Ik zou naar tweedehands kijken zoals een sennheiser pc37x of een pc38x heb je de microfoon er al opzitten. Ook ideaal voor console gaming als je dat ooit wil gaan doen. Via windows kan je deze mooi tunen met peace equalizer.Yourta schreef op donderdag 3 april 2025 @ 10:55:
Ik ben op zoek naar een nieuwe open-back headphone voor casual gaming. Ik speel van alles, RPG's, shooters etc. Daarnaast wil ik de headphone ook gaan gebruiken voor meetings met werk. Ik ga er een losse mic opzetten. Mijn budget is ~€200 (tenzij ik voor een paar tientjes meer een veel beter alternatief kan nemen).
Ik twijfel nu enorm tussen de Sennheiser HD 560s en Beyerdynamic TYGR 300 R. Iemand die hier nog goed advies in kan geven?
Kijk ook op marktplaats naar een Hifiman Sundara staan aardig veel op voor lager dan 200 euro. Dien je wel een koptelefoonversterker te gebruiken.
Of een sennheiser 6xx (massdrop of drop) staan ook regelmatig tweedehands beschikbaar voor om en nabij 170 euro. Sterker nog kijk even naar V&a staat er 1 te koop. Ook verstandig met een hoofdtelefoonversterker.
:strip_exif()/f/image/xdGJ3vLDwdjt7WfwSflzcByh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bS0gIJu40tV7JlzDjWl2Xvyd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YtbVBI7prVHHSSI2g1g0eVus.jpg?f=fotoalbum_large)