Kunt er gelukkig nog wel naar uitkijken dat je eigen PC thuis in vlammen opgaat onder de GPU belastingUnderAVoidSky schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:31:
Wel genieten dat ik eindelijk nog eens naar een game kan uitkijken zonder me zorgen te moeten maken dat de servers plat gaan! Iedereen veel bouwplezier deze avond!
Dank, ben benieuwd hoe het gaat presteren.GENETX schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:11:
Volgens mij was deze nog niet langsgekomen: https://www.reddit.com/r/CitiesSkylines/s/9FTsDoD1DN
Een guide van CO met wat uitleg rondom de relevante settings om wat extra FPS uit je graka te persen.
Slechts een 1660 Ti hier. Maar wel een ultrawide scherm. Dus moet nog een beetje bezien hoe het gaat presteren. 3840 x 1200 resolutie. Ligt dichter bij de 1440p dan 4K qua pixel load. Maar zal vermoedelijk redelijk wat settings naar beneden moeten schroeven.schumi1986 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:49:
Ik ga in 4K alles op max zetten en laat mijn RTX 4090 zweten.
Vermoed dat ik door deze game de verwarming op de kamer waar de pc staat niet aan hoef te zetten deze winter
Scheelt wel dat qua VRAM tekort het qua RAM wel goed zit met 64GB. Dus probleem van switch naar pagefile and sterke performance dip daardoor zit er niet snel in in ieder geval.
Alternatief is windowed, maar vind ik vaak toch wat suboptimaal.