LoneRanger schreef op maandag 24 juni 2024 @ 19:55:
[...]
Ik hoop inmiddels wel op een mod om zowel ongelukken als die slome wegwerkzaamheden uit te kunnen zetten. vooral die eerste zorgt is gewoon een katalysator. Het is druk dus gebeurt er een ongeluk waardoor het nog drukker wordt waardoor er nog meer ongelukken gebeuren. Ook die langzame werkzaamheden waar iedereen achter blijft plakken, niet erg goed uitgewerkt. Zo snap ik ook niet waarom er honden in het spel zitten. Zorg nou gewoon dat de core simulatie werkt en voeg dit soort "meuk" toe via een dlc ofzo en werk het beter uit. Zo, dat is er uit.

Oh, hemeltjelief, dat klopt. Ongelukken heb ik niet zoveel last van, alleen die f*cking werkzaamheden zijn irritant. Zo'n klote wagentje die ineens midden op een rijbaan stopt, weer wat verder rijd, en weer even stopt, enzovoorts...
Ik ga ervanuit dat ze dat gedrag gebaseerd hebben op iets. Gaat dit ergens op de wereld zo? Dat er een wagen midden op de weg stil staat, wat doet, en dan weer iets verder gaat?
Overigens, heb door @
Ves even gekeken bij alle bug reports, en valt me toch op dat ik van een paar genoemde bugs ook (onbewust) last had. Ik dacht gewoon dat ik iets fout had gedaan.
Commerciële demand heb ik overigens nog niet bewust opgemerkt.
Waar ik last van had, op basis van de bug reports op het forum:
- Game crash rechtstreeks naar desktop.
- Pathfinding trams opeens kapot. (heb dit wel weer kunnen fixen door de gehele weg opnieuw neer te leggen)