegen de release. Dat is toch een belangrijke guideline bij het bouwen vind ik.

[ Voor 12% gewijzigd door Flying Hawkic op 09-09-2023 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderAVoidSky
Ik word van de videos wel gelukkig. Het ziet er best wel aardig uit om een tweede editie van te starten. Ben vooral benieuwd of mijn PC het gaat kunnen houden, want grafisch wil niemand dit op minimum spelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianD
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:11
UnderAVoidSky schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:52:
Ik word van de videos wel gelukkig. Het ziet er best wel aardig uit om een tweede editie van te starten. Ben vooral benieuwd of mijn PC het gaat kunnen houden, want grafisch wil niemand dit op minimum spelen denk ik.
Ben vooral benieuwd of er 8+ cores gebruikt wordt voor alle stad, economie, lifepath, traffic etc.

bla di bla bla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Ik vond de video van Silvarret ook leuk om te zien, ik denk dat deze wel in de buurt zit van CPP. Is wel een speed build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10:00
YUMBL heeft ook een video online staan.
Ik vind de verschillen in de groene zonering een goede toevoeging.
En ik ben erg enthousiast over de rotondes :)

Yumbl heeft een begin gemaakt met een nieuwe stad, en in volgende video's gaat hij daarmee verder.
Zo is goed te zien hoe het spelverloop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMaster_II
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 18:55
UnderAVoidSky schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:52:
Alleen de video van FewCandy is irritant. Zij heeft meer zitten zaniken over de layout van dit en manier van bouwen dat... Ik vond haar rete irritant, maar dat komt omdat zij meer van het "opleuken" is dan echt management bouwen.

The S in IOT stands for security.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:32
Van mij mogen ze wel releasen. Ben er wel klaar voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:59

Hoogie2004

Whohooooo

Ik moet zeggen dat alle videos me. Zelfs na alle trailers van CO zelf, nog steeds positief verrassen.

Natuurlijk was het pas een kleine preview, eerste stukje ziet er al veelbelovend uit. Ik heb er zin in!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Gaat dit qua management meer naar SC4 kruipen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinNL
Nog de laatste Feature Highlight

Niet dat ik dit vaak ga gebruiken, maar het ziet er echt nice uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen van mensen met SC1 op console met controller?
Ik heb geen Game PC maar wel een Series X staan en ik twijfel om daar SC2 op te gaan spelen.

Ik heb alleen totaal geen idee of dat fatsoenlijk te doen is met controller en dan ook voor langere sessies?
Ja ik weet dat ik keyboard en muis kan aansluiten, maar ik speel vanaf de bank dus dat is niet echt te doen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 10:41
ReVision. schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:28:
Wat zijn de ervaringen van mensen met SC1 op console met controller?
Ik heb geen Game PC maar wel een Series X staan en ik twijfel om daar SC2 op te gaan spelen.

Ik heb alleen totaal geen idee of dat fatsoenlijk te doen is met controller en dan ook voor langere sessies?
Ja ik weet dat ik keyboard en muis kan aansluiten, maar ik speel vanaf de bank dus dat is niet echt te doen.
Mijn persoonlijke mening is dat het prima werkt. Heb CS1 en CS1R veel gespeeld op de xbox en via xcloud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 13-01-2024
Ik was heel enthousiast voor CS2, maar ik weet het niet. Als je tien jaar later met een opvolger komt, dan had ik toch iets meer verwacht. Dit lijkt me gewoon een opgeleukte versie van de eerste.
- Oké, de infrastructuur ziet er realistischer uit en is makkelijker aan te leggen, maar ze konden dan ook veel afkijken van de mod-community, prima dat ze de belangrijkste zaken (betere afritten bv) geïmplementeerd hebben
- De mixed-zoning en meer gelaagdheid is ook prima, maar tien jaar na CS1 hebben ze nog altijd geen oplossing gevonden voor de curved-zoning. Ziet er nog altijd zeer onrealistisch uit, tenzij je met props gaat werken en je hele game weer moet modden.
- De modules van verschillende gebouwen: oké leuk, maar los afgekeken van de mislukte SimCity van een jaar of 15 geleden. Weet ook niet of dat nu het verschil gaat maken
- De stroominfrastructuur etc is wel beter, mocht ook wel voor een stadssimulatie
- Waar ik misschien nog het meest ontgoocheld over ben: de richting waarin dit spel uitgaat qua economische sim. Al die grondstoffen die je nodig hebt. Dat is voor mij geen city builder meer. Er waren zoveel dingen om te verbeteren, en dan focussen ze zich daarop. Nah.

Maar goed, zullen afwachten. Hopelijk fixt de mod-community nog veel, zoals in CS1, al werd voor mij het spel daardoor na een tijdje wel onspeelbaar door de grote load.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m00n
Ik denk dat het belangrijk is om CS1 (unmodded) te vergelijken met CS2. Dan zie je wel enorme sprongen.

CS2 komt natuurlijk nooit in de buurt van een modded CS1.

Ben heel benieuwd naar de 2de serie videos van de content creators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Timmie schreef op maandag 11 september 2023 @ 23:15:
- Waar ik misschien nog het meest ontgoocheld over ben: de richting waarin dit spel uitgaat qua economische sim. Al die grondstoffen die je nodig hebt. Dat is voor mij geen city builder meer. Er waren zoveel dingen om te verbeteren, en dan focussen ze zich daarop. Nah.
Mja het is vooral het uitwerken van industrie om dat interessanter te maken. Simpelweg wat zonen en alle banen zijn klaar, zo werkt het in het echt ook niet helemaal. Maar om nou alleen te richten op het uitgeven van vergunningen is ook weer wat saai. Dus vandaar productieketens. Ik denk dat het allemaal wel mee valt qua opzet. Je kunt ook een heleboel goederen gewoon laten importeren, dan heb je daar ook geen last van. Maar het zelf produceren en het specialiseren van een stad, dat is toch nog best realistisch. In Eindhoven de gloeilampen, in Enschede de brouwerij, in Rotterdam de transport. Zo werkt het in het echt ook.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingewin
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:50
@revision: Controller speelt prima, heb heel wat uurtjes op een PS4 gespeeld met de controller op de bank en gaat echt soepel. Geen mods is bij CS1 een issue, bij CS2 wellicht minder maar er komt vast wel eens een mod die je graag zou gebruiken maar dat kan niet op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Pingewin schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:52:
@revision: Controller speelt prima, heb heel wat uurtjes op een PS4 gespeeld met de controller op de bank en gaat echt soepel. Geen mods is bij CS1 een issue, bij CS2 wellicht minder maar er komt vast wel eens een mod die je graag zou gebruiken maar dat kan niet op de console.
Heb zelf ook op de XBOX gespeeld, maar het gebrek aan de mods was een rede dat ik na jaren weer eens een PC had aangeschaft :). Zodat ik mods kon gaan gebruiken in CS1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
Er is nu een stream bezig op het YT kanaal van Cities Skylines:
YouTube: LIVE STREAM | Let's Start a City! | Cities Skylines 2

WoT stats

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hoe was ie? Nog de moeite waard?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
Geen idee, ik stoorde me zo enorm aan die 2 figuren die aan het srreamen waren dat ik hem na 2 minuten heb afgezet.

Deed pijn aan mijn ogen (hoe ze een stad aan het maken waren) en mijn oren (ze leken expres extra dom/hyper enthousiast te doen). Dat zijn wel de 2 dingen om mij meteen weer weg te jagen :p vooral dat 2e

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja soms vraag je het je toch af hoe men zo iets voor elkaar krijgt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 14 september 2023 @ 00:54:
[...]

Hoe was ie? Nog de moeite waard?
Interessant vond ik dit:

Op basis van de hoogte veranderen de kabels van manier hoe ze eruit zien. Dat wist ik nog niet.

Even later in de video zie je ook hoe je ze makkelijk op een weg kan snappen. Maar daar heb ik geen timestamp meer van helaas.

Ik vind de dames iets te irritant om de heel video te bekijken.

• RobinNL
Flying Hawkic schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:29:
[...]

Interessant vond ik dit:

Op basis van de hoogte veranderen de kabels van manier hoe ze eruit zien. Dat wist ik nog niet.

Even later in de video zie je ook hoe je ze makkelijk op een weg kan snappen. Maar daar heb ik geen timestamp meer van helaas.

Ik vind de dames iets te irritant om de heel video te bekijken.
Dat is wel een mooie feature idd! Hopen dat de kuilen wel weg zijn met de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een Humble Bundle voor CS1 voor 18 EUR en DLC. https://www.humblebundle....leteyourcollection_bundle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
Goede deal, maar dat is nog niet eens de helft van de DLC. :D 8)7

Hoop dat ze bij CS2 toch wel wat rustiger aan gaan doen met DLC, misschien de DLC zelf groter maken. Als die content packs kunnen me niet echt boeien als er maar 5 gebouwen in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Prijs van Cities Skylines II gaat omhoog in bepaalde regio's, tot wel +170%. De prijs in euro's blijft gelijk. Geldt vanaf release, pre-order prijzen blijven gelijk.
Regional price adjustments for selected upcoming titles

Ik denk dat de meesten van ons in een Euroland wonen, maar you never know.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
Volgende reeks video's op woensdag 27 september!

This is what 441 tiles (21 x 21) looks like in #citiesskylines2. If you squint you can see my small city in middle. On the 27th September me and the other early access creators will unleash the next round of videos for y'all.

Pagina: 1 ... 6 ... 61 Laatste