[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.041 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:37
JoebarRC schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:48:
[...]

Niet mee eens, BTC volgt vrijwel exact de DOW / DOW Futures. De correlatie met de S&P/Nasdaq is er al een tijd niet meer maar de DOW is bijna 1 op 1
Nu ook weer zo te zien…

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:10

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:51:
[...]

Dow jones is in 5 maanden +/- 0% gestegen. Op 6 maanden +/- 14,83% gestegen.

Bitcoin is in 5 maanden +/- 100% gestegen. Op 6 maanden +/- 40% gestegen.

Zoek de verschillen 8)
Correlatie is wat anders dan exact gelijklopen hè.

Verder volg ik beiden te weinig de laatste tijd om een zinnige bijdrage aan de discussie te leveren :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:59:
[...]

Verder volg ik beiden te weinig de laatste tijd om een zinnige bijdrage aan de discussie te leveren :+
Gelukkig. Was al bang dat er weer een epistel van 3 kantjes zou volgen :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Darrell schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:02:
[...]

Gelukkig. Was al bang dat er weer een epistel van 3 kantjes zou volgen :P
Had het al helemaal af maar dacht toen: dan moet die arme Darrel, die met zijn onstilbare honger naar meer lezen, het weer helemaal gaan lezen. En dat terwijl er niets nuttigs in staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:32
YES schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:59:
[...]

De Down Jones hoeft inderdaad niet 100% te stijgen om een verband te kunnen zien tussen deze 2 assets. Maar als asset 1 0% stijgt en asset 2 100% stijgt dan ben ik benieuwd welk verband je dan ziet.

Blijkbaar ging de Down Jones op bepaalde dagen hard naar beneden terwijl Bitcoin steeg (anders kom je niet op deze verschillen), vind de correlatie dan ver te zoeken.

[ Voor 15% gewijzigd door Nopheros op 14-04-2023 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:08:
[...]

De Down Jones hoeft inderdaad niet 100% te stijgen om een verband te kunnen zien tussen deze 2 assets. Maar als asset 1 0% stijgt en asset 2 100% stijgt dan ben ik benieuwd welk verband je dan ziet.
Stijgt X dan stijgt Y ook maar de tweede is volatieler dus stijgt vaak harder oid, zou je kunnen zeggen.
Maar zoals ik al zei, ik volg beiden niet goed de laatste tijd dus het kan maar zo dat er geen verband is en het gewoon toeval is dat ze beiden even gestegen zijn waarbij de één veel harder steeg dan de ander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
YES schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:11:
[...]

Stijgt X dan stijgt Y ook maar de tweede is volatieler dus stijgt vaak harder oid, zou je kunnen zeggen.
Maar zoals ik al zei, ik volg beiden niet goed de laatste tijd dus het kan maar zo dat er geen verband is en het gewoon toeval is dat ze beiden even gestegen zijn waarbij de één veel harder steeg dan de ander.
Het punt is dus dat de Dow Jones in 5 maand niet is gestegen. Heeft dus niets te maken met de 1 stijgt iets harder dan de ander maar ze stijgen beiden dus het lijkt erop dat er een verband is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nopheros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:13:
[...]

Het punt is dus dat de Down Jones in 5 maand niet is gestegen. Heeft dus niets te maken met de 1 stijgt iets harder dan de ander maar ze stijgen beiden dus het lijkt erop dat er een verband is.
Ik zie nu dat ik je eerste vergelijking niet goed gelezen heb. :F

Graag permaban voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:15
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FtqQqHfakAERuHr?format=jpg&name=small

En een nieuwe announcement of an announcement.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

YES schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:14:
[...]

Graag permaban voor mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5AQPHCG43iYzWLdihPCtkWvvNhw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/LCBYCmaadbMQbs3zaSKW9tze.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:14
YES schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:14:
[...]

Graag permaban voor mij.
Gewoon je wachtwoord in random tekens wijzigen. Paar weekjes wegblijven en met nieuwe nick terugkomen!

(Too soon? >:) )

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Toen ik het me realiseerde dacht ik:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1xRh8HbQZDleB5uxCDHgO3GhEUk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/GcXYq94VQcwjWCca1k3NKaRn.gif?f=user_large

Maar dan denk ik, is niet mijn schuld, ik kan er niets aan doen want
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lvs7iE7CRg152tG0ob1Rsk5t_FY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/6oLyxUImKcBmoQ1Ra0z4L23T.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:21
jvel92 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 13:22:
[...]

Maar zal inderdaad niet te lang wachten met het gebruiken van zkSync.
Dit vind ik dan weer lastig, maar misschien ligt het aan mijn profiel. Ben vooral DCA hodler op koude sleutels en doe af en toe wat dagen-lange trades voor een paar kratjes en de lol.
En probeer wat uit:
Zo heb ik voor $25 ETH op Argent / zkSync gezet en een 10tje naar USDC geswapt. Maar aan meer 'toepassingen' kom ik niet: ik wil geen NFT (minten), ik heb geen behoefte aan funds rondsturen want ik kan er niemand/niets zinvols mee betalen/kopen. Airdrops zijn dus niet aan mij besteed, denk ik dan.

Met lightning heb ik wel al eens in real life betaald (gedoneerd eigenlijk), maar voor ETH ligt het minder voor de hand.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:49
Wiley99 schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:49:
[...]

Dit vind ik dan weer lastig, maar misschien ligt het aan mijn profiel. Ben vooral DCA hodler op koude sleutels en doe af en toe wat dagen-lange trades voor een paar kratjes en de lol.
En probeer wat uit:
Zo heb ik voor $25 ETH op Argent / zkSync gezet en een 10tje naar USDC geswapt. Maar aan meer 'toepassingen' kom ik niet: ik wil geen NFT (minten), ik heb geen behoefte aan funds rondsturen want ik kan er niemand/niets zinvols mee betalen/kopen. Airdrops zijn dus niet aan mij besteed, denk ik dan.

Met lightning heb ik wel al eens in real life betaald (gedoneerd eigenlijk), maar voor ETH ligt het minder voor de hand.
Heb een vergelijkbaar profiel. DCA en mijn ETH staat rustig bij Lido en Rocketpool.

Voor het uitproberen van zaken heb ik vaak een aparte wallet. Op moment dat ik iets naar zkSync stuur om zaken uit te proberen dan beschouw ik het eigenlijk als verloren. Je kunt wat swaps doen, storten in een lending protocol, liquidity poolen etc. Heb ook niets met NFT's, maar als ik een domme NFT moet minten om later gratis tokens te krijgen dan doe ik dat met liefde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02-09 18:58
Nopheros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:51:
[...]

Dow jones is in 5 maanden +/- 0% gestegen. Op 6 maanden +/- 15% gestegen.

Bitcoin is in 5 maanden +/- 100% gestegen. Op 6 maanden +/- 40% gestegen.

Zoek de verschillen 8)
Onzin laten we niet naar jaar percentages kijken maar kijk maar eens naar de dag grafieken. Kijk nu maar eens.. Dow down, BTC volgt Iedere dag weer. Dow up, BTC gaat ook.

Ieder zijn mening, ik volg dit nu al maanden en zie het iedere dag gebeuren. BTC is een DOW asset geworden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Kom ik weer met mijn opapost, maar het grootste probleem met stellen dat BTC en SPX ongerelateerd zijn, is de beperkte geschiedenis van het bestaan van Bitcoin. Vanaf ~2011 hebben we een vrij unieke periode meegemaakt in de financieel-monetaire wereld met lage rentes, QE, we weten het inmiddels wel. We lijken daarin alleen weleens te vergeten dat het minder dan 20 jaar geleden was dat de SPX ~6 jaar heeft gedaan om een nieuwe high neer te zetten. Betekent dit dat Bitcoin de komende maanden SPX niet kan outperformen? Nee, tuurlijk niet. Bitcoin laat een enorme kracht zien de laatste maanden en kan dat zeker volhouden. Vandaar dat het ook niet goed is om macro's te gebruiken voor je short-term trades en je overtuigingen zo sterk te laten worden dat je er 100% naar gaat handelen (zie een Capo).

Dat gezegd hebbende, het is echt veel te vroeg om te spreken van een decoupling. Je kan dit niet stellen op basis van datapunten over een periode van een maand of 3. Zoals @YES al zegt, het kan zijn dat BTC tussen 30k en 40k gaat rangen de komende maanden terwijl SPX niet veel doet. Maar, mocht SPX een degelijke retracement maken door wat dan ook, lijkt het me sterk dat BTC zich daar geen reet van aantrekt. Het gaat allemaal om sentiment. In januari dit jaar dachten veel mensen dat het wel even afgelopen was met BTC. Nu is het weer hausanna, which is fine, maar het kan zomaar weer omslaan.

Moraal van verhaal: doe waar je je goed bij voelt, maar pas risk management toe en spreid een beetje hier en daar. Pak een altcointje mee waar je een harde plasser van krijgt, maar ga niet all in. En als je een goede call denkt te hebben, deel die dan met je medeTweakers (inclusief onderbouwing ;) ).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYcZ3ioaXbFThoSB4dycwVGTutU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dJ5nLj3FmUGlqx8lOpEGd85r.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
JoebarRC schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:24:
[...]

Onzin laten we niet naar jaar percentages kijken maar kijk maar eens naar de dag grafieken. Kijk nu maar eens.. Dow down, BTC volgt Iedere dag weer. Dow up, BTC gaat ook.

Ieder zijn mening, ik volg dit nu al maanden en zie het iedere dag gebeuren. BTC is een DOW asset geworden
Je hebt het meer over het algemene markt sentiment. Komt vaak genoeg voor dat de hele AEX groen is of de hele AEX rood is, dat bekend naar mijn mening niet dat er daarom een sterk verband is tussen alle aandelen. Enige verband is dan het algemene sentiment waardoor de hele markt in een bepaalde richting beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
JoebarRC schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 14:48:
[...]

Niet mee eens, BTC volgt vrijwel exact de DOW / DOW Futures. De correlatie met de S&P/Nasdaq is er al een tijd niet meer maar de DOW is bijna 1 op 1
not sure if serious....dow +1.9% ytd, BTC +85% ytd. Stevige correlatie idd

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Nopheros schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 15:13:
[...]

Het punt is dus dat de Dow Jones in 5 maand niet is gestegen. Heeft dus niets te maken met de 1 stijgt iets harder dan de ander maar ze stijgen beiden dus het lijkt erop dat er een verband is.
kijk jij snapt hem. Zie ook dat je me iets voor was met getallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14:32

NeoflexNL

Forever young

anti elppa schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:48:
[...]

not sure if serious....dow +1.9% ytd, BTC +85% ytd. Stevige correlatie idd
Precies dit. Tuurlijk zorgen bepaalde events voor correlerende prijsacties, maar dat is het dan ook wel.

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:29:
Kom ik weer met mijn opapost, maar het grootste probleem met stellen dat BTC en SPX ongerelateerd zijn, is de beperkte geschiedenis van het bestaan van Bitcoin. Vanaf ~2011 hebben we een vrij unieke periode meegemaakt in de financieel-monetaire wereld met lage rentes, QE, we weten het inmiddels wel. We lijken daarin alleen weleens te vergeten dat het minder dan 20 jaar geleden was dat de SPX ~6 jaar heeft gedaan om een nieuwe high neer te zetten. Betekent dit dat Bitcoin de komende maanden SPX niet kan outperformen? Nee, tuurlijk niet. Bitcoin laat een enorme kracht zien de laatste maanden en kan dat zeker volhouden. Vandaar dat het ook niet goed is om macro's te gebruiken voor je short-term trades en je overtuigingen zo sterk te laten worden dat je er 100% naar gaat handelen (zie een Capo).

Dat gezegd hebbende, het is echt veel te vroeg om te spreken van een decoupling. Je kan dit niet stellen op basis van datapunten over een periode van een maand of 3. Zoals @YES al zegt, het kan zijn dat BTC tussen 30k en 40k gaat rangen de komende maanden terwijl SPX niet veel doet. Maar, mocht SPX een degelijke retracement maken door wat dan ook, lijkt het me sterk dat BTC zich daar geen reet van aantrekt. Het gaat allemaal om sentiment. In januari dit jaar dachten veel mensen dat het wel even afgelopen was met BTC. Nu is het weer hausanna, which is fine, maar het kan zomaar weer omslaan.

Moraal van verhaal: doe waar je je goed bij voelt, maar pas risk management toe en spreid een beetje hier en daar. Pak een altcointje mee waar je een harde plasser van krijgt, maar ga niet all in. En als je een goede call denkt te hebben, deel die dan met je medeTweakers (inclusief onderbouwing ;) ).

[Afbeelding]
Goed verhaal! Mbt decoupling, eens, daar is het nog veel te vroeg voor. Een paar maandjes is nog veel te weinig data om die conclusie te kunnen trekken. 2 a 3 jaar zou mooi zijn.

Kan prima dat btc nu weer volledig in de pas gaat lopen met stonks. Maar iets (puur gevoel) zegt me dat we dat juist niet gaan doen.
Niemand die het weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
NeoflexNL schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:56:
[...]

Precies dit. Tuurlijk zorgen bepaalde events voor correlerende prijsacties, maar dat is het dan ook wel.
Ja precies. Dat is wat ik paar pagina's terug al schreef. Leuk voor scalpers op de paar min charts, meer dan dat ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Wie niet moor deejta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 16:29:

[Afbeelding]
Ok boomer.

Nee grapje, ben het met je eens!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Why dump ser?

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:24
Darrell schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 07:03:
[...]

Blijven de babes dan? Kan me herinneren dat je een respectabele ETH babe collectie hebt.

[Afbeelding]
Een beetje laat maar..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnpQCXv_uB3f7bKH-DIt99k7DFs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aEhMYlDs0jXSxo2Q9jvbHfMC.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zwembroek
:X Niet mijn smaak...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Zo lekker zeg!
Ik kan me nog herinneren dat ik hiermee de laatste keer me goed uitgewoond voelde.
Je maakt er een beste rit mee, daarna ben je behoorlijk smerig en stink je ook flink!
Toch pak je als je klaar bent daarna een koud biertje, die heb je wel verdiend.
Ja mountainbiken in de bergen is top.
Ook flinke dame trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:38
DEGIRO kernselectie gaat ineens van gratis naar ‘nog wel gratis, maar €1 handelingskosten per transactie’. Dus boomer ETF beleggen voor €100 per maand zit er ook niet meer in. Dan blijven we nog maar even bij Crypto he.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

AlterBridge schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 17:58:
DEGIRO kernselectie gaat ineens van gratis naar ‘nog wel gratis, maar €1 handelingskosten per transactie’. Dus boomer ETF beleggen voor €100 per maand zit er ook niet meer in. Dan blijven we nog maar even bij Crypto he.
Waarom mensen überhaupt in boomer stocks zitten of edelmetalen is mij sowieso een raadsel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i5Bi5tRIhwH24pbUwg_d5zpzncc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2rwJ55RODmPPf3d8Xzkz9BCb.png?f=fotoalbum_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SPTZZbciDEWcHP6ktmZhoodrZGc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kFRGATW0AKNgXIufvZbTpfpb.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:13
Uniswap..... die gaat moon binnen 1 week toch?

#remind me in 7 days

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
AlterBridge schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 17:58:
je bent niet voor niets een boomer toch?

als je 1x per maand bijv €350+ uitgeeft aan 1 type aandeel of ETF (betaal je nog extreem veel meer dan crypto) dan is het nog wel acceptabel

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:37

Vis

Allemaal de dip gekocht deze middag?

Kunnen we weer verder omhoog in het weekend 👏🏼 lets go

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Vis schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 19:04:
Allemaal de dip gekocht deze middag?

Kunnen we weer verder omhoog in het weekend 👏🏼 lets go
ik wacht op meer dips...... :z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C0Q3ZcmyvGLTvNwDK1lFifSRr3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uDl4ZEGZ7LAAJG0RwftJCQPZ.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Kol Nedra schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 18:42:
[...]

je bent niet voor niets een boomer toch?

als je 1x per maand bijv €350+ uitgeeft aan 1 type aandeel of ETF (betaal je nog extreem veel meer dan crypto) dan is het nog wel acceptabel
Het liefst had ik over wat gratis ETF’s gespreid nu het geld niet meer naar BTC stroomt (want ja, als ik op 19k en 24k voor €1800 aan stukjes heb verkocht, waarom zou ik dan nu weer kopen op 30k 8)7 ). Maar spreiden over ETF’s zit er al helemaal niet meer in. Per stuk idd pas acceptabel boven de €300 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 21:08
:9 :9 ik was precies toe aan het dessert

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 12:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9Z-sdU3Nvppi-voPM2zyAH4rxg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JB9lPTlPLl0OhZXgQB19YQzq.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2XCc8AGd6Y_jStXYKcZDgKYkoew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/F6M2xvht2IIoXJNk8BG4YPms.gif?f=user_large

Zijn er nog goede biertjes vanavond ?

[ Voor 4% gewijzigd door Gipsy King op 14-04-2023 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Ik heb net een heerlijke Paulaner koud gelegd

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:31
Ik zou het er niet op kunnen. Is ze bewust gekozen omdat het slechts over ETH gaat?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:37:
[...]

Ik zou het er niet op kunnen. Is ze bewust gekozen omdat het slechts over ETH gaat?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dSJ0E9OcofJm-SMoDVVlbi559-M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/YPP9aWzijbzDbw3nz2cGuuLf.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 23:43
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 20:37:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RrzbKbqDhOih-MyzmssXfb_NiL8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/nrTBThgms2GRT5QCN7qDMBWT.jpg?f=user_large
Ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:06

Chaes

#HODL

Thighs for days...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Pics or it didn't happen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_SJ2Vi4O-E4mcrHlb50qNUOe4c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0j1syDuLUPKuTHoQuLkytsS.jpg?f=fotoalbum_large

Proost freunden!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
NeoflexNL schreef op vrijdag 14 april 2023 @ 21:41:
Pics or it didn't happen

[Afbeelding]

Proost freunden!
Gisteren ook al een foto voorbij zien komen van een tuin van iemand. Nu dit huis. Mensjes jullie wonen allemaal prachtig.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Oh, INJ +29%, zie het nu pas, nice :)

@twit Gaat lekker zo!

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En ID +44%, ARB +21%, wow.

* Taro kijkt even naar zijn Binance Earn pf en is super happy

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YCie1uYjqkY0A7y4B47mxj3R3-U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uXpeG05CkluXvpxgPUdF2Moh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

My long is ready.. :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 12:57
Je Schlong?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Nog even geduld... :>

PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ja, is helaas niet gelukt. Even nadenken over wie of wat ik daarvan de schuld kan geven, want het lag natuurlijk niet aan mijn wens/hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
Rabobank incomming :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
Mooi grafiekje, als iedereen dit ziet en er naar handelt ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Benieuwd wie er nog usd aanhoudt nu de halve wereld van usd afwil.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
roflexx schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:03:
Euhm die andere helft van de wereld misschien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:01

Coldcat

HODL

Dacuuu schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:03:
[...]

Mooi grafiekje, als iedereen dit ziet en er naar handelt ben ik tevreden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e8iwplte6tWrj9ybFT0ZUKk_PxY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Pcuyi1K4WE7hHcLJqqTmbxcm.webp?f=user_large

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlterBridge
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-VWqBhhvD3eRou1jhI0MKavKio=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlsUeKXbDsZmpkYF8ZPAkGEm.jpg?f=fotoalbum_large

Bitvavo staking is aangepast. En er zijn een paar nieuwe: LUNA, NEAR, KMD, LTO, GRT and KSM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
AlterBridge schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 10:41:
[Afbeelding]

Bitvavo staking is aangepast. En er zijn een paar nieuwe: LUNA, NEAR, KMD, LTO, GRT and KSM
Ze hebben dus flink gekort om al die extra %tjes zelf te houden tot die 280 mil weer aangevuld is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
[Afbeelding]

Dat is erg jammer, betekent dat ik mijn DAI spaarpotje/USDEUR swingpotje zou moeten verplaatsen (6,1% nu) en dat zou minder spreiding betekenen...

Of naar BTC en koud zetten, alleen op die 420k rekenen

[ Voor 52% gewijzigd door Wiley99 op 15-04-2023 10:59 ]

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Is Chainlink nou helemaal verdwenen… was al bijna niks.

Maar vooral de ADA boys balen denk ik!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
AlterBridge schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:00:

Ja, dat staat in de alinea boven het stuk dat je hierboven gekopieerd hebt ;)

Naja, het is nu waarschijnlijk wel wat realistischer, het is natuurlijk wel enigszins too good to be true om 6,1% op een stablecoin te vangen als de club niet officieel in de lending business zit. Bij Nexo ligt dat wat meer voor de hand.

[ Voor 29% gewijzigd door Wiley99 op 15-04-2023 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:18
Wanneer gaat die weerstand van ADA op 0.45 er aan?!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:40
[Afbeelding]

Nu maar als een gek KSM inslaan voordat hij straks weer op 400 dollar staat.
Toe, koop maar. Zo veel mogelijk, alsjeblieft. Die moet nog even wat stijgen voordat ik mijn bag kan dumpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99

Maar hoezo dit? Ada gaat van 4,25 naar 3,5.
DAI gaat van 6,1 naar 0

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jvel92
[Afbeelding]

Stel je voor dat je ETH bij bitvavo hebt staan tegen 1,1%, terwijl je er bij Rocketpool 3,5 of Lido 4,9 voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
Wiley99 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:11:
[...]

Maar hoezo dit? Ada gaat van 4,25 naar 3,5.
DAI gaat van 6,1 naar 0
Oh ik was een beetje biased. Ken iemand met 25000 ADA die al sinds 2017 alles op Bitvavo laat staan. Dat is al ongekend veel staking en rente op rente. Overigens ook niet gecasht op de top want hij gaat naar €10…

6,1 naar 0 is wel drastisch… heb wel met je te doen hoor =(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wiley99
jvel92 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:12:
[...]

Stel je voor dat je ETH bij bitvavo hebt staan tegen 1,1%, terwijl je er bij Rocketpool 3,5 of Lido 4,9 voor krijgt.
Oh ja, dat kan ik ook doen, mijn DAI naar ETH en dan in een aparte wallet staken. Dat kan veilig (tov hold stash bedoel ik, niet tav staken zelf) met een tweede account in Ledger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:12

Een echte ADA boy heeft natuurlijk zijn ADA in een stakepool voor 4,5-5% ;).

Overigens voor de ADA fanboys, iemand die naar de Oracle op Cardano kijkt?
Charli3 maakt hierin de basis gereed, nog veel momentum te gaan (NFA). (5M marketcap). Ik heb in ieder geval een flufje gekocht.

[ Voor 26% gewijzigd door keanu_ op 15-04-2023 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Headline van de Telegraaf vandaag…

Heb je de nos gezien?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZsmgwFH3DJN8mtsADmGur0OOhwA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/za9MH5buY3sM0koZwrUYvqMO.jpg?f=fotoalbum_large

Verkapte boodschappen wat er gaande is in de maatschappij.

Wie is bij de Bruna vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
Wiley99 schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:16:
[...]

Oh ja, dat kan ik ook doen, mijn DAI naar ETH en dan in een aparte wallet staken. Dat kan veilig (tov hold stash bedoel ik, niet tav staken zelf) met een tweede account in Ledger?
Ben zelf niet helemaal bekend met de Ledger interface, gebruikte altijd MetaMask in combinatie met de Ledger. Tegenwoordig gebruik ik Rabby (aan te raden i.p.v. MetaMask). Maar dat zou via de ledger interface moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

roflexx schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 09:03:
Present, 8% per jaar rente gaat lekkerder dan de rente op mijn Euros :*) Heb geen Chinese drek maar dat begint men wel meer te pushen in deze regio (Zuid Oost Azie)....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:09
ARB gaat wel behoorlijk moon ondertussen. Mooi dat ik daar een plukje van heb aangehouden na de AirDrop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Ha!

Who needs Bitvavo met 0% als je dikke gains van de Rabobank krijgt :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7cJmjR2pkqRTQNZWYayyU9EmTq4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i87dNZTApGDp5qng7XauQ7lM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gipsy King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Skrunsies schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:33:
Ha!

Who needs Bitvavo met 0% als je dikke gains van de Rabobank krijgt :7

[Afbeelding]
0.75% :7
en dat ook tegen een asset die alleen maar in koopkracht daalt.

dan is 1.5% op BTC bijv. op Binance/ByBit al een betere keuze

ik zie wel dat de rewards bij Bitvavo lager ligt dan menig andere broker/exchange, voor mij kan dit 2 redenen zijn:
1. De extra winst die ze hierop maken stoppen ze in eigen zak
2. Ze zijn voorzichtiger en kans op omvallen kleiner wordt

[ Voor 17% gewijzigd door Kol Nedra op 15-04-2023 12:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
sh4d0wman schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:29:
[...]

Present, 8% per jaar rente gaat lekkerder dan de rente op mijn Euros :*) Heb geen Chinese drek maar dat begint men wel meer te pushen in deze regio (Zuid Oost Azie)....
Maar 8% rente heb je natuurlijk niks aan als de dollar flink in waarde gaat dalen als de plannen van een nieuwe wereldmunt werkelijkheid worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

roflexx schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:57:
[...]
Maar 8% rente heb je natuurlijk niks aan als de dollar flink in waarde gaat dalen als de plannen van een nieuwe wereldmunt werkelijkheid worden.
Tuurlijk maar tot die tijd is het lekkerder dan 0.75% op Euro. Daarnaast heb ik al vastgoed, goud (fysiek uiteraard) en crypto dus redelijke spreiding.

Als het systeem instort voordat er een nieuwe wereldmunt is zit je toch met alles even kut. Kun je beter investeren in je eigen wapenkamer en moestuin :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Link gaat vlammen dit weekend. Ik voel het aan mn koffieprut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Voor de geïnteresseerden dit is echt een grote mooie stap.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZtuQWoRrvrufEtBWlDkpNDy6BF0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/47X6yNW7FLxGCLxsU6jrhyyp.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Coldcat schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 11:23:
[...]

Headline van de Telegraaf vandaag…

Heb je de nos gezien?
[Afbeelding]

Verkapte boodschappen wat er gaande is in de maatschappij.

Wie is bij de Bruna vandaag?
Toevallig keek ik gisteren weer eens het "8 uur goernaal" en zag die boy met zn belly, denk dat die wel genoeg berichtjes zal krijgen van zijn vrienden. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twit
Als het te ver van topicc(zelfs voor slowchat) af zit moet je het zeggen @Taro maar met alle kennis hier rondom niet alleen crypto maar ook het hele financiele systeem, exchange rates, curve cards enz ben ik benieuwd.

Ik sta op het punt om een significante aankoop (5k usd+) in dollars te doen. Is er nu een slimme manier om zo min mogelijk exchange rate verlies en zoveel mogelijk cashback te krijgen? Ik heb nu 4% op mijn bnb card en ik zie geen mogelijkheid daar heel makkelijk even snel 5 of 6 van te maken. Verder is het denk ik als europeaan niet mogelijk om echt fiat USD op die kaart te zetten (dus geen usdt) om daar geen 2% of wat visa ook rekent aan koersverlies te krijgen.

Toen dacht ik ok ik weet dat mastercard bekend staat om de beste rates normaal. En curve is een mastercard. Is dat dan ideaal? Nadeel daar lijkt dat je maar tot €1000 daadwerkelijk toegang hebt tot die MasterCard rates daarna is er als ik t&c’s goed begrijp een opslag.

Ik zou een normale NL grootbank MasterCard kunnen gebruiken, maar dan heb ik weer geen cashback.

Iemand een slim idee? Ik zie al enkele ‘is dit je überhaupt je tijd waard het gaat om tientjes’ reacties komen denk ik. Kan ik ergens inkomen, deels vind ik dit eigenlijk ook gewoon leuk dit soort dingen optimaliseren :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@twit Als je bijv. Plutus gebruikt, dan kan je gewoon Euro's naar een bank overschrijven, dus geen verstuur en omzet verliezen. Daarnaast heb je met Plutus standaard al 3% en kan je daar relatief goedkoop tov BNB 4% en daarna 5% van maken: https://plutus.it/accounts.

Ik weet niet hoe snel je moet betalen, maar dit kan dus een overweging zijn als je dat ook vaker gaat doen. Voor die ene keer zou ik anders het lagere Binance Card percentage accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Taro schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 12:52:
@twit Als je bijv. Plutus gebruikt, dan kan je gewoon Euro's naar een bank overschrijven, dus geen verstuur en omzet verliezen. Daarnaast heb je met Plutus standaard al 3% en kan je daar relatief goedkoop tov BNB 4% en daarna 5% van maken: https://plutus.it/accounts.

Ik weet niet hoe snel je moet betalen, maar dit kan dus een overweging zijn als je dat ook vaker gaat doen. Voor die ene keer zou ik anders het lagere Binance Card percentage accepteren.
Ja check ik moet iig plutus er maar eens bij gaan nemen . Ik irriteer me eigenlijk meer aan dat 7000 usd niet tegen 0,91 maar bijna 0,93 usd/eur wordt omgerekend zo te zien. Ik heb het bedrag in euro al op binance. Misschien moet ik maar accepteren dat het beter dan dit niet wordt idd. En curve er tussen stoppen maakt het in dit geval zo te zien duurder/erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
@twit Ik snap je vraag niet, wil je iets kopen met dollars, of wil je dollars kopen?

Je zou ook kunnen kijken naar de HI kaart. Hier heb je momenteel voor een investering van $1k een 8% cashback kaart. Dan maak je met zo'n relatief grote aankoop al gelijk leuke aanzet om de inleg er weer uit te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 12:58:
@twit Ik snap je vraag niet, wil je iets kopen met dollars, of wil je dollars kopen?

Je zou ook kunnen kijken naar de HI kaart. Hier heb je momenteel voor een investering van $1k een 8% cashback kaart. Dan maakt je met zo'n relatief grote aankoop al gelijk leuke aanzet om de inleg er weer uit te halen
Ja misschien leg ik het zo korter/beter uit: Ik wil iets kopen in dollars. En ik wil cashback minimaliseren én de best mogelijke usd/eur wisselkoers voor die transactie krijgen. De best mogelijke wisselkoers geeft waarschijnlijk mn rabo mastercard maar dan heb ik 0 cashback , de beste cashback waar ik toegang toe heb is binance visa maar die rekenen een duidelijk slechtere wisselkoers. Challenge : waar ligt het optimum :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gipsy King
Meuk coins eruit , amstel gold race versnaperingen in.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIb6GenMKhdvGbjyDFU7mZLUUUo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1o7GiJwy4v9ds3Q0G1mbBum2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
twit schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:00:
[...]

Ja misschien leg ik het zo korter/beter uit: Ik wil iets kopen in dollars. En ik wil cashback minimaliseren én de best mogelijke usd/eur wisselkoers voor die transactie krijgen. De best mogelijke wisselkoers geeft waarschijnlijk mn rabo mastercard maar dan heb ik 0 cashback , de beste cashback waar ik toegang toe heb is binance visa maar die rekenen een duidelijk slechtere wisselkoers. Challenge : waar ligt het optimum :)
Je kan Curve het laten omrekenen. Die hanteren geen hele hoge wisselkoersen zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:13:
[...]

Je kan Curve het laten omrekenen. Die hanteren geen hele hoge wisselkoersen zover ik weet
Dit inderdaad, binnenkort (of nu al) is daar wel een fee na een eerste bedrag! Met Plutus /hi een goede optie.

Direct betalen is revolut goed voor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Behold: ByBit gaat ook meedoen met offramp je winsten verzilveren van je crypto: de ByBit Mastercard!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qzeZWhs3K2SsM2sVfhUU8dIXDAc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LeU0eP1CFzyjVUfYJWm2gvnO.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.bybit.com/en-US/promo/global/bybit-card/

Ik heb mij er (nog) niet in verdiept maar als ik snel kijk zie ik dat je geen cashback krijgt en ook geen rebate op een bepaalde abbonement..

edit: wel dit gevonden, dus wel rewards.....maar wat het is geen idee
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q3T9S062HsWvwY6XfNsBLW93SyA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rohoCXgoaTjcvasLpLCf4sTi.jpg?f=fotoalbum_large

Voordeel zie ik wel, namelijk offramp je crypto winsten gebruiken voor betalingen, net zoals bij Binance.

[ Voor 23% gewijzigd door Kol Nedra op 15-04-2023 13:34 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Bifi is ook weer strepen aan het trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kol Nedra schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 13:25:
Behold: ByBit gaat ook meedoen met offramp je winsten verzilveren van je crypto: de ByBit Mastercard!
[Afbeelding]

https://www.bybit.com/en-US/promo/global/bybit-card/

Ik heb mij er (nog) niet in verdiept maar als ik snel kijk zie ik dat je geen cashback krijgt en ook geen rebate op een bepaalde abbonement..

edit: wel dit gevonden, dus wel rewards.....maar wat het is geen idee
[Afbeelding]

Voordeel zie ik wel, namelijk offramp je crypto winsten gebruiken voor betalingen, net zoals bij Binance.
Met als keerzijde dan wel KYC?

Edit: wel KYC nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 12:58:

Je zou ook kunnen kijken naar de HI kaart. Hier heb je momenteel voor een investering van $1k een 8% cashback kaart. Dan maak je met zo'n relatief grote aankoop al gelijk leuke aanzet om de inleg er weer uit te halen
Mag je er wel bij zeggen dat de HI koers al een paar eeuw in een downtrend zit, plutus koers is redelijk stabiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Nopheros schreef op zaterdag 15 april 2023 @ 14:03:
[...]

Mag je er wel bij zeggen dat de HI koers al een paar eeuw in een downtrend zit, plutus koers is redelijk stabiel.
Klopt, maar zolang je de cashback direct weer omzet naar fiat, ik denk dat hij wel van plan is, maakt dat niks uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:30

knakworst

Get more sats!

Dikke Ada.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
hup naar de $3.11 voor nieuwe ATH!

SOON!

nothing stops this train

Pagina: 1 ... 71 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!