• Ajs.rutten
  • Registratie: Oktober 2023
  • Laatst online: 22:56
avdl72 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:07:
Zojuist de update geïnstalleerd.
Goed nieuws: de bass in de audio is weer terug 🥳

Verder is het amperage voor laden aan te passen.
Zijn de icoontjes onderin van het hoofdscherm veranderd. Ik daar eerst de bandenspanning maar die is weg nu.
De zenders van FM radio zijn weg. Dus opnieuw instellen
De instellingen van wifi zijn weg. Dus je thuis wifi opnieuw verbinden.
Navigatie app is bijgewerkt, maar ook terug naar de oude 2022 kaarten. Ik had voor de update 25Q4. Nu via wifi geupdate en het is versie 26Q1.
De app gegevens monitor is veranderd.
In de BYD app store zie ik niets nieuws.
Je kan nu een profiel maken in de auto en inloggen met je smartphone. Je hebt dan alleen de mogelijkheid om het interface thema en interieurverlichting aan te passen.
En de OBD interface werkt nog gewoon.

In de BYD app op de smartphone kan ik nu wel IoT-SIMkaart van Orange activeren. Dan moet je een ID scannen. Niet gedaan omdat ik niet weet wat deze funtie doet.
Ben even benieuwd of je klimaatproblemen had en of je al iets gemerkt hebt of het beter of slechter is..

• avdl72
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Ajs.rutten schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:34:
[...]

Ben even benieuwd of je klimaatproblemen had en of je al iets gemerkt hebt of het beter of slechter is..
Ik ook. Want de eerste keer kwam met het activeren van de voorruitontwaseming (de F knop) geen warme lucht. Later weer wel.
De verwarming was toen gewoon hetzelfde als eerst. Dus voldoende warm bij 20 graden.

NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's

• Fibrenl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:58
avdl72 schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:07:
Zojuist de update geïnstalleerd.
Goed nieuws: de bass in de audio is weer terug 🥳

Verder is het amperage voor laden aan te passen.
Zijn de icoontjes onderin van het hoofdscherm veranderd. Ik daar eerst de bandenspanning maar die is weg nu.
De zenders van FM radio zijn weg. Dus opnieuw instellen
De instellingen van wifi zijn weg. Dus je thuis wifi opnieuw verbinden.
Navigatie app is bijgewerkt, maar ook terug naar de oude 2022 kaarten. Ik had voor de update 25Q4. Nu via wifi geupdate en het is versie 26Q1.
De app gegevens monitor is veranderd.
In de BYD app store zie ik niets nieuws.
Je kan nu een profiel maken in de auto en inloggen met je smartphone. Je hebt dan alleen de mogelijkheid om het interface thema en interieurverlichting aan te passen.
En de OBD interface werkt nog gewoon.

In de BYD app op de smartphone kan ik nu wel IoT-SIMkaart van Orange activeren. Dan moet je een ID scannen. Niet gedaan omdat ik niet weet wat deze funtie doet.
Had Gehoopt dat je in een profiel stoel instellingen kon opslaan.

• td1977
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 23:45
Bobmeister schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:22:
[...]

Als het alleen die zaken zijn, waarom doe je het dan niet zelf? Vanwege garantie oid?
Wat bedoel je met het data abbonement?

Ik zit te kijken naar een Atto 3 voor naast mijn andere (diesel) wagen en lees zodoende zo nu en dan mee in dit topic. Voor de diesel laat ik enkel elke 20k km de olie vervangen in de garage en de rest doe ik zelf.
Net als bij andere merken moet je bij BYD de auto volgens schema onderhouden om garantie te behouden. Voorheen was bij elk 20K KM een onderhoudsbeurt voor 300 Euro. Dat was later aangepast naar eens per 30K of 2 jaar. Louwman had bij deze wijziging de prijs voor onderhoud ineens verhoogd van 300 naar 450 Euro, 50% meer vragen voor ongeveer hetzelfde werk, dat is veel meer dan de loonsverhoging en inflatie. Ik vind dat niet fair.
Pagina: 1 ... 40 41 Laatste