Het grote Xpeng-topic

Pagina: 1 ... 56 57 Laatste
Acties:

• KWOAD
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:06
FJP84 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 18:37:
[...]

Zou wel relaxed zij als je een tweede reserve NFC card kan aanschaffen voor mijn partner dan tzt
Klopt, maar dat kan in elk geval via de app, meerdere virtuele sleutels aanmaken. En ik heb de hoop dat apple car key ook nog gaat werken.

• goetfoud
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05:10
GAEvakYD schreef op donderdag 4 december 2025 @ 11:46:
Ik mag ook voor een nieuwe zakelijke auto. Afgelopen 4.5 jaar een Skoda Enyaq gereden. Prima degelijke auto, maar techniek en bediening in de auto is nog van de vorige eeuw. Vorige week een proefrit gedaan in een Xpeng G9 Long range. Dammm wat een auto is dit zeg. Heerlijk die ruimte en het soepele infotainment systeem.

Ik twijfel alleen heel erg tussen de long rang en de performance versie. Zijn er leden die ervaring met beide hebben en kunnen aangeven of die lucht-vering een echt groot verschil geeft? Het extra vermogen en 4wd lijken mij tot op heden niet echt te trekken. Sommige performance kleuren en remklauwen is leuk, maar is niet mega. Dus dan is de vraag hoe kijken andere naar die luchtvering icm met wat mooie uiterlijke kenmerken. Ik twijfel sterk of mij dat 160 euro netto geld waard is.
Een Enyaq of een G9 is ook wel appels met peren, zowel qua auto als prijs.
Dus van een G9 mag je ook wel veel meer verwachten toch?
Pagina: 1 ... 56 57 Laatste