Dat andere familie lid heeft geen naregeling? (onderste foto)ThinkPad schreef op vrijdag 26 december 2025 @ 10:25:
[Afbeelding]
Wat vinden we hier van? Is een installatie bij familie. Ik vind het extreem onrustig gedrag, volgens mij zijn het allemaal branderstarts. Dit gaat de hele dag- en nacht zo door. De installatie is voorzien van Honeywell Evohome radiatorknoppen in diverse ruimtes en in de woonkamer ligt vloerverwarming, voor de verdeler zit een Honeywell klep om van de woonkamer ook een zone te kunnen maken.
Bij een ander familielid die mij ook toegang hebben gegeven tot hun Homewizard P1 zie ik een veel logischer en rustiger beeld:
[Afbeelding]
Beide huishoudens hebben een DSMR5 meter, dus de uitleesfrequentie van gasgebruik is identiek.
Edit: ik zag je tweede bericht net. Haal bij het eerste familielid die zone regeling ermaar eens af. En laat dan weer een plaatje zien. Het verschil is gigantisch.
[ Voor 6% gewijzigd door Seafarer op 26-12-2025 11:14 ]
Een CV-Ketel is een vlamkoeler en een radiator is een waterkoeler. :) Debiet is vermogen en niet de temperatuur.
:strip_exif()/f/image/65NtCs20E0vHakrjI7l1109Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YmyrcWXf6UhVZ7lCAmPBFqLi.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/coxkTaV3BPIrlbThs65ibuTA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/c8uRqzhszKXQVmcTJLIjRd6a.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tAUnUEITgTGSSqUcAJJ9ksCz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SNTfQE2dTcQ9uFPvK0vLU0MC.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dOjzu56Yns9WpTW31GA91cOS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qyrdSaoPGrWG2sZoZVNUPlsk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/vAvSpQ0Zaemi0ZhQdUatgxRf.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zwIlT3JJNLF12YphEQ3pRIR2.jpg?f=user_large)
/f/image/ntEY639dGj8aUNkAVSpU9YNJ.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0SQBzYJn8Zv8mGh5bxwyPugZ.gif?f=fotoalbum_large)
/f/image/cYjjFnFdY7ZPn64f59AAv6Mz.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kUiYedYith5jwFySFQUAUaKq.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/zHPh29KiSwG5T1W0ZjDrHUvY.png?f=fotoalbum_large)