XRP moon.
mijn strategie bij DeGiro is ook beetje veranderd.
ipv 1x per maand dca in bepaalde aandelen doe ik het nu opsparen en doe ik dca 3 a 4x per jaar een flinke fluff.
maargoed ik voel me zoiezo beter bij BTC, ETH en bepaalde altcoins...
ipv 1x per maand dca in bepaalde aandelen doe ik het nu opsparen en doe ik dca 3 a 4x per jaar een flinke fluff.
maargoed ik voel me zoiezo beter bij BTC, ETH en bepaalde altcoins...
nothing stops this train
Ondertussen zit ATOR lekker in een bullmarkt.
Mee eens.Gelukszoekr schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 14:20:
[...]
Ik bedoel meer dat ik het risico kleiner acht dat een grootbank niet netjes aan vermogensscheiding doet.
De bankencrisis was de aanleiding voor de Bitcoin whitepaper en de Nederlandse overheid is nog steeds de grootste aandeelhouder in ABN Amro dus verwaarloosbaar is relatiefEn de kans dat een grootbankt omvalt is helemaal verwaarloosbaar
Wat juist bewees dat de overheid, als het er op aankomt, een grootbank niet laat vallen. Als je garantie wilt hebben dat je vermogen veilig staat dan is dit het wel toch?Numbers schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:46:
[...]
Mee eens.
[...]
De bankencrisis was de aanleiding voor de Bitcoin whitepaper en de Nederlandse overheid is nog steeds de grootste aandeelhouder in ABN Amro dus verwaarloosbaar is relatief
Bitcoin - A weapon of mass disruption
klopt, grote banken worden gered, maarja dat geld komt uit de printer dan dus de inflatie stijgt harder die komende tijd. dus wordt je vermogen ook sneller minder waard dus ben je in principe ook geld kwijtGelukszoekr schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 15:48:
[...]
Wat juist bewees dat de overheid, als het er op aankomt, een grootbank niet laat vallen. Als je garantie wilt hebben dat je vermogen veilig staat dan is dit het wel toch?
nothing stops this train
Dat Tron flipt straks gewoon weer naar de groene cijfers op de weekly. Hier ga ik toch ook weer eens een zakje van halen.
Best knap zoveel prut op 1 a4tje. Sowieso geen log schaal. Dus waardeloos. Als ze dat gedaan hadden zagen de vorige bears en 1 jaar na de bear er het zelfde uit.
Plus bitcoin is nog te jong (te weinig data)om ook maar iets van die indicator te kunnen zeggen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
En wat verwacht je hier van? Ik zie nagenoeg een stablecoin chart over de afgelopen jarenGelukszoekr schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 16:41:
Dat Tron flipt straks gewoon weer naar de groene cijfers op de weekly. Hier ga ik toch ook weer eens een zakje van halen.
Goede vraag. Eigenlijk geen heel erg hoog rendament. Dat is altijd wat lastiger als een coin al zo hoog staat.keanu_ schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 18:55:
[...]
En wat verwacht je hier van? Ik zie nagenoeg een stablecoin chart over de afgelopen jaren
Maar deze coin valt me wel op. Het wordt vaak weggezet als een shitcoin, een hobby dingetje van de oprichter, Justin Sun. Maar ondertussen heeft het wel veel meer activiteit dan bijvoorbeeld een Cardano. Blijft het gestaag stijgen, voorbij Polygon, Polkadot, Cosmos, Chainlink en andere coins die volgens velen hier goede projecten zijn. En dat terwijl het een oud beestje is. Een project wat al 3 cycles heeft overleefd. Dat vind ik wel opvallend.
Een maatje van mij is sinds 2018 een believer. Is hier met een paar duizend begonnen. Die is druk met airdrops, staking, lending etc. Allemaal binnen het Tron ecosysteem. Die hark bergen aan shitcoins naar binnen en pakt al jaren meer dan 15% rendament. Dan mag Tron niet spectaculair overkomen qua koers, stabiel omhoog in combinatie met hoge apy is wel nice
Die schrale atser is gewoon zn kak accentje er al in aan het slijten sinds die een bitcoin wholecoiner met een eth node is.
Valt me nog mee dat die zich hier nog onder het plebs begeeft.
Iedereen die hier nu nog is lacht in 2025 de ballen uit z'n broekDarrell schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 20:24:
[...]
Die schrale atser is gewoon zn kak accentje er al in aan het slijten sinds die een bitcoin wholecoiner met een eth node is.
Valt me nog mee dat die zich hier nog onder het plebs begeeft.
Gelukszoekr schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:00:
[...]
Iedereen die hier nu nog is lacht in 2025 de ballen uit z'n broek
:strip_exif()/f/image/ViKuUvIy9nBaHwbmlc6H5uow.jpg?f=fotoalbum_large)
Nee hopelijk vanaf een eiland inderdaad.
/f/image/eIa1bztQiHqpgBISlKgjUOnN.png?f=fotoalbum_large)
Ziet er trouwens ook niet helemaal super uit maar wel een gaaf logo
Gelukszoekr schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 21:00:
[...]
Iedereen die hier nu nog is lacht in 2025 de ballen uit z'n broek
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aargdWtnS9qKsKIKDrkC1aPX.jpg?f=user_large)
Maktub
Waarom lachen ze zo hard?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Weekly close boven of onder de bull market support band?
Place your bets
Place your bets
Nu eens in Iraanse Rial... kwijl, dat is nog wel een stapje hoger dan de 250.000 van vorige weekWaah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:28:
Ik dacht even de bull of all bulls gemist te hebben
[Afbeelding]
Bedankt Google
Hier ook in Denemarken. Høy!Waah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:28:
[Afbeelding]
Bedankt Google
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Ondskyld
Vandaag legoland gedaan. Geen aanrader als je die nacht net een aambei hebt ontwikkeld

Wij gaan morgen voor lego house, misschien gaat dat beterWaah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:49:
[...]
Ondskyld(ofzo)
Vandaag legoland gedaan. Geen aanrader als je die nacht net een aambei hebt ontwikkeldgeen idee hoe overigens.. nog nooit gehad.
“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”
Verwijderd
Waah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:49:
[...]
Ondskyld(ofzo)
Vandaag legoland gedaan. Geen aanrader als je die nacht net een aambei hebt ontwikkeldgeen idee hoe overigens.. nog nooit gehad.
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/h2fgRO7hMs1A7Epy6fG1AE1w.gif?f=user_large)
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2023 23:14 ]
Kijk er dubbel op

Laat maar, ninja edit van de master himself.
[ Voor 6% gewijzigd door Masstje op 20-08-2023 23:16 ]
Ik had dat ook toen ik laatst m’n tijd op 2025 zette om alvast naar voren te kijken!Waah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:28:
[Afbeelding]
Bedankt Google
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Je moet ook niet met je Arie in de airco tocht liggen.Waah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:49:
[...]
Ondskyld(ofzo)
Wtf, random dit!

Ach, wat is een beetje uitgezakt en uitpuilend darmslijmvlies onder vrienden...
Omdat het achteraf een mooi verhaal is - en niemand meer geld heeft ingelegd dan men bereid was om te verliezen….
[ Voor 17% gewijzigd door MrMrq op 21-08-2023 07:29 ]
Maktub
Vakantie, niet je eigen troon, ander etenWaah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:49:
[...]
Ondskyld(ofzo)
Als je nog wat lekkers te eten zoekt, probeer dan eens een Rød Pølse.
[ Voor 10% gewijzigd door souljah1h op 21-08-2023 06:22 ]
Of het nu /harrypottertrumphomersimpson777inu of harrypotterobamasonic10inu of harrypotterobamapacman8inu is. Zolang het op Ethereum draait kan ik het alleen maar toejuichen.BTC100K2021 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 08:23:
Nu trending op Coinmarketcap.com:
https://coinmarketcap.com...rtrumphomersimpson777inu/
[Afbeelding]
Aambeien hebben maar één oorzaak: Cryptostress.Waah schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 22:49:
[...]
Ondskyld(ofzo)
ps alles wat voor 2011 aambeien genoemd werd, is fake news van mensen denken die de aarde rond is.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Mijn vermoeden is met een bijl of een scherpe zaag. Ook niet ondenkbaar dat hij uit elkaar geschroefd is met de hier wel bekende boormachine.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik vraag me dan toch af waarom die horrified plumbers hem dan toch nog down the toilet hebben gestuffed.Missing US crypto king found chopped up and stuffed down toilet by horrified plumbers
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
ik hoop dat we nog 3 dagen deze range aanhouden.....of lager natuurlijk, need fiat airdrop
nothing stops this train
Rødgrød med fløde. De Deense taaltest, zoals ons "Scheveningen". En ook nog eens lekkersouljah1h schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 06:08:
[...]
Vakantie, niet je eigen troon, ander eten
Als je nog wat lekkers te eten zoekt, probeer dan eens een Rød Pølse.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ik wil mijn eerste withdrawal bij Gate.io doen (had hier nog een account uit 2013) sinds de switch van Binance. Krijg vervolgens de keuze welk netwerk ik wil gebruiken:
/f/image/5qemz3RgJTgLdZ3NCcvTMIu7.png?f=fotoalbum_large)
Ik draai lokaal een electrum wallet, maar ik zie het 'gewone' bitcoin netwerk er niet tussen staan. Mis ik iets? Of is het dan toch de eerste (aan de fees te zien wel)
Het is ook zonde om 0.011 (minimale bedrag) btc door de plee te spoelen, dus graag advies
/f/image/5qemz3RgJTgLdZ3NCcvTMIu7.png?f=fotoalbum_large)
Ik draai lokaal een electrum wallet, maar ik zie het 'gewone' bitcoin netwerk er niet tussen staan. Mis ik iets? Of is het dan toch de eerste (aan de fees te zien wel)

Het is ook zonde om 0.011 (minimale bedrag) btc door de plee te spoelen, dus graag advies
[ Voor 14% gewijzigd door souljah1h op 21-08-2023 11:10 ]
Lekker verwarrend, maar het zou de eerste moeten zijn inderdaad. Dat is de Bitcoin blockchain. Waar ook BRC-20 tokens en Ordinals op staan. BIj de 2e optie krijg je Bitcoin wrapped op de Binance smart chain. En de 3e, nooit van gehoordsouljah1h schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:02:
Ik wil mijn eerste withdrawal bij Gate.io doen (had hier nog een account uit 2013) sinds de switch van Binance. Krijg vervolgens de keuze welk netwerk ik wil gebruiken:
[Afbeelding]
Het is ook zonde om 0.011 btc door de plee te spoelen, dus graag advies
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-08-2023 11:39 ]
Heb de eerste optie gedaan, die werkt inderdaadGelukszoekr schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:10:
[...]
Lekker verwarrend, maar het zou de eerste moeten zijn inderdaad. Dat is de Bitcoin blockchain. Waar ook BRC-20 tokens en Ordinals op staan. BIj de 2e optie krijg je Bitcoin wrapped op de Binance smart chain. En de 3e, nooit van gehoord
[ Voor 3% gewijzigd door souljah1h op 21-08-2023 12:11 ]
Het is vandaag toch moondag?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Tegenwoordig ook maandag dipdag naast de vaste donderdag dipdag!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Kan ik het management mailen met een klacht?sjorremans schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:47:
[...]
BNB rekt.. Is er weer binance FUD?
Laat maar lekker rekt gaan, alles geloosd toen ze uit NL vertrokken.HollovVpo1nt schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:53:
Mocht t onder de $100 zakken kan je het evt nog kopen voor als ze weer actief worden in NL, tot die tijd mag t bloeden.
Zeker, klachten/opmerkingen en feedback kun je mailen naar het burn address.resusaapje schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:51:
[...]
Kan ik het management mailen met een klacht?
Verkeerd topic!Kol Nedra schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:46:
Adyen.....time to buy the dip?
Wegwezen!
Ze bestaan iig nog wel hier in LEGO HouseKol Nedra schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:46:
:strip_exif()/f/image/t6JX82AxNWZTuODn7n07oYfO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zou van geen enkele coin die iemand hier heeft zeggen "laat maar lekker rekt gaan".Don Guacamole schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:07:
[...]
Laat maar lekker rekt gaan, alles geloosd toen ze uit NL vertrokken.
Mocht t onder de $100 zakken kan je het evt nog kopen voor als ze weer actief worden in NL, tot die tijd mag t bloeden.
Doe even een DM met je seed phrase en we zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost voor jeresusaapje schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:51:
[...]
Kan ik het management mailen met een klacht?
Adyen USDT heb ik niet gevonden. Op de EUR pairing zie ik hem gelist staan op een gure exchange. AEX ofzoiets? Van die shitcoin zou ik nog even afblijven, chart laat nog absoluut geen sterkte zien.Kol Nedra schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:46:
Stack Sats
Ja, zag gisteren al zo'n (fake) whatsapp bericht ronddwarrelen met wat geruchten dat men BNB onder de 216$ wil zien om Binance rekt te laten gaan. Zou iets te maken hebben met leningen waar ze een aantal BNB borg gesteld hadden aan een dergelijk tarief.HollovVpo1nt schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:53:
Klinkt allemaal nogal '4'
Gaat die Blackrock Spot ETF er komen begin September? Wat denken jullie?
Ik hoop van wel, maar vrees dat ie naar Januari verschoven wordt.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Eerste deadline staat op feb 2024.MicroWhale schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 16:24:
Gaat die Blackrock Spot ETF er komen begin September? Wat denken jullie?
Dat was de laatste deadline toch?
15 maart dus, ietsje voor de halving.. be prepared!
sjorremans schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 12:47:
[...]

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Toch wel vaak wat stevige dumps tussen 17 en 18 uur, maar Bitcoin houdt aardig stand op 26k, weinig beweging uiteindelijk.
De eerstvolgende staat op 26 september. De laatste staat op Feb 2024.

Wil er iemand even iets bemoedigends roepen? Iets over een lage RSI of een short squeeze incoming?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Maktub
Moon
Fak it, helemaal rekt met een long.
Maandloontje in de min, laat die boel maar snel weer stijgen.
Fak it, helemaal rekt met een long.
Maandloontje in de min, laat die boel maar snel weer stijgen.
[ Voor 93% gewijzigd door Masstje op 21-08-2023 19:35 ]
This time is differentMrMrq schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:29:
Wil er iemand even iets bemoedigends roepen? Iets over een lage RSI of een short squeeze incoming?
Alvast bedankt.
#XRP Loading a 28,250 PUMP!!!!😱😱😱😱😱
— EGRAG CRYPTO (@egragcrypto) 19 augustus 2023
Hold onto your hats #XRP enthusiasts!
It's time to revisit the game-changing post from February 25th, 2023, that has everyone buzzing with excitement. 😎📅 Check out the mind-blowing tweet [https://t.co/MikTNBdM6J]
Witness the… pic.twitter.com/Gg1a0a2roo
https://cryptonews.com/ne...-will-xrp-fall-1-cent.htm
[ Voor 49% gewijzigd door Gipsy King op 21-08-2023 22:07 ]
Let op:Gipsy King schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:30:
Hier nog wat ripple hopium voor de xrp bagholders in dit kanaal
[Twitter]
Meanwhile :
https://cryptonews.com/ne...-will-xrp-fall-1-cent.htm
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
Gerapporteerd.
gelukkig was de ene post natuurlijk waanzin , en de tweede post onwaarschijnlijk.Darrell schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:52:
[...]
Let op:
Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
Gerapporteerd.
Dont blame the messenger , iedereen maakt zelf keuzes bij het lezen van text.
[ Voor 18% gewijzigd door Gipsy King op 21-08-2023 22:06 ]
HieroD_Jeff schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:10:
Waar vind ik de ADA baghodler club?

Wil je er ook bij?
Samen huilen is gezelliger dan alleen, op hoeveel verlies sta je?
Nee, ver van blijven. Traden prima, maar doe not hoddel.
Daar heb ik op verloren vlak voor het WK. Algorand zou toen een grote sponsor zijn. Leek me wel een leuk moment om een pumpje mee te pakken. Maar het was een slechte tijd, alles ging ook naar beneden.
Ik zou het zeker niet lang hodlen. Dat ze het WK gingen sponsoren is was mij betreft ook echt een slechte keuze van Algorand. Gebruik dat geld dan om je project te verbeteren. Nu is iedereen die publiciteit al lang weer vergeten.
Dus, wanneer Algorand (bij)kopen? Waarschijnlijk nooit meer.
Maar nu ga je ons een onderbouwd verhaal vertellen waarom Algorand here to stay is, en dat het naar de maan gaat. Toch?
[ Voor 9% gewijzigd door Gelukszoekr op 21-08-2023 23:30 ]
Heb een hodl bag maar wil hem eigenlijk dca omlaag brengen. Vind algo oprecht een mooie chain, snel, stabiel en goedkoop. Snap echt niet dat deze zo door het putje gaat momenteel. Zou toch echt een top15 coin moeten zijn.Gelukszoekr schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 23:29:
[...]
Daar heb ik op verloren vlak voor het WK. Algorand zou toen een grote sponsor zijn. Leek me wel een leuk moment om een pumpje mee te pakken. Maar het was een slechte tijd, alles ging ook naar beneden.
Ik zou het zeker niet lang hodlen. Dat ze het WK gingen sponsoren is was mij betreft ook echt een slechte keuze van Algorand. Gebruik dat geld dan om je project te verbeteren. Nu is iedereen die publiciteit al lang weer vergeten.
Dus, wanneer Algorand (bij)kopen? Waarschijnlijk nooit meer.
Maar nu ga je ons een onderbouwd verhaal vertellen waarom Algorand here to stay is, en dat het naar de maan gaat. Toch?
WK was idd een rare sprong, schijnt ook nog redelijk duurzaam te zijn vergeleken met andere chains.
Als hadden geweest is, is hebben te laat
Er is veel concurrentie onder de L1's. Hoe goed Algorand op papier ook kan zijn, volgens Defilama zit er amper $60 miljoen aan TLV. Dat is niet veel. Wat de rede ook is, er is blijkbaar geen activiteitlerssi schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 23:34:
[...]
Heb een hodl bag maar wil hem eigenlijk dca omlaag brengen. Vind algo oprecht een mooie chain, snel, stabiel en goedkoop. Snap echt niet dat deze zo door het putje gaat momenteel. Zou toch echt een top15 coin moeten zijn.
WK was idd een rare sprong, schijnt ook nog redelijk duurzaam te zijn vergeleken met andere chains.
Inderdaad, veel van die altcoins hebben ook hele lage trade volumes. Echt heel riskant omdat het vaak speelballen van pump en dump groepen zijn.resusaapje schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 23:04:
[...]
Nee, ver van blijven. Traden prima, maar doe not hoddel.
Hier ook weer wat op de ledsjer en ekseens.
Als snel en goedkoop de belangrijkste criteria waren voor succes, dan hadden BTC en ETH niet meer op plek 1 en 2 gestaan. Los daarvan is het nog maar de vraag hoe snel, goedkoop en stabiel dergelijke chains zijn als ze een vergelijkbare hoeveelheid transacties als Ethereum krijgen te verwerken.lerssi schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 23:34:
[...]
Heb een hodl bag maar wil hem eigenlijk dca omlaag brengen. Vind algo oprecht een mooie chain, snel, stabiel en goedkoop. Snap echt niet dat deze zo door het putje gaat momenteel. Zou toch echt een top15 coin moeten zijn.
TAO heeft een concurrent in de vorm van OLAS.Don Guacamole schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:30:
[...]
@Alpina tot nu toe geen slechte beslissing, kas en ator hebben deze week een nieuwe ath neergezet. Tao ook recent maar is sindsdien weer rekt. Als je van de 4 shitcoin projecten 2 winnaars hebt hoef je niet ontevreden te zijn.
Ben benieuwd wat ze in de bull gaan doen 🚀
Muntje denkt ook in een bullmarkt te zijn.
Iets met AI
Ongeveer op -40%Mr. Unexist schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 22:54:
[...]
Hiero![]()
Wil je er ook bij?![]()
Samen huilen is gezelliger dan alleen, op hoeveel verlies sta je?
Gelukkig is het maar een 6pack bier

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
#Binance is following the FTX playbook to a T.
— Mitchell 🇺🇸🚀 (@MitchellHODL) 21 augustus 2023
Airtoken BNB is nearing the 4th and final stage of the shitcoin life cycle in which it returns to the nothingness from which it came.
CZ will stop at nothing to extend the "life support" stage; including depletion of users funds. pic.twitter.com/d5U69s3V6t
:strip_exif()/f/image/thY1Qc71YqmB2NozqtUmzoLu.jpg?f=fotoalbum_large)
Toch wel zorgwekkend, ik kan niet echt beoordelen of dit ongegronde FUD is, maar als Binance de FTX route op gaat kan dit wel echt een schok zijn voor de hele markt.
Veel verhalen ook op Twitter/X gezien over BNB liquidatie en dat Binance user funds/BTC aan het verkopen is op BNB staande de houden.
[ Voor 9% gewijzigd door HollovVpo1nt op 22-08-2023 14:02 ]
Toch maar wat kooporders zetten tussen de 12k en 15k, niet op Binance weliswaarHollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:59:
[Twitter]
[Afbeelding]
Toch wel zorgwekkend, ik kan niet echt beoordelen of dit ongegronde FUD is, maar als Binance de FTX route op gaat kan dit wel echt een schok zijn voor de hele markt.
Veel verhalen ook op Twitter/X gezien over BNB liquidatie en dat Binance user funds/BTC aan het verkopen is op BNB staande de houden.
Heeft iemand recentelijk nog contact gehad met Bittrex? Ik heb blijkbaar nog wat funds daar staan en had het failissement gemist. Ik heb geprobeerd in te loggen maar moet eerst mijn identiteit vaststellen met een selfie enzo. Dat lukt niet, dus heb ik een support ticket aangemaakt maar ik heb het idee dat ze daar helemaal niet meer naar kijken.
Muncher schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:22:
Heeft iemand recentelijk nog contact gehad met Bittrex? Ik heb blijkbaar nog wat funds daar staan en had het failissement gemist. Ik heb geprobeerd in te loggen maar moet eerst mijn identiteit vaststellen met een selfie enzo. Dat lukt niet, dus heb ik een support ticket aangemaakt maar ik heb het idee dat ze daar helemaal niet meer naar kijken.
:strip_exif()/f/image/yEJgre6MzmAw78194mTjWxUN.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik zit te overwegen om volledig fiat te gaan, m'n gevoel zegt dat er echt veel shit aan zit te komen maar het is nergens op gebaseerdMasstje schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:19:
[...]
Toch maar wat kooporders zetten tussen de 12k en 15k, niet op Binance weliswaar
Volgens mij is je gevoel gebaseerd op de dikke bag BNB die je hebt en het angstgevoel dat dat FUD draadje op twitter je daardoor oplevert.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Ik zit te overwegen om volledig fiat te gaan, m'n gevoel zegt dat er echt veel shit aan zit te komen maar het is nergens op gebaseerd
Ik zou je in dat geval adviseren om niet op basis van emotie te handelen. Wat natuurlijk niet wegneemt dat je na rationele afweging alsnog kunt besluiten om volledig in fiat te gaan.
We gaan...HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 14:57:
[...]
Ik zit te overwegen om volledig fiat te gaan, m'n gevoel zegt dat er echt veel shit aan zit te komen maar het is nergens op gebaseerd
1. of omhoog
2. of omlaag
:strip_exif()/f/image/xevRaXezQSXksSLl7YdUluHq.jpg?f=fotoalbum_large)
4.HollovVpo1nt schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:59:
[Twitter]
[Afbeelding]
Als ze net als FTX failliet gaan zal het koersverloop kloppen. Anders zal het met alle andere shitcoins voortkabbelen. Leg de koers van Ada, Matic, en dot ernaast en je zal dezelfde patronen herkennen.
Wauw, die shitcoins worden met de dag beroerder... ik kijk voor de grap naar Sonik coin. Die website. Wtf.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Why 299,792,458,000?ByteMe_ schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:08:
Wauw, die shitcoins worden met de dag beroerder... ik kijk voor de grap naar Sonik coin. Die website. Wtf.
Speed of light is 299,792,458,000 m/s. Some say Sonik can run that quick.
Toch wel een goede rede..
OooohD_Jeff schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:52:
[...]
Ongeveer op -40%
Gelukkig is het maar een 6pack bier

Komt wel goed, als volgend jaar de bull aan is gaan we moon 🌝
De cryptomarkt komt weer tot leven - FD podcast
https://omny.fm/shows/fd-...markt-komt-weer-tot-leven
Die gast heeft net zo'n saaie stem om naar te luisteren als de daadwerkelijke koers...Gelukszoekr schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:18:
De cryptomarkt komt weer tot leven - FD podcast
Werd zeker even ontwaakt uit zijn crypto winterslaap. Gauw weer omdraaien jong, truste
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Relevante & inhoudelijke berichten die ook voor anderen interessant zijn horen in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 (Zie ook dit bericht over SC vs NK topic).
- Blijf on-topic.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!