“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja klopt, maar dat heb ik gemist en dat is niet meer mogelijk toch 🤔
Is al een tijdje aan het moonen, 3 dagen terug al geswapt, achteraf te vroeg, zal je altijd zien

FTFYTaro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:44:
Weer lagere regionen opzoeken?
[Afbeelding]
Shorts slopen.
Gewoon wat liquiditeit opzoeken. Uptober is begonnen.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja, dus wel shorten idd, sluiten waar liquiditeit wordt gevonden en daarna stijgen.Vis schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:02:
[...]
FTFY
Gewoon wat liquiditeit opzoeken. Uptober is begonnen.
Zal vanaf nu alleen in NK uitspreken wat ik denk en hier alleen bullish berichten plaatsen.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Gevoelig mannetjeTaro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Ja, dus wel shorten idd, sluiten waar liquiditeit wordt gevonden en daarna stijgen.
Zal vanaf nu alleen in NK uitspreken wat ik denk en hier alleen bullish berichten plaatsen.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Goed bezig! Perfect in de groepssfeer van buy high, sell low, dus je hoort er helemaal bijMr. Unexist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 19:24:
[...]
Ja klopt, maar dat heb ik gemist en dat is niet meer mogelijk toch 🤔
Is al een tijdje aan het moonen, 3 dagen terug al geswapt, achteraf te vroeg, zal je altijd zien
If only you knew...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ik had ze gratiiizzz.resusaapje schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:07:
[...]
Goed bezig! Perfect in de groepssfeer van buy high, sell low, dus je hoort er helemaal bij
Eerlijk verdiend met staken van Pancakeswap tokens op Trust Wallet app...
Ooh wacht die shit staat 89% in de min zie ik in m'n pf

Nevermind, ik hoor er bij

Daar klinkt een speelse ergernis in door, en die kan ik wel plaatsen ook.Taro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Ik denk dat ik de Crypto SC stilaan als ‘mislukt’ ga beschouwen. Het waarom zal ik zo posten in ‘Feedback op het forum.’ Maar wel met deze notificatie hier, omdat ik hoop dat we met meer vaste stamgasten een goed gesprek hierover kunnen voeren (op de goede plaats).
Maktub
Taro schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 20:42:
[...]
Ja, dus wel shorten idd, sluiten waar liquiditeit wordt gevonden en daarna stijgen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KMUNIJX7JtxPUbcq7ucTGLff.jpg?f=user_large)
Oh, dan is het geen RAMPMr. Unexist schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:20:
[...]
Ik wil de sfeer niet verpesten, maar ik had ze gratiiizzz.![]()
Eerlijk verdiend met staken van Pancakeswap tokens op Trust Wallet app...

Kom in m'n armen!Ooh wacht die shit staat 89% in de min zie ik in m'n pf![]()
Nevermind, ik hoor er bij
[ Voor 95% gewijzigd door .oisyn op 01-10-2023 23:32 ]
Dus ik zoem naar 4h en het is nog steeds prachtig. Ik zoem naar 1d en het blijft mooi. Zoem ik naar 1w dan valt op dat we sinds november 2022 het best lekker doen. Dus goh, ik word er een beetje stierig van!
:strip_exif()/f/image/FdLOJwV9rvTfzTSlZpqcvrOQ.png?f=user_large)
Kan aan mij liggen maar volgens mij nemen een aantal mensen de SC ietwat te serieus.. ik heb SC altijd al als een meme topic gevonden imo.MrMrq schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 21:22:
[...]
Daar klinkt een speelse ergernis in door, en die kan ik wel plaatsen ook.
Ik denk dat ik de Crypto SC stilaan als ‘mislukt’ ga beschouwen. Het waarom zal ik zo posten in ‘Feedback op het forum.’ Maar wel met deze notificatie hier, omdat ik hoop dat we met meer vaste stamgasten een goed gesprek hierover kunnen voeren (op de goede plaats).
Vandaar ook mijn niet al te inhoudelijk serieuze posts haha. Ik open dit topic altijd met een glimlach en sluit het vaak met een glimlach, vind persoonlijk het doel van een slowchat dan ook om alles vooral niet TE serieus te nemen.
Ik zou voorstellen om een apart Trading topic o.i.d. te maken waar wel wat inhoudelijker op gereageerd kan worden, net als de NK.
Ik weet zeker dat elk bericht gewaardeerd wordt, maar dan wel in de juiste kanalen.
Niet voor niets dat de posts met een "babe" in dit topic de meeste likes krijgen.. het is toch vooral de memes en het nerdjes gedrag wat hier de scepter zwaait. En daar is helemaal niets mis mee imo.
Ook mijn idee bij dit topic. En daarnaast neem ik crypto, en daarmee iedereen in deze wereld, totaal niet serieus.Vis schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:00:
[...]
Kan aan mij liggen maar volgens mij nemen een aantal mensen de SC ietwat te serieus.. ik heb SC altijd al als een meme topic gevonden imo.
Vandaar ook mijn niet al te inhoudelijk serieuze posts haha. Ik open dit topic altijd met een glimlach en sluit het vaak met een glimlach, vind persoonlijk het doel van een slowchat dan ook om alles vooral niet TE serieus te nemen.
Ik zou voorstellen om een apart Trading topic o.i.d. te maken waar wel wat inhoudelijker op gereageerd kan worden, net als de NK.
Ik weet zeker dat elk bericht gewaardeerd wordt, maar dan wel in de juiste kanalen.
Niet voor niets dat de posts met een "babe" in dit topic de meeste likes krijgen.. het is toch vooral de memes en het nerdjes gedrag wat hier de scepter zwaait. En daar is helemaal niets mis mee imo.
Zero.
Vis schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:00:
[...]
Kan aan mij liggen maar volgens mij nemen een aantal mensen de SC ietwat te serieus.. ik heb SC altijd al als een meme topic gevonden imo.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PDi7FtYc0cSHocMAMmrORjJC.jpg?f=user_large)
Kijk, dit is nu eens een goeie TA...Vis schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:00:
[...]
Vis schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 23:00:
[...]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dHVs2jtRj3ALt1jtjwghKXwL.gif?f=user_large)
Groen is groen!
Nietes! Taro heeft een short lopen. Dus. Daar.Masstje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 00:12:
Veel te serieus hier op n zondag!
Groen is groen!
(Tering wat een groene palen weer)
Edit: Ik vrees dat er menig short nu kapot is...

[ Voor 10% gewijzigd door resusaapje op 02-10-2023 00:16 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
REKT!
Jeezz wat een geweld. Morgen lees ik graag het waarom. Nu helaas slapen. Dag mensen!
Kom maar door met de babe.
Is er een BTC ETF goedgekeurd ofzo?
Tering, ik moet echt naar bed nu
Nachtdienst hierresusaapje schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 00:33:
28k !!!
Kom maar door met de babe.
Is er een BTC ETF goedgekeurd ofzo?
Tering, ik moet echt naar bed nu

nothing stops this train
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Cowen, who is generally bullish on Bitcoin, had predicted a significant drop in the cryptocurrency's value. However, the lack of volatility and liquidity in the market seems to have worked in Bitcoin's favor. There simply wasn't enough downward pressure to drive the price to the $23,000 level as Cowen had anticipated.
Cowen's incorrect prediction serves as a reminder that even seasoned analysts can get it wrong, especially in a market as unpredictable as cryptocurrency.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
[ Voor 7% gewijzigd door Stukfruit op 02-10-2023 01:08 ]
Dat zit wel Schnorr.
Het M patroon sinds maart is nu afgeketst
Dat zit wel Schnorr.
Ik zie het de komende weken nog wel verder stijgen
Zo is dat. Ik schreef het al paar dagen terug al. Kans is groot dat we 28k gaan testen. Nu eens zien of we er voorbij komen. 100 en 200 dma zitten hier. Als ie hier door komt gaat het LOSSSSS
:strip_exif()/f/image/P1vC2Dile79Csm6l6DbpFGA2.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door anti elppa op 02-10-2023 07:15 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
De laatste keer dat 2 oktober op een maandag viel, Mars en Jupiter in één lijn stonden en het in De Bilt exact 14 graden was om 2 uur s'nachts, hadden we een bitcoin moonmoment
Als je maar genoeg variabelen toevoegt kom je vanzelf op een bullish bericht
Dat.Waah schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:10:
[...]
De laatste keer dat 2 oktober op een maandag viel, Mars en Jupiter in één lijn stonden en het in De Bilt exact 14 graden was om 2 uur s'nachts, hadden we een bitcoin moonmoment![]()
En dan ook nog N=1
Maktub
Of bearish bericht, maar net hoe de pet en de wind staan en of je hagelslag of pindakaas op je boterham hebt natuurlijk.Waah schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:10:
[...]
De laatste keer dat 2 oktober op een maandag viel, Mars en Jupiter in één lijn stonden en het in De Bilt exact 14 graden was om 2 uur s'nachts, hadden we een bitcoin moonmoment![]()
Zero.
Vorige week was het tijd om te kopen, rond de tijd dat ik dacht 'ik wacht wel even tot we weer laag in de 25k zitten'. Nu staan mijn Euro's te verpieteren op Kraken. Niet dat het uitmaakt als we straks weer op 69k staan en de Lambo's tegen de plinten op klotsen, maar ik denk dat we nu doorgaan tot de 30k waarna ik wat koop en daarna alsnog weer <26k gaan zien.Dacuuu schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:19:
Al die crypto apps ook altijd.. "bitcoin over 28k, tijd om te kopen!!"..
NFA.
Gewoon netjes DCA'en, en bij een grotere dip omlaag gooi je wat extra in de bodemloze put.Ray_ schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Vorige week was het tijd om te kopen, rond de tijd dat ik dacht 'ik wacht wel even tot we weer laag in de 25k zitten'. Nu staan mijn Euro's te verpieteren op Kraken. Niet dat het uitmaakt als we straks weer op 69k staan en de Lambo's tegen de plinten op klotsen, maar ik denk dat we nu doorgaan tot de 30k waarna ik wat koop en daarna alsnog weer <26k gaan zien.
NFA.
De eeuwige wachter. Ik wacht tot....Ray_ schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:27:
[...]
Vorige week was het tijd om te kopen, rond de tijd dat ik dacht 'ik wacht wel even tot we weer laag in de 25k zitten'. Nu staan mijn Euro's te verpieteren op Kraken. Niet dat het uitmaakt als we straks weer op 69k staan en de Lambo's tegen de plinten op klotsen, maar ik denk dat we nu doorgaan tot de 30k waarna ik wat koop en daarna alsnog weer <26k gaan zien.
NFA.
Staat ie op 30. Ik koop wanneer het 26k wordt.
Staat ie op 26k ik wacht toch op 22k.
Zoals iedereen zegt. DCA.
Gefeliciteerd!Skrunsies schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:56:
Hey jongens,
Ze hebben wat gebak geregeld. Komen jullie zo ook om 10hr in de kantine ?
Wist helemaal niet dat het vandaag was. Maar goed. Tot zo!
[Afbeelding]
ps. Welk overheidsgebouw is dat.. belastingkantoor?

Zero.
FIODPelox schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:06:
[...]
Gefeliciteerd!
Aangenomen door een briljant idee over infiltratie bij cryptoboys op het internet. Helaas is bij de grootste vis niets meer te halen. Die is vannacht al zijn geld verloren bij een grote short.
Nope!Pelox schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:06:
[...]
Gefeliciteerd!
Hoofdkantoor MC Donalds

UberLurker Departement #GG.
Goedemorgen!Tominatie schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:29:
Hele dikke moon🥰
[Twitter: https://twitter.com/naiivememe/status/1708762398520455366?t=1Ak-vOJ66ILwgbVLa9_bRg&s=19]
nothing stops this train
Masterlijk!
Wel je volledige gratificatie in crypto stoppen he!Skrunsies schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:56:
Hey jongens,
[Afbeelding]
Hoeveel inch is dat scherm? Wen modern screens for employees?Skrunsies schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 09:56:
Hey jongens,
[Afbeelding]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
A4 landscape formaatJedi_Pimp schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 11:37:
[...]
Hoeveel inch is dat scherm? Wen modern screens for employees?
Damn, goed gezien , super bullish nuWaah schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 08:10:
[...]
De laatste keer dat 2 oktober op een maandag viel, Mars en Jupiter in één lijn stonden en het in De Bilt exact 14 graden was om 2 uur s'nachts, hadden we een bitcoin moonmoment
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Daar zou een BTC ETF of een bankproduct nu echt perfect voor zijn. Ik spaar de kinderbijslag op een aparte rekening, maar als ik op een laagdrempelige manier voor de lange termijn een deel in BTC zou kunnen pompen heb je mij als klant.
Not your keys, not your coins is mooie kroegpraat, maar ik zie Blackrock of één van onze NL grootbanken niet zomaar hun ledger kwijtraken.
De Rabo My First Lambo spaarrekening, of iets in de richting.
Nee dat kan niet, zie ik aan het nummertje op zijn laptop, die beginnen bij ons sowieso anders.Pelox schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 10:06:
[...]
Gefeliciteerd!
UberLurker Departement #GG.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
nice, bijna zelfde entry als ik
Ik denk erover deze te sluiten en vervolgens een nieuwe met iets hogere leverage te gaan openen bij het eerstvolgende dipje. Ik gooi dan niet mijn hele pf erin, maar het bedrag wat ik voor deze long ook erin gemikt heb. De winst druk ik er dan als extra margin bij in om de liquidatieprijs omlaag te drukken. Zo wil ik een beetje bouwen aan een long voor de lange termijn
(moet dit nog wel even goed uitdenken dus ik ga dit niet zometeen even optuigen)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HL3QWgyAxuGcEqib9AOKbbnQ.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Anatomisch incorrectMrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
Iemand een idee hoe deze "trading" positie genoemd wordt?
[Afbeelding]
Long or short .. that's what she saidMrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
All-inMrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
Balls deep!MrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
Ballsdeep int Groen !MrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
YES schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:08:
[...]
Ik denk erover deze te sluiten en vervolgens een nieuwe met iets hogere leverage te gaan openen bij het eerstvolgende dipje. Ik gooi dan niet mijn hele pf erin, maar het bedrag wat ik voor deze long ook erin gemikt heb. De winst druk ik er dan als extra margin bij in om de liquidatieprijs omlaag te drukken. Zo wil ik een beetje bouwen aan een long voor de lange termijn![]()
(moet dit nog wel even goed uitdenken dus ik ga dit niet zometeen even optuigen)
:strip_exif()/f/image/mNzepxxYpKQzXAaoyi2OkIXY.jpg?f=fotoalbum_large)
Stoefmodus on
Ik blijf deze nog even vasthouden tot 30k en sluit hem dan, winst zet ik om in BTC in de holdpot maar ga hier absoluut niet m'n leverage-tradepot mee vergroten. Probleem is dat je noodzakelijke margin dan gewoon te groot wordt in vergelijking met de rest. Want eenmaal je de liquidatie omlaag tracht te schalen, dan wordt het te realiseren verlies groter en wil je deze uiteraard redden.
Believe me (screenshot is geknipt waarbij m'n andere trade mooi weg werd gewerkt - ergens in de historiek van deze SC kan je de stand hiervan wel wat inschatten) - je moet echt wel wat funds aan de kant houden als je voor de lange termijn wil gaan met leverage zonder de boel te laten liquideren.
Zoals nu met BTC, we zijn in een kleine run op, maar verwacht heel zeker nog een dipje tot 23 a 24K.
Leverage traden is leuk zolang het loopt cfr je plan en niet andersom

FED CBDC coming. Privacy gone. Big Brother will be watching. When CBDC enters market Gokd, Silver, Bitcoin & Cash will become priceless. Start saving GSBC & cash now before it’s too late.
— Robert Kiyosaki (@theRealKiyosaki) 29 september 2023
Cardano is making waves with latest updates:
— Collin Brown (@CollinBrownXRP) 1 oktober 2023
1⃣ Cardano's Lace wallet now customizable.
2⃣ DApp connector improved.
3⃣ Marlowe oracle refined.
4⃣ Hydra & Mithril boost scalability.
5⃣ Voltaire prep with GovTool. 🚀
Learn more: https://t.co/xFtqR1Xeti#Cardano #ADA pic.twitter.com/0UtOe7o7ZQ
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
was terug testje van de dma200. nu hopen dat dat genoeg was en dan weer doorNeoflexNL schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 18:13:
Nou, dat was weer even genieten geblazen...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Gelukszoekr schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:09:
Is het feestje alweer over ja? Als BTC maxi ziet het er nog steeds prima uit allemaal
:gifsicle():strip_exif()/f/image/XdLdOFHW3z5z0TljffmVgsLx.gif?f=user_large)
Perfecte bounce op de onderkant van de Bull Market Support Band ook vooralsnog, als dat gewoon gehouden wordt en we niet verder terug vallen de komende dagen, zit je weer met een mooie higher low binnen de BMSBGelukszoekr schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 20:09:
Is het feestje alweer over ja? Als BTC maxi ziet het er nog steeds prima uit allemaal
das mooi idd. Maar toch vraag ik me altijd weer af wat de waarde is van de BMSB. Vind het een beetje de tiktok/ joetuub/ teletubbie indicator binnen de TA. Maar he als ie nu als support dient, primaYES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 00:33:
[...]
Perfecte bounce op de onderkant van de Bull Market Support Band ook vooralsnog, als dat gewoon gehouden wordt en we niet verder terug vallen de komende dagen, zit je weer met een mooie higher low binnen de BMSB
Fucked by Bitcoin....MrFX schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 13:13:
[Afbeelding]
XRP = trash
Hier weer wat hopium.... in de lokale Chinatown hier kun je inmiddels vrij makkelijk van je crypto afkomen. Geldwisselkantoren accepteren het naast "normaal" bankieren of Chinese betaalmethodes zoals Wechat.

Heel af en toe komt het Bitcoin logo voorbij (zie foto 1, onder USDT). USDT zie je verder als betaaloptie in winkels en restaurants in dit gebied. Men promoot het ook als "instant" optie, gelijk cash in hand / usdt op je wallet. Geen KYC/identificatie.

Door de adoptie zijn er ook live tickers met de prijs op veel plaatsen zichtbaar, rechtsboven bijvoorbeeld de USDT/RMB koers.
De reden is helaas wat duister: Chinese triads... Naarmate ik meer fotos maakte dook er ook meer bewaking op. Had helaas geen hot wallet mee om het proces eens te testen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ja eens. Vraag is vooralsnog dus wat het waard isanti elppa schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 06:33:
[...]
das mooi idd. Maar toch vraag ik me altijd weer af wat de waarde is van de BMSB. Vind het een beetje de tiktok/ joetuub/ teletubbie indicator binnen de TA. Maar he als ie nu als support dient, prima
Komende dagen niet verder zakken, dan wordt er in ieder geval weer een higher low gezet, in voorbereiding op een nieuwe poging die MA's en de BMSB kapotdood te slopen
# Bullish !!Is het te laat nu om nog BTC te kopen ?!
Its never to late.
Hij is veel te vroeg.. zeg dat hij volgend jaar moet kopen.Gipsy King schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:43:
Collega vraagt hier net op kantoor :
[...]
# Bullish !!
Its never to late.
Zero.
Bizar. Dat was nog vóór de koffie!Gipsy King schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:43:
[...]
# Bullish !!
Its never to late.
Maatje van mij vraagt me met enige regelmaat hoe het met mijn crypto gaat en heeft ook meermaals gevraagd wat een goed instapmoment zou zijn. Ik heb hem op 17k gezegd, nu zou ik er wat van inslaan en dan maandelijks bij kopen.Gipsy King schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:43:
[...]
# Bullish !!
Its never to late.
"Nee, is me toch teveel manipulatie."
Dan is het dus gewoon smalltalk. Niet te veel over nadenken: het weer, de kinderen, crypto en doorrrrYES schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 08:53:
[...]
Maatje van mij vraagt me met enige regelmaat hoe het met mijn crypto gaat en heeft ook meermaals gevraagd wat een goed instapmoment zou zijn. Ik heb hem op 17k gezegd, nu zou ik er wat van inslaan en dan maandelijks bij kopen.
"Nee, is me toch teveel manipulatie."
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!