[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 233 ... 251 Laatste
Acties:
  • 1.226.447 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:53

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:55:
[...]

Dan is het dus gewoon smalltalk. Niet te veel over nadenken: het weer, de kinderen, crypto en doorrrr
Nou ja misschien wel inderdaad. Alleen deze vriend is nogal besluiteloos op sommige momenten/zaken. Alles is altijd "misschien" of "onder voorbehoud". Ik vrees voor hem dat deze smalltalk gaat leiden tot spijt of buy high, sell low. Maar goed, ik heb hem gewaarschuwd dus niet mijn probleem.

Bovendien hebben we hem (Henk) en anderen (Henken en Ingrids) ook nodig om de boel op te pompen straks d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:36
DXY blijft lekker door rammen

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:53:
[...]

Maatje van mij vraagt me met enige regelmaat hoe het met mijn crypto gaat en heeft ook meermaals gevraagd wat een goed instapmoment zou zijn. Ik heb hem op 17k gezegd, nu zou ik er wat van inslaan en dan maandelijks bij kopen.

"Nee, is me toch teveel manipulatie."
:?
de bekende updates. Hoorde van het weekend nog bij mij: ´ geloof je er nog steeds in? ´

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 06-10 00:11

NeoflexNL

Forever young

Idd, goudprijs staat nu ook aardig onder druk..

Het feit dat btc in dit kanaal blijft bewegen is wat mij betreft echt bullish

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Xe7Qgc9TjkIdfGheZiKfr-lBfY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jlU3QCRajTaeoOczKu7bvZVU.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Kol Nedra a few months later....

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/bf/72/8a/bf728a3b480409310ac8a5ab8101557f--architecture-student-paste.jpg

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:18

resusaapje

h less

YES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

Nou ja misschien wel inderdaad. Alleen deze vriend is nogal besluiteloos op sommige momenten/zaken. Alles is altijd "misschien" of "onder voorbehoud". Ik vrees voor hem dat deze smalltalk gaat leiden tot spijt of buy high, sell low. Maar goed, ik heb hem gewaarschuwd dus niet mijn probleem.

Bovendien hebben we hem (Henk) en anderen (Henken en Ingrids) ook nodig om de boel op te pompen straks d:)b
Hey, dat ben ik! Verdomd, ik wist niet dat jij hier ook zat! d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
resusaapje schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 12:56:
[...]

Hey, dat ben ik! Verdomd, ik wist niet dat jij hier ook zat! d:)b
Die vriend van me zou zeggen:
"Dat zou ik kunnen zijn, wellicht. Maar ik weet het niet zeker."

Dus helaas, je gaat niet door voor de koelkast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Ronman
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06:59
YES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 09:25:
[...]

De Henk en Ingrids zullen vooral worden gebruikt om te zijner tijd allemaal waardeloze bags met shitcoins op te dumpen vrees ik voor hun. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Mr Ronman schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:02:
[...]

De Henk en Ingrids zullen vooral worden gebruikt om te zijner tijd allemaal waardeloze bags met shitcoins op te dumpen vrees ik voor hun. :)
Gelukkig wel. Zo is natoer.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:17
zwembroek schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

Gelukkig wel. Zo is natoer.
ook Natoer heeft zijn leven gebeterd , wellicht gaan henk en ingrid ook massaal voor BTC :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Voor de Snipple Holders :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10 19:24
nou... daar gaan we dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:09

knakworst

Get more sats!

30k s00n.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Laatst online: 05-10 19:24
ik bedoel naar beneden... maar daarna ook weer omhoog... met deze voorspelling zit ik altijd goed! O+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qN_DL7HhoIrP4KnY5TSNcRwqy0w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GdacQots6al2hjfnNXO09GAn.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
Ja, want er zit iedere keer 4 jaar tussen, hè?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra

dat wordt dus een Honda kopen in de bullrun!

nothing stops this train

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 07:10
Kol Nedra schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 19:46:
[Twitter]

dat wordt dus een Honda kopen in de bullrun!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GtGaWVXwxFMzvi0rvTvkxW30O4U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VnhjDajivtTMsrdUmzUs4mRQ.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5oIeOasc3J9CjEVhzIM0pGGUFw4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/Bth4SAXTw9pp6UCN9ro6HQZy.gif?f=user_large

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:02
Klote a.i.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eBIgKBhy2vABD407OSocSVoR4II=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/A8MNOtwyGxuxwlep8rSzWXRo.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vZopuOWZ-Y4k9wco577Fui7SFo8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X0YBsiYoJARRnDbXsqtsROGC.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-10 23:37
Welke aanbieder accepteert een kopie ID waarvan de BSN nummer is afgeschermd, zoals bijvoorbeeld via KopieID?

Coinbase en Kraken accepteren het niet.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Lisadr schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:32:
Welke aanbieder accepteert een kopie ID waarvan de BSN nummer is afgeschermd, zoals bijvoorbeeld via KopieID?

Coinbase en Kraken accepteren het niet.
Mijn ervaring is dat je vooral een beetje geluk moet hebben.. Bybit en Kucoin is mij beide gelukt

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
NeoflexNL schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 22:42:
[...]

Mijn ervaring is dat je vooral een beetje geluk moet hebben.. Bybit en Kucoin is mij beide gelukt
Kucoin doet het ook niet sinds August 31, 2023. Coinbase, Kraken en Kucoin voldoen niet aan AVG/GDPR wetgeving, maar eisen wel een foto van je ID zonder watermerk of waarvan de BSN is doorgestreept.

Bybit voldoet ook niet aan AVG/GDPR, maar hun informatie over Identity Verification kan ik niet zien zonder een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Lisadr schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:00:
[...]

Kucoin doet het ook niet sinds August 31, 2023. Coinbase, Kraken en Kucoin voldoen niet aan AVG/GDPR wetgeving, maar eisen wel een foto van je ID zonder watermerk of waarvan de BSN is doorgestreept.

Bybit voldoet ook niet aan AVG/GDPR, maar hun informatie over Identity Verification kan ik niet zien zonder een account.
Ik doe het altijd vrij subtiel met een klein snippertje papier over m'n BSN, dan fietst ie er meestal wel door.. ik denk als je het via de kopie ID app doet, met al die zwarte vegen en watermerken, dat ie snel geweigerd wordt ja.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Afgelopen maandag mijn dca gedaan op $28.350 oid. Dacht wel, moet ik dit nu net na zo’n grote groene kaars doen? Maar ja, dca is dca, die mag je niet timen.
Wel fijn dat ik weer de top heb gekocht.
Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Don Guacamole schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 08:45:
Afgelopen maandag mijn dca gedaan op $28.350 oid. Dacht wel, moet ik dit nu net na zo’n grote groene kaars doen? Maar ja, dca is dca, die mag je niet timen.
Wel fijn dat ik weer de top heb gekocht.
Hodl.
Goed bezig. Trots op je en dankbaar dat er mensen zoals jij zijn.

Toch even éééén extra dingetje voor je om mee te nemen in je overweging:
Dollar Cost Averaging and Value Averaging
  • Target — We target growing our Bitcoin position by $100 every month. So in month 1 our target position is $100, in month 2 $200, in month 3 $300, and so on.
  • Buy limit — In any month, if our actual position is below the target, we buy up to $100 worth of Bitcoin to add to the position.
  • Sell limit — If our position is above the target, we sell up to $100 worth of Bitcoin to reduce the position.
d:)b

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 16:32
Door de EUR/USD ontwikkeling doet BTC het zo slecht nog niet in euro's!

Dikke tech!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
BTC100K2021 schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 09:35:
Door de EUR/USD ontwikkeling doet BTC het zo slecht nog niet in euro's!

Dikke tech!
Mijn stapel dollars wordt met de dag meer euro's waard. Een valuta trade waardig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 09-10 16:32
Ja leuk en aardig, maar:

Fed funds effective rate:
2013: gemiddeld ~0,10%
2017: gemiddeld ~1%
2021: gemiddeld ~0,10%
2024: nu 5,33% en het is niet de verwachting dat snel gaat worden afgebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vond een goede indicator op tradingview: traders reality:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O3jC4NqUxfVC0zd5KSRIWKPBPYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7CI5BUQ9W0J8G3P4cHbriJM.jpg?f=fotoalbum_large

Wellicht voor andere om eens te proberen en om te kijken of je hem ook goed vind 😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra

prachtig om te zien, liquid mining is the new thing!!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 01-10 09:15
Damn zeg, die game related tokens zoals PYR, AXS, SAND, ALICE ed. zijn allemaal toch wel zwaar gedaald in deze bear. Meeste tussen de 95% en 98% zijn hier geen uitzondering.

Dit is m'n eerste cyclus - mijn idee is dat er heel wat bagholders zijn die hun verliezen gaan willen beperken op deze. Nu wat van die prullen oprapen en hopen dat ze een matige x5 doen in een bull lijkt me realistisch?

Of zijn dit echt van die eenmalige hypes die gewoon gedelist worden zonder veel poespas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Masstje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:55:
Damn zeg, die game related tokens zoals PYR, AXS, SAND, ALICE ed. zijn allemaal toch wel zwaar gedaald in deze bear. Meeste tussen de 95% en 98% zijn hier geen uitzondering.

Dit is m'n eerste cyclus - mijn idee is dat er heel wat bagholders zijn die hun verliezen gaan willen beperken op deze. Nu wat van die prullen oprapen en hopen dat ze een matige x5 doen in een bull lijkt me realistisch?

Of zijn dit echt van die eenmalige hypes die gewoon gedelist worden zonder veel poespas?
allemaal overhyped geweest... maar als de games echt goed zijn zullen ze vast wel weer groeien in waarde, maar een nieuwe ATH zou ik niet zo snel verwachten

mijn ''focus'' ligt bij LIS
https://www.coingecko.com/nl/coins/realis-network

Deze is nog redelijk nieuw en bij de games die ze hebben kun je echt gratis LIS farmen!
en het werkt ook echt, zo heb ik LIS vanuit mijn ''Realis-wallet'' dit verstuurd naar ByBit

de games die ze hebben zijn eigenlijk allemaal hetzelfde en komt erop neer dat je paren merged en zo dus lvls hoger gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 04-10-2023 13:06 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 01-10 09:15
Kol Nedra schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 13:03:
[...]

allemaal overhyped geweest... maar als de games echt goed zijn zullen ze vast wel weer groeien in waarde, maar een nieuwe ATH zou ik niet zo snel verwachten

mijn ''focus'' ligt bij LIS
https://www.coingecko.com/nl/coins/realis-network

Deze is nog redelijk nieuw en bij de games die ze hebben kun je echt gratis LIS farmen!
en het werkt ook echt, zo heb ik LIS vanuit mijn ''Realis-wallet'' dit verstuurd naar ByBit

de games die ze hebben zijn eigenlijk allemaal hetzelfde en komt erop neer dat je paren merged en zo dus lvls hoger gaat.
Pay to win op een ander niveau dus.

Kan maar goed gaan zolang de games die dit gebruiken ook echt gespeeld worden en goed zijn.

Zal me eens wat inlezen voor ik weer een te domme move doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:12

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik was even terug naar Chinatown maar heb helaas geen Binance meer. Men gebruikt voornamelijk USDT op Tron maar ik had alleen USDT/ETH dus kon het niet swappen naar cash (USD).

De prijs varieerde: $200 met een fee van $2 $4 $8. De goedkoopste was de vriendelijkste en konden Engels spreken. De rest moesten we op (roestig) Chinees terugvallen haha.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lisadr
NeoflexNL schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 23:15:
[...]

Ik doe het altijd vrij subtiel met een klein snippertje papier over m'n BSN, dan fietst ie er meestal wel door.. ik denk als je het via de kopie ID app doet, met al die zwarte vegen en watermerken, dat ie snel geweigerd wordt ja.
Bedankt voor de tip. Ik heb het geprobeerd voor beide BSN nummers op de achterkant, maar dat werkt niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Masstje schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 12:55:

Kun je doen @Masstje maar dat zijn allemaal coins uit de vorige run inderdaad.

Je kan ook een nieuwe coin zoeken zoals GFAL of coins die nog geen ‘parabooltje’ hebben gedaan.

NAKA of MC bijvoorbeeld.

Heb zelf geen gamefi coins maar de keuze is reuze :9B

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06:21
Goedemorgen, midag of avond lieve cryptovrienden. De koersen zijn helaas nog niet op het punt waar ik ze graag zie staan, maar ik heb heerlijk geslapen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9sXCYej1Uedn47hC3UGnj4uJQjk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zh216XnfTZLRB4UH6JIWueAP.jpg?f=user_large

Stack Sats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22

filthy rich

löp wa los

en aans löpt wa vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
misschien beetje offtopic.
ofnee toch niet, ByBit staat erop ;)
en gekocht met de PLU kaart, dus ook nog eens cashback erop :7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NEnPK6v1MouOCwdmcF5lJhHVDMM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Nzn5Q8qfX9B67oBI1ozDsVd0.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 04-10-2023 16:17 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Alpina schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 15:26:
[...]

Kun je doen @Masstje maar dat zijn allemaal coins uit de vorige run inderdaad.

Je kan ook een nieuwe coin zoeken zoals GFAL of coins die nog geen ‘parabooltje’ hebben gedaan.

NAKA of MC bijvoorbeeld.

Heb zelf geen gamefi coins maar de keuze is reuze :9B
Met GFAL zou ik een beetje oppassen, check even naar de marketcap en hoeveel munten er pas in omloop zijn. Die gaan ongetwijfeld nog heel veel dumpen op de community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
Don Guacamole schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:22:
[...]

Met GFAL zou ik een beetje oppassen, check even naar de marketcap en hoeveel munten er pas in omloop zijn. Die gaan ongetwijfeld nog heel veel dumpen op de community.
Zo ver had ik nog niet gekeken. Zou ik dan zelf ook niet kopen inderdaad. (y)

Ps. Ator strong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 20:36

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Kol Nedra schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 16:15:
misschien beetje offtopic.
ofnee toch niet, ByBit staat erop ;)
en gekocht met de PLU kaart, dus ook nog eens cashback erop :7

[Afbeelding]
Ieder z'n hobby...Zet je hem in de kast of ga je er op de knieën mee door de huiskamer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6nzPyOVVyTGdhQdoJ37-zQLiYc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BjpDKmipZVkxATxf8esNh1S7.jpg?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gipsy King
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ScoOUQQvpHSZIpkedMxFF_JCTLA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RpHhhJQ488mZEovY8QkUfrPu.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCvfTkKlMLbik2X4MyuM-PPFrnI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FFUZZeeOM48WAqE17zfZRX0m.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Terugval van stinky linkie valt mee. Ff kijken of die nu weer normaal gaat doen en weer onderweg naar 100 dollar gaat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
In absolute zin is het veel geld, maar afgezet tegen het bbp zijn ze in "goed" gezelschap.

Wikipedia: Lijst van landen naar staatsschuld

De schuld is in Amerika afgelopen jaren wel flink opgelopen, richting 130% van het bbp. De inflatie heeft ze wat geholpen, de stijgende rente zal ze nu echter weer wat pijn doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Numbers schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 23:01:
[...]
....de stijgende rente zal ze nu echter weer wat pijn doen.
Dat is dan nog zacht uitgedrukt denk ik, dat gaat echt flink in de papieren lopen.

Het frappante is dat die rentebetalingen natuurlijk ergens terecht komen, en wel bij burgers en bedrijven met obligaties. In wezen heeft dat weer een stimulerend effect, waar de FED juist de boel wil afremmen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22:17
Ik weet niet wat voor megaprinter ze alvast klaar hebben staan daar, maar als die straks weer aan slaat vreet 'ie zo nog meer stroom dan het hele bitcoin minen bij elkaar :P ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Numbers schreef op woensdag 4 oktober 2023 @ 23:01:
[...]
In absolute zin is het veel geld, maar afgezet tegen het bbp zijn ze in "goed" gezelschap.

Wikipedia: Lijst van landen naar staatsschuld

De schuld is in Amerika afgelopen jaren wel flink opgelopen, richting 130% van het bbp. De inflatie heeft ze wat geholpen, de stijgende rente zal ze nu echter weer wat pijn doen.
Als het een BV was waren ze failliet verklaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
zenith schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 07:12:
[...]

Als het een BV was waren ze failliet verklaard.
Die vergelijking gaat niet helemaal op. Zolang een land zijn schulden kan blijven betalen is er "weinig aan de hand". Het heeft natuurlijk wel gevolgen, maar dat is politiek.

Het printen van geld is één van hun priveleges, daar de halve wereld met elkaar in Dollars afrekend. Dat zorgt voor een bepaalde macht.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Vis
  • Nu online

Vis

We weten allemaal hoe dit gaat eindigen toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gB056vOnGaQZSROsxv8VsrPf-8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1BK47nNlVyOFUsq5ujCWpbmT.jpg?f=user_large

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gipsy King
Vis schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 08:36:
We weten allemaal hoe dit gaat eindigen toch?

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TFydfCwgWyPbG92IAtMB13HA3X8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qjQkkH2HpezkrrTk3W5nSqY8.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-08 12:55
Kan iemand me zeggen of er een tool is die het het mogelijk maakt om 2 grafieken in dezelfde tijdsspan over elkaar heen te leggen (2 verschillende pairs)?

ter verduidelijking, ik wil BTC/USD en ETH/BTC over elkaar heen zien.

[ Voor 19% gewijzigd door ron322 op 05-10-2023 10:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 07:51

MicroWhale

The problem is choice

Yep... weinig mensen hebben het door:

Bitcoin stijgt niet in waarde, maar fiat daalt in waarde.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ron322 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 10:23:
Kan iemand me zeggen of er een tool is die het het mogelijk maakt om 2 grafieken in dezelfde tijdsspan over elkaar heen te leggen (2 verschillende pairs)?

Dit kan in tradingview maar dan moet je wel een (gratis) account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 08-10 14:29

Gewoon je ticker opzoeken en openzetten op cmc. Daar kan je dan een andere ticker selecteren om 2 graphs over elkaar te leggen.

En een btc/usd en btc/eth pair vergelijken, lijkt me appelen met peren vergelijken.

[ Voor 8% gewijzigd door BootjeVaren op 05-10-2023 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:22

filthy rich

löp wa los

Paint, en dan transparant plakken.

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:28

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cc8ov79yZANUkT9rcWbNLMCSa-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rtsnoJnDLj7FCA90Fpe9kw7t.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ron322
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-08 12:55
BootjeVaren schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:04:
[...]

Gewoon je ticker opzoeken en openzetten op cmc. Daar kan je dan een andere ticker selecteren om 2 graphs over elkaar te leggen.

En een btc/usd en btc/eth pair vergelijken, lijkt me appelen met peren vergelijken.
Het vergelijk slaat idd nergens op, ik wil kijken of er een beetje een richtpunt te ontdekken is wanneer je van BTC naar ETH kan switchen in een bullmarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10 20:10
Leuk dat Ethereum hoor, maar toch blij dat ik die node weer heb geruild voor Bitcoin. Scheelt alweer ruim 7% over de afgelopen maand

[ Voor 7% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-10-2023 13:26 ]

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:47

Coldcat

HODL

ron322 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 11:37:
[...]

Het vergelijk slaat idd nergens op, ik wil kijken of er een beetje een richtpunt te ontdekken is wanneer je van BTC naar ETH kan switchen in een bullmarkt.
Als er over een flippening wordt gesproken moet je ETH verkopen… tot het opeens op #1 staat en het opeens anders is.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
-edit

[ Voor 96% gewijzigd door Gelukszoekr op 05-10-2023 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alpina
Gelukszoekr schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 13:25:
Leuk dat Ethereum hoor, maar toch blij dat ik die node weer heb geruild voor Bitcoin. Scheelt alweer ruim 7% over de afgelopen maand
Ik heb beide maar in ieder geval is mijn ETH aankoop 2020 ruim x20 gegaan.

Bitcoin vanaf dat punt x10.

Geen garantie voor de toekomst uiteraard :Y)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Nu online
Nieuwe poging voor 28K! Gas dr op! Als Blackrock gaat komen is dit niks, dan komt er een mothercandle van 10K op de 1s chart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 08:06
Gewoon naar de maan op donderdag-dipdag

[ Voor 6% gewijzigd door Bushalte op 05-10-2023 15:35 ]

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Btc.d trekt alles weer naar de vinketering. Alle alts de bietenbrug op. Mooi.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:25
Don Guacamole schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 15:18:
Nieuwe poging voor 28K! Gas dr op! Als Blackrock gaat komen is dit niks, dan komt er een mothercandle van 10K op de 1s chart!
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als het nieuws naar buiten komt dat de 1e spot ETF goedgekeurd is. En de aankomende halving, eigenlijk ben je echt een druiloor als je niet vuistiep in btc zit nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zenith
  • Niet online
Laat maar komen 😀

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• NeoflexNL

NeoflexNL

Forever young

Dacuuu schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 16:22:
[...]

Ik ben heel benieuwd hoe het gaat als het nieuws naar buiten komt dat de 1e spot ETF goedgekeurd is. En de aankomende halving, eigenlijk ben je echt een druiloor als je niet vuistiep in btc zit nu.
En zo is het!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MYeHblqaZBf8ia5l-3nHoSv1UM4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sUuJm4PPpUNJvZabrCU3iHAy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gipsy King
Mothercandle , blackrock , sounds like a nice new PH scenario
Im sure misses will be bullish now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 23:07
Gipsy King schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:08:
[...]

Mothercandle , blackrock , sounds like a nice new PH scenario
Im sure misses will be bulish now !
Builish?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sommige aandelen worden zeer interessant nu!

maar gaan we een black swan event krijgen?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Sry stond in een waggeltrein ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
Polygon MATIC Volume Spikes As Polygon 2.0 Makes Grand Debut
https://watcher.guru/news...gon-2-0-makes-grand-debut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
Kol Nedra schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:23:

Welke heb je op het oog?

Leuke fake out van btc weer trouwens, net als gisteravond

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
sjorremans schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:32:
[...]

Welke heb je op het oog?

Leuke fake out van btc weer trouwens, net als gisteravond
bepaalde dividend aandelen. ik doe niet aan groei aandelen teveel risico.
voor ''groeiaandelen'' kies ik BTC en ETH

zoals:
$KO, $MMM, $NN, $T, $MO

jij iets op het oog?

vooral $KO is interessant nu, of gaat het lager :*)

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 05-10-2023 19:39 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 19:28
Een vraagje ;) Als je een btc transactie met de laagste Satoshi verzend. In dit geval 1 ;) Hoe lang kan het dan duren voordat het is overgeschreven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

StormRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
Een vraagje ;) Als je een btc transactie met de laagste Satoshi verzend. In dit geval 1 ;) Hoe lang kan het dan duren voordat het is overgeschreven?
Totdat de mempool leeg is. In theorie eeuwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley99
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 07:32
StormRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 18:43:
Hier kun je zien wat er ongeveer per vByte nodig is. Merk op dat dit niet per transactie is: als je lastige UTXOs stuurt moet je meer dokken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transform - Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Volgende week ook nog Bitcoin Amsterdam er overheen. 6 cent soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StormRider
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-10 19:28
knakworst schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:18:
[...]

Totdat de mempool leeg is. In theorie eeuwig.
Mmm, dat is niet veel belovend. Kan je dit wellicht toelichten?

De URL zegt mij bij 1sat niet heel veel.

[ Voor 13% gewijzigd door StormRider op 05-10-2023 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Bitcoin doet me de laatste tijd denken aan het raadsel op de basisschool van die slak die elke nacht 2 meter omhoog klimt uit een put en elke nacht weer 1 meter naar beneden glijdt.

de slak begint op de bodem, de put is 10 meter diep, wanneer is hij uit de put

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
JDx schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:41:
Bitcoin doet me de laatste tijd denken aan het raadsel op de basisschool van die slak die elke nacht 2 meter omhoog klimt uit een put en elke nacht weer 1 meter naar beneden glijdt.

Knoopt die slak na de top een keer of drie bijna bereikt te hebben een vuurpijl op zijn rug en schiet vervolgens naar de maan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

StormRider schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:35:
[...]

Mmm, dat is niet veel belovend. Kan je dit wellicht toelichten?

De URL zegt mij bij 1sat niet heel veel.
https://mempool.space/nl/

Er komen steeds nieuwe transacties bij.

Miners zoeken die met de hoogste fees. Dus als de mempool vol blijft met transacties >1 sat, ben je nooit aan de beurt.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 17:23:

De huidige hogere rente maakt aandelen, zeker dividend aandelen niet interessant. Je krijgt +5,5% rente op kortlopende US treasuries en de rente op de langlopende loopt inmiddels ook op. De 20yr is 5% inmiddels en de 30yr nadert de 5% ook.

Ja maar de US gaat failliet. Als de US failliet gaat zijn je aandelen ook niets meer waard.

Je hebt twee scenario's a) de geldprinter gaat weer volop aan en dus inflatie of b) we gaan een moeilijke economische tijd tegemoet. In geen van beide scenarios zit je goed met dividend aandelen. In situatie A moet je high risk assets hebben zoals crypto. In situatie b moet je lekker rente vangen en goedkoop crypto en mogelijk aandelen opkopen. En nee, we zitten nu nog niet in een moeilijke economische tijd.

In huidige klimaat zit je het beste met high risk (crypto) en kortlopende treasuries. Als je zeer vermogend bent is de 20yr ook interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

YES schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:44:
[...]

Knoopt die slak na de top een keer of drie bijna bereikt te hebben een vuurpijl op zijn rug en schiet vervolgens naar de maan?
Haha, wie weet, maar de leraar keek vooral na wie er geen bal van snapte, wie zei 1 meter per dag dus na 10 dagen en wie zei na 9 dagen, want dan is ie er al en hoeft ie niet meer 1 meter naar beneden te zakken.

Mijn vraag was dan weer, maar had ie na 9 dagen nog wel de kracht om over het randje te komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Zo bepaalden ze het verschil tussen mavo, havo, vwo en een wijsneus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jvel92 schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 20:30:
[...]

De huidige hogere rente maakt aandelen, zeker dividend aandelen niet interessant. Je krijgt +5,5% rente op kortlopende US treasuries en de rente op de langlopende loopt inmiddels ook op. De 20yr is 5% inmiddels en de 30yr nadert de 5% ook.

Ja maar de US gaat failliet. Als de US failliet gaat zijn je aandelen ook niets meer waard.

Je hebt twee scenario's a) de geldprinter gaat weer volop aan en dus inflatie of b) we gaan een moeilijke economische tijd tegemoet. In geen van beide scenarios zit je goed met dividend aandelen. In situatie A moet je high risk assets hebben zoals crypto. In situatie b moet je lekker rente vangen en goedkoop crypto en mogelijk aandelen opkopen. En nee, we zitten nu nog niet in een moeilijke economische tijd.

In huidige klimaat zit je het beste met high risk (crypto) en kortlopende treasuries. Als je zeer vermogend bent is de 20yr ook interessant.
Hier zit goede info in, maar wees niet bang, merendeel zit in BTC ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
JDx schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 19:41:

Geen idee welk antwoord ik gegeven had, lag hem maar net aan wat mijn buurman opschreef waar ik altijd van afkeek.

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Nu online
Skrunsies schreef op donderdag 5 oktober 2023 @ 23:29:
[...]

Geen idee welk antwoord ik gegeven had, lag hem maar net aan wat mijn buurman opschreef waar ik altijd van afkeek.
Precies...want ik had zelf 10 gezegd...zo zie je maar weer.

Pagina: 1 ... 233 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
  • Blijf on-topic.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!