Richh schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:14:
[...]
Yes, dat ben ik ook aan het doen, parkjes als een malle ploppen. Het heeft bijzonder weinig effect tho

Hell, ik heb zonet bijna 2 miljoen uitgegeven aan een hospital omdat men op twitter zogenaamd ontevreden was over mijn healthcare. Ook geen reactie op, ja alleen mijn city budget reageert
De land value is prima, sowieso kleuren de wegen ook groen als ik bijv. med of high density selecteer. Maar men wil niet bouwen.
Kan ik ergens de stikstof policy uitzetten ofzoiets?

Ik zat net ook tegen soortgelijke problemen aan te kijken. Ik heb complete VINEX-wijken met low density uit de grond gestampt om maar aan de vraag te voldoen

. Stikstof hebben ze bij nog niet van gehoord
Daarna heb ik, met zero demand, gewoon eens voor de grap wat high density gezoned over de low density meuk. And guess what, de flats worden gewoon gebouwd

.
Dus ja, de demand is nog een beetje gaar. Ik ga morgen maar eens wat commercial tegen de vlakte gooien

en langzaam de VINEX-wijk rezonen
Ik heb me weer een avondje vrolijk vermaakt met het leren begrijpen van de game mechanics die "subject to change" zijn

. Dit zijn geen bugs, dit zijn gewoon features waar ik stiekem wel van kan genieten. Geeft de komende weken gewoon leuke uitdagingen om te fixen in de stad
[
Voor 11% gewijzigd door
GENETX op 25-10-2023 23:35
]