Het ligt eraan wat je zoekt. Als je het gemak van een spelcomputer zoekt dan kun je het beste bij een steam deck met steamos blijven. Vind je het niet erg om windows erop te hebben dan zou ik gelijk een rog ally nemen.Tribunus schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 21:18:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen een SD oled en de ally. Budget is niet echt belangrijk. Wat ik wel belangrijk vind is de optie om alle games te kunnen spelen. Xbox kan ik via cloud doen (maar dan nog niet alles volgens mij) maar heb alleen geen idee van andere launchers.
Alleen lees je veel dat windows slecht werkt, maar hoe groot is dat probleem nu werkelijk? Ik heb nog nooit eerder een handheld gehad. Heb een PC en een ps5 maar merk dat ik graag beneden zit, alleen is de tv vaak bezet, dus kan de ps5 niet naar beneden😂
wellicht dat een handheld dus een uitkomst is
Ik heb zelf altijd een steam deck met windows erop gehad omdat ik ook mijn gamepass games wilde spelen dan werkte super. Hierna ben ik overgestapt op een rog ally omdat die meer kracht heeft.
Je kunt bijvoorbeeld Jedi Survivor met 40fps spelen. Ik meen dat de resolutie dan gewoon op 1080p staat. Hou er wel rekening mee dat er dan ook nog wel steeds kleine dingen zijn die de ervaring kunnen verknallen.
Ik vind Armorycrate namelijk niet altijd even fijn werken. Dit is software dat Asus erop heeft gezet waarin een hoop handige features zitten. On screen display waairn je snel je resolutie kunt wijzigen etc.
Ik heb de rog ally en heb echt geen spijt. Gewoon omdat dit ding krachtiger is en iets compacter waardoor die veel beter in de hand ligt dan de steam deck.