Bij deze dan mijn ervaring van het kopen van een CS2 key bij CDKeys, speciaal voor @
JoepW
Het begon al enkele maanden geleden, interessante gameplay en info video's van de langverwachte opvolger. Destijds natuurlijk meteen geïnteresseerd, maar goed, een pre-order zo ver van tevoren is natuurlijk niet de bedoeling. We kennen allemaal de ervaringen en de staat van de games van tegenwoordig, en ik wil niet persoonlijk aansprakelijk zijn voor het verpesten van de gamewereld door het pre-orderen van een spel.
Dan verschijnt die ook in de Steam store, met een prijskaartje van 90 euro voor de Ultimate editie. Een forse prijs natuurlijk, maar vergeleken met de hoeveelheid uren die je verwacht hierin te kunnen steken is het toch de moeite waard. Achja, de game is op voorlopig nog niet uit, en wederom; Pre-order bad.
De release komt dichterbij, de hype bouwt op, en vele verhitte discussies over de performance ontstaan, het wordt nogal toxic. Dan maar even wat te drinken halen om bij te komen en te heroverwegen of dit nog wel de moeite waard is. Na het inschenken van een appelsapje (ik ben erg van de natuurlijke milieu bewuste producten) in mijn plastic wegwerpbeker (want die drinken lekker), terug naar de computer. Wat zie ik daar?! Mijn bankpas ligt ineens op mijn bureau! Is dit een teken? Het kan haast niet anders.
Vooruit dan maar, op naar de Steam store, pre-order it is, fuck alle vooroordelen en online haat die ik zal krijgen. Maar wacht, ohja! 90 euro! Dat is toch wel veel, kan dit niet goedkoper? Ik ben tenslotte voor 87.5% Nederlands! Toch maar weer terug naar het internet, en kijken wat voor niet-shady deals we tegen kunnen komen. Dan kom ik uit op CDKeys.com, met een primaaaaa prijs, iets over de 60 ekkies voor de Ultimate editie, daar wordt ik als Nederlander gelukkig van! Dat betekent namelijk dat ik 30 euro heb verdiend!!!!!!!!!!!1!!!!!!1!!!11!!!
Huppake het mandje in, afrekenen en ka-ching, tijd om te pre-loaden. Maar wacht, de code is nog niet beschikbaar

Had ik nu maar gelezen wat de kleine lettertjes zeiden; pas beschikbaar op release dag....
Met toch weer 60 euro minder op mijn toch al lage rekening moet ik toch nog even wachten, dan maar weer in groot detail het Tweakers topic in de gaten gehouden. Dan zie ik het! Iemand heeft zijn code van CDKeys.com ontvangen! Ik snel checken, maar nee... nog niet beschikbaar, het was alleen de normale editie die al beschikbaar was. Het kleine beetje hoop op een ontsnapping uit forse depressie verpletterd.
De rest van de avond zit ik weer de hele avond het topic te refreshen, en dan zie ik ook mensen die de Ultimate editie key ontvangen! Hoppaaaa daar gaan we, snel de link in de email openen, de waarschuwing van uBlock Origin negeren, en de key openen!
Wat zie ik daar?! Niet 1, niet 2, maar 3 keys! Wat een geluk. Op naar Steam en snel intikken die hap, de eerste key is altijd spannend; zal die werken? Daar gaan we... 15 karakters verder,
Enter, jahoor, geactiveerd! Nu ik mijn geluk niet op kan vul ik snel de andere twee codes in. Alles werkt en ik ben intens gelukkig. Wat een ervaring.
Dat was mijn review van het kopen en activeren van een key via CDKeys.com. @
JoepW zonder jou was dit nooit gelukt, ik hoop dat je wat hebt aan deze review. Laten we nu lekker over het spelletje gaan praten