Dank voor de reactie.
Boulder Grey / Urban Grey / Time Grey is veel donkerder dan Climbing Grey van de Atto 3.
Heeft er al eens iemand een lakstifje aangekocht om een krasje te herstellen op het koetswerk ?
En was die dan ook tevreden over de geleverde kleur HAN / HA4 ? Ik kocht die kleur bij een bekend Nederlands bedrijf. En de geleverde kleur was totaal fout. Maar dat was niet de schuld van het bedrijf, want de kleur HAN en HA4 (beiden dezelfde) staat ook officieel bekend als Climbing Grey. De fout moet dus bij BYD liggen. De Belgische invoerder reageert niet op mijn mail. De kleurcode is absoluut niet terug te vinden in de wagen (VIN-plaatje trouwens ook niet).
Ik zou de kleur van mijn wagen graag willen laten scannen bij de firma in Nederland. Maar van mijn woonplaats in België is het 163 km. enkel ...
Boulder Grey / Urban Grey / Time Grey is veel donkerder dan Climbing Grey van de Atto 3.
Heeft er al eens iemand een lakstifje aangekocht om een krasje te herstellen op het koetswerk ?
En was die dan ook tevreden over de geleverde kleur HAN / HA4 ? Ik kocht die kleur bij een bekend Nederlands bedrijf. En de geleverde kleur was totaal fout. Maar dat was niet de schuld van het bedrijf, want de kleur HAN en HA4 (beiden dezelfde) staat ook officieel bekend als Climbing Grey. De fout moet dus bij BYD liggen. De Belgische invoerder reageert niet op mijn mail. De kleurcode is absoluut niet terug te vinden in de wagen (VIN-plaatje trouwens ook niet).
Ik zou de kleur van mijn wagen graag willen laten scannen bij de firma in Nederland. Maar van mijn woonplaats in België is het 163 km. enkel ...
:strip_exif()/f/image/MzsWzvfDvOrin66xHTpgN3wq.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rifoFweLtEqepNbpEdVtRO1v.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1pcdiPvB1rRAihiZFcPrAZN2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aos9x68Qjv1kWfFo1FKUeldL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TdYRSkaweaUbeWdNLPAvvVqq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/M8Q52c6AqIXW1J6TBYaeguzB.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/y5FE51E3dlI5UPWgWbmTPdFq.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qiRLHcpl0m8s64JnM8zqU1Vc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PFEiHSMGWWXghv9URJ9cVetq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0o8sv1kbO475ZC6nCMWdfQpn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gry9GqcddCqd7cvyjq0Yo8eM.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mngBnwmLmvBHnabvc2yozFPl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zOi5m38vZr0okFmN9Ai7tXb7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GUyEc7KLqylzZlb2IXo6ixYh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xJlWHwGz7B8LzhFiRr3N4FlI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xfPghrn3o0KMhu3My3Kp4Iqk.png?f=fotoalbum_large)