Goldia schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 00:09:
Leuk man, Dank voor je foto's! Mijn handen jeuken wel moet ik zeggen als ik je stad zo zie

Kan je eigenlijk je savegame delen? Zou wel leuk zijn; elkaars stad even aanpassen en dan weer terug sturen!
Wat het best werkte bij dit soort bugs is gewoon de hele weg of kruising weghalen en opnieuw doen. Meestal zit er niets anders op. Dat geldt ook voor die parkeergarage, gewoon verwijderen en opnieuw bouwen.
Gebruik je eigenlijk mods?
Ik weet niet hoe makkelijk het is om een savegame te delen, maar ik zal er eens naar kijken. Bedenk wel dat je een goede PC nodig hebt om in ieder geval mijn savegame te spelen. Voordeel is wel dat je meer dan 1,5 miljard geld hebt, dus wat dat betreft hoef je je nergens zorgen om te maken.
Sinds vandaag is mijn nieuwe PC mijn standaard PC en ik moet zeggen, game loopt erg soepel, al heb ik wel vaak dat CS2 op zwart gaat. Waarom weet ik alleen nog niet.
Probleem met de parkeergarage was dat als ik hem verplaatste, de auto's niet weg gingen. Dus grote kans dat als ik de garage had verwijderd ze alsnog bleven zweven.
Ik gebruik zeker mods. Ik gebruik:
- Traffic (heerlijk voor logischere kruispunten)
- Better Buldozer (sinds vandaag)
- Water Features (één keer aan gezeten, maar werkt tot nu toe veel kutter dan de CS1 versie)
- Achievement Enabler (omdat ik dus mods gebruik)
- Cim Route Highlighter (gebruik ik regelmatig, gebruikte ik in CS1 ook altijd om te kijken of ergens een extra (snelweg) moest komen)
- ZoningToolkit (niet veel gebruikt, maar wel leuk om mee te spelen)
- Water Visual Tweaks (puur aangezet omdat ik deze tegen kwam in dit topic, en hij leek me wel leuk. Nog niet duidelijk het verschil gezien, maar ook dan niet echt op gelet.)
En dan, als resultaat van bovenstaande, een paar dependencies:
- I18n EveryWhere (geen idee wat dit doet)
- Unified Icon Library (iets met icoontjes)
Net zoals bij CS1 kan ik waarschijnlijk CS2 ook niet meer spelen zonder mods.
LoneRanger schreef op zaterdag 1 juni 2024 @ 08:01:
@
JelleDJs Met de "better buldozer" mod kun je bewegende objecten als auto's, treinen etc. verwijderen.
Als je drukke kruispunten hebt is het wel aan de bevelen om met "traffic" U-turns uit te schakelen, scheelt alvast een hoop ongelukken. Verder zijn de stippellijntjes gevaarlijke turns dus als het enigszins kan ook die zoveel mogelijk uitschakelen. Vaak zorgt dit ook al voor een wat betere doorvoer.
Dankje, dankje, dankje! Alle zwevende voertuigen kunnen verwijderen hierdoor. En blijkbaar had de vastgelopen taxi alleen een snellere CPU nodig. Opende alles op de nieuwe PC en poef, hij reed meteen weg.
Ik gebruik inderdaad al vaak de Traffic-mod om kruispunten beter te krijgen.