Beakzz schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 10:41:
[...]
Jij kan dat niet terecht vinden, maar ondertussen staan de recente reviews op Steam op mostly negative en overall mixed en wordt CS1 meer gespeeld dan CS2 (wederom op Steam).
Fijn dat jij er van kan genieten, maar ik had het gevoel na 10 uur de game uit te hebben gespeeld. Zo makkelijk was het om een redelijke stad te bouwen zonder enige financiële uitdaging. Ik heb meer plezier met Simcity 3000, 4 en natuurlijk CS1 momenteel en dat zou niet zo moeten zijn. Ik had bugs verwacht bij release, maar niet dat de simulatie zo gebroken zou zijn.
En dan nog de performance die jou het gevoel geven een nieuwe PC nodig te hebben (wat misschien ook zo is

) terwijl het veel beter zou moeten draaien voor wat het is (devs hebben dat al voor release toegegeven).
[...]
Eerlijk gezegd had ik er na release meer vertrouwen in dan momenteel. De WoW updates zijn slap en vaak nietszeggend en ik heb nog steeds het gevoel dat ze een beetje rond dobberen zonder een gezonde focus. Waarom denken ze er zelfs maar over om de game in deze staat op de console uit te brengen? Waarom pas 4 maanden na release een feedback proces bedenken? Waarom zijn er na 4 maanden nog geen noemenswaardige problemen opgelost wat betreft performance en simulatie?
Als ik er niets om zou geven zou ik niet de moeite nemen om kritiek te uiten dus ik zou het heel graag anders zien, maar idd ik heb een negatief gevoel over de snelheid waar mee ze de problemen aan pakken en de huidige staat van de game. Het is logisch dat de meeste mensen die blijven plakken in dit topic positiever zijn en daar ben ik dan de uitzondering op en dat zal ik blijven doen dus negeer mij vooral als dat vervelende gevoelens geeft

.
Steam reviews zijn dan ook om het minste en geringste al negatief. Daarom ga ik er ook nooit van uit dat deze kloppen (als ze negatief zijn).
En nogmaals, ik ben het in de verste eind niet eens met jouw mening en ervaring.
Simulatie gebroken? Absoluut niet.
Nieuwe PC nodig? Jazeker, alleen deze is ook al 5+ jaar oud.
WoW updates slap en nietszeggend? Zeker niet.
Na 4 maanden geen noemenswaardige problemen opgelost? Onzin. Er zijn al genoeg problemen opgelost die anderen naar voren hebben gebracht.
Is alles 100% in orde? Zeker niet, maar het is in de verste verte niet zo slecht als sommigen hier benoemen.
Van mijn kant lijken sommige gamers in dit topic al blij te zijn als er iets beweegt op het scherm en boeit de simulatie ze totaal niet. Hoe kan je anders geen irritatie hebben bij het spelen?
Omdat anderen misschien veel minder snel gefrustreerd zijn dan jou?
Overigens, ik zeg natuurlijk niet dat je niet kritiek mag hebben. Het mag zelfs niet opbouwend zijn. Het is alleen niet terecht.
JinShepard schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 11:59:
[...]
Ik heb C1 veel gespeeld, en heb C2 gekocht via preorder, iets wat ik normaal niet doe maar C1 had mij niet teleurgesteld. Ik heb C2 niet eens gespeeld sinds ik het heb gekocht omdat ik graag een game wil spelen die gewoon werkt. Op Technische gebied en gameplay en allebei hebben ze enorm gefaald. En dat is gewoon slecht. En je ziet dat de spelers ze straffen voor deze faal en dat moet ook, anders blijven dit soort zooi krijgen.
Dat is dan jouw mening, want ik vind het op technisch gebied en gameplay helemaal prima.
Enige wat ik op dit moment 'slecht' vind is het ontbreken van de mogelijkheid tot (officiële) modsupport.
[
Voor 11% gewijzigd door
JelleDJs op 12-03-2024 12:54
]