Ik ben er tot nu toe ook prima tevreden mee

Doet wat ie moet doen, grotendeels zoals ik verwacht had.
Echter wel paar punten.
Ik weet dat softwareontwikkeling, en het ontwikkelen van een goede UI/UX niet eenvoudig is, maar komop Asus... Ik heb volgens mij 3 plekken waar ik updates krijg/kan zien. Windows Update, MyAsus, en dan nog in Armory Crate.
Battery Life, is al een hoop over geschreven, en ik weet wat ik kan verwachten, maar toch viel me afgelopen dagen op dat ik volgens mij wel erg laag zit. Daarom net even getimed: met 100% charge begonnen, met scherm op 720p, en fps limiter op 60fps, en in performance mode (of hoe die 15W mode ook precies heet

). Ori and the Blind Forest gestart, en gekeken hoe lang het duurde voor accu helemaal leeg was. Het duurde net geen 1 uur en 44 minuten voor het apparaat uitviel. Als ik dan in bepaalde reviews het volgende lees:
At a stretch, it can run for a maximum of around 5 hours in regular gameplay – but at its worst, it ran for just 1 hour 42 minutes.
Dan vind ik 1:44 op 15W aan de krappe kant... Nu werkt bij Ori die FPS limiter vaker niet dan wel, maar toch. Dat moet beter kunnen zou je denken?
Geen heel groot probleem, ik game zelden zolang aan 1 stuk, dus tussendoor eventjes bijladen is geen groot probleem, maar toch
Nu heb ik een heel verhaal geschreven over alleen maar mindere dingen, maar in principe dik tevreden mee

Beeld is goed, geluid is fantastisch, en ligt meer dan prima in de hand.
Nu nog wachten op een fatsoenlijke hardcase