Gisteren weer wat gespeeld.
Heb meteen de mod 526 Tiles geïnstalleerd, want met die mod kan je de tile upkeep 'uitzetten'. (0% van origineel is eigenlijk gewoon uit) Scheelt me meteen weer miljoenen.
Daarnaast, ook naar aanleiding van dit topic, eens de demand + en - bekeken. Want ik had echt nergens demand voor, behalve industrie en een beetje commercial.
Blijkt dat door de death wave natuurlijk heel veel huizen 'leeg' zijn komen te staan. En daardoor wilde mensen niet nieuwe huizen. Daarom was er 0 demand voor gebouwen.
Om ervoor te zorgen dat er weer demand voor komt heb ik besloten hele wijken te slopen. Geeft me 1) ruimte om een wijk compleet opnieuw in te richten straks, 2) zorgt er blijkbaar voor dat je minder geld verliest, want lege huizen die niks opbrengen mogen wel weg en 3) mensen wilden niet komen omdat er dus zoveel leegstand was.
Want van 500.000 in de min, ben ik sinds gisteren weer geld aan het verdienen. Weliswaar 'maar' 60.000 per uur momenteel, maar dat is beter dan geld verliezen. Dus, nadat ik zo'n 85 miljoen was verloren (niet erg, want ik kwam van 2 miljard), ben ik nu weer geld aan het verdienen.
Ik heb ook weer wat knooppunten aangepast en ben van plan binnenkort een paar andere knooppunten volledige te restylen, ook omdat ik dus wegen rondom gesloopte wijken ook weg kan halen.
Binnenkort wat foto's van de aangepaste knooppunten. En ik zal weer eens wat algemene screenshots delen.
@
Flying Hawkic Trouwens, toen ik ook even jou save opende, dan ben ik wel jaloers hoe jij het hebt opgezet. Heel anders dan mij, maar veel realistischer (vind ik). Zou ook willen dat ik jou manier van bouwen had.