Imo vrij weinig zaken die er toen (gezien oa de landen waar het betrekking op heeft, en dan tov btc)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
werkt nietTh1x4nG schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:41:
Het wordt hier weer verschrikkelijk bearish in de SC, kan niet anders dan dat er een gigantische uitbraak naar boven aankomt.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fkY41vuWnJERvwnoCyXWimf3.jpg?f=user_large)
[ Voor 58% gewijzigd door Coldcat op 11-09-2023 15:50 ]
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Eerst naar de 25300 dan weer wat omhoog ?
Of gelijk 25k
Ik gok die laatste.. De 25300 is er al aan.Amstrike01 schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:58:
[...]
Eerst naar de 25300 dan weer wat omhoog ?
Of gelijk 25k
Dat mag nog wel wat groeien tot ergens 55/60%knakworst schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:17:
BTC dominance is een groen lichtpuntje.
Al hangt het er ook vanaf welke shitcoins je allemaal mee telt om de dominance te berekenen.
[Streamable: btc]
DCA Olleee Olleee
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
1. al enige tijd sterk
2. zeer goede support als je met BTC en ETH pair vergelijkt 👍
nothing stops this train
Waarom zou de groep, die filtert op goedkoopste muntjes met het idee rijk te worden, nu plotseling wel een BTC ETF kopen maar geen spot BTC?BTC100K2021 schreef op maandag 11 september 2023 @ 09:04:
[...]
Die BTC ETF is wat dat betreft geweldig als die er door komt. De mensen die normaal niet weten wat ze moeten kopen (dus dan maar filteren op de goedkoopste muntjes, want als die naar $1 gaan ben je rijk) kunnen nu makkelijk BTC aankopen via hun reguliere broker accounts.
Ben zelf niet van mening dat een BTC ETF het aankoop proces van Bitcoin voor retail eenvoudiger maakt. Het aanmaken van bijvoorbeeld een Coinbase of Bitvavo account en vervolgens spot BTC aankopen is eenvoudiger, dan een account aanmaken bij de DeGiro en vervolgens de juiste ETF vinden. Als ze straks allemaal goedgekeurd worden, heb je nog verschillende ETF's waar je uit kunt kiezen ook.
De bull case voor ETF's is dat een goedgekeurde ETF legitimiteit geeft aan Bitcoin en dat institutionele partijen (verzekereraars, pensioenfondsen etc) straks eenvoudig toegang hebben. Een pensioenfonds kan straks bijvoorbeeld 5% van het belegd vermogen aanwenden voor het kopen van de ETF. Of het wordt bijvoorbeeld opgenomen in een beleggingsfonds, waardoor men ongemerkt in BTC investeert.
De volgende bull run voor Bitcoin gaat zijn oorsprong vinden bij institutionele partijen.
Voelt een beetje als een wegpiraat (de shitcoin) die je voorbij komt knallen en dan 2 minuten later passeer je hem in je BTC-mobiel omdat hij langs de kant is gezet door de politie.
BTC is ook al meermaals door een spijkermat gereden de laatste jaren.. dus heel erg leuk is het allemaal niet. Die banden kosten een vermogen.BTC100K2021 schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:42:
Is er iets mis met mij dat ik blij word van alts die zwaar in het rood staan?
Voelt een beetje als een wegpiraat (de shitcoin) die je voorbij komt knallen en dan 2 minuten later passeer je hem in je BTC-mobiel omdat hij langs de kant is gezet door de politie.
Zero.
Heb ik ook hoor. Mag nog gerust 99% af bij de meesten. Dan koop ik wellicht ook watBTC100K2021 schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:42:
Het is nou ook niet zo dat BTC zo geweldig doet. Maar iets minder slecht dan de rest inderdaadBTC100K2021 schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:42:
Moet altijd zo lachen om jou. Jij hebt echt maar 1 modusanti elppa schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:44:
[...]
Heb ik ook hoor. Mag nog gerust 99% af bij de meesten. Dan koop ik wellicht ook wat
Gemak, dat is precies waarom er $100+ aan transactiefee werd betaald op Uniswap terwijl er betere en goedkopere alternatieven waren.jvel92 schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:41:
[...]
Waarom zou de groep, die filtert op goedkoopste muntjes met het idee rijk te worden, nu plotseling wel een BTC ETF kopen maar geen spot BTC?
Ben zelf niet van mening dat een BTC ETF het aankoop proces van Bitcoin voor retail eenvoudiger maakt. Het aanmaken van bijvoorbeeld een Coinbase of Bitvavo account en vervolgens spot BTC aankopen is eenvoudiger, dan een account aanmaken bij de DeGiro en vervolgens de juiste ETF vinden. Als ze straks allemaal goedgekeurd worden, heb je nog verschillende ETF's waar je uit kunt kiezen ook.
De bull case voor ETF's is dat een goedgekeurde ETF legitimiteit geeft aan Bitcoin en dat institutionele partijen (verzekereraars, pensioenfondsen etc) straks eenvoudig toegang hebben. Een pensioenfonds kan straks bijvoorbeeld 5% van het belegd vermogen aanwenden voor het kopen van de ETF. Of het wordt bijvoorbeeld opgenomen in een beleggingsfonds, waardoor men ongemerkt in BTC investeert.
De volgende bull run voor Bitcoin gaat zijn oorsprong vinden bij institutionele partijen.
Ik denk ook dat je veel mensen overschat (qua technische kennis en bereidheid om moeite te doen om dingen uit te zoeken). Ken in mijn omgeving genoeg mensen die wel beleggen (via DeGiro of via alternatieven bij hun bank), maar voor wie een Bitvavo account aanmaken een brug te ver is.
Die groep is best bereid om een bedrag in een BTC ETF te knallen als het met 1 druk op de knop kan binnen hun vertrouwde omgeving.
Het is even afwachten. Mocht het momentum deze run bij BTC liggen, kan het zomaar zijn dat we een megarun van BTC krijgen en dat alts (op enkele na) flink achterblijven.
Ik denk ook dat deze run gekenmerkt gaat worden door de grote institutionele partijen die (namens klanten) instappen, nog los van of en wanneer die ETF gaat komen.
Zero.
Maar goed, winst = winst.
Jij hebt tenminste je BTC-hardloopschoentjes altijd nog. Handig om snel heen en weer de voedselbank te pendelen.Pelox schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:49:
Ik wacht gewoon op Chinees Nieuwjaar en de wall street bonussen.
Heb ik ook inderdaad met de BTC short. Ga sub 25k weer beginnen met wat inladderen (flink wat verkocht op die run naar 28k om precies dit scenario voor te zijn met de hele PF)Mr Ronman schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:50:
Lichtelijk spijt dat ik mijn ETH short op $1580 heb gesloten. Dat leek vanmorgen nog wel een eind weg, maar intussen al ver er onder
Maar goed, winst = winst.
Die zijn al 3x vervangen inmiddels.. verslijt 4 paar per jaar. Kost ook een vermogen..BTC100K2021 schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:50:
[...]
Jij hebt tenminste je BTC-hardloopschoentjes altijd nog. Handig om snel heen en weer de voedselbank te pendelen.
Zero.
Pelox schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:53:
[...]
Die zijn al 3x vervangen inmiddels.. verslijt 4 paar per jaar. Kost ook een vermogen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pWKNEa5LonGuqRMHJow3DssE.jpg?f=user_large)
Krijg je van achter die MILFS aan te stiefelenPelox schreef op maandag 11 september 2023 @ 16:53:
[...]
Die zijn al 3x vervangen inmiddels.. verslijt 4 paar per jaar. Kost ook een vermogen..
[ Voor 69% gewijzigd door zwembroek op 11-09-2023 17:03 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Jep. Ben er iig niet gerust opTaro schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:02:
Huidige koers zit op het niveau van 15 juni, als die eraan gaat dan is 20k een reële optie.
[Afbeelding]
zwembroek schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:01:
[Voor 69% gewijzigd door zwembroek op 11-09-2023 17:03]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik weet er niks van.Th1x4nG schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:41:
Het wordt hier weer verschrikkelijk bearish in de SC, kan niet anders dan dat er een gigantische uitbraak naar boven aankomt.
R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e
YouTube: No Shill Zone (With Ben Cowen & Gareth Soloway)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Net gekeken. Zonde van 30min want niets nieuws gehoord. Hij meld net als ik en de halve wereld dat 24.8 belangrijk is en als die valt en er onder closed dat et een lower low is.Jedi_Pimp schreef op maandag 11 september 2023 @ 17:35:
@anti elppa BC is net klaar met z'n No Shill Zone show samen met Gareth Soloway. Altijd vrij concreet en geen hype of moontalk, zoals de titel ook doet aangeven. Ben benieuwd of je na het zien van deze video je nog steeds dezelfde mening hanteert (even goede vrienden als het antwoord ja is, uiteraard).
YouTube: No Shill Zone (With Ben Cowen & Gareth Soloway)
Vervolgens zoekt hij bearish vergelijkingen. Is maar net waar je naar zoekt imo.
Ja ik zie de risk. Maar nu roepen dat rest 2023 rood gaat zijn vind ik veel te bearish.
Kan het fout hebben uiteraard
:fill(white):strip_exif()/f/image/oB4txDPKl0jTljuefRmzPSiI.png?f=user_large)
2x de weerstand (support) getest, nog 1x proberen als hij dan faalt pleuren we omlaag.
Zero.
Die moet wel naar boven uitbreken #bullishPelox schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:15:
[Afbeelding]
2x de weerstand (support) getest, nog 1x proberen als hij dan faalt pleuren we omlaag.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Normaal gesproken bij een uptrend stap jij nu uit en open je een short.
Zero.
—->lighting_ schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:19:
Kan maar 1 kant op

De enige coin die ik op het moment nog heb op wat BTC en ETH om mee te shorten na.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Exact. Gewoon even uitzoomen en damn wat ben je dan meteen weer bullish.Coldcat schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:59:
Niet zo bang allemaal… dit is ruis als we over 1.5 jaar aan de oude ATH kriebelen!
En HODL.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Of mee kijken, over de schouder van hun vriend.iceblack24 schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:25:
Ik vraag mij soms wel eens af of er ook dames mee lezen…
Wat vind je ervan? Ik vermaakt me wel )
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ben net begonnen, je moet wat in de bear he.. hopelijk kan ik me een paar maanden of langer vermakenGelukszoekr schreef op maandag 11 september 2023 @ 22:38:
[...]
Wat vind je ervan? Ik vermaakt me wel )
Zero.
De inflatie cijfers over 2 dagen gaan een mokerslag geven in m.i. is die richting groen
24900 is trouwens het niveau om in de gaten te houden
[ Voor 14% gewijzigd door ScuL op 12-09-2023 00:57 ]
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hmm, maar dat komt toch ook voort uit je eigen bias? Persoonlijk: iemand die de wijst op risico's en daarbij een tijdelijke bearish outlook heeft, vind ik minder gevaarlijk (en irritant) dan mensen die video's maken om mensen over te halen alts te kopen of alleen maar op de upside wijzen.anti elppa schreef op maandag 11 september 2023 @ 18:09:
[...]
Net gekeken. Zonde van 30min want niets nieuws gehoord. Hij meld net als ik en de halve wereld dat 24.8 belangrijk is en als die valt en er onder closed dat et een lower low is.
Vervolgens zoekt hij bearish vergelijkingen. Is maar net waar je naar zoekt imo.
Ja ik zie de risk. Maar nu roepen dat rest 2023 rood gaat zijn vind ik veel te bearish.
Kan het fout hebben uiteraard
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
OK. Deel je dan ook de tx id?Waah schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 04:52:
Kon maar door met die 20.000 euro prijs! Dan komt er 1btc en die bewaren we voor jaren... HODL
Samen met de seed phrase natuurlijk. Hoe meer mensen op de wallet kunnen passen hoe beter toch?
Maar dat is wel serieus het plan hier. Ik verwacht dat we de 20k (dollars) gaan opzoeken. Of we het gaat halen is 2, en met 20k euro zit je er nog aardig boven.. maar niet zoveel dat het straks in de volgende bullrun een groot verschil gaat maken.
So far mijn zeer slechte ta
Maar laatste bullrun veel op gevoel trades gedaan (niet emotie!) en dat ging best aardig. Dus nu met een wat groter bedrag en ik verwacht dat dit de laatste kans is voor mij om wholecoiner te worden.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1bJIOIL6Y5C5dkQs1pUVNWsT.jpg?f=user_large)
Tijd voor een mooie uptrend...
Zodra jij bearish wordt ga ik me zorgen maken.ScuL schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 00:57:
Ik ben nog steeds long en peins er niet over daar verandering in te brengen.
De inflatie cijfers over 2 dagen gaan een mokerslag geven in m.i. is die richting groen
24900 is trouwens het niveau om in de gaten te houden
Of het juist het ultieme bottom signaal.
tuurlijk, ben ik ook met je eens. Daarom ook mijn disclaimer dat ik het fout kan hebben. Wat die 2 hadden moeten doen is niet alleen de bearish uitkomsten op zoeken in de charts van de afgelopen 10 jaar maar ook andere mogelijkheden. Maar nee, gewoon roepen dat 2023 afgeschreven is. Als hij dat niet had geroepen had ik de video een stuk sterker gevonden. Door die uitspraak neem ik hem gewoon niet serieus meer. Want ik geloof echt wel dat we nog ff een rode pegel down kunnen krijgen. Dat kan altijd bij btc, maar nu nog 3,5 maand rood? Heeft die vent een glazen bol dan ofzo?'Jedi_Pimp schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 00:58:
[...]
Hmm, maar dat komt toch ook voort uit je eigen bias? Persoonlijk: iemand die de wijst op risico's en daarbij een tijdelijke bearish outlook heeft, vind ik minder gevaarlijk (en irritant) dan mensen die video's maken om mensen over te halen alts te kopen of alleen maar op de upside wijzen.
Ik roep toch ook niet met zoveel zekerheid dat we nu 3,5 maand moonen tot 420k? Zelfde niveau ongeveer.
ontopic, mooie inverse BART
BTC dominance nu duidelijk aan het uitbreken. Erg mooi
Nouja, laten we wel wezen, Cowen zegt er altijd specifiek bij dat dat gebaseerd is op eerdere pre-halving years en dat hij er net zo goed naast kan zitten.anti elppa schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:04:
[...]
tuurlijk, ben ik ook met je eens. Daarom ook mijn disclaimer dat ik het fout kan hebben. Wat die 2 hadden moeten doen is niet alleen de bearish uitkomsten op zoeken in de charts van de afgelopen 10 jaar maar ook andere mogelijkheden. Maar nee, gewoon roepen dat 2023 afgeschreven is. Als hij dat niet had geroepen had ik de video een stuk sterker gevonden. Door die uitspraak neem ik hem gewoon niet serieus meer. Want ik geloof echt wel dat we nog ff een rode pegel down kunnen krijgen. Dat kan altijd bij btc, maar nu nog 3,5 maand rood? Heeft die vent een glazen bol dan ofzo?'
Ik roep toch ook niet met zoveel zekerheid dat we nu 3,5 maand moonen tot 420k? Zelfde niveau ongeveer.
ontopic, mooie inverse BART
BTC dominance nu duidelijk aan het uitbreken. Erg mooi
Idd, mooie short squeeze, ik heb weer een short genomen nu.
let ff op de er nog steeds meer shorts zijn dan longs nu. Rente op exchanges neutraal of negatief. Denk dat we nog niet klaar zijn omhoog. Plus BTC.D breekt uittomtom901 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:09:
[...]
Nouja, laten we wel wezen, Cowen zegt er altijd specifiek bij dat dat gebaseerd is op eerdere pre-halving years en dat hij er net zo goed naast kan zitten.
Idd, mooie short squeeze, ik heb weer een short genomen nu.
oja zie het ja. Van harte @YES , ouwe lijnen trekker
Bedankt, zal er straks nog eens een paar mooie lijntjes op trekkenanti elppa schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:17:
[...]
oja zie het ja. Van harte @YES , ouwe lijnen trekker

Dat BTC snel op het getal van je leeftijd zit!
..geen idee hoeveel dat is, maar vast meer dan 25
Zero.
420! Oude man hè.Pelox schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 08:49:
Gefeliciteerd @YES
Dat BTC snel op het getal van je leeftijd zit!
..geen idee hoeveel dat is, maar vast meer dan 25
(Nee 36 ben ik geworden, snel naar 36k lijkt me een leuk begin)
[ Voor 14% gewijzigd door YES op 12-09-2023 08:56 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
36, wat een leeftijd... Ik weet nog dat ik erg lang geleden ook deze prachtige leeftijd had, een jonge god in de bloei van mijn leven...
Vrouwen en kansen voor het oprapen. Maar tegenwoordig is het allemaal niet veel soeps meer. Lichaam is simpelweg op, krakende knieën, rimpels en levervlekken, een rug zo stijf als een bezemsteel...
Geniet dus met volle teugen nu het nog kan!
Pas na een nieuw ATH, maar dat gaat nog even durenjvel92 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:30:
[...]
Zodra jij bearish wordt ga ik me zorgen maken.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QIK5CahPS5FKMKTK3IMBdiuH.jpg?f=user_large)
She looks very kind, maar wel koek koek.
From the 2023 New Value Report by #Ripple
— Shannon Thorp (@thorpshannon87) 11 september 2023
$250T is expected by 2027 just in cross-border payments!
A $500 XRP price just doesn't seem like enough to facilitate that amount. 😉 $xrp #xrpisnotasecurity pic.twitter.com/HvIIp0vIiD
never trust a pretty lady, specially when they are interested in you!Gipsy King schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:45:
[Afbeelding]
[Twitter]
nothing stops this train
Crazy eyesGipsy King schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 10:45:
[Afbeelding]
[Twitter]
Van harte! Dat we een mooie groene kaars mogen opsteken vandaag.YES schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 07:57:
Mooie bounce vanaf 24.9k maar om echt significant te zijn moet ie nog wel even door, nog steeds duidelijk downtrend. Overigens is wel een bullish divergence te zien op de 1D, wat een indicatie kan zijn voor een verandering in de huidige trend, dus kom maar op met die uptrend!
/f/image/5ik1zqlo0lRebGEbRSWEy3UU.png?f=fotoalbum_large)
@anti elppa lekkere lijntjes hè?
Teerd! Dat je maar een mooie dag mag hebbenYES schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:17:
Duidelijke downtrend, vrij duidelijke zone waar BTC vooralsnog gebounced is maar bij lange na nog niet tot de trendlijn gekomen is. Wel een bullish divergence zichtbaar, hetgeen een aanwijzing kan zijn voor een trendwijziging. Ik ben benieuwd, hopelijk komt die trend reversal er
[Afbeelding]
@anti elppa lekkere lijntjes hè?
PS5
Gefeliciteerd!YES schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 11:17:
Duidelijke downtrend, vrij duidelijke zone waar BTC vooralsnog gebounced is maar bij lange na nog niet tot de trendlijn gekomen is. Wel een bullish divergence zichtbaar, hetgeen een aanwijzing kan zijn voor een trendwijziging. Ik ben benieuwd, hopelijk komt die trend reversal er
Ik hamer nogmaals op het belang van de 24916.
/f/image/WErkkXOhSPqSzIl9Z13JoyjC.png?f=fotoalbum_large)
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!