Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 21:40

Steeffoon

Smartphone-nerd

MatHack schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:53:
[...]

Zijn zo te zien de EU row houses (eerste med-density die je unlocked).
Ah, dan moet ik nog even wat meer spelen denk ik :9~

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18-09 21:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U5ixXr6KoCdidM2UO7HEVL3CFno=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IvJWUYwIUk2lQ1tf6yv7GheF.png?f=fotoalbum_large

Eergisteren gestart met tweede map. Beetje feeling gekregen met de sizing van gebouwen op een eerste map. Omdat ik de single-family houses in EU stijl nog wat ondermaats vind, verkozen om toch maar een meer US styled stad te maken voor nu in afwachting tot de content creator packs.

Ten opzichte van CS1 erg prettig hoe vlot nieuwe tiles unlocken. Geeft veel vrijheid om residential en industrial echt goed van elkaar te scheiden.

Nu alleen nog even winst gaan maken in plaats van verlies te blijven draaien :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:01
psychodude schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:03:

Nu alleen nog even winst gaan maken in plaats van verlies te blijven draaien :9.
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? Zit nu in mijn 4e map en ik blijf winst maken wat ik ook doe. Wilde industrie weren en uneducated citizens maar die stakkers betalen zonder moeite 15-18% tax blijkbaar

En ik verkoop niet eens stroom, maar voorlopig ook niet het gevoel dat het nodig is (6K inwoners)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Steeffoon schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:02:
[...]

Ah, dan moet ik nog even wat meer spelen denk ik :9~
Ze unlocken bij milestone 1, ik neem aan dat je die al wel gehaald hebt :+

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

MatHack schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:31:
[...]

Ze unlocken bij milestone 1, ik neem aan dat je die al wel gehaald hebt :+
Oh, dat heb ik wel inderdaad, dan moet ik nog eens goed kijken. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:27

n3z

Steeffoon schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:48:
@n3z Wauw, ziet er tof uit! Hoe kom je aan die Vinex en Nederlands-uitziende huizen? Krijg je die standaard?
Medium european row house. Er zijn verschillende soorten afhankelijk van hoeveel tegels je gebruikt. Bijvoorbeeld rijtje 1x5 afwisselen met 1x4 of 1x6.

Zo kan je best leuke wijken bouwen.

[ Voor 6% gewijzigd door n3z op 28-10-2023 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:01
Moest idd andersom zijn :)

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Inevitable
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 07-06-2024
Het haalt het niet bij de kunstwerken die ik hier veelal zie, ik modder en rommel een beetje aan. Mijn 2e stad, zostraks mee begonnen omdat mijn 1e stad niet online is opgeslagen.

Ik kijk niet naar een mooie stad bouwen, ik bouw vooral wat nodig is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ajOf9ICCOMHBeXI-rUsb_TNm_dw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Iw5xhjndYpeOLCVAI3Bonxy3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

n3z schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:36:
[...]

Medium european row house. Er zijn verschillende soorten afhankelijk van hoeveel tegels je gebruikt. Bijvoorbeeld rijtje 1x5 afwisselen met 1x4 of 1x6.

Top, vanavond weer eens mee verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem05
  • Laatst online: 15:07
Ik was deze video aan het kijken toen me aan het begin (0:40) al iets opviel wat leek op een rotonde met fietspaden… :9~ *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kdSjEJII5h3hiH7bDU4TtrVWOc8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nb2OmFGbxfLhTaNLQwiOaONn.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij heb ik dat hier nog niet voorbij zien komen, maar lijkt dat er toch al wat wordt geëxperimenteerd met fietspaden. Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. Maar ik vind het (los van de kleur van het wegdek, die net zo fel is als de busbaan) er best goed uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webgnome schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:33:
mmm vergelijkbare tools zijn er niet echt. Wat je moet doen, volgens de wiki, is in het menu op de aut klikken en dan kun je daar spelen met de opties. Maar echt uitvinden van stroom x gaat naar y zit er dus niet in. Acht ja het is inmiddels wel gelukt om een bepaald knelpunt op te lossen.
Het lijkt erop dat je inderdaad visueel moet vaststellen hoe ze rijden. Spijtig want ik vond het altijd een handige tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jochem05 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:02:
Ik was deze video aan het kijken toen me aan het begin (0:40) al iets opviel wat leek op een rotonde met fietspaden… :9~ *O*

[Afbeelding]

Volgens mij heb ik dat hier nog niet voorbij zien komen, maar lijkt dat er toch al wat wordt geëxperimenteerd met fietspaden. Ik kan er natuurlijk ook helemaal naast zitten. Maar ik vind het (los van de kleur van het wegdek, die net zo fel is als de busbaan) er best goed uitzien
Zijn dat niet gewoon busbanen?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50
Ehm... :X Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qsURx5_1uTWI07jcCHjxxyIFlRA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uHlefneN6sH0ZmD3NHtyv0QV.png?f=fotoalbum_large

En valt me nu pas op, je hebt echt rijen bij winkeltjes :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JpOLPImZEcSVGREvITUf90uHsuA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/I0zEZooyvcA3EcIN8V4TU1Nb.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door DutchCrownNL op 28-10-2023 17:25 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:11

JoepW

iRacer & Home Assistant

Weghalen van zebrapaden heeft ook geen zin.
Hele drommen blijven (langdurig) daar toch oversteken ondanks dat ik een mooie loopbrug heb neergelegd.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem05
Webgnome schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:19:
[...]

Zijn dat niet gewoon busbanen?
Hmm, nu je het zegt... :/ ik denk dat je gelijk hebt.

‘Waar het hart vol van is’, laten we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap niet zo goed waarom mensen zo graag fietspaden hebben? In Cs1 heb ik dat nou echt totaal niet gemist. Het was meer een gimmick dan dat het echt wat toevoegde. Ook omdat het of bikelanes of iets anders was maar nooit tegelijk.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Het hoeft wat mij betreft ook niet. Ik vind het verkeer nu al niet heel goed geregeld/aangestuurd. Laat staan als er veel fietsen bijkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jochem05
Voor mij voegde het in CS1 juist wel veel toe. Ik heb menig gridlock opgelost door volop in te zetten op het faciliteren van fietsverkeer. Het voordeel van fietsers in CS1 was namelijk dat hoe veel fietsers er ook waren, ze hoefden nooit in een (fiets)file aan te sluiten. Alleen bij verkeerslichten moesten ze wachten.

Er was nog veel aan te verbeteren in CS1, maar ik kan niet wachten tot ze aan CS2 worden toegevoegd. Zie ook mijn hoop op features in deze post op dot forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We zullen zien. Overigens, zijn er mensen die mini metro hebben gespeeld? Is jullie ook al iets opgevallen bij het openen van en busline t.o.v. de ux van eerder genoemde game? :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Service verkoop zit een max aan van een miljoen volgens mij. Ik had een kolencentrale die 'overspannen' leek terwijl er meer dan voldoende export was. Daarom een kerncentrale erbij gebouwd en zag dat de export inkomsten blijven hangen op 1 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Webgnome schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:12:
Ik snap niet zo goed waarom mensen zo graag fietspaden hebben? In Cs1 heb ik dat nou echt totaal niet gemist. Het was meer een gimmick dan dat het echt wat toevoegde. Ook omdat het of bikelanes of iets anders was maar nooit tegelijk.
Fietsen zijn onontbeerlijk voor een echte Europese stad, toch? Daarom speel ik nu met US thema. In CS1 heb ik het nut ook pas later ontdekt maar fietsen waren echt nodig in CS1 om verkeersproblemen te vermijden. Heel veel mensen namen de fiets als die route goed en korter was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inevitable
Flying Hawkic schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 19:44:
[...]

Fietsen zijn onontbeerlijk voor een echte Europese stad, toch? Daarom speel ik nu met US thema. In CS1 heb ik het nut ook pas later ontdekt maar fietsen waren echt nodig in CS1 om verkeersproblemen te vermijden. Heel veel mensen namen de fiets als die route goed en korter was.
Toen waren ze onderdeel van hoe de game gemaakt was. Nu zijn er geen fietsen, dan kunnen ze toch ook geen onderdeel zijn van het oplossen van de verkeersproblemen? Ik heb alleen wat problemen als reizigers van de snelweg komen. Zit nu op ruim 52000 inwoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bojaaper
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 21:07
Weet iemand hier hoe je voetgangerspaden ondergronds kunt maken? De hoogte gewoon laten zakken werkt niet, dan word het een soort geul.

En kun je water laten spawnen in een gat wat je gemaakt hebt om hiermee een meertje aan te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan5324
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Heb een HP Victus HP 16.
Specs: Ryzen 7 (7000) | 16 GB RAM | 512 GB SSD | FHD IPS | RTX 4070 | 144 Hz

Afgelopen week speelde ik hem via Gamepass, Nu heb ik de steamversie gekocht en zijn de textures wel erg matig en langzaam?
Zal mssn komen doordat de patch nu sommige instellingen gedowngraded heeft.

Zou iemand hier mij een goede tip kunnen geven waar ik het best mee kan tweaken qua settings?
Als je lekker wilt verder spelen ook prima hoor :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zy8XebEquB1p7MOyyaZ8KZkOfcw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EzNtPXsORn91nTXTp02RLpeu.png?f=user_large

Het zijn voornamelijk, volgens mij, de randjes van de huisjes.?

[ Voor 21% gewijzigd door Johan5324 op 28-10-2023 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:36
Inevitable schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:46:
Service verkoop zit een max aan van een miljoen volgens mij. Ik had een kolencentrale die 'overspannen' leek terwijl er meer dan voldoende export was. Daarom een kerncentrale erbij gebouwd en zag dat de export inkomsten blijven hangen op 1 miljoen.
Misschien bottleneck van hoogspanning?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:05
Wat heb ik ruzie met die grid :X . Elke zijweg in je grid snappen de vierkantjes tegen die zijweg aan waardoor de uniforme look waar ik naar op zoek ben verloren gaat. daarnaast zitten er vaak ook snel gaten tussen de verschillende vakjes.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon

Steeffoon

Smartphone-nerd

[...]

Zie nu pas dat er een schakelaar is voor stijlen, waarbij je kan switchen tussen Europese en Amerikaanse stijl 😅

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12:26
sdk1985 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:08:
Wat heb ik ruzie met die grid :X . Elke zijweg in je grid snappen de vierkantjes tegen die zijweg aan waardoor de uniforme look waar ik naar op zoek ben verloren gaat. daarnaast zitten er vaak ook snel gaten tussen de verschillende vakjes.
Heb ik ook inderdaad, wat bij mij helpt is om bij de snap-tools alleen 'snap-to-zone' aan te zetten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 22:36
Worsteneter schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:55:
Eerste drie steden weggegooid omdat ik 't nog niet helemaal in de smiezen had. M'n vierde stad (nu rond de 40k) ben ik wel blij mee. Map is lakeland en hoewel het inderdaad veel en lang sneeuwt, vind ik de sneeuw wel mooi bij een wat grotere stad. Bij een kleine stad met rowhouses is het wel echt heel eentonig, maar met wat hoogbouw is er ook meer contrast.

Het verkeer begint nu wel wat vast te lopen in bepaalde punten en mijn industrie is echt een zooitje (gewoon elke keer maar wat bij aan gepriegelt, daar zit nu systeem in).

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
7 uur later over de 90k inwoners en een flinke stad :9
Begin nu wel echt de beperkingen te merken van m'n 3600 en 1660 super. Ga nu denk ik toch opnieuw beginnen op een nieuwe map - ben wel toe aan wat minder winter. Twijfel alleen over met alles unlocked te spelen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KZBIh5BDzgauRdbSzdEGJJoqzzM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NiM5aX6N90kWP4yxYE0TeJRX.png?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AwqQX_teo1YbFicpKvMAKhn0Os=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UZLIuSFbh3nXMqx43qkBTS1F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISZgkOf01Wu9fdQlqK5lWWKQ4nU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IiOEMjEaNCyYnQBTXT0HhOt3.png?f=fotoalbum_large

Ik wil een tree brush mod waarmee ik bushes in een lijn kan brushen. Lamme hand van het klikken nu :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:50
Poging nummer 3 O-) maar de start gaat steeds beter, nog altijd flink in de min dus ik dacht, ik regel wat lokale grondstoffen aanvoer, daar gaat je uitzicht ;w
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7m5yR9M92-8-uFn-Upuu0FCEXE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/smxtuMmJDblFklBuWNxGEhxa.jpg?f=fotoalbum_large

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 07:31
De beelden van jullie maken mij steeds meer aan het twijfelen. Mijn setup stamt namelijk uit het jaar steenkool: Ryzen 5 3600, 16gb ram, GeForce 1060 3gb.

De ene kant is gewoon doen en ik kijk wel of het werkt, andere kant rustig wachten op een update en het doen van een klein opdate van de grafische kaart.

Wat ik nu zie is dat veel van jullie pareltjes aan het bouwen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benmen schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:14:
De beelden van jullie maken mij steeds meer aan het twijfelen. Mijn setup stamt namelijk uit het jaar steenkool: Ryzen 5 3600, 16gb ram, GeForce 1060 3gb.

De ene kant is gewoon doen en ik kijk wel of het werkt, andere kant rustig wachten op een update en het doen van een klein opdate van de grafische kaart.

GeForce now..

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PB-powell
Benmen schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:14:

Ik heb dezelfde CPU, maar dan een 2060GTX en 32gb ram, draait prima. Je hebt echt geen high end kaart nodig, en anders GForceNow wat hierboven ook wordt geroepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:30

Hoogie2004

Whohooooo

PB-powell schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:09:
Poging nummer 3 O-) maar de start gaat steeds beter, nog altijd flink in de min dus ik dacht, ik regel wat lokale grondstoffen aanvoer, daar gaat je uitzicht ;w
[Afbeelding]
Dit ziet er wel echt uit als zo'n arbeiderswijk van die mijn. Gaaf!

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 07:31
Zou een oplossing kunnen zijn al ben ik niet zo van dit soort abonnement oplossingen (zo voelt het voor mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Benmen schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 21:34:
[...]

Zou een oplossing kunnen zijn al ben ik niet zo van dit soort abonnement oplossingen (zo voelt het voor mij).
Je kan de gratis tier proberen. En je kunt het, als je de betaalde variant pakt, elke maand uitzetten. Zo doe ik het

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 22:30
[...]

Hoe bedoel je 1x4, 1x5 en 1x6?
Kun je een voorbeeldje plaatsen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 21:21
De diepte ven de tegels. Dus of je tot 4, 5 of 6 tiles vanaf de weg zoned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
f*ck.... eerste crash gehad en behoorlijk wat progress kwijt geraakt :(

Leermomentje vaker crtl+s drukken :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
ArcticWolf schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:13:
f*ck.... eerste crash gehad en behoorlijk wat progress kwijt geraakt :(

Leermomentje vaker crtl+s drukken :P
Zet gewoon autosave aan om de 10 minnuten. Wel even een echte save maken als je gaat terraformen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 17-09 22:30
GENETX schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:07:
De diepte ven de tegels. Dus of je tot 4, 5 of 6 tiles vanaf de weg zoned.
Ja, bedoel je dan echt dat je van de 6 vakjes diepte er 4 inkleurt, of dat je de grid aanpast dat je 4 vakjes diepte hebt?

Ik doe dat laatste wel.

Maar die vinex blokken zoals hierboven te zien lijken me ook leuk om te maken.
Maar hoe zorg je er dan voor dat je een rijtje haaks op de andere rij krijgt. Zodat je een vierkant hebt.
Vaak krijg ik gewoon 2 rijen tegenover elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:33

The_Worst

Unox

Mijn 2e stad. Probeerde het wel gestructureerd aan te pakken maar na mate de stad groeit wordt het een grote spaghetti.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-pAfrIHLg2g-D6lVAnpCxpgABY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k6ZfBgIBDVOukj41XxWdPCSE.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IjSJAtow7RA3xRWjoqmZVW_MxHU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bYnxeeIFkOlkzhym7cMSuGlq.png?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pT5i29bRPHZAt-3UA8OKqPvW0NU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3fzeRtWBEAA1cmoQstzEWFHf.png?f=fotoalbum_large

35k inwoners nu met €18 miljoen op de balans en een gemiddeld inkomen van €1 miljoen/maand.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

sdk1985 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 20:08:
Snap to guide lines uitzetten, en vervolgens goed opletten dan je een hoek van 90 graden hebt/snapped.

En holy hell wat heeft de Paper factory (signature building) een boel jobs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VieebGXNzT269L4msskpzYDJDz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yBMG1RT2U0weUR5SoYiFjq4V.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FRANQ schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:36:
[...]

Ja, bedoel je dan echt dat je van de 6 vakjes diepte er 4 inkleurt, of dat je de grid aanpast dat je 4 vakjes diepte hebt?
Ja, speel met de verhoudingen. Ik doe ook zoiets dergelijks: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QTBzifUFTSm6vOxln4GEt4r28NQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6GzjPEDoUEYvxvNDlegqk6f8.png?f=fotoalbum_large

Beetje spelen met de verhoudingen en leg er dan ook smalle wegen tussen voor een bepaald effect

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psychodude
Zo, weer een aantal uurtjes kunnen bouwen. De 10k population gepasseerd, inkomsten naar een positief resultaat weten om te zetten. Laatste moment van winter is aangebroken, morgen eindelijk weer eens zicht op mijn stad in de zomermaanden :+.

Een prop line tool zou fijn zijn, het eindeloze boompjes planten rondom velden neemt redelijk wat tijd in beslag. Nog redelijk wat bomen te gaan :X. Ook het detailing met de bosjes, zou zoveel makkelijker worden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f82M2qz2psgvG_jKBLsSCxRDDb4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IBNrm4OB1k3mKGHNkGSCfy3T.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Eh1TyGLqb-87oSfFHy436rBPGyI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HB6wwuYStdtYWyMG8oWd7fj3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_9U_qrFNOiuuQaNUR_JJh30iqNA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pMi77x5M6WiSRoYsHnVfZ0r8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zhboSJgXaqRoVR4kXplu2VBHqek=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TjWkMeLvorBSea2IKeb0AR6M.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WF9sVtbenCybaxK1-laztpk-g58=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i3YELefwM1GLbtvje59Wi1RB.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
Hier ook de 10k pop gehaald, geld is geen probleem meer met 250k in de plus. Van bijna alles is er demand dus ik kan voorlopig ook nog flink uitbreiden, de grootste uitdaging is nu waar ik dat ga doen op de map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol_1248163264
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:29
Webgnome schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:40:
[...]

Ja, speel met de verhoudingen. Ik doe ook zoiets dergelijks: [Afbeelding]

Beetje spelen met de verhoudingen en leg er dan ook smalle wegen tussen voor een bepaald effect
Dit ziet er idd veel realistischer uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu iets van 8k inwoners, maar structureel winst maken? nee dat lukt nog niet :(

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Dat duurt ook wel even hoor, @Webgnome. Tot aan 20k schoot ik er nog vaak genoeg onder. Vanaf 25-30k+ maak je ineens structureel (veel) winst.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g1n0
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik mis TM:PE… Gek uitvoeg gedrag op de snelweg. Ff lekker 3 keer steken om van rijbaan 1 naar rijbaan 3 te wisselen… Of zou ik meer scholen moeten bouwen om niet zo een dom volk in mn stad te hebben? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vanavond er eens goed voor gaan zitten, leuk stadje gebouwd. Gekke is dat commercial demand heel hoog blijft terwijl waar ik het ook bouw er niet voldoende klanten zijn. Daarnaast alleen demand in low dens bewoning. Soms ineens heel hoog medium demand, maar dat kan ik zonen wat ik wil, er wordt nooit wat gebouwd. Nou schiet mij maar lek. Vervolgens mijn industrieterrein met trein en cargo station aangesloten, het pakhuis wordt wel volgepakt maar vervolgens geen treinen.

Ik ben er weer ff klaar mee, zo jammer dit.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HaterFrame schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:53:
Vanavond er eens goed voor gaan zitten, leuk stadje gebouwd. Gekke is dat commercial demand heel hoog blijft terwijl waar ik het ook bouw er niet voldoende klanten zijn. Daarnaast alleen demand in low dens bewoning. Soms ineens heel hoog medium demand, maar dat kan ik zonen wat ik wil, er wordt nooit wat gebouwd. Nou schiet mij maar lek. Vervolgens mijn industrieterrein met trein en cargo station aangesloten, het pakhuis wordt wel volgepakt maar vervolgens geen treinen.

Ik ben er weer ff klaar mee, zo jammer dit.
Scroll even terug. Trade is op dit moment stuk. Onder andere commercial doet niet wat het zou moeten zoals je zelf al hebt gemerkt.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 01:01
Ook weer vandaag stortte m'n economie in zonder reden. Het demand ging van een vol balkje opeens naar helemaal leeg. Per x tijd maakte ik van tientallen duizenden winst, een miljoen verlies. Door de belasting van bijvoorbeeld offices zo laag mogelijk te zetten (ergens in de min) liep m'n geld terug met 1 per x tijd.

Eenmaal hierin is het niet mogelijk om eruit te komen. Opeens meer woningen bouwen of de belastingen verhogen hebben 0 resultaat. Iemand soortgelijke problemen meegemaakt?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Webgnome schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:56:
[...]

Scroll even terug. Trade is op dit moment stuk. Onder andere commercial doet niet wat het zou moeten zoals je zelf al hebt gemerkt.
Nee dat is onmogelijk, want ik las van de week nog hier dat er op de performance na geen gamebraking bugs in zaten >:)

Voor meer uitleg over de bug (lees ook de pinned comment van de dev) :

https://www.reddit.com/r/..._the_resource_management/

[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 29-10-2023 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Beakzz schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:59:
[...]

Nee dat is onmogelijk, want ik las van de week nog hier dat er op de performance na geen gamebraking bugs in zaten >:)

Voor meer uitleg over de bug (lees ook de pinned comment van de dev) :

https://www.reddit.com/r/..._the_resource_management/
Interessant uit de analyse is dat er ook veel wel lijkt te werken ten aanzien van hoe de supply chain gesimuleerd wordt. Cargo terminals zijn vooralsnog naar wat het lijkt echter van beperkte waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:27

n3z

FRANQ schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 22:36:
[...]

Ik doe dat laatste wel.

Maar die vinex blokken zoals hierboven te zien lijken me ook leuk om te maken.
Maar hoe zorg je er dan voor dat je een rijtje haaks op de andere rij krijgt. Zodat je een vierkant hebt.
Vaak krijg ik gewoon 2 rijen tegenover elkaar.
Zone eerst de binnenkant en hou een rijtje vrij vanaf de weg. Als je 2 rijen tegenover elkaar krijgt gewoon verwijderen tot je een lange rij krijgt.

Zal even kijken of ik vanavond een filmpje kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anatidae
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 10:49
Ik heb een probleempje met mijn trambaan. Ik heb een handige trambaan op het midden van mijn vierbaans rondweg. Redelijk drukke weg, maar niemand gebruikt de tram. Ik denk omdat ze er niet kunnen komen. Er leidt geen zebra naar het perron. Als ik een zebra probeer aan te leggen dmv wandelpad, verschuift de tramhalte.. Iemand enig idee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2T-q0zmkS9ZPo3NdJRT3LGUf5-g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kTek7oHvrSTI5osPo5K39KYD.png?f=fotoalbum_large

Nou dag he

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de mensen die Cs1 muziek willen tijdens het spelen: https://youtube.com/playl...x9ntt&si=tC8zk9Www_CT7kEz

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Anatidae schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:05:
Ik heb een probleempje met mijn trambaan. Ik heb een handige trambaan op het midden van mijn vierbaans rondweg. Redelijk drukke weg, maar niemand gebruikt de tram. Ik denk omdat ze er niet kunnen komen. Er leidt geen zebra naar het perron. Als ik een zebra probeer aan te leggen dmv wandelpad, verschuift de tramhalte.. Iemand enig idee?

[Afbeelding]
Moet de halte niet aan de kant van het trottoir geplaatst worden? Kan het nu niet checken, maar ik heb zelf ook vierbaans wegen met werkende trams, en ik plaats de haltes echt aan de zijkanten van de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:28
Anatidae schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:05:
Kan je niet een zebrapad toevoegen met de road upgrade tools?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TeK
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-06 21:27
Eikeltje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:31:
[...]

Kan je niet een zebrapad toevoegen met de road upgrade tools?
Je quote letterlijk dat ie dat al geprobeert heeft ? :P

Edit :
Sorrie ik las het verkeerd hij heeft het over een gewoon looppad erop aan te sluiten.

[ Voor 16% gewijzigd door TeK op 29-10-2023 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eikeltje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:28
Ik ging er vanuit dat hij het probeerde met een pedestrian pad. (losse pad die onder landscaping tools zit). Je hebt ook upgrade tools onder de road tools.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Weet iemand of er al goede text guides zijn voor dit spel? Ik kom vaak uit op 'performance' guides maar dat wil ik niet. Ik zou graag dingen willen weten over de mechanics van het spel. En dan juist niet in video vorm. Iemand?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borundil
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-08 07:29
Webgnome schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:59:
Weet iemand of er al goede text guides zijn voor dit spel? Ik kom vaak uit op 'performance' guides maar dat wil ik niet. Ik zou graag dingen willen weten over de mechanics van het spel. En dan juist niet in video vorm. Iemand?
Hier ben ik ook al een tijdje naar op zoek, maar nog niets gevonden. De tips en tricks die hier gedeeld worden, helpen al wel, maar een mooi overzicht om op terug te vallen, zou fijn zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Hmm... een voertuig in de brand onder water...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kiljfAotbvpC-olQYgXkcY9fdCE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BipsGGLIS5iY3ZOREWbioT3o.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Borundil
MatHack schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:18:
Hmm... een voertuig in de brand onder water...

[Afbeelding]
Moeten elektrische auto’s niet onder gedompeld worden in water? :+

[ Voor 0% gewijzigd door Borundil op 29-10-2023 10:19 . Reden: Grammatica ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

@Webgnome & @Borundil Is dat niet een kwestie van de dev diaries (vooral de eerste paar) lezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borundil
@MatHack Soms is de oplossing zo simpel…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I4aDjk-13ir0aSdbOFRAVnvvl2M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ykvNGMgaGi7XygIwrEVCzv5p.png?f=fotoalbum_large

Mijn WIP stadje Scranton waar ik erg veel plezier aan beleef. 13000 population nu en ongeveer 22000 dollar per uur in de plus dus het geld stroomt binnen en nagenoeg geen demand issues :9 Ik probeer de (Amerikaanse) grid te combineren met veel voetpaden en parken. Links gaat een hoogbouw wijk worden met veel appartementen, flats en kantoren dus daar heb ik ook een busstation gemaakt alvast die hopelijk in de toekomst wat drukker zal worden.

Heerlijke game O+ we zijn ook alweer 42 uur onderweg }:O

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 23:02

Aganim

I have a cunning plan..

Hmm, net mijn eerste gamebreakende (zo op het oog) bug tegengekomen. Aan de rechterkant van mijn stad heb ik een kolencentrale (de kleine variant) en een vuilverbrander. Aan de linkerkant een dam en een zonnepark.

Nu de nacht gevallen is, voor de eerste keer sinds ik het zonnepark heb, valt overal de stroom uit en roepen de kolencentrale en vuilverbrander dat ze overbelast zijn. De accu van het zonnepark ontlaadt niet, ondanks aangesloten te zijn op het low-voltage grid en uiteraard een lading te bevatten. Ook de dam draagt niets meer bij aan het low-voltage grid ondanks rechtstreeks aangesloten te zijn, alsmede via hoogspanning -> transformatorstation. Voor plaatsing van het zonnepark leverde mijn dam via het transformatorstation wel stroom als de vraag groter was dan de kolencentrale en verbrander konden leveren.

Er is geen sprake van bottlenecks of onderbrekingen op het low-voltage grid, desondanks loopt er gewoon 0 stroom doorheen vanuit het zonnepark en de hydrokrachtcentrale richting mijn stad. Ondertussen staat mijn dam dan wel weer bergen stroom naar de outside connection te pompen.

Misschien straks nog even kijken of de boel zich weer herstelt als ik het zonnepark verwijderd, ik was er even klaar mee. :X

[ Voor 15% gewijzigd door Aganim op 29-10-2023 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

@Aganim Welke notificatie icoontjes kreeg je, want ik heb ook al eens gehad dat het bottleneck icoon niet kwam, maar die er wel was. Wel had ik toen de rode notificatie boven de powerplant (overcharged als ik me niet vergis).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

@MatHack overloaded krijg ik. Maar het overzicht voor electriciteit laat nergens bottlenecks zien, geen icoontje en ook geen roodgekleurde leidingen zoals je zou verwachten volgens de legenda. Ik kan het me ook bijna niet voorstellen, er zijn voldoende manieren voor stroom om mijn stad te bereiken en ik hield het low-voltage grid al regelmatig in de gaten. Op geen enkele route zat ik ook maar in de buurt van de maximum capaciteit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:11

JoepW

iRacer & Home Assistant

Zebrapaden verwijderen en mooie voetgangersbruggen bouwen heeft echt geen zin :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3bQjl89qlVUSLH5K7DlMl4hYKU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7aQkcyUdT3TfQrqs5vP9V1ai.png?f=fotoalbum_large

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JoepW schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:44:
Zebrapaden verwijderen en mooie voetgangersbruggen bouwen heeft echt geen zin :(
[Afbeelding]
Nee je cims gaan echt voor de kortste route en riskeren daar graag hun leven voor. Ben ze ook al op de snelweg tegengekomen >:)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
  • Laatst online: 25-08 09:23
Webgnome schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 09:59:
Check de beginners guide in de wiki.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik vind het detail van dit deel toch echt wel veel beter dan deel 1. Af en toe betrap ik mezelf er nog wel eens op dat ik meer aan het kijken ben dan aan het spelen. Net ook 4 industrie lots in de brand, erg mooi om daar ingezoomed naar te kijken maar dan merk je wel een enorme drop in fps.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/d8M0RUxaB6kHF71jJ94Y3igu.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/n9AehRAB8YCrdRYRb4EhxxXM.jpg

specs:
i5-9600K CPU @ 3.70GHz
RTX 2060 SUPER (MSI)
3440x1400

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inevitable
JoepW schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:44:
[Afbeelding]
Zo gaat het in praktisch alle steden _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inevitable
LoneRanger schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:52:
Ik vind het detail van dit deel toch echt wel veel beter dan deel 1. Af en toe betrap ik mezelf er nog wel eens op dat ik meer aan het kijken ben dan aan het spelen. Net ook 4 industrie lots in de brand, erg mooi om daar ingezoomed naar te kijken maar dan merk je wel een enorme drop in fps.

[Afbeelding]
[Afbeelding]

specs:
i5-9600K CPU @ 3.70GHz
RTX 2060 SUPER (MSI)
3440x1400
Ik heb het idee dat ze sommige details hebben ingeruild voor nieuwe. Zoals hier ook al eerder is gezegd, ik mis bijvoorbeeld de animatie bij het blussen van een brand. Er staat alleen een brandweerauto stil, verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rezania schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:47:
[...]

Check de beginners guide in de wiki.
thanks maar die had ik natuurljik ook al gelezen. Misschien dat ik her overheen gelezen heb in de wiki maar kan zo niets vinden over wat gebouwen nou bedoelen met 'poor network'. Is dat de tijd die het kost om aan goederen te komen? Is dat de tijd die het kost om van plek a naar b te komen of is dat weer iets anders?

beter zoeken: https://cs2.paradoxwikis.com/Info_views

[ Voor 6% gewijzigd door Webgnome op 29-10-2023 10:55 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
Webgnome schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:53:
[...]

thanks maar die had ik natuurljik ook al gelezen. Misschien dat ik her overheen gelezen heb in de wiki maar kan zo niets vinden over wat gebouwen nou bedoelen met 'poor network'. Is dat de tijd die het kost om aan goederen te komen? Is dat de tijd die het kost om van plek a naar b te komen of is dat weer iets anders?
Nee, de wiki is nog redelijk barebones. Ik denk dat je dat dat ook moet accepteren als je een spel vanaf de release wilt spelen, veel dingen zullen nog wat onduidelijk zijn. Beetje experimenteren en rondvragen is waarschijnlijk het beste wat je nu kunt doen.

AMD Ryzen 7 5800X3D • Gigabyte X570 Aorus Elite • Corsair Vengeance LPX 2x16 GB 3600 Mhz • ASRock Radeon RX 6800 • Samsung 980 1TB • Samsung 980 Pro 2TB • WD Blue 1TB • Corsair RM850 Gold • Fractal Define R6 Closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Inevitable schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:53:
[...]

Ik heb het idee dat ze sommige details hebben ingeruild voor nieuwe. Zoals hier ook al eerder is gezegd, ik mis bijvoorbeeld de animatie bij het blussen van een brand. Er staat alleen een brandweerauto stil, verder niks.
Een blusanimatie heb ik nooit gezien in dit spel, in dit geval reed de brandweerauto naar binnen om de brand te blussen. Voor het realisme ook wel "grappig" dat er 2 slachtoffers zijn gevallen in het eerste bedrijf wat geblust werd.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

LoneRanger schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:58:
[...]

Een blusanimatie heb ik nooit gezien in dit spel, in dit geval reed de brandweerauto naar binnen om de brand te blussen. Voor het realisme ook wel "grappig" dat er 2 slachtoffers zijn gevallen in het eerste bedrijf wat geblust werd.
Dat realisme werkt wel twee kanten op. Net stond er bij mij een flat in de fik waarbij de lijkauto's eerder waren gearriveerd om de 9 lijken op te halen dan de brandweer om de brand te blussen _O-

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey1908
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 07:41
Jeffrey1908 schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 00:28:
Meer mensen last van dat soms net lijkt of alle assets weer opnieuw inladen? Met name bomen auto's wegmarkering en gebouwen?
Ik heb dit een tijdje terug geplaatst, maar heb de oplossing ondertussen, MIP Bias van 0 naar 1 zetten, staat geloof ik helemaal onderaan in advanced. Nu geen enkele keer meer opgetreden! Heel blij mee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Voor de mensen die guides/help zoeken, er is ook een heel mooi icoontje rechtsboven in de UI, staat zo'n vraagteken op, je weet wel... Staat ook best veel info tussen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8QQZHG5iyeAJR01MZG67nVGPgG8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IiObM0cmtBBTr4XY58acUvTX.png?f=user_large

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZIb7oIsVb1zJ8rlJtyII91i3YnI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yrwlEyJ2vQvCim9TLtyWl9g2.png?f=fotoalbum_large
Mooie speedbump wel, op een zesbaansweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezania
Typisch cities skylines. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
De details van met name de service gebouwen vind ik echt geweldig. Wel jammer dat de textures van de grond en bomen erg slecht zijn als je dichtbij genoeg komt. Kan zijn dat dit aan mijn instellingen ligt maar ik zou niet weten welke instelling dat veroorzaakt.

Tevens merk ik dat CS1 toch wel echt een topper was als je alle DLC had want ik mis een aantal dingen zoals industries, het zit er wel in maar niet zo uitgebreid.

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Ahhh zijn dat die speedbumps die je als policy kan zetten... ;)

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TimNomivaas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
[Video: The Ultimate Beginners Guide to Cities Skylines 2]

Deze playlist van City Planner Plays vind ik zelf enorm behulpzaam. Nou volg ik deze man ook al jaren. Ik vind hem heel chill om naar te luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

TimNomivaas schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:39:

Deze playlist van City Planner Plays vind ik zelf enorm behulpzaam. Nou volg ik deze man ook al jaren. Ik vind hem heel chill om naar te luisteren!
Absoluut, ook mijn favo CS2 content creator. Hele fijne stem en professionele video's.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TbD_lihF_LQLv8y_RShgsyLIOz0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qGppkJy6PFyjF8YCzIeol4Ri.png?f=user_large

Nice (y)

edit: Wow minuut op hoogste snelheid en boven de 80k/uur. Na een tijdje hoef je dus niet meer op geld te letten :+

[ Voor 7% gewijzigd door London op 29-10-2023 13:42 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Weet iemand hoe je office demand creëert? ik heb bijna 60k inwoners maar amper vraag naar offices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:20

Rudios

Lost in space?

-Nevermind-

[ Voor 223% gewijzigd door Rudios op 29-10-2023 13:56 . Reden: Nevermind ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Stad is nu zo groot dat ik tegen de verkeersproblemen begin aan te lopen. Ik moet waarschijnlijk toch delen van de stad gaan platgooien om te voorkomen dat het allemaal te spaghetti wordt. Naar aanleiding van een video van de eerder genoemde City Planner een cul-de-sac gemaakt maar omdat het verkeer linksaf moet slaan blijven ze eeuwig wachten op het rechtdoorgaande verkeer.

@servival7 Volgens mij moet je daar hoogopgeleide mensen voor hebben. Nu ik een universiteit hebt geplaatst sky-rocket de vraag naar kantoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
servival7 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:43:
Weet iemand hoe je office demand creëert? ik heb bijna 60k inwoners maar amper vraag naar offices.
Belastingen omlaag voor die sector en dan hoger voor industrie bijvoorbeeld. Alleen werkt het bij mij heel vaag. Soms staat er een paar seconden een halve balk demand en dan zakt het weer helemaal weg voor ik ook maar een zone kan aanwijzen.

Ook belastingen omlaag voor high educated mensen en idd scholen.

[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 29-10-2023 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
TimNomivaas schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:39:

Heb hetzelfde met deze man :

YouTube: How To Optimize Cities Skylines 2 and Increase Your FPS By +400%

En deze voor hele gameplay streams :

YouTube: Cities Skylines 2: New City! Biffa Building LIVE!

Heb altijd gameplay aan staan op het 2e scherm voor inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

servival7 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 13:43:
Begon in mijn eerste stad voornamelijk nadat ik de college had en mijn Well Educated inwoners aantal omhoog schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aganim

Aganim

I have a cunning plan..

@servival7 heb je voldoende hoog opgeleide Cims? Mijn vraag naar office ruimte steeg aanzienlijk na het plaatsen van een college, ik verwacht dat het nog harder zal gaan na het plaatsen van een universiteit, maar zover ben ik nog niet.

Update wat betreft mijn eigen probleem met een halve stad zonder stroom: het transformatorstation wat mijn dam vanuit het high voltage grid verbindt met het low-voltage grid lijkt een deel van het probleem te zijn. Volgens de kaart is ie gewoon nog aangesloten met het grid onder de weg, maar pas na verplaatsen of vervangen werkt hij weer. In dat betreffende gebied is niets gewijzigd en het heeft wel gewerkt, dus wellicht toch een bugje.

Zowel mijn dam als zonnepark leveren niets direct aan het low-voltage grid. Helaas momenteel niet genoeg geld beschikbaar om dat park te verplaatsen, vervangen van het stuk weg waar hij aan ligt heeft in ieder geval niet geholpen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• The_Worst

The_Worst

Unox

Mijn cul-de-sac met grote verkeersproblemen en inderdaad met 2 basisscholen. Binnen een minuut na het plaatsen beide scholen helemaal vol inclusief de uitbreidingen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dlc1g9qt5xtz9SHDmW0ljsYZToE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rQAozXzRVTMnZy3JNOg5zwBk.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13duLYXIcUT0Yl8pDz9LQ744Sd4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wlhUvWXKuVUz4c0BopDfuG46.png?f=fotoalbum_large
Wordt een politieauto opgeroepen naar een auto-ongeluk... Raakt de politieauto zelf betrokken bij een ongeluk. :+ _/-\o_

Pagina: 1 ... 22 ... 61 Laatste