Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Werkt er iemand hier met Deye Copilot? Ik zag dat ze in de nieuwe versie ook peakshaving kunnen regelen, begint wel steeds wat beter te worden. Ook worden de prijzen van Tibber keurig ingelezen.
Vanmorgen is de RJ45 aan de kant van de batterij 2x los geweest bij verplaatsen van de batterij. Beide keren slechts enkele minuten. Nu zie ik dat ie beide keren in de cloud een foutmelding gaf (F58), en dat deze de tweede keer ook netjes 'recovered' is. Van de eerste melding is blijkbaar geen recover ontvangen, want die melding staat in de cloud nog open. Op de Deye zelf is niks te zien, en werkt alles zoals het behoort.
Nu heb ik de plant al eens verwijderd uit de omgeving en opnieuw toegevoegd, maar de fout kwam meteen terug (alle overige data is wel weg). Herstart van de ethernet logger bood ook geen soelaas. Wat kan ik wel doen?
Nu heb ik de plant al eens verwijderd uit de omgeving en opnieuw toegevoegd, maar de fout kwam meteen terug (alle overige data is wel weg). Herstart van de ethernet logger bood ook geen soelaas. Wat kan ik wel doen?