Het grote Xpeng-topic

Pagina: 1 ... 67 68 Laatste
Acties:

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Fellhound schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 13:55:
[...]

Ik had dit ook. P7+ in mei besteld zonder trekhaak. Ik vond het belangrijk voor de korting op bijtelling dat de levering voor 1 januari zou zijn. Na wat pushen voor het navragen om een levertijd gaf mijn leasemaatschappij aan dat ze met trekhaak wel rond okt/nov konden leveren en zonder trekhaak geen garantie was dat dit voor 1 januari zou zijn.

Leasemaatschappij heeft toen geregeld met Xpeng dat de trekhaak er gratis bij kon. Dus geen hoger leasebedrag. Wel eerder een auto. Vond dit juist wel netjes van Xpeng.

Belangrijk daarbij misschien wel is dat ik had aangegeven de auto niet te willen als hij na 1 januari zou worden geleverd.
Fiscale waarde ligt wel hoger, dus waarschijnlijk wel elke maand bijtelling betalen over die trekhaak.

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:11
Ik heb vandaag proefritten gemaakt met twee G9's, een origineel en facelift model. Ik vond eigenlijk de pre-facelift lekkerder rijden, stuurde net wat scherper en had wat minder zweverig veergedrag. Dat was overigens bij precies dezelfde instellingen. Ik weet dat het facelift model een 800V LFP accu heeft i.p.v. 400V NMC met de bijbehorende gevolgen voor het laden, maar zijn er verder nog dingen waar het facelift model duidelijk beter is dan de oude uitvoering?

• Cerbje
  • Registratie: Juli 2026
  • Nu online
Ik heb de P7+ nu een paar dagen in bezit, en ik merk dat de Android app digital key echt niet goed werkt.

Ik moet de app openen op mijn telefoon voordat de wagen opent. Ik heb al een hele hoop instellingen geprobeerd. Ik heb de app vergrendeld zodat hij niet meer wordt afgesloten. Ik heb batterij optimalisatie uitgezet. Geprobeerd om de locatie op altijd toestaan te krijgen ipv enkel bij gebruik van de app, maar ik krijg deze optie simpelweg niet te zien in Android. Zijn er andere gebruikers met hetzelfde probleem??
Pagina: 1 ... 67 68 Laatste