Van wie moet dat?
De auto is toch van jou?
De auto is toch van jou?
Ik had dit probleem ook en bij mij is de accu vervangen onder coulance (auto nog geen 2 jaar oud). Voor vervanging verlies ik soms ook 7% per nacht. Na vervanging heb ik 1 week lang geen verlies maar nu verlies de grote accu soms 1 of 3 procent per dag. Deze week in 4 dagen al 7 % verlies.Jemboy schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:07:
Laatst mijn eerdere bericht dat onze Atto 3 heel onzuinig reed...
Ik ben wat verder gekomen. De auto was niet onzuinig tijdens het rijden, maar tijdens het stilstaan![]()
Hieronder een foto van de auto op 97%, de volgende ochtend stond de accu op 91%.
Onze Atto verbruikt plotseling ook stroom als de auto uit staat.
De auto is nu bijna 2 3/4 jaar oud.
Ik heb contact met Atto Support genomen en ik mag a.s. maandag de auto langsbrengen en
dan gaan ze kijken wat er aan de hand is....
Op het internet vind ik dat wellicht de 12V accu niet helemaal 100% zou kunnen zijn,
waardoor de auto de 12V blijft laden....
In dat geval zou de accu vervangen de oplossing zijn. Ik vrees het ergste want ik hoor dat ze de accu vervangen € 300 kost... (door 12V LPF accu van BYD) .
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb deze gisteren aangeboden gekregen, in de middag heb ik die geïnstalleerd. Tot nu toe is het goed, behalve muziek. Maar heb beetje zitten spelen met instellingen en heb de bass weer terugtaylor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:28:
Is het interessant om de update V2.0.0 te installeren of niet doen ivm bugs?
Dan ga ik hem morgen ook installeren.SnowBigQ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 18:57:
[...]
Ik heb deze gisteren aangeboden gekregen, in de middag heb ik die geïnstalleerd. Tot nu toe is het goed, behalve muziek. Maar heb beetje zitten spelen met instellingen en heb de bass weer terug
Als je onder garantie laad vervangen bepaalt de leverancier wat erin gaat - niet de klant. Voordeel is wel dat je dan weer niets betaald.timetraveler schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 17:32:
Van wie moet dat?
De auto is toch van jou?
kloptlogix147 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]
Als je onder garantie laad vervangen bepaalt de leverancier wat erin gaat - niet de klant. Voordeel is wel dat je dan weer niets betaald.
[ Voor 47% gewijzigd door evjo op 13-09-2025 09:35 ]
josje60 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 08:56:
https://www.ad.nl/helmond...oop-kunnen-zijn~a584232d/
Wat denken wij hierover?
De mening van 1 lezer van AD...LEZERSBRIEF
Dat klopt, uiteraard.logix147 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 20:26:
[...]
Als je onder garantie laad vervangen bepaalt de leverancier wat erin gaat - niet de klant. Voordeel is wel dat je dan weer niets betaald.
Is het verlies van spanning van de batterij bij lang stilstaan een "probleem" bij alleen de BYD Atto 3 of zouden de andere BYD EV's en merken daar ook last van hebben ?Jemboy schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 03:33:
Ik heb nog even op mijn werk de Atto 3 accu laten testen. Op zich is hij nog goed (87%). Tenminste als startaccu voor een normale auto zou deze accu geen probleem moeten geven.
Ben dus wel benieuwd wat de dealer gaat zeggen over de 12v accu a.s. maandag.
[Afbeelding]
Echt nét thuisgekomen van Fréjus (Zuid-Frankrijk). Het opladen gaat goed en overal zijn wel laadpalen. De auto rijdt heerlijk en het bereik is prima. We hebben iets van 4x moeten opladen. Onze stuurkogel is onlangs vervangen waardoor we nu eindelijk geen gekraak hadden in de warmte. Wat prut was > de tempratuurinstelling (te koud of gelijk te warm). Daarnaast in de avond besloegen de ramen enorm waardoor je het warm moest maken en het veel te warm was in de auto. Al met al een prima ervaring maar toch met een paar nadelen.taylor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 17:41:
Hoe zijn de ervaringen met de atto3 deze zomer richting het zuiden?
Ik heb geen problemen ondervonden met de airco maar vandaag de update gedaan dus op hoop van zegen. Op de reis ook geladen bij tesla? Bij mij is laden bij tesla nooit gelukt.v.rij schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:06:
[...]
Echt nét thuisgekomen van Fréjus (Zuid-Frankrijk). Het opladen gaat goed en overal zijn wel laadpalen. De auto rijdt heerlijk en het bereik is prima. We hebben iets van 4x moeten opladen. Onze stuurkogel is onlangs vervangen waardoor we nu eindelijk geen gekraak hadden in de warmte. Wat prut was > de tempratuurinstelling (te koud of gelijk te warm). Daarnaast in de avond besloegen de ramen enorm waardoor je het warm moest maken en het veel te warm was in de auto. Al met al een prima ervaring maar toch met een paar nadelen.
IVM dat aanslaan van de ramen, sluit steeds de auto af, dan draait de ventilator nog een minuut of 10 om het resterende vocht in de airco te verwijderen.v.rij schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:06:
[...]
Echt nét thuisgekomen van Fréjus (Zuid-Frankrijk). Het opladen gaat goed en overal zijn wel laadpalen. De auto rijdt heerlijk en het bereik is prima. We hebben iets van 4x moeten opladen. Onze stuurkogel is onlangs vervangen waardoor we nu eindelijk geen gekraak hadden in de warmte. Wat prut was > de tempratuurinstelling (te koud of gelijk te warm). Daarnaast in de avond besloegen de ramen enorm waardoor je het warm moest maken en het veel te warm was in de auto. Al met al een prima ervaring maar toch met een paar nadelen.
Duidelijk maar het gebeurt juist als we met het hele gezin in de auto in het donker rijden. Tijdens de pauzes doen we altijd de auto op slot.patje0010 schreef op zondag 14 september 2025 @ 13:17:
[...]
IVM dat aanslaan van de ramen, sluit steeds de auto af, dan draait de ventilator nog een minuut of 10 om het resterende vocht in de airco te verwijderen.
Mijn auto staat in de garage in huis, in het begin sloot ik de auto niet, echter bij het volgende vertrek rook ik dikwijls de airco, nu met de auto te sluiten is dat gedaan.
Kijk ook of de lucht van buiten komt, binnen luchtcirculatie is nooit te best.
[ Voor 3% gewijzigd door v.rij op 14-09-2025 19:41 ]
Nee, nooit geladen met Tesla laders. Vorig jaar geprobeerd maar toen werkte dat (nog?) niet.taylor schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 21:33:
[...]
Ik heb geen problemen ondervonden met de airco maar vandaag de update gedaan dus op hoop van zegen. Op de reis ook geladen bij tesla? Bij mij is laden bij tesla nooit gelukt.
Dit staat er op de noorse BYD Atto 3 website over laden aan de Tesla paalv.rij schreef op zondag 14 september 2025 @ 19:41:
[...]
Nee, nooit geladen met Tesla laders. Vorig jaar geprobeerd maar toen werkte dat (nog?) niet.
.NL | BYD Atto3 | PulsarPlus EV +Balancer | WP7.7K Z | 2 MT Venus 5.12KWh V155 - CT003 V117 - BMS 216 - Modi: AI | 2 Mitsubitshi HEAC | HA DS224+
Dat is geen algemeen probleem van de 2.0 update. Bij mij houdt de airco gewoon de stand vast die hij had bij het uitzetten van de auto.taylor schreef op maandag 15 september 2025 @ 10:42:
Na de update bekroop mij de angst dat de airco niet meer werkte. Ik had nml nooit problemen met de airco maar na de update werd hij niet koud. Wat blijkt na het uitzetten van de auto en vergrendelen gaat de airco op off. Dus je moet hem steeds activeren. Alleen ik ben nu mijn Android routeplanner kwijt.
Daar heb ik een heel format voor klaargezet - wellicht ontschoten...dixet schreef op maandag 15 september 2025 @ 11:53:
[...]
Grootste probleem dat ik ervaar is dat de ECO stand áltijd koelt en de comfort-stand áltijd verwarmt. Gisterenochtend was het buiten 14°C maar met een lekker zonnetje op de auto. Met de airco op 20 met standje comfort kwam er warme lucht uit de blowers, ondanks dat het in de auto zeker boven de 25° was. Op standje ECO ging hij wel koelen, maar werd het uiteindelijk veel te koud.
Tot nu toe heb ik nog nooit bij BYD geklaagd, maar deze ga ik wel aankaarten. Hopelijk doen meer mensen dat.
nee hoor, bewust niet gebruiktlogix147 schreef op maandag 15 september 2025 @ 13:25:
[...]
Daar heb ik een heel format voor klaargezet - wellicht ontschoten...
Logisch als je een punt aankaart waar meerdere keren op aangegeven is dat alleen BYD Europe dat kan faciliteren, dealerships hebben jammer genoeg niet direct invloed op de uitrol van de OTAs
logix147 schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:18:
[...]
Logisch als je een punt aankaart waar meerdere keren op aangegeven is dat alleen BYD Europe dat kan faciliteren, dealerships hebben jammer genoeg niet direct invloed op de uitrol van de OTAs
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Ik denk dat dit een probleem is bij elke BYD.etienne1 schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:24:
[...]
Is het verlies van spanning van de batterij bij lang stilstaan een "probleem" bij alleen de BYD Atto 3 of zouden de andere BYD EV's en merken daar ook last van hebben ?
dixet schreef op maandag 15 september 2025 @ 16:22:
[...]offtopic:
je doet de onterechte aanname dat ik dit bij de dealer heb aangekaart in plaats van bij BYD zelf. Ik vond je sjabloon niet bruikbaar, maar heb het wel by BYD europe aangekaart
[ Voor 5% gewijzigd door Jemboy op 15-09-2025 18:12 . Reden: correctie fouten ]
En dus geen garantie van 8 jaar op batterij zoals groots wordt aangekondigd in showrooms ?Jemboy schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:09:
Vervanging van de accu was meer dan € 200 en dat vond ik wel erg pittig.
Je hebt 2 accu's... de 12v heeft een garantie termijn van 6 mnd officieel (handleiding).etienne1 schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:50:
[...]
En dus geen garantie van 8 jaar op batterij zoals groots wordt aangekondigd in showrooms ?
[ Voor 28% gewijzigd door SatScan op 15-09-2025 18:55 ]
.NL | BYD Atto3 | PulsarPlus EV +Balancer | WP7.7K Z | 2 MT Venus 5.12KWh V155 - CT003 V117 - BMS 216 - Modi: AI | 2 Mitsubitshi HEAC | HA DS224+
Oeps...als die om de 2 jaar defect geraakt.SatScan schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:51:
[...]
Je hebt 2 accu's... de 12v heeft een garantie termijn van 6 mnd officieel.
2x binnen 2j defect is een vervanging door een Bosch 12v accu, beleid vanuit BYD China.etienne1 schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:55:
[...]
Oeps...als die om de 2 jaar defect geraakt.
In garantie en dus gratis ?SatScan schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:57:
[...]
2x binnen 2j defect is een vervanging door een Bosch 12v accu, beleid vanuit BYD China.
Ja
Heb de mijne vervangen met een Yuasa YBX5056 (heeft dezelfde maat en verdikkeing aan langzijde)Jemboy schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:09:
Vandaag dus bij de dealer geweest. De 12V accu was volgens de monteur defect (liet hij ook zien op de testmeter).
Ik begreep, dat omdat de 12V accu defect is, de auto de accu blijft opladen (de accu raakt nooit vol).
Hierdoor raak je dus steeds een percentage van de grote accu terwijl de auto stil staat.
Op de eerdere test die ik heb gepost, kan je zien dat de de voltage 13.8V is, dat is omdat de grote accu de kleine accu met 13.8V laad. Dus tijdens mijn eigen test, werd de 12V accu dus nog opgeladen.
(Hij had toen trouwens al de hele dag (8 uur) aan 11 Kw lader gehangen).
Vervanging van de accu was meer dan € 200 en dat vond ik wel erg pittig.
Volgens de monteur was het geen probleem als ik hem zelf verving door ander.
Een loodaccu vervanging door een LFP accu schijnt niet te kunnen.
De nieuwe modellen hebben wel een LFP, maar dan onder de bestuurderstoel.
Hierdoor kan hij meeliften op de verwarming en koeling van de grote LFP accu.
Ik ben nu opzoek welke accu een goede vervangende accu is.
Deze is moeilijk te vinden in Nederland.
In Australië (ze hebben de Atto 3 wat langer) hebben ze de volgende vervangende 12v accu:
https://www.centurybatteries.com.au/products/38b20l-mf
De accu heeft rondom een verdikking (bodem bevestiging).
Ik heb hier op de zaak een pallet met gezien met ik denk soortgelijke accu (capaciteit),
maar zonder de verdikkingen aan de zijkant en Japanse polen (JIS).
We gaan morgen kijken of dit model qua afmetingen past.
Indien dit gaat passen, dan kan zouden dit model en maat ook door Varta, Bosch en VMF (merk).
Zelf vervangen ? Hoe zit dat dan met de garantie ?josje60 schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:23:
[...]
Heb de mijne vervangen met een Yuasa YBX5056 (heeft dezelfde maat en verdikkeing aan langzijde)
En anders even zoeken op EAN 3661024037433 (moet wel een 406 zijn)
Zelf vervangen, 10 minuutjes werk.etienne1 schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:27:
[...]
Zelf vervangen ? Hoe zit dat dan met de garantie ?
https://www.autodoc.nl/yuasa/12726324josje60 schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:54:
[...]
Zelf vervangen, 10 minuutjes werk.
Geen zin in al dat gedoe met garantie betaal ik liever 80 euris, wilde ook een betere accu (en het is uren rijden heen en terug naar de BYD werkplaats)
Wel heel wat goedkoper dan 200€ maar wat als de BYD garage dit opmerkt ? Wat dan met de garantie op andere zaken ? En hoe vervang je de batterij op een veilige mannier ?
[ Voor 7% gewijzigd door etienne1 op 16-09-2025 11:18 ]
Heeft geen invloed op de garantie van de rest van de autoetienne1 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:17:
[...]
Wel heel wat goedkoper dan 200€ maar wat als de BYD garage dit opmerkt ? Wat dan met de garantie op andere zaken ? En hoe vervang je de batterij op een veilige mannier ?
josje60 schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 11:35:
[...]
Heeft geen invloed op de garantie van de rest van de auto
Veilig vervangen:
Je hebt nodig : steek of ringsleutel 10
De accu zijn 'jasje' uittrekken
eerst min pool losmaken
dan de plus pool losmaken
accu losmaken (2 schroeven onderaan het 'klemprofiel')
oude accu er uit-nieuwe er in
klemprofiel monteren
pluspool aansluiten
minpool aansluiten
accu zijn jasje weer aandoen
klaar!
Past die Yuasa YBX5056 nou honderd procent ?josje60 schreef op maandag 15 september 2025 @ 19:23:
[...]
Heb de mijne vervangen met een Yuasa YBX5056 (heeft dezelfde maat en verdikkeing aan langzijde)
En anders even zoeken op EAN 3661024037433 (moet wel een 406 zijn)
Weet je of de bovenstaande 100% past ?
data opgebruiktToinie schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 14:48:
Hebben jullie hier ook trouwens vaak last van? [Afbeelding]
Krijg ondertussen bijna iedere dag het "no gps" logootje te zien?
Ja, die kan je monteren zonder probleem.Jemboy schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:32:
[...]
Past die Yuasa YBX5056 nou honderd procent ?
Volgens een ander forum past de EXide premium EA406 Hij schreef dit:poedy schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 19:45:
Past de Exide Premium accu | EA406 | ook goed??
Jemboy schreef op dinsdag 16 september 2025 @ 16:32:
[...]
Past die Yuasa YBX5056 nou honderd procent ?
Heb vandaag https://www.123accu.nl/VMF-53587-540-125-033-S4-030-accu-12V-35Ah-300A-i56720.html geprobeerd, maar de onderrandjes waren hoger dan het origineel, waardoor ik de klem aan de kant van de polen (naar de vooruit toe) niet kon plaatsen. Ik kwam ongeveer 3-4 mm tekort om de gaatjes te alignen.
[Afbeelding]
Aanname, ze vervangen zelf ook met andere merken.logix147 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 18:26:
@josje60 heb je daar ook een officiële bron van dat een third party accu je garantie behoudt? Of is dit een aanname?
GPS lijkt me inderdaad los staan van of je nog data over hebt of niet. Het logo voor geen data/internet verbinding hebben ziet er anders uit (het kende wifi logo met een streep erdoor) maar staat wel op dezelfde plek.Toinie schreef op woensdag 17 september 2025 @ 11:54:
Nee, nog geen 20MB van de bundel voor de maand gebruikt, dus dat lijkt het niet te zijn. Heb de offline maps even geupdate. Kijken of dat iets doet
[ Voor 96% gewijzigd door SatScan op 18-09-2025 14:41 ]
Volgens mij gaat het over de vraag of zelf plaatsen ook garantie bied. Ik denk dat zelf plaatsen van een onderdeel problemen gaat geven.josje60 schreef op woensdag 17 september 2025 @ 19:43:
[...]
Aanname, ze vervangen zelf ook met andere merken.
En...het enige probleem een gewone standaard 12v accu kan geven is als ze leeg zijn
15Wetienne1 schreef op vrijdag 19 september 2025 @ 13:42:
Weet iemand hoeveel watt de qi-draadloze oplader heeft ?
[ Voor 3% gewijzigd door Jaro Nesvadba op 22-09-2025 10:48 ]
Viggens
Allereerst: de koplamp hoogte is niet automatisch - daarom kun je die ook verstellen.Jaro Nesvadba schreef op maandag 22 september 2025 @ 09:37:
Mede Atto3 berijders, even een checkvraagje aan jullie. Ik reed gisterenavond over de Belgische snelwegen terug naar Nederland en ik had het idee dat de koplampen 'wegzakken' (lichtjes). Wat ik bedoel: zelfs standje 5 vond ik gisteren voor de koplamphoogte niet genoeg om voldoende ver te kunnen schijnen. De zijkanten (van het schijnsel) zijn wel voldoende hoog/ver, maar juist in het midden - het gebied op de weg recht vóór je - ontbreekt het mijns inziens aan voldoende hoogte, en is het te donker.
Ik had alleen naast me een passagier, en verder geen lading achterin.
Sowieso leek het me dat de koplamphoogte zichzelf corrigeert, maar ik weet niet of dat überhaupt bestaande functionaliteit in de auto is.
Ik hoor graag jullie ervaringen op dit vlak!
Viggens
Ja wij ondervinden het probleem ook nog steeds.awhatever schreef op maandag 22 september 2025 @ 13:17:
Iemand ooit iets gehoord of online gevonden of er nog een warmtepomp / airco update aan zit te komen na v2.0.0?
Heb zelf ook een mail gestuurd direct na v2.0.0, maar geen reactie met concrete actie.
Deze week gaat de airco weer extra slecht werken, zojuist buiten 15 graden, lekker zonnetje in de auto dus er moet eerder gekoeld worden dan verwarmen. Maar de Atto 3 kiest voor lekker verwarmen.... echt die HVAC engineer bij BYD moet ontslagen worden, hoe kun je dit op basis van buitentemperatuur zo slecht programeren....
Maar goed ik hoop hier nog wat positief nieuws te vinden :-)
Regelen doet ie blijkbaar enkel op buitentemperatuurjeffreyb84 schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:13:
[...]
Ja wij ondervinden het probleem ook nog steeds.
Hoe kan dat nou bij mij werkt het perfect hier in spanje. Staan jullie instellingen wel goed?jeffreyb84 schreef op maandag 22 september 2025 @ 15:13:
[...]
Ja wij ondervinden het probleem ook nog steeds.
Is het in Spanje ook onder de 20 graden buiten?taylor schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:07:
[...]
Hoe kan dat nou bij mij werkt het perfect hier in spanje. Staan jullie instellingen wel goed?
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
De adaptieve functie werkt juist erg goed. Rijd bijna altijd op '1 blokje' en in files op '2 blokjes'. Remt keurig optijd en rustig af.. De lane assist... Soms twijfelachtig.Wku schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 19:56:
Ja idd wel eens remacties die onnodig zijn. De cruisecontrol werkt verder wel prima, maar ik vertrouw niet op de laneassist en de adaptive functie. Meermalen zelf moet ingrijpen om niet de berm in te gaan of een voorganger aan te rijden. Ik heb best sterke zenuwen, maar die worden door het systeem wel op de proef gesteld. En als ik het niet doe grijpt mijn vrouw wel in, maar dan ben ik de pineut😉 Verder nog steeds erg tevreden over de auto hoor en er blijft ruimte voor verbetering!
[ Voor 9% gewijzigd door Brojer op 24-09-2025 08:30 ]
BYD Atto 3 / Comfort / Climbing Grey
Zeker, zelfs door de dealer nagekeken en gereset. Vervolgens geven ze aan dat er niets met de verwarming aan de hand is en kreeg ik doodleuk een folder mee hoe een airco werkt. Kom op zeg, wat een prutsers daar in Apeldoorn. Als je de auto voor de tweede keer start, vlak nadat je hem hebt uitgezet werkt de airco aanzienlijk beter dan de eerste keer. Er is gewoon een softwarematig probleem.taylor schreef op maandag 22 september 2025 @ 17:07:
[...]
Hoe kan dat nou bij mij werkt het perfect hier in spanje. Staan jullie instellingen wel goed?
Nou meer controle op de bestuurder .... dan kun je al te toetsers en bellen niet standaard meer uitzetten.
Ik gebruik ABRP al een tijdje met dongle en werkt prima! Je kun je voorkeuren bij welke providers je het liefst (goedkoopste) laad ingeven zodat er in de laadplanning er rekening mee wordt gehouden. Daarnaast is het actueel aangeven of er nog een lader beschikbaar is handig.taylor schreef op zondag 28 september 2025 @ 14:45:
Laten de byd atto3 rijders de byd routeplanner links leggen en gaan eerder voor abrp of welke andere dan ook?
Volgens mij wordt de 12v "wakker" gehouden als je hem aan de laadpaal hangt, maar niet laadt. Dat is ook de reden dat mijn 12v steeds leeg loopt. Het kleine schermpje zit ook op de 12v accu, dus ik kan me voorstellen dat deze hierdoor af en toe getriggerd/aangezet wordt?evjo schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:55:
ik vraag mij nog steeds af, waarom het kleine schermpje achter het stuur soms oplicht snachts
er zijn géén autosleutels in de buurt.
hij hangt wel aan de thuislaadpaal,maar er wordt snachts niet geladen(enkel zonne energie)?
Deze misschien? (weet niet of deze in NL te koop is)jvdmeer schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 14:48:
We zijn voor onze Atto 3 op zoek naar een hondenrek om de achterbak te scheiden van de rest van de auto. Wie heeft er een suggestie voor een rek dat goed past?
https://www.caraudiogigan...carplay-4-gb-android-auto hoor ik veel goede dingen over?etienne1 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 10:43:
Heeft er iemand ervaring met het kijken van bijvoorbeeld Youtube filmpjes tijdens het rijden ? Welke box/adapter is de beste ? Het is voor de kinderen soms wat bezig te houden tijdens een langere rit.
Alvast dank.Toinie schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:30:
[...]
https://www.caraudiogigan...carplay-4-gb-android-auto hoor ik veel goede dingen over?
Geen melding ontvangen voor mijn 26 maanden oude Atto3martinBMW schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:41:
Ik kreeg vandaag een melding dat de online functies van de auto binnenkort komen te vervallen -navigatie, verkeersinformatie en zo. Volgende maand is de auto twee jaar oud. Is er iemand die weet hoe dit verder gaat ?
Hier ook niets 27 mnd in het bezit/martinBMW schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:41:
Ik kreeg vandaag een melding dat de online functies van de auto binnenkort komen te vervallen -navigatie, verkeersinformatie en zo. Volgende maand is de auto twee jaar oud. Is er iemand die weet hoe dit verder gaat ?
Pana WH-MDC09J3E5 | 32 x 400wp Risen Solar | Byd Atto 3
Al de 2 jaars service by BYD gehad ? (dan krijg je waarschijnlijk verlenging)martinBMW schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 22:41:
Dit is wel heel vreemd dat ze na twee jaar stoppen met een dienstverlening dus dan is de interne routeplanner niks meer waard.josje60 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:58:
[...]
Al de 2 jaars service by BYD gehad ? (dan krijg je waarschijnlijk verlenging)
De auto heeft in mei de 30k beurt gehad.josje60 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:58:
[...]
Al de 2 jaars service by BYD gehad ? (dan krijg je waarschijnlijk verlenging)
Hi Martin,
Ik heb contact gehad met BYD Europe en er komt een mogelijkheid in de BYD app om data bij te kopen.
De verwachting is dat deze optie vanaf november beschikbaar zal zijn.
Ik wil je vragen om de app hiervoor dus even goed in de gaten te houden.
Mochten er nog vragen zijn hoor ik dat graag!
Met vriendelijke groet,
Kyara
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq