[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 72 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
REKT

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:40

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:32
Nopheros schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:03:
[...]

Mag je er wel bij zeggen dat de HI koers al een paar eeuw in een downtrend zit, plutus koers is redelijk stabiel.
Zeker bij 8% van een 5k rekening direct swappen.
Overigens is hi nu redelijk stabiel op 1ct

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik denk dat Charles iets heeft gedaan, bijv. een logo aangepast voor ADA, waardoor Bitcoin nu weer rekt gaat. Hij geeft altijd het laatste zetje /s

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Taro schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:44:
[...]

Ik denk dat Charles iets heeft gedaan, bijv. een logo aangepast voor ADA, waardoor Bitcoin nu weer rekt gaat. Hij geeft altijd het laatste zetje /s
@Uncle_Charles lopen schoffelen in de moestuin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Taro schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 15:44:
[...]

@Uncle_Charles heeft het btc logo blauw gemaakt. Alles en iedereen in paniek!

Oh, en musk roeptoetert net ada op cnn denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Domino op 15-04-2023 15:59 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TY2FRPhu3y5kN88Slk8VM6kl5O0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W20D7BiB9WeIT61uKgGyInhA.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:38

Darrell

Fiat moonboy

CSPR ook moon. Mooie tip weer van de Moodmeister.

Vraag me trouwens wel af of die ooit bij Nance gelist wordt. Zijn behoorlijke WEF laven en die hebben het niet zo op CZ.

[ Voor 55% gewijzigd door Darrell op 15-04-2023 16:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:43
Darrell schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 16:12:
High roller

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Skrunsies schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:33:
Ha!

Who needs Bitvavo met 0% als je dikke gains van de Rabobank krijgt :7

[Afbeelding]
Ik zie teveel charts en candles denk ik, lijkt wel een moon gebouw. Ik ga all in op rabobank, who needs crypto.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:53
Darrell schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 12:03:
Link gaat vlammen dit weekend. Ik voel het aan mn koffieprut.
Inmiddels uitgebroken. Op de week grafiek is link wel een achterblijver, hopelijk wordt dat binnenkort wat ingehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:59
Nopheros schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 16:58:
[...]

Inmiddels uitgebroken. Op de week grafiek is link wel een achterblijver, hopelijk wordt dat binnenkort wat ingehaald.
Wordt ook wel eens tijd.. voorgaande pogingen om uit te breken verneukte btc het :+
Link zit ondertussen al een jaar in de 6-9 dollar range.. mocht link uitbreken is het hier wel een feestje, zit er aardig diep in ☺️

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 20:18
Dikke ARB, dit scenario heb ik even terug gejatgepost, hoe coins (bijv APT) na een launch zich hebben gedragen. Ik had een dip naar 1,00$ verwacht, maar heb de buy order weggehaald ivm het gezeik in de community. Daardoor verwachte ik een nog lagere koers. Wel iets ingestapt, maar hij doet het beter dan verwacht. Als het uitspeelt zou ik $3-$4 op termijn niet gek vinden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bDgNR3VaMDRnuLX-Ed25INXIEuQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YmaIzGx2KvSMbKxiU4vfReb8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:03
Darrell schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 16:12:

Vraag me trouwens wel af of die ooit bij Nance gelist wordt. Zijn behoorlijke WEF laven en die hebben het niet zo op CZ.
Lets go Cspr! Soon 0,05?

Coinbase listing zou ook al leuk zijn toch.

Ondanks dat Casper niet op een grote exchange staat doet hij het goed, Rank 88 op coinmarketcap en dat zonder grote exchange. Benieuwd wat de aankomende bull Cspr gaat brengen :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:26
Mooon !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FO9o8KV30KJXCMRSFdkk7lk23zM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/10U58kcaFR8jHvJlMvy4cyTf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

Pinsa schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 19:27:
[...]

Lets go Cspr! Soon 0,05?

Coinbase listing zou ook al leuk zijn toch.

Ondanks dat Casper niet op een grote exchange staat doet hij het goed, Rank 88 op coinmarketcap en dat zonder grote exchange. Benieuwd wat de aankomende bull Cspr gaat brengen :)
Listings zijn niet hun prioriteit:
YouTube: CSPR AMA w/ Casper Labs CEO Mrinal Manohar

Casper heeft een team van nerds die een goed product hebben gebouwd waar hopelijk veel gebruik van gemaakt gaat worden. Ze mikken qua marketing niet op hype, dus verwacht geen vette spikes :)

Dit is tevens interessant: https://www.globenewswire...gital-Assets-Partner.html

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
Heerlijk die maxi's. Vooral het laatste stukje vind ik sterk

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:59
Mooody schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:30:
[...]

Listings zijn niet hun prioriteit:
YouTube: CSPR AMA w/ Casper Labs CEO Mrinal Manohar

Casper heeft een team van nerds die een goed product hebben gebouwd waar hopelijk veel gebruik van gemaakt gaat worden. Ze mikken qua marketing niet op hype, dus verwacht geen vette spikes :)

Dit is tevens interessant: https://www.globenewswire...gital-Assets-Partner.html
Soort van celr dus, dikke tech maar qua prijs actie hoef je dus niks te verwachten. Inmiddels denk ik zelf dat bv een matic de balans tussen tech en marketing wel prima door heeft en waar je dus als crypto speculant meer aan hebt. Die crypto oplossingen zoals celr en Casper zijn vanuit tech gewoon prima. Maar indien je dus nog wat serieuzen knaken wilt verdienen kan je er maar beter niet teveel van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 21:41:
Heerlijk die maxi's. Vooral het laatste stukje vind ik sterk
[YouTube: BITCOIN: “I Bet My Life On It”]
Die gast lijkt wel een robot... _O-

Vage shit yo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Vis

The Pomp, Saylors lost son.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

mannowlahn schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:11:
[...]

Soort van celr dus, dikke tech maar qua prijs actie hoef je dus niks te verwachten. Inmiddels denk ik zelf dat bv een matic de balans tussen tech en marketing wel prima door heeft en waar je dus als crypto speculant meer aan hebt. Die crypto oplossingen zoals celr en Casper zijn vanuit tech gewoon prima. Maar indien je dus nog wat serieuzen knaken wilt verdienen kan je er maar beter niet teveel van verwachten.
Ja en nee. Als de bullmarket weer on is, is het nog maar de vraag wat "the next hype" zal zijn.
Het wordt cycle op cycle steeds wat volwassener.

Matic had in de vorige bearmarket ook niet de focus op marketing. Dat was de reden waarom je genoeg tijd had om voldoende in te slaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-04-2023 22:36 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:36
Skrunsies schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:33:
Ha!

Who needs Bitvavo met 0% als je dikke gains van de Rabobank krijgt :7
Zo laag? Hier is de rente op de spaarrekening 3.95%

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
en de neef van Max Keiser?

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:18:
[...]

Die gast lijkt wel een robot... _O-

Vage shit yo
Kerel, nooit van "The pomp" gehoord? Ken uw klassiekers. Zoals bijvoorbeeld deze, toen "Mr. Wonderfull" nog geen betaalde shitcoiner was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
ScuL schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 22:36:
[...]

Zo laag? Hier is de rente op de spaarrekening 3.95%
-O-

Maar… wel dikke tech die Rabobank }:O

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9Gdnf9HR_lY_Gz3Hbrv30wiIQl0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xhSryf5V5hSn0waagZNyoi5t.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Link heeft er zin in. 9 dollar s00n.

Casper gaat ook maar door. Wen 1 dollar :?

[ Voor 38% gewijzigd door knakworst op 16-04-2023 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:11

oNo

ID ook.
Toch stiekem een ritje gemaakt van 20%, gisteravond gekocht. De rest van de inkoop, nog 60%, nog in open sell orders rond de 1 USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

tomtom901

Moderator General Chat
Da's nog eens lekker wakker worden. Na de ShangHai update van ETH een withdrawal gedaan van de excess balance op de validators, komt net binnen. :D. Hebben ze toch maar mooi gedaan, ouwe codekloppers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 16 april 2023 @ 04:43:
Casper gaat ook maar door. Wen 1 dollar :?
Ik help even mee met CSPR naar de 1 USD te duwen, zojuist de holdings meer dan verdubbeld. Nee, geen green candle chasing, heb besloten wat extra fiat stuk te slaan op een aantal coins die ik in de pf heb.

@zwembroek Ik heb op KuCoin ook nog wat RMRK staan, die doet nog weinig, maar grote kans dat als ik die de deur uit doe dat het geweld losbarst, dus hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Atom is ook wakker geworden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:46
BTC dominance zakt idd weer wat, en direct gaat het hier weer over de meest gure shitcoins. Grap is alleen dat BTC Dom nu op support zit en waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen weer up gaat. Ff doortrekken die shitcoins

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 10:14
anti elppa schreef op zondag 16 april 2023 @ 09:03:
BTC dominance zakt idd weer wat, en direct gaat het hier weer over de meest gure shitcoins. Grap is alleen dat BTC Dom nu op support zit en waarschijnlijk vandaag of uiterlijk morgen weer up gaat. Ff doortrekken die shitcoins
Zat ik ook net te denken ja toen ik mijn launchpad en andere coins weer nog verder omhoog zag staan. Leuk meegenomdn maar het is wel weer het klassieke bitcoin neemt even adempauze en alle alts gaan weer los. Als we echt in de de volgende bullrun zitten werd dat in het verleden vaak opgevolgd met een +15procent of meer weekje voor btc en kunnen we allemaal weer ‘bitcoin shows who the real king is’ posts maken hier.

Kom maar op, daar lever ik graag weer wat shitcoin gains voor in :) :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:17
Taro schreef op zondag 16 april 2023 @ 08:50:
[...]
@zwembroek Ik heb op KuCoin ook nog wat RMRK staan, die doet nog weinig, maar grote kans dat als ik die de deur uit doe dat het geweld losbarst, dus hodl.
Ik denk dat het nog wel even kan duren voordat RMRK echt gaat knallen.
De door RMRK ontwikkelde nieuwe NFT standaard is echt een gamechanger op dit gebied. De Etherium foundation heeft de standaard goedgekeurd en alle 5 EIP's worden omgezet naar ERC's. Twee daarvan zijn al omgezet en de andere 3 worden voor half mei omgezet. Elke EVM chain kan nu gebruik maken van de tech. Ze zijn hierdoor los van het Dotsama ecosysteem en gaan vol voor Etherium. In mei komt ook de nieuwe marketplace live (Singular EVM) op Moonbeam. NFT's en game items kunnen worden afgerekend in RMRK. (Nu is dat KSM) Gebruik je voor de aankoop RMRK dan krijg je ook korting en andere voordelen. Dn heb je nog de hele metaverse van RMRK. Skybreach. (https://skybreach.app/) Deze is nog lang niet klaar en moet nog helemaal worden overgezet naar EVM. Mogelijk komt Skybreach naar ZKsync. Ze hebben in ieder geval een partnership. Het zijn hele mooie ontwikkelingen maar ik denk dat je met RMRK echt geduld moet hebben. Omdat de max supply maar 10 miljoen is en alle tokens in omloop zijn is er maar 1 whale voor nodig die het ziet zitten en de prijs knalt omhoog. Er is echt weinig voor nodig om de prijs in beweging te krijgen.

Maar zoals altijd zijn er ook wat nadelen te noemen. De CEO is nogal een eigenwijs persoon. Hij is tegen exchanges dus de kans op nog een exchange listing is klein. Het liefst houdt hij alles decentraal dus een DEX heeft de voorkeur. Als kanttekening is iedere exchange vrij om RMRK te listen maar hij wil daar niet voor betalen. Daarnaast zijn alle Amerikanen uitgesloten om RMRK te kopen via een exchange. Hij wil zo in de toekomst geen gevolgen ondervinden van wat een SEC gaat doen. Ze doen ook niet aan marketing want het product verkoopt zichzelf wel volgens de CEO. Ik krijg het gevoel dat het vooral om het product Remark gaat en niet zozeer om hun token. De liquiditeit is op dit moment echt enorm laag. De top 20 hodlers van RMRK hebben grote bags (50.000 plus tokens) en dat vind ik wel een risico met deze liquiditeit. Ik heb een tijd geleden per ongeluk mijn pot met stables met een market buy order omgezet naar RMRK. Deze kon ik niet zonder extreem verlies terug verkopen met een market sell. Dus dat was even afwachten wat ermee te doen. Ik heb er geen seconde om wakker gelegen omdat ik super veel vertrouwen heb in het project. Maar een aantal dagen geleden was er een mooie pump naar 2,69 en heb ik een groot deel met een limit sell order verkocht. (Met een mooie winst :) ) Ik heb daarna mijn Astar met 100k verdubbeld naar meer dan 200k Astar.
De rest van mijn RMRK laat ik staan. Dat zijn er ook nog meer dan 2500 RMRK. Dus op de lange termijn zie ik het wel. Mand.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:25
Als je een aantal muntjes bekijkt uit de 2017 periode dan is 1 ding wel duidelijk: kies de nieuwe alts.

Bijvoorbeeld:
GVT (Govert, hier aardig populair in 2017), ATH in 2017, bullrun 2020/2021 piek op 50% van de ATH. Handelsvolume laatste 24H: 7 duizend dollar.

Verge (de kenners weten het nog: het wraith protocol), ATH in 2017, bullrun 2020/2021 piek op 33% van de ATH

Zelfs LTC heeft in 2020/2021 geen nieuwe ATH weten neer te zetten.

ETH is één van de weinige munten van formaat die in 2017 reeds relevant was en een nieuwe ATH heeft neergezet afgelopen run (daarnaast ADA en DOGE, maar dat is verhaal apart met ome Elon als aanjager).

Ik hoop dat jullie met ASTR, CSPR en RMRK de goeie hebben gekozen.

[ Voor 9% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-04-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Maar veel alts brengen nu pas een '' echte '' usecase uit komende bull. In 2017 was amper nog iets uitgerold en leefde m.i. de waarde met name op hype..
Nu zeg ik niet dat je daarom voor NEO of LTC moet gaan :+

[ Voor 16% gewijzigd door keanu_ op 16-04-2023 10:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
BTC100K2021 schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:35:
Als je een aantal muntjes bekijkt uit de 2017 periode dan is 1 ding wel duidelijk: kies de nieuwe alts.

Bijvoorbeeld:
GVT (Govert, hier aardig populair in 2017), ATH in 2017, bullrun 2020/2021 piek op 50% van de ATH. Handelsvolume laatste 24H: 7 duizend dollar.

Verge (de kenners weten het nog: het wraith protocol), ATH in 2017, bullrun 2020/2021 piek op 33% van de ATH

ETH is één van de weinige munten van formaat die in 2017 reeds relevant was en een nieuwe ATH heeft neergezet afgelopen run (daarnaast ADA en DOGE, maar dat is verhaal apart met ome Elon als aanjager).

En Dione. Mand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
keanu_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:40:
Maar veel alts brengen nu pas een '' echte '' usecase uit komende bull. In 2017 was amper nog iets uitgerold en leefde m.i. de waarde met name op hype..
Nu zeg ik niet dat je daarom voor NEO of LTC moet gaan :+
Serieus? Dit hoorde je in 2017 ook overal. "In 2014 was het alleen nog maar hype, nu komen de èchte usecases".

Ik zeg bs. Kom maar op met die mooi voorbeelden dan. Ik heb wel een andere stelling voor je:

Als er al een echte usecase is dan zijn de tokens/coins een restproduct. Overbodig. Deze voegen niks toe aan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:56:
[...]

Serieus? Dit hoorde je in 2017 ook overal. "In 2014 was het alleen nog maar hype, nu komen de èchte usecases".

Ik zeg bs. Kom maar op met die mooi voorbeelden dan. Ik heb wel een andere stelling voor je:

Als er al een echte usecase is dan zijn de tokens/coins een restproduct. Overbodig. Deze voegen niks toe aan de oplossing
precies dit dus idd!! En al was het niet in 2017 dan zeker wel in 2021........ook niet dus. Waarom dan in 2024 wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Cspr en arb heb ik ook wel een goed gevoel bij. Astr niet in verdiept maar gun het onze eigen whale dikke gains :9B

Dione was met een knipoog trouwens, bij een beste stijging gaat het zo snel mogelijk naar BTC en ETH.

[ Voor 31% gewijzigd door Alpina op 16-04-2023 11:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3-U_ia99-saJ9vcrDsNK2wS_6N0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/HhsgBQykKmTmn0RQ1t0IiKqE.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

anti elppa schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:59:
[...]

precies dit dus idd!! En al was het niet in 2017 dan zeker wel in 2021........ook niet dus. Waarom dan in 2024 wel?
Waarom in 2024 wel?

CBDC misschien?

De echte use cases van crypto blijft mijns inziens nog altijd payments. Al die smart contracts onzin is leuk qua idee maar heeft niet veel te maken met een gedecentraliseerde betaal mogelijkheid welke niet is te manipuleren door een derde partij.

Ik durf te wedden dat het payment narratief terugkomt, en meer dan ooit te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online

Bijvoorbeeld:

Klopt, ik kies zelf het liefst wat shitcoins die onder het lijstje “new listings” van binance staan. Heb je relatief weinig last van bagholders, en nog redelijk veel groei potentie. Uiteindelijk moet je je bags natuurlijk zelf wel weer op tijd dumpen.

Afgelopen week nog Hook ingeslagen, geen idee wat het is. Maar dat weet denk ik 99% van de kopers niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ronman op 16-04-2023 11:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Guacamole

Bijvoorbeeld:

Wow, dus eigenlijk is er best een kans dat verge en gvt dus keihard gaan vlammen! Vet veel potentie en nu dus nog met extra laag volume.
Ik ga dit vanmiddag direct shillen op de kringverjaardag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Gelukszoekr schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:56:
[...]
Dit is inderdaad zoals het altijd is gegaan dus de garantie en kans dat het nu anders wordt is klein. Het is zoeken naar de next hype. De tokens voegen in de meeste gevallen niets toe. Ik zie het nu ook gebeuren met RMRK. Prachtig product, maar de tokens zijn op dit moment van ondergeschikt belang. De tokenomics zijn echter wel van belang voor het al dan niet slagen van een token. Ik dump mijn alts sowieso wanneer de bull volledig aan is. Dan weer opzoek naar een nieuwe mogelijke hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 09:47

Bijvoorbeeld:

Never forget good old GVT *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Got4 heeft nu browse mogelijkheden doen dit gaat enorm veel perspectieven bieden als crypto trader. Waar een trading bot nog steeds vrij statisch reageert biedt gpt4 het emotionele aspect. Hiermee zou je trends beter kunnen inschatten en derhalve ook snel kunnen anticiperen.
Wellicht voor sommigen klinkt dit nog als een utopie, maar ik denk dat straks een gpt4 api key een hoop mensen straks enorme mogelijkheden hebben als crypto trader.

[Twitter: https://twitter.com/muellerberndt/status/1647520805407059971]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Vis schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:13:
[...]

Waarom in 2024 wel?

CBDC misschien?

De echte use cases van crypto blijft mijns inziens nog altijd payments. Al die smart contracts onzin is leuk qua idee maar heeft niet veel te maken met een gedecentraliseerde betaal mogelijkheid welke niet is te manipuleren door een derde partij.

Ik durf te wedden dat het payment narratief terugkomt, en meer dan ooit te voren.
Hoogstwaarschijnlijk wel maar in welke gereguleerde vorm?

Dat was ook de reden dat ik Quant destijds had, tuurlijk is dit de toekomst. Ook cspr staat in dat lijstje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODOIUZI2ZF3hJAaVpQkfVYsmHvc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tWOs9G9ZOmTbQVDbbxt4sLhe.jpg?f=fotoalbum_large

Klopt ook wel met wat Moody zegt, samenwerking WEF, geen extreem snelle stijgingen etc.

Zo zijn er wel meer lijstjes trouwens:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OMbxQ84nPCYLYWIkgY8dnuvc_Qg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fskhtfSCIosgCeZuHg0H5dJZ.jpg?f=fotoalbum_large

Ripple 1 op 1 met goud _O-

Iedereen weet dat dat eigenlijk BTC (goud) en ETH (zilver) zijn.

Maar we gaan het zien, waarschijnlijk kan eea wel naast elkaar lopen…

Voor nu zeg ik wel Bitcoin, want de banken… tja

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Alpina schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:48:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk wel maar in welke gereguleerde vorm?

Dat was ook de reden dat ik Quant destijds had, tuurlijk is dit de toekomst. Ook cspr staat in dat lijstje:

[Afbeelding]

Klopt ook wel met wat Moody zegt, samenwerking WEF, geen extreem snelle stijgingen etc.

Zo zijn er wel meer lijstjes trouwens:

[Afbeelding]

Maar we gaan het zien, waarschijnlijk kan eea wel naast elkaar lopen…

Voor nu zeg ik wel Bitcoin, want de banken… tja
Zal je verdomme net zien hè.. al jaren die hedera zitten te staken. Van de week uit staking gehaald. En gewoon weggegooid.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/to4utaE9L9U7BPLqsbB8bkIZJjc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mZKK4Fs9GTBkHmdHyCbLqeYS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Iik08r2bsEy79zErhIwihJLRzn8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLDtFsQ9gHGXTjP6O0sfh9yH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FuPngLKlWll9ADVDO1lpVQgYjpw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pjn0oj2MdmNCG8rgMNydkbjS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Skrunsies schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:11:
[...]

Zal je verdomme net zien hè.. al jaren die hedera zitten te staken. Van de week uit staking gehaald. En gewoon weggegooid.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hahaha to soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
_O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Alpina schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:48:
[...]

Zoals je links in het plaatje kan zien: dit zijn alleen ISO20022 tokens. En daar horen BTC en ETH (en 99.9% van de andere crypto's) niet bij.

ISO20022:
ISO 20022 is an open global standard for financial information. It provides consistent, rich and structured data that can be used for every kind of financial business transaction.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Domino schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:40:
[...]

Zoals je links in het plaatje kan zien: dit zijn alleen ISO20022 tokens. En daar horen BTC en ETH (en 99.9% van de andere crypto's) niet bij.

ISO20022:

[...]
Ik ken het verschil ;)

Daarom Bitcoin en ETH voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Alpina schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:40:
[...]

Ik kan het verschil ;)

Daarom Bitcoin en ETH voor mij.
Hier ook hoor. Ik heb wel wat XRP (paar flufjes), maar 85% is gewoon BTC

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

keanu_ schreef op zondag 16 april 2023 @ 10:40:
Maar veel alts brengen nu pas een '' echte '' usecase
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2lNq3Dc2HzV91lixKO_o0LAh-6g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/r1F1st6Pss0HBJ1HXKgFVEKI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpina
Domino schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:42:
[...]

Hier ook hoor. Ik heb wel wat XRP (paar flufjes), maar 85% is gewoon BTC
Eerlijk is eerlijk dit wordt ook gewoon de toekomst. Al denk ik niet dat 1 partij (bv XRP of xrp holders) hier beter van gaat worden. Die CBDC wordt de meest gereguleerde digitale ponzi die er bestaat.

Is verder ook niet erg want ik maak ook nog steeds gebruik van een bank. Vooral interessant hoe zich dit met Bitcoin gaat verhouden.
Zoals nu heel wat mensen geld op de bank en wat cash of edelmetaaltjes on the side aanhouden.

Alleen de 2.0 variant zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Niemand ziet de " blijkbaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jawel toch? staking van muntjes en allocatie van vermogen ergens anders dan op de bank.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
LIT gaat ook weer lekker, ziet er ook goed uit op monthly chart 👍

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mannowlahn
Kol Nedra schreef op zondag 16 april 2023 @ 12:59:
[...]

jawel toch? staking van muntjes en allocatie van vermogen ergens anders dan op de bank.
_O- dat is geen use case joh. Staking is puur zodat men kan zeggen, kijk ik krijg rente op deze magische muntjes die geen toepassing hebben. Als je van 10 keer geen kut waard naar 11 keer geen kut waard gaat heb je idd 1 keer geen kut waard meer. Maar dat is geen use case. Allocatie ergens anders dan op een bank is idd een “use case” maar je kan je euro’s ook omsetten in koolraap en in een gehuurde vriezer gooien. Ongeveer net zoveel risico en toegepaste waarde.

Ik ben helemaal voor technische toepassingen die ook echt wat toevoegen, zoals guts ticketing bv. Maar laten we aub wel een beetje realistisch blijven. 99,9% is gewoon gecreëerd op basis van een hallucinerende utopie en maar met een grote kans alleen ter geld ophaling.

Echt dit is een mooi tijdperk voor ganja rokende nerds. Kom op een eventueel valide idee, de pitch hoeft niet solide te zijn. Beuk er wat knaken tegen een flitsende website, copy paste white paper. Maak idd een solide eth token of als het binnen je macht ligt creer een nieuwe chain. Serieus mad respect hoor als je dat bij elkaar devved.

Maar use case, ik lach mij de ballen uit de broek hoor als mensen in dat geintje trappen. 99% take the money and run, 1% use case, waar daarvan 1% überhaupt door de markt om gevraagd wordt. Blockchain als tech heeft potentie, maar waar het juist veel zal helpen wordt het nog niet toegepast. Het wordt wel toegepast in zaken die tot nu toe nog niet echt opgepikt worden. We hebben echt geen 10k tokens en chains nodig. Knaken hebben we wel nodig uiteraard, dat is gewoon de beweegredenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Hehe we zijn door onze knaken heen, we hebben nog een klein potje en om die straks voor weer voor een hoop knaken te kunnen verkopen willen we graag de potjes van anderen eerst verbranden zodat die van ons straks weer meer waard wordt.

Wordt je even mooi in je Astar genomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:15:
[...]

Hehe we zijn door onze knaken heen, we hebben nog een klein potje en om die straks voor weer voor een hoop knaken te kunnen verkopen willen we graag de potjes van anderen eerst verbranden zodat die van ons straks weer meer waard wordt.

Niet echt maar oke. ;)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Dus eigenlijk willen jullie zeggen dat we hier al 24 delen (23.287 pagina's , plus/minus 650.000 posts) onze tijd aan het verdoen zijn met shit die geen kut waard is?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YGWRkIoU2VGHl2bi6ROsCPphvTc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AwdrwT4BjNmUCTUbqMG4VgTd.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alpina
Darrell schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:46:
Dus eigenlijk willen jullie zeggen dat we hier al 24 delen (24.287 pagina's , plus/minus 650.000 posts) onze tijd aan het verdoen zijn met shit die geen kut waard is?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8-SmQt8wgp7ZrRkCKwZxgwWVijM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/bVM8GgBKH8YpGOVSO7no2bN4.gif?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryderr
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:38
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:15:
[...]

Klinkt als goed nieuws voor de simpele spotkoper/ hodler(minder aanbod/ inflatie). Minder rewards richting validators/ staking en ontwikkelaars... Ik lees het als positief nieuws voor mijzelf

Excellence does not require perfection.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:57
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:13:
[...]

_O- dat is geen use case joh. Staking is puur zodat men kan zeggen, kijk ik krijg rente op deze magische muntjes die geen toepassing hebben. Als je van 10 keer geen kut waard naar 11 keer geen kut waard gaat heb je idd 1 keer geen kut waard meer. Maar dat is geen use case. Allocatie ergens anders dan op een bank is idd een “use case” maar je kan je euro’s ook omsetten in koolraap en in een gehuurde vriezer gooien. Ongeveer net zoveel risico en toegepaste waarde.

Ik ben helemaal voor technische toepassingen die ook echt wat toevoegen, zoals guts ticketing bv. Maar laten we aub wel een beetje realistisch blijven. 99,9% is gewoon gecreëerd op basis van een hallucinerende utopie en maar met een grote kans alleen ter geld ophaling.

Echt dit is een mooi tijdperk voor ganja rokende nerds. Kom op een eventueel valide idee, de pitch hoeft niet solide te zijn. Beuk er wat knaken tegen een flitsende website, copy paste white paper. Maak idd een solide eth token of als het binnen je macht ligt creer een nieuwe chain. Serieus mad respect hoor als je dat bij elkaar devved.

Maar use case, ik lach mij de ballen uit de broek hoor als mensen in dat geintje trappen. 99% take the money and run, 1% use case, waar daarvan 1% überhaupt door de markt om gevraagd wordt. Blockchain als tech heeft potentie, maar waar het juist veel zal helpen wordt het nog niet toegepast. Het wordt wel toegepast in zaken die tot nu toe nog niet echt opgepikt worden. We hebben echt geen 10k tokens en chains nodig. Knaken hebben we wel nodig uiteraard, dat is gewoon de beweegredenen.
_/-\o_

De protocollen zelf kunnen overigens best een toepassing hebben, maar een token voegt 9 van de 10 keer niets toe en een protocol zou prima zonder token kunnen werken. Het uitbrengen van een token is een manier voor de founders en vroege investeerders om de waarde liquide te maken en te kunnen cashen. Er zijn uitzonderingen uiteraard.

Het hele staken van tokens is een manier om op een kunstmatige manier vraag te creëeren en om minder supply op de markt te hebben om verhandelen. Ondertussen wordt er van alle kanten tokens op je gedumpt als staker. Mocht de token een 10x maken, dan kun je als locked staker dit niet verzilveren. Thanks for playing.

Interessant artikel over tokenomics: https://defieducation.sub.../tokenomics-primer-part-1

Dat gezegd hebbende kun je overigens prima aan alt's verdienen. Zolang je het spelletje maar meespeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Ryderr schreef op zondag 16 april 2023 @ 13:49:
[...]

Klinkt als goed nieuws voor de simpele spotkoper/ hodler(minder aanbod/ inflatie). Minder rewards richting validators/ staking en ontwikkelaars... Ik lees het als positief nieuws voor mijzelf
Precies. Zo is het ook. Het voorstel komt ook uit de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
jvel92 schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:05:
[...]

_/-\o_

De protocollen zelf kunnen overigens best een toepassing hebben, maar een token voegt 9 van de 10 keer niets toe en een protocol zou prima zonder token kunnen werken. Het uitbrengen van een token is een manier voor de founders en vroege investeerders om de waarde liquide te maken en te kunnen cashen. Er zijn uitzonderingen uiteraard.

Het hele staken van tokens is een manier om op een kunstmatige manier vraag te creëeren en om minder supply op de markt te hebben om verhandelen. Ondertussen wordt er van alle kanten tokens op je gedumpt als staker. Mocht de token een 10x maken, dan kun je als locked staker dit niet verzilveren. Thanks for playing.

Interessant artikel over tokenomics: https://defieducation.sub.../tokenomics-primer-part-1

Dat gezegd hebbende kun je overigens prima aan alt's verdienen. Zolang je het spelletje maar meespeelt.
Helemaal mee eens, ze bestaan puur om geld te verdienen, dat is dan de enige use case. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:37:
[...]

Helemaal mee eens, ze bestaan puur om geld te verdienen, dat is dan de enige use case. 8)
Gelukkig zitten wij er ook niet in voor de tech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
zwembroek schreef op zondag 16 april 2023 @ 14:39:
[...]

Gelukkig zitten wij er ook niet in voor de tech.
Ooit wel, maar gelukkig inmiddels wat wijzer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Heel goed en van harte. Weet ook gewoon wel dat die munt echt ongeveer de meest gevaarlijke guurste stront scam munt is die er te vinden is (ja erger dan xrp). Dat daar nog geen rugpull op geweest is verbaasd me ergens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 11:39:
Got4 heeft nu browse mogelijkheden doen dit gaat enorm veel perspectieven bieden als crypto trader. Waar een trading bot nog steeds vrij statisch reageert biedt gpt4 het emotionele aspect. Hiermee zou je trends beter kunnen inschatten en derhalve ook snel kunnen anticiperen.
Wellicht voor sommigen klinkt dit nog als een utopie, maar ik denk dat straks een gpt4 api key een hoop mensen straks enorme mogelijkheden hebben als crypto trader.

[Embed]
Ik ben best al wat aan het spelen met gpt4 (dik impressive, en gaat de wereld compleet op zijn kop gooien). Maar mbt btc/ crypto ben ik nog niet onder de indruk.
Ook het voorbeeld wat je nu post is toch geen stuiver waard?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:00:
[...]

Heel goed en van harte. Weet ook gewoon wel dat die munt echt ongeveer de meest gevaarlijke guurste stront scam munt is die er te vinden is (ja erger dan xrp). Dat daar nog geen rugpull op geweest is verbaasd me ergens wel.
Hij bedoelt die heg... _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Dikkige BNB weer

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• anti elppa
Heg?

Oh edit, hedera is ook een plant. Goedemorgen.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
anti elppa schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:04:
[...]

Heg?

_O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
[...]

Heg?

Hahahahaha!!

Kerel. Tranen in mijn ogen hier _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 10:40
Al een tijdje geen nieuwe tegels meer gezien. Gelukkig kopt @mannowlahn hem in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L2VnVLm9AcFBWEBwv98FhNV2BMY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RjkDYUy1wO3ImwusLslLummW.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
[...]

Heg?

Wij noemen dat gewoon een klimop. Voor de gewone coin stackende pleps zeg maar.

Ik heb overigens best een mooi ritje gemaakt met hbar (4ct > 7.6ct) niet te lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Domino schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:17:
[...]

Wij noemen dat gewoon een klimop. Voor de gewone coin stackende pleps zeg maar.

Ik heb overigens best een mooi ritje gemaakt met hbar (4ct > 7.6ct) niet te lang geleden.
Haha ja ik ken die struik ook gewoon onder die naam. Beetje interessant doen met die Latijnse namen hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
anti elppa schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:03:
[...]

Ik ben best al wat aan het spelen met gpt4 (dik impressive, en gaat de wereld compleet op zijn kop gooien). Maar mbt btc/ crypto ben ik nog niet onder de indruk.
Ook het voorbeeld wat je nu post is toch geen stuiver waard?
Ik denk het wel. Nu we kunnen browsen met gpt4 kan je prima markt opinie koppelen en price action. en dus reversen. Je kan dus op deze wijze prima een prognose maken mbt wat de prijs doet en wat je op termijn kan verwachten. Je zal idd zelf wel aan de gang moeten gaan met een prompt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:46
SUI launchpadje incoming maybe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
mannowlahn schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:26:
[...]

Ik denk het wel. Nu we kunnen browsen met gpt4 kan je prima markt opinie koppelen en price action. en dus reversen. Je kan dus op deze wijze prima een prognose maken mbt wat de prijs doet en wat je op termijn kan verwachten. Je zal idd zelf wel aan de gang moeten gaan met een prompt :)
Ja alles komt aan op goede input. Das met eigenlijk alles wat je met ai wil doen.
Zelf heb ik er alleen nog weinig nuttigs uit gekregen mbt TA en crypto. En ook online nog niets indrukwekkends gezien. Iig niets waar ik wat aan heb met 10 jaar ervaring in crypto + trading. Kom je net kijken dan heb je er wellicht wat aan, maar dan heb je te weinig kennis om de input goed te doen.
Ik ben er uiteraard wel van overtuigd dat er op korte termijn grote stappen gezet worden. Mogelijkheden zijn eindeloos.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

Voor diegene in dit topic die geen use cases in crypto zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pTvs17F8M6rz8DIhe3Iyl7A7y00=/800x/filters:strip_exif()/f/image/L6V5DLrHVmuC8PfYE4rqMznm.webp?f=fotoalbum_large

Change your mind?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
Vis schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:44:
Voor diegene in dit topic die geen use cases in crypto zien:

[Afbeelding]

Change your mind?
Eet nog een kroketje Agustin, kopen wij wel Bitcoin.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:23

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Alpina schreef op zondag 16 april 2023 @ 15:56:
[...]

Eet nog een kroketje Agustin, kopen wij wel Bitcoin.
Die kan met CBDC straks geen kroketje te veel meer eten. Alleen nog groente tot de vlees-limiet in de CBDC weer nieuwe credits krijgt. Die komen natuurlijk alleen maar als de zorgverzekering een appje van zijn weegschaal en stappenteller heeft gekregen.

Dus dikke mensen kunnen ook beter nu instappen voordat de BTC koers dik wordt B) :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

sh4d0wman schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:00:
[...]

Die kan met CBDC straks geen kroketje te veel meer eten. Alleen nog groente tot de vlees-limiet in de CBDC weer nieuwe credits krijgt. Die komen natuurlijk alleen maar als de zorgverzekering een appje van zijn weegschaal en stappenteller heeft gekregen.

Dus dikke mensen kunnen ook beter nu instappen voordat de BTC koers dik wordt B) :P
Die eet er geen kroketje minder om.

Dat is er zo eentje waar dat nou net niet voor geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
ja je moet straks kiezen: werken met de auto hele jaar
of
werken zonder auto te rijden en dan mag je op vakantie met de vliegtuig

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Celertje gaat er weer even voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
Darrell schreef op zondag 16 april 2023 @ 16:52:
Celertje gaat er weer even voor.
Dat was te verwachten, las net dit, dat verklaart een hoop.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qo9LVSdsYHpy5ghfHvlFUbUQsVM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMVZy7bTf5wNIZqBFaGiG5n0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:33
Het groeit weer lekker Celer.,Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GsDQL5f26php9O-0BCzvQi8w38g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RBK6zIb91KsEPpIXyxZuYCl5.jpg?f=fotoalbum_large
😋🥃😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20:58

NeoflexNL

Forever young

Casper is ook aardig op de brommer vandaag

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:25
LTC trekt een klein sprintje, BTC volgt dus zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
CELR heeft QNT ingehaald in mijn pf, die laatste doet het minder lekker dan verwacht, maar wat niet is kan nog komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op zondag 16 april 2023 @ 18:25:
LTC trekt een klein sprintje, BTC volgt dus zo.
meestal wel ja. De weekly close gaat ook wel mooi worden zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kol Nedra schreef op donderdag 13 april 2023 @ 22:57:
Litecoin breakout soon! when $100?
nu dus :Y)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell

Darrell

Fiat moonboy

Vreemd, ik durf niet meer blij te zijn. 1 ruft van bitcoin en alles gaat weer naar de vinkentering.
Pagina: 1 ... 72 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!