“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Dit is wat bijna iedereen zegt, schreeuwt. Maar ergens stopt het feest. Ik hoop uiteraard ook van harte dat dat niet is voordat we minimaal 150k hebben aangetikt, maar heb wel mijn twijfels.Taro schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 20:17:
[...]
Het mooie is dat als de 100k wordt geslecht, dat 115-125k binnen no-time ook wordt gehaald. Misschien dat ik wat sell orders rond de 98k zet, maar iets lager stap ik zeker weer in.
Deal. Alleen komt gros van mijn stack van ff terug. Gok 40% van 2013 (gemiddeld rond de 450$), 40% dca 2019 tot 20 (gem. Rond de 9k). Dan nog iets van 20% 2022 op 16k. 2017 ook nog wel wat gekocht maar is maar paar %. Oja en nog wat gemined in 2013 en 14. Iets van 8 maanden.Taro schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 21:50:
[...]
x2 pakken op 138k (of uiteraard meer als je lager bent ingestapt), wachten totdat de vorige ATH van 69k wordt teruggetest met een wickje naar 57k, daar weer inkopen, dan een x1,5 vanaf de 138k meepakken, klinkt als een prima rendement (of moeten we hier tegenwoordig rendament schrijven?).
Denk dat dit wel redelijk overeenkomt met hoe Bob Loukas handelt.
Dus die x... zit wel goed. Nu nog verkopen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Klopt, maar stel dat een groot deel rondom de 95-105k sceptisch is en de prijs tikt bijv. kort daarna alsnog de 108k aan, hoeveel FOMO zal er dan wel niet ontstaan? Dan kopen veel mensen toch weer terug die onder de 100k zijn uitgestapt, wordt 115-125k daardoor nog even aangetikt en daarna daalt de koers weer tot onder de 100k. Op die manier verkloot je je pf, maar is wel wat ik verwacht dat gaat gebeuren.JJ1984 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:40:
[...]
Dit is wat bijna iedereen zegt, schreeuwt. Maar ergens stopt het feest. Ik hoop uiteraard ook van harte dat dat niet is voordat we minimaal 150k hebben aangetikt, maar heb wel mijn twijfels.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Wat betreft de keerzijde: wat verwachten we richting de halvering nog? 20k aantikken? Dat zou ik stiekem heel mooi vinden, omdat het nog een (laatste?) gelegenheid zou zijn om goedkoop bij te kopen.
Als de geschiedenis zich herhaalt dan is $140k-$150k zeker te doen.JJ1984 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:53:
Genoeg bulls hier. Ik ben bijna overtuigd en hoop van harte dat het zo zal lopen.
Wat betreft de keerzijde: wat verwachten we richting de halvering nog? 20k aantikken? Dat zou ik stiekem heel mooi vinden, omdat het nog een (laatste?) gelegenheid zou zijn om goedkoop bij te kopen.
Niet ze vreemd dat er alleen nog bulls zijn, de bears zijn de aandacht voor crypto al vast verloren.
Of we de $20k nog aantikken voor de halving is veel lastiger te voorspellen. Ik gok het er in elk geval niet op. Zal je zien dat de EFT ineens doorgaat en schiet ie naar de $35k...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ben daar toch wel heel benieuwd naar.. De Bloomberg ETF watchers hebben nu een consensus van een kans van 75% dat ie er nog dit jaar door komt, dus nog ruim voor de finale deadline. We zien hiervan 0,0 terug in de prijs..Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:16:
[...]
Zal je zien dat de EFT ineens doorgaat en schiet ie naar de $35k...
Zal me ergens ook niks verbazen als dat nog een gevalltje 'buy the rumour, sell the news' wordt.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Als die EFT ineens doorgaat en je bent nog niet aan boord mis je best wat rendament inderdaad, gelukszoekr. Daarom DCA. En als die laag staat wat extra DCA.Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:16:
[...]
Als de geschiedenis zich herhaalt dan is $140k-$150k zeker te doen.
Niet ze vreemd dat er alleen nog bulls zijn, de bears zijn de aandacht voor crypto al vast verloren.
Of we de $20k nog aantikken voor de halving is veel lastiger te voorspellen. Ik gok het er in elk geval niet op. Zal je zien dat de EFT ineens doorgaat en schiet ie naar de $35k...
autistenoorlogje? Kom maar op!
3 shots fired in 1 bericht, wow
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Darrell schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:26:
[...]
Als die EFT ineens doorgaat en je bent nog niet aan boord mis je best wat rendament inderdaad, gelukszoekr. Daarom DCA. En als die laag staat wat extra DCA.
autistenoorlogje? Kom maar op!
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Beeai1ez3ez8bocdPxOn2mk8.webp?f=user_large)
Wat ik dan dommer vind is dat @elektriekert of @resusaapje denkt mij te hebben gevonden op een foto.
Opzich wel mooi dat zelfs als je hier je identiteit bloot geeft men blijkbaar snel vergeet hoe je er uit ziet.
Maar Roeland, dat baardje is er nou toch inmiddels wel af?Gelukszoekr schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:43:
Rendament. War een dijenkletser inderdaad. Ik maakte een foutje. Ha-ha.
Wat ik dan dommer vind is dat @elektriekert of @resusaapje denkt mij te hebben gevonden op een foto.
Opzich wel mooi dat zelfs als je hier je identiteit bloot geeft men blijkbaar snel vergeet hoe je er uit ziet.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik denk helemaal niks. Ik ging voor het rendAment. Niet alles draait om GelukskoekrsGelukszoekr schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:43:
[ Voor 3% gewijzigd door resusaapje op 10-09-2023 00:06 ]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Amen brother!WillemdeZijger schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:06:
Wij gaan allemaal facking rijk worden met zijn allen. Machtig mooi man. En dat terwijl ik alleen in crypto zit om mijn studieschuld af te lossen en een bescheiden huisje te kunnen kopen.
En dat is exact de reden waarom ik koersdoelen gesteld heb voor BTC, waarop ik % van mijn portfolio verkoop. Om FOMO tegen te gaan houd ik altijd een % BTC dat niet verkocht wordt. In de vorige cyclus zat er ook een koersdoel van $110.000 bij dat we nooit gehaald hebben. Vind ik dat erg? Nee, ik heb de tijd.Taro schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:44:
[...]
Klopt, maar stel dat een groot deel rondom de 95-105k sceptisch is en de prijs tikt bijv. kort daarna alsnog de 108k aan, hoeveel FOMO zal er dan wel niet ontstaan? Dan kopen veel mensen toch weer terug die onder de 100k zijn uitgestapt, wordt 115-125k daardoor nog even aangetikt en daarna daalt de koers weer tot onder de 100k. Op die manier verkloot je je pf, maar is wel wat ik verwacht dat gaat gebeuren.
Stack Sats
DJ-Promo schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 19:48:
De X? Per cycle wordt steeds minder. Lees al sinds de vorige run 100k. Hoop dat we dat deze ronde halen. Zo ja dan denk ik een dikke sell of.
:strip_exif()/f/image/yaFXWvH22vMRjePDLu2VxypC.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is een zeer goede aanpak, kan bijv. voor @anti elppa ook werken. Je sluit dan ook emotie en fomo uit en verkoopt gewoon een deel op die punten.Stovirpi schreef op zondag 10 september 2023 @ 08:48:
[...]
En dat is exact de reden waarom ik koersdoelen gesteld heb voor BTC, waarop ik % van mijn portfolio verkoop. Om FOMO tegen te gaan houd ik altijd een % BTC dat niet verkocht wordt. In de vorige cyclus zat er ook een koersdoel van $110.000 bij dat we nooit gehaald hebben. Vind ik dat erg? Nee, ik heb de tijd.
Ik heb de vorige run alles te vroeg verkocht omdat ik ook doelen had gesteld en ben al rond 32k aan het sellen geslagen. Ben daarna wel weer opnieuw ingestapt. Nu in de bearmarket is de koers daar weer ruim onder gekomen, maar je weet maar nooit en dat wakkert de FOMO wel aan.
Ik verwacht dan ook dat de bodem van de volgende bearmarket tussen de 56-69k zal liggen en als je daarboven uitstapt kan je waarschijnlijk later wel weer goedkoper terugkopen, dat vermindert de fomo en het gevoel dat je nooit meer X Bitcoin hebt als de koers de 1 Miljoen aantikt
JJ1984 schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:21:
Nu ik hier heb gelezen dat we minimaal naar 100k gaan en wellicht zelfs 150 of 200k, heb ik zojuist besloten om al mijn spaargeld er maar in te kieperen. Risicoloze investering als ik het goed begrijp.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/tyaz4NCItwPkxDzVw20xePLL.gif?f=user_large)
Ik kan me geen foto van jou herinneren, maar daar ging het niet om, ik vond deze meneer op de foto wel schrale atser waardigGelukszoekr schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 23:43:

ja ik had die sell doelen staan. begon op 50k, daarna 75, daarna 99k enz tot aan de 250. Met als eind doel nooit meer dan 50% ter verkopen na al die trappetjes.Taro schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:00:
[...]
Dat is een zeer goede aanpak, kan bijv. voor @anti elppa ook werken. Je sluit dan ook emotie en fomo uit en verkoopt gewoon een deel op die punten.
Ik heb de vorige run alles te vroeg verkocht omdat ik ook doelen had gesteld en ben al rond 32k aan het sellen geslagen. Ben daarna wel weer opnieuw ingestapt. Nu in de bearmarket is de koers daar weer ruim onder gekomen, maar je weet maar nooit en dat wakkert de FOMO wel aan.
Ik verwacht dan ook dat de bodem van de volgende bearmarket tussen de 56-69k zal liggen en als je daarboven uitstapt kan je waarschijnlijk later wel weer goedkoper terugkopen, dat vermindert de fomo en het gevoel dat je nooit meer X Bitcoin hebt als de koers de 1 Miljoen aantikt
Je snapt hem al, had maar pruts bedragje gesold op 50k en rest is ie niet gekomen

Nu wil ik echt wel pak em beet 20% sellen net onder de 100k.
Schema moet ik nog maken, maar daar heb ik nog wel een jaar voor gok ik
Trouwens in de bull van 2013 en 2017 deed ik maar wat. Had totaal geen sell plan. In 2014 wel inleg eruit gehaald en leuke dingen van gedaan en wat stomme hebbe dingetjes. 2017 ook wat verkocht en leuke dingen van gedaan, en deel hypotheek afgelost + huis verbouwd. Maar een plan was er niet.
Nog niet zo heel lang geleden (medio februari/ maart) was er de hype om door 35k barrière door te stoten en richting 48k te gaan en nu krijgen we de grootste moeder aller tijden crash op ons af als er nog wat lijntjes niet doorbroken gaan worden. Ik hoop voor mezelf dat ik met mijn Nerdminer (62,7 KH/s jaja!) niet in die crash periode een valide block heb gemijnd.
Tot zover een warme, saaie zondagochtend

heb het toch ff vlug bekeken. Maar gaat vooral om shitcoins. Prima en in mijn ogen ook correct, en moet gebeuren voor een goede bullrun van BTC. Laat maar helemaal door het putje gaan met die zooi.
BTC dominance zit trouwens ook nog in een bullflag. Eind vd maand breekt ie uit. Als dat naar boven is (kans is groot daarop omdat het een bullflag is), gaan de alts iig weer stuk verder kapot
/f/image/C9SBWFs488drh1TBkpGVEcIL.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 10-09-2023 10:46 ]
Ik ging de run van 2017 in als complete noob die net wist hoe die op LiteBit wat kocht. BTC was te duur dus dodge en xvg haha. Verkopen neejo gaat nog veel hoger. Daarna wat jaren gehad om wat te leren en vooral BTC, ETH en BNB. Bijna alles in de weg om hoog verkocht (vanaf 20+k BTC). Weet nog op een zaterdagavond dat BTC een flinke candle had naar ik dacht 35k dus hup snel weer een x% verkopen. Had geen plan maar zoveel beter eruit gekomen.Taro schreef op zondag 10 september 2023 @ 09:00:
[...]
Dat is een zeer goede aanpak, kan bijv. voor @anti elppa ook werken. Je sluit dan ook emotie en fomo uit en verkoopt gewoon een deel op die punten.
Komende run ga ik verkopen vanaf de oude ath.
En zo hebben we allemaal wijze lessen geleerd. Deze keer doen we het anders.DJ-Promo schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:33:
[...]
Ik ging de run van 2017 in als complete noob die net wist hoe die op LiteBit wat kocht. BTC was te duur dus dodge en xvg haha. Verkopen neejo gaat nog veel hoger. Daarna wat jaren gehad om wat te leren en vooral BTC, ETH en BNB. Bijna alles in de weg om hoog verkocht (vanaf 20+k BTC). Weet nog op een zaterdagavond dat BTC een flinke candle had naar ik dacht 35k dus hup snel weer een x% verkopen. Had geen plan maar zoveel beter eruit gekomen.
Komende run ga ik verkopen vanaf de oude ath.
Maak een plan en houd je er aan, dca in en dca out.
Btc zal hier niet snel verkocht worden, hoop wel op een de moederdikke altcoin season welke mijn bags zal spekken tot en met.
Van mijn btc bag wordt er niks verkocht onder de 90k.
Dus waarom targets maken op basis van prijs? Het is volgens mij logischer om op basis van tijd te verkopen. September/oktober 2025 is mijn target.
[ Voor 8% gewijzigd door Gelukszoekr op 10-09-2023 11:31 ]
Goed punt!Gelukszoekr schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:01:
Wat weten van de Bitcoin cycle? Vooral dat het qua tijd heel voorspelbaar is, niet de prijs.
Dus waarom targets maken op basis van prijs? Het is volgens mij logischer om op basis van tijd te verkopen. September/oktober 2025 is mijn target.
:strip_exif()/f/image/KaLvPxQWb1TbmHnoS88VPcEc.jpg?f=fotoalbum_large)
PS5
Eens, qua planning zit ik op zomer 2025. Ga er wel van uit dat we dan wel tegen andere koersen aan kijken dan nu..Gelukszoekr schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:01:
Wat weten van de Bitcoin cycle? Vooral dat het qua tijd heel voorspelbaar is, niet de prijs.
zelfs toen we 65k+ stond verkocht ik niet
de hele rit naar 17k meegemaakt....gewoon dca gedaan want ja die euro is rommel.
verkopen ga ik hopelijk dit keer wel doen in 2025
nothing stops this train
Hier raak je ook een gevoelig punt. Als we zo overtuigd zijn van ons gelijk, waarom gooi je niet alles erin dan? Ik moet namelijk bekennen dat als ik weer eens wat fiat erin gooi soms denk van waar doe ik het voor.Coldcat schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:04:
Het beste advies dat ik kan delen is gewoon extra FIAT in deze bende slaan nu het laat is. Een x2 heb je nu bij 50k. Maakt het makkelijker daar alvast wat te lozen.
Bearmarket vibes zeg maar.
Omdat er een aantal bears rondlopen die zeggen dat we eerst nog REKT gaanDon Guacamole schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:12:
[...]
Hier raak je ook een gevoelig punt. Als we zo overtuigd zijn van ons gelijk, waarom gooi je niet alles erin dan? Ik moet namelijk bekennen dat als ik weer eens wat fiat erin gooi soms denk van waar doe ik het voor.

Als we naar de 20k gaan dan heb je toch 25% meer sats voor je FIAT. Omgekeerde greed
ik hoor 2 verhalen wat voor korte termijn niet goed is:
1. Economie van China schijnt echt op afrond te zitten.
2. Olieprijzen stijgen weer wat dus voor extra inflatie gaat zorgen.
nothing stops this train
Wat een gure clickbait shit weer voor content die op zich niet slecht is.
Heb even geen chart paraat maar was het niet zo dat in enkele voorgaande cycles, de top ook wel eens in het halving jaar is geweest, en niet per se altijd in halvingjaar +1?Gelukszoekr schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:01:
3.) vanaf woensdag komen langzaam aan de funds vrijgegeven op de markt van FTX..Kol Nedra schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:32:
We kunnen best nog rekt gaan idd.
ik hoor 2 verhalen wat voor korte termijn niet goed is:
1. Economie van China schijnt echt op afrond te zitten.
2. Olieprijzen stijgen weer wat dus voor extra inflatie gaat zorgen.
Gaat een leuke week worden met cpi ppi cijfers er bij
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik vind dat Bob Loukas dat mooi verwoordde - als je hele leven ervan af hangt, dan komt emotie om de hoek kijken en ga je anders handelen. Ook als de geschiedenis zich herhaalt, gaan wij periodes tegemoet met correcties van 30/40% en wellicht zelfs meer. Vaak wordt er daar een verhaaltje bij verteld, zoals "China bans bitcoin/mining", SEC gaat X vervolgen, FTX valt om of wat dan ook.Don Guacamole schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:12:
[...]
Hier raak je ook een gevoelig punt. Als we zo overtuigd zijn van ons gelijk, waarom gooi je niet alles erin dan? Ik moet namelijk bekennen dat als ik weer eens wat fiat erin gooi soms denk van waar doe ik het voor.
Een andere reden voor mij om niet alles in crypto om te zetten, is omdat ik niet 100% overtuigd ben van mijn digitale veiligheid. Voor hetzelfde geld blijken ledgers en andere cold wallets toch te kraken, brandt mijn woning inclusief evt seed phrases af, word ik 's nachts wakkergemaakt door iemand met een boormachine of iets anders. Laatst nog per ongeluk een fatfinger order geplaatst op een beurs. Nu kan ik ten minste rustig slapen en dat is ook wat waard.
Ja maar….Gelukszoekr schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:01:
Dat is nog 2 jaar
Edit:
Valt zeker precies samen met dat je een deel van je werkelijk behaalde rendament mag gaan afdragen aan de staat.
Zie je wel, het is gewoon een dik complot!
Illuminasie!
[ Voor 18% gewijzigd door elektriekert op 10-09-2023 15:01 ]
DeergColdcat schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:29:
[...]
Omdat er een aantal bears rondlopen die zeggen dat we eerst nog REKT gaan![]()
Als we naar de 20k gaan dan heb je toch 25% meer sats voor je FIAT. Omgekeerde greedDaarom DCA ik gewoon die bende door, als we echt rekt gaan koop ik wel spot bij.
Bekt toch niet zo lekker
Ja daar heb je een goed punt. Als je hele vermogen kan fluctueren met 10% per dag slaap niet lekker, ook niet in een opgaande markt want dan ben je er gewoon non-stop mee bezig.exelletor schreef op zondag 10 september 2023 @ 14:14:
[...]
Ik vind dat Bob Loukas dat mooi verwoordde - als je hele leven ervan af hangt, dan komt emotie om de hoek kijken en ga je anders handelen. Ook als de geschiedenis zich herhaalt, gaan wij periodes tegemoet met correcties van 30/40% en wellicht zelfs meer. Vaak wordt er daar een verhaaltje bij verteld, zoals "China bans bitcoin/mining", SEC gaat X vervolgen, FTX valt om of wat dan ook.
Een andere reden voor mij om niet alles in crypto om te zetten, is omdat ik niet 100% overtuigd ben van mijn digitale veiligheid. Voor hetzelfde geld blijken ledgers en andere cold wallets toch te kraken, brandt mijn woning inclusief evt seed phrases af, word ik 's nachts wakkergemaakt door iemand met een boormachine of iets anders. Laatst nog per ongeluk een fatfinger order geplaatst op een beurs. Nu kan ik ten minste rustig slapen en dat is ook wat waard.
Je geld op de bank is qua rendament niet het beste, maar wel het meest veilig.
Ongewenste afschrijving van je creditcard? Zo weer terug geboekt.
Pinpas geskimd? Instant je geld terug.
Goed, ik spring weer in het zwembad, later
Chaes schreef op zondag 10 september 2023 @ 12:32:
[...]
Wat een gure clickbait shit weer voor content die op zich niet slecht is.
/f/image/DtLDFkBeGhNmzqD3TRgbIZrQ.png?f=fotoalbum_large)
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Na de eerste halving (28-11-2012), kwam de all time high elf maanden laterGelukszoekr schreef op zondag 10 september 2023 @ 11:01:
Na de tweede halving (09-07-2016), kwam de all time high zeventien maanden later
Na de derde halving (11-5-2020), kwam de all time high achttien maanden later (met kanttekening dat velen met april 2021 rekening houden. Kijk je puur naar de chart, dan is het november)
De volgende halving vindt plaats op (ongeveer) 28 maart 2024. In jouw geval ga je er dus vanuit dat we achttien maanden later ongeveer op de top zitten?
Ik vind de stelling dat BTC zeer voorspelbaar is qua tijd wel een risico. Vooralsnog staar je blind de twee keer dat dit het geval was?
Er is altijd een accelerator nodig die zorgt voor instroom van fiat. Na de vorige halving was dit covid, waardoor iedereen geld en tijd over had. Nu verwachten we dat o.a. de spot ETF een accelerator gaat zijn. Hierdoor gaat het om bedragen die de gemiddelde retailbelegger niet kan opbrengen. Blijft hierdoor de cyclus toch gelijk? Komt de "super cyclus"?
(just to be sure, geen haat of verwijt. De vorige keer heb je zo ongeveer op de top verkocht. Vind het interessant om te lezen wat andere strategieën zijn)
Stack Sats
Stack Sats
Klopt, vooral de brokers moeten makkelijk toegankelijk zijn en een bepaald basisaanbod bieden. Daarna kunnen de meer nieuwsgierige instappers ook met een CEX aan de slag.Stovirpi schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:26:
@Taro mensen die al in crypto zitten, hebben minder vertrouwen in een CEX. Echter wat soet de bakker op de hoek die zijn eerste muntjes gaat kopen? Daar zit m.i. De belangrijkste factor om nieuw geld (adoptie?) in de scene te krijgen.
Benieuwd wat de komende run extra aandacht zal krijgen.
https://www.coingecko.com/learn/crypto-narrativesTaro schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:15:
Andere aanjagers zijn in het verleden bijv. altcoins/ICO's in het algemeen (2017/2018), DeFi, AI, etc. geweest. Nu zal dat waarschijnlijk de ETF, bijv. DEX'en (vertrouwen in centrale exchanges neemt af) en mogelijk nog iets anders zijn dat de komende maanden ineens extra aandacht krijgt.
Als je vorig jaar met die narratives was begonnen had je nu toch een aardig rendement gehad. Probleem is alleen dat ze niet allemaal samen stijgen dus erg lastig bij te houden met kopen en verkopen.
Wel mooi om tussentijds wat meer sats mee te vergaren maar heb ook al gemerkt dat ik een project iets te mooi vond en iets te lang had aangehouden Orai (ai) en Vela (dex) bijvoorbeeld.
Had ze uiteraard ook bij kunnen houden en over 1 a 2 jaar nog eens kijken maar dan zit ik iets rustiger met Bitcoin en wat ETH.
Lees: de klanten van BlackRock hebben via BlackRock 7-8% van de McDonalds aandelen, BlackRock zelf heeft er dus als bedrijf zelf niets in geïnvesteerd
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 10-09-2023 18:45 ]
Afrondingsverschillen, hopelijk iemand blij mee gemaakt.knakworst schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:34:
Kleine fooi meegestuurd...
Gelukje voor F2Pool.
[Afbeelding]
Ik gok er inderdaad op dat er een redelijk voorspelbare bullrun komt met ongeveer dezelfde tijdsperiodes. Het is tegen die tijd nog altijd wel even opletten. Proberen het algehele sentiment te bepalen, wat fingerspitzengefühl, en als er te lang teveel hype gaande is dan op een gegeven moment cashen. En dan maar hopen dat ik rond de top zit. Het is inderdaad in het verleden aardig gelukt en zal het tegen die tijd uiteraard ook wel weer delen.Stovirpi schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:03:
[...]
Na de eerste halving (28-11-2012), kwam de all time high elf maanden later
Na de tweede halving (09-07-2016), kwam de all time high zeventien maanden later
Na de derde halving (11-5-2020), kwam de all time high achttien maanden later (met kanttekening dat velen met april 2021 rekening houden. Kijk je puur naar de chart, dan is het november)
De volgende halving vindt plaats op (ongeveer) 28 maart 2024. In jouw geval ga je er dus vanuit dat we achttien maanden later ongeveer op de top zitten?
Ik vind de stelling dat BTC zeer voorspelbaar is qua tijd wel een risico. Vooralsnog staar je blind de twee keer dat dit het geval was?
Er is altijd een accelerator nodig die zorgt voor instroom van fiat. Na de vorige halving was dit covid, waardoor iedereen geld en tijd over had. Nu verwachten we dat o.a. de spot ETF een accelerator gaat zijn. Hierdoor gaat het om bedragen die de gemiddelde retailbelegger niet kan opbrengen. Blijft hierdoor de cyclus toch gelijk? Komt de "super cyclus"?
(just to be sure, geen haat of verwijt. De vorige keer heb je zo ongeveer op de top verkocht. Vind het interessant om te lezen wat andere strategieën zijn)
Ik geloof nog niet zo in een "super cycle". Ik hoop dat we minstens nog een keer doen wat we altijd gedaan hebben, namelijk een periode van hype, en ook weer van zware verliezen. Dat is blijkbaar hoe de markt omgaat met Bitcoin.
Ja, er is een accelerator nodig. De halving is daar alrijd wel goed voor geweest. Technisch heeft die halving steeds minder waarde, maar omdat het eerder vaak zo'n goede indicator was is het nu meer een self-fulfilling prophecy geworden. Het hoeft niet puur uit fundamentals te komen. Onderschat pumpamentals niet.
En mocht het totaal anders verlopen. Dan kunnen alle modellen de prullenbak in. Dan is het ook verkopen, en mogelijk tegen flink verlies. Dan is de toekomst veel onzekerder imo
Damnnn. Word dit nou verdeeld onder de miners van die pool of heeft degene die de transactie heeft 'gemined' de mazzel?knakworst schreef op zondag 10 september 2023 @ 20:34:
Kleine fooi meegestuurd...
Gelukje voor F2Pool.
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 10-09-2023 22:00 ]
Ja dan heeft ie zelfs kans dat et em netto geld gekost heeftTaro schreef op zondag 10 september 2023 @ 21:59:
CF stond eerder vanavond mooi in de plus, maar nu niet meer (7k winst op 2M trade = quitte ivm fee neem ik aan?). Blijft wel een toffe peer
[YouTube: LIVE - $2,000,000 Million Dollar Trade Part 2 - Haters Mad]
Nou langzaam… ik vraag me altijd af hoe je dergelijke shitcoins zolang kan blijven vasthouden.Pinsa schreef op maandag 11 september 2023 @ 06:25:
Zitten hier nog mensen in Cspr? Muntje lijkt ook langzaam dood te bloeden..
/f/image/feIH5wKcaDubyAFN0Zy15ORi.png?f=fotoalbum_large)
Zoals bij vele ico,s staan ze voor een lange tijd locked, ik had er wel goeie verwachtingen van eigenlijk, ik sta nog altijd in de plus dus wacht de aankomende bull wel af en anders weg money.elpee schreef op maandag 11 september 2023 @ 06:34:
[...]
Nou langzaam… ik vraag me altijd af hoe je dergelijke shitcoins zolang kan blijven vasthouden. [Afbeelding]
elpee schreef op maandag 11 september 2023 @ 06:34:
[...]
Nou langzaam… ik vraag me altijd af hoe je dergelijke shitcoins zolang kan blijven vasthouden. [Afbeelding]
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/nnMiHGbUL2e6jk0DX5D62UfP.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
ja echt ongekend he. Ik snap er ook weinig van. Die gaat ook nooit meer terug komen op oude niveauelpee schreef op maandag 11 september 2023 @ 06:34:
[...]
gewoon hetzelfde natuurlijk. Ik heb zoals al eerder aangegeven die onderste lijn op een andere plek. Heb er 2. En als absolute laatste verdediging de low van 15 juni op 24.750Taro schreef op zondag 10 september 2023 @ 23:34:
Heel benieuwd waar Bitcoin morgenochtend rond 9:00 staat![]()
[Afbeelding]
Shorts met een mooie winst gesloten, nu even aankijken,
/f/image/JJUJCcRWXCcScxCKAbZPh0sJ.png?f=fotoalbum_large)
btc D tikt nu bijna tegen de lijn naar boven aan. Benieuwd of ie er door komt. Laat de shitcoins maar bloeden!!!anti elppa schreef op zondag 10 september 2023 @ 10:32:
[...]
heb het toch ff vlug bekeken. Maar gaat vooral om shitcoins. Prima en in mijn ogen ook correct, en moet gebeuren voor een goede bullrun van BTC. Laat maar helemaal door het putje gaan met die zooi.
BTC dominance zit trouwens ook nog in een bullflag. Eind vd maand breekt ie uit. Als dat naar boven is (kans is groot daarop omdat het een bullflag is), gaan de alts iig weer stuk verder kapot
[Afbeelding]
anti elppa schreef op maandag 11 september 2023 @ 08:12:
[...]
btc D tikt nu bijna tegen de lijn naar boven aan. Benieuwd of ie er door komt. Laat de shitcoins maar bloeden!!!

Basisaanbod van wat? De tijden van Bitonic waren simpel, BTC en anders niks. Werkte prima, nu gooit alleen die KYC wat roet in het eten. Heerlijke tijden, IDEAL aanslingeren en weer wat BTC op de ledger gegooid.Taro schreef op zondag 10 september 2023 @ 18:30:
[...]
Klopt, vooral de brokers moeten makkelijk toegankelijk zijn en een bepaald basisaanbod bieden. Daarna kunnen de meer nieuwsgierige instappers ook met een CEX aan de slag.
Benieuwd wat de komende run extra aandacht zal krijgen.
Nog steeds van mening dat shitcoins alleen bestaan bij gratie van kanonnenvoer die snel rijkt denkt te kunnen worden. Een handvol goeie traders en oprichters van die munten worden schatrijk, de grote massa verliest.
Die BTC ETF is wat dat betreft geweldig als die er door komt. De mensen die normaal niet weten wat ze moeten kopen (dus dan maar filteren op de goedkoopste muntjes, want als die naar $1 gaan ben je rijk) kunnen nu makkelijk BTC aankopen via hun reguliere broker accounts.
DOT strongAlterBridge schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:39:
Hit ineens een DOT order op €3,80. Bloed allemaal dood ja…
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bij de spending power staat nu idd 10 €...Kol Nedra schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:26:
voor degene die ook een ByBit card heeft check je balance, ik heb gratis 10 euro gekregen om te gebruiken. Ik heb geen idee hoe ik eraan kom maar check je balance, wie weet heb je het ook
[Afbeelding]
Card maar even toevoegen in Curve...
[ Voor 3% gewijzigd door BoulaMouzer op 11-09-2023 10:48 ]
Even die 150 miljard negeren en luisteren naar die gast zijn inschatting voor approval van BTC spot.
(btw, hij zit in die wereld, niet in crypto)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"Even die inschatting negeren en luisteren naar die gast zijn 150 miljard"MicroWhale schreef op maandag 11 september 2023 @ 11:15:
[YouTube: "A TSUNAMI Is Coming For Bitcoin, Get Ready" Eric Balchunas Prediction on BTC ETF]
Even die 150 miljard negeren en luisteren naar die gast zijn inschatting voor approval van BTC spot.
(btw, hij zit in die wereld, niet in crypto)
TJEK!! Mei boddie is reddie meme incoming
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:06:
altjes gaan rekt, like it!
https://fxcryptonews.com/...erns-in-crypto-community/Cardano (ADA) Hits Lowest Price of the Year, Raising Concerns in Crypto Community
/f/image/XUlpSVa3qOHHaDEq4gsvrC8o.webp?f=fotoalbum_large)
https://www.ethnews.com/f...-traders-should-watch-outFTX to Sell Massive Bag of Solana, Bitcoin, Ethereum, Dogecoin, and XRP – Why Investors and Traders Should Watch Out
Mark your calendars for September 13th as FTX plans a major digital asset liquidation. 💰#SOL: $685M #FTT: $529M #BTC: $268M #ETH: $90M #APT: $67M #DOGE: $42M #BIT: $35M#TON: $31M#XRP: $29M
— Collin Brown (@CollinBrownXRP) 11 september 2023
Crypto prices expected to drop! pic.twitter.com/Yl3EHVQC7H
Valt wel mee, volgens mij mag er maar voor 200 miljoen per week verkocht worden.
Voor btc alleen maar positief. En mensen die denken dat 268m $ dollar veel is voor btc, 24h volume (terwijl het nu dooier dan dood is) is 9mrd $.
Jij snapt hetanti elppa schreef op maandag 11 september 2023 @ 12:24:
[...]
Voor btc alleen maar positief. En mensen die denken dat 268m $ dollar veel is voor btc, 24h volume (terwijl het nu dooier dan dood is) is 9mrd $.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ETH is in ieder geval al stevig onder de 1600$ intussen. Het redelijk stabiel SOL ook diep door de put en bijna BNB sub $200. Interessante koersen
[ Voor 28% gewijzigd door Mr Ronman op 11-09-2023 13:28 ]
Is ondertussen al aardig vaak getest, kan niet lang meer goed gaan
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
THE WEEK AHEAD ⚠️
— Macro Dose (@macro_dose) 10 september 2023
TUESDAY
🇦🇺 Aus consumer confidence 01:30
🇬🇧 UK unemployment data (Jul) 07:00
🇬🇧 UK average earnings (Jul) 07:00
🇩🇪 GER ZEW Econ. Sent. (Sept) 10:00
🇪🇺 EU ZEW Econ. Sent. (Sept) 10:00
🇺🇸 US NFIB Bus. Optimism (Aug) 11:00
WEDNESDAY
🇯🇵 JPN Tankan Index (Sept)…
Dit topic is gesloten.
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!