Kreeg jij de Pixel 6 zonder problemen geïnstalleerd als digitale sleutel? Met mijn Pixel Fold wil het maar niet lukken. Hij geeft eerst aan dat de sleutel wordt opgeslagen, maar komt vervolgens telkens met de melding 'kan niet koppelen', zonder verdere toelichting.AgeOfPanic schreef op zondag 4 februari 2024 @ 19:24:
Wij hebben gisteren onze Iceberg Green non GT versie mogen ophalen. Wat een auto is het. Ik mis het vermogen van de tweede motor absoluut niet. Sterker nog, hij is zo comfortabel en stil dat ik vaker te snel rij. Je zou bijna het piepje aan laten staan. De auto is ook zo ruim met grote ramen dat ik dakraam nog niet gemist heb.
Verder de eerste OTA update al geïnstalleerd en daarom nu wireless Android Auto. Dat werkt perfect met de head up display. Eigenlijk ziet het er beter uit dan met de geïntegreerde navigatie.
Mijn Pixel 6 pro is geregistreerd als digitale sleutel. Daarom alleen de fysieke sleutel aan de sleutelhanger voor het geval de 12v accu het begeeft. Grootste nadeel daarvan is dat bij het verlaten van de auto ik deze meestel niet met de deurhendel kan afsluiten. Het lijkt alsof de telefoon dan geen contact heeft met de auto en je die dan niet af kunt sluiten. Heeft iemand anders daar ook last van?
Iemand anders ook bekend met dit probleem?
Edit: opgelost! Het werkte door de telefoon op de NFC te leggen in de auto, het oplaadpunt voor de telefoon dus.
[ Voor 5% gewijzigd door Ivanzoomski op 10-02-2024 11:29 ]