avdl72 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:24:
[...]
Alweer zo’n reactie van je. Ik zou zeggen update zelf eerst en deel dan jouw ervaringen. Pas dan kan je conclusies trekken nadat jezelf met thermometertjes aan de gang ben geweest. En Louwman doet hier niets aan want het is een software bug en daar kunnen ze niets mee. Al vaak genoeg als reactie gehad van ze.
Je suggereert steeds dat het aan de gebruikers ligt die hier, maar ook op andere kanalen als Reddit enzo, hun ervaring melden. Het is gewoon een feit dat de airco niet goed werkt, dit is geen incident maar een probleem bij veel gebruikers wereldwijd.
ik heb via Louwman 1.7 > 1.6 laten zetten want ik vond het irritant dat m’n ramen steeds beslagen waren. Ja dat wilde men niet van harte doen, maar goed ik heb prima betaald voor de auto dus men fixt m’n probleem maar - daar zijn ze dealer voor.
Daarna heeft de auto een keer toch de update zelf gedaan, want hij stond weer na een week terug op .7 dus heb ik omdat het weekend was op internet gelezen dat je dit zelf kon downgraden. Worst case scenario hier was dat die naar de garage gesleept moest worden als die niet meer startte dus ben ik maar “begonnen”. Verder is downgraden niet zo makkelijk dus ik ga daar ook niets over posten. Wil je info; google staat er vol mee als je beetje technisch bent kom je er wel aan uit.
Ik ben verder prima tevreden over 1.6 en lees dat diverse mensen hier verschillende ervaringen hebben met de huidige update. Omdat ik er op dit moment weinig zin in heb om weer een uur in de auto te zitten om te testen of de huidige “release” notes voor mij niets toevoegen laat ik het zo.
Als ze car key toevoegen dan heb ik daar wel een uurtje tijd voor over, scheelt m’n fob meenemen. (hoop er niet te hard op want dat is volgens mij echt hardware matig en die zal gok ik niet inactief in elke auto zitten)
Het is ook een feit dat de auto 40.000 kost - het is geen Cyberpunk2077 met een slechte release waar we het hier over hebben, dus imho zijn slechte updates op “grote” getallen not done.
Ik zie ook alweer 2 reacties die er blij mee zijn dus het schommelt weer eens… en dan denk ik nu: functies wegen niet op tegen de eventuele downgrade+tijd die erin gaat zitten.