@
PaulvanderLelij het >30 km/u geluid kan je “aanpassen” door het BYD geluid van de richting aanwijzers bijvoorbeeld aan te passen naar de none brand standaard. anders kun je hier weinig smaak aan geven. dit is tot slot een Europese veiligheidsmaatregel waar BYD maar al te graag aan wilt voldoen en ook moet.
Ik heb mijn iphone met een scherm magsafe (oplader/)houder half boven m’n airco hangen dus ik heb geen last van een lege of warme telefoon. Indien gewenst kan ik de ali url wel opzoeken.
Ik kom prima uit met beetje mixed use van spotify op de BYD entertainment, anders kan je via wifi inderdaad je playlist bijwerken. Als je de simkaart vervangt vallen ook de app en telemetry van de auto weg dus ik raad dat niet aan.
@
bob 2.0 ik zou adviseren om het advies van advl72 ter harte te nemen, je ramen open laten staan vs even de airco gebruiken om te pre-heaten/koelen is naar mijn idee efficiënter en de dag dat je ooit een interieur schoonmaak na een vogel bombardement ervaren hebt, zou ik niet aanraden. Geen ervaringsdeskundige, wel ooit een collega haar stoel/instrumenten gecleant omdat ik eenmaal bekend sta als hobby poetser van auto’s en die vogel had een zware maaltijd…
[
Voor 10% gewijzigd door
logix147 op 31-07-2024 02:22
]