Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
Zijn er mensen met de XM4 die zich herkennen in de volgende issues?
  • Soms gaat de headphone niet automatisch uit dus blijft deze de hele dag / nacht verbonden waardoor de batterij dus leeg is
  • Text to speech of hoe het ook heet, soms gaat deze functie automatisch aan ( of komt dat door de gesture die je per ongeluk aanzet ? ) en dat is zeer hinderlijk

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-06 09:06
@maniac2003 hoe "erg" is het als de headset geen afneembare kabel heeft? ervaringen mee? ik zit ook te kijken naar de beyerdynamic dt 770 pro vs de sennheiser hd 569.. lees daar ook goeie dingen over alleen die kabel is niet afneembaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniac2003
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19:08
@Vegetto wat mij betreft niet erg al is het uiteraard wel prettig. Scheelt €50 bij Beyerdynamic zelf zie ik.
Dus indien je enigzins voorzichtig bent moet dat wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Vegetto schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 09:10:
@maniac2003 hoe "erg" is het als de headset geen afneembare kabel heeft? ervaringen mee? ik zit ook te kijken naar de beyerdynamic dt 770 pro vs de sennheiser hd 569.. lees daar ook goeie dingen over alleen die kabel is niet afneembaar..
Er zitten twee / drie voordelen aan een afneembare kabel:

1 Een kapotte kabel kun je makkelijk vervangen.
2 Als de standaardkabel nogal microphonic is kun je deze makkelijk vervangen.
3 Je kunt de kabel customizen qua kleur / kwaliteit etc.

Bij Beyer en Sennheiser zijn de kabels volgensmij niet heel erg microphonic dus dat zou geen issue moeten zijn.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwernsen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:39
Webgnome schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 07:53:
Zijn er mensen met de XM4 die zich herkennen in de volgende issues?
  • Soms gaat de headphone niet automatisch uit dus blijft deze de hele dag / nacht verbonden waardoor de batterij dus leeg is
  • Text to speech of hoe het ook heet, soms gaat deze functie automatisch aan ( of komt dat door de gesture die je per ongeluk aanzet ? ) en dat is zeer hinderlijk
1e punt herken ik. Ik moet m altijd zelf uitzetten anders is die de keer daarop leeg.
2e punt herken ik niet. Ik heb alle fancy dingen uitstaan. :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste